Gå til innhold

Var jeg uforskammet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag kom nabodamen og hjalp oss med å måke vekk snøen fra tunet vårt. Hun er veldig hjelpsom og hyggelig. Så spurde jeg om hun ville ha en hundrelapp som tall for hjelpen. Men da sa hun at hun tok ikke i mot penger for bare en liten fillejobb. Da sa jeg at hun var veldig utakknemlig som ikke tok i mot penger. Da sa hun bare hadde og gikk.

 

Nå føler jeg at jeg gikk langt over streken. Bør jeg snakke med henne igjen?

 

Anonymous poster hash: f9bdd...e58

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag kom nabodamen og hjalp oss med å måke vekk snøen fra tunet vårt. Hun er veldig hjelpsom og hyggelig. Så spurde jeg om hun ville ha en hundrelapp som tall for hjelpen. Men da sa hun at hun tok ikke i mot penger for bare en liten fillejobb. Da sa jeg at hun var veldig utakknemlig som ikke tok i mot penger. Da sa hun bare hadde og gikk.

 

Nå føler jeg at jeg gikk langt over streken. Bør jeg snakke med henne igjen?

 

Anonymous poster hash: f9bdd...e58

Ja, jeg synest du gikk over streken..

 

Anonymous poster hash: 6076b...be1

Skrevet

Det var veldig frekt sagt av deg. Du burde nok gå bort og unnskyldt deg for henne.



Anonymous poster hash: 00da8...08f
Skrevet

ja du gikk absolutt over streken



Anonymous poster hash: 75bf8...678
Skrevet

Ja, du var uforskammet!!! Hun har da måkt tunet ditt, og vil ikke ha penger for det, så sier du at hun er utakknemlig?! Hadde gått bort med engang og bedt om unnskyldning... Du var skikkelig frekk og utakknemlig....



Anonymous poster hash: b53c4...d49
Skrevet

Hvorfor i all verden sa du det? Fleipet du liksom eller? Om ikke...Utrolig frekt ja!

Gjest Anybody
Skrevet

Hun målet sne for DEG og du klarte faktisk få henne til å føle seg utakknemlig?

Makan! Du bør absolutt gå å si unnskyld!

Skrevet

Ja, du var uforskammet. Du spurte om hun ville ha penger, hun takket pent nei. Du kunne jo ha spurt er du sikker, og så gitt deg. Evt kjøpt en blomst eller sjokolade en annen dag til henne. Eller du kunne sagt tusen takk, det var veldig snilt av deg, og så gjengjeldt tjenesten en annen dag.

 

Snakk med henne, så ordner det seg nok, kjipt og ikke være på snakkis med naboen : ) som i tillegg høres veldig snill ut!

Skrevet

Hæ? Hun var veldig utakknemlig som ikke tok imot penger? Var det ment som en "tar du ikke pengene nå, så blir jeg sint på deg" greie - som jo er en litt spøkefull måte å si at man gjerne vil betale på? Eller?



Anonymous poster hash: 92b85...70d
Skrevet

Herregud, synes du gikk over streken og skylder henne unnskylding.



Anonymous poster hash: 414f7...692
Skrevet

Det synes jeg var langt over streken. Synes du skylder henne en unnskyldning.

Skrevet

Veldig frekt og slemt gjort.

Jenta ville bare vært snill. Synes synd på henne jeg.

 

Håper du troller altså!



Anonymous poster hash: 7a99e...755
Skrevet

Jøss. Det var da litt av en måte å si takk på.

Blir nesten litt flau på dine vegne. 😳

 

Anonymous poster hash: 8f1c5...bb5

Skrevet

Hæ, tuller du? Det er jo du som var utakknemlig.

Skrevet

Hvorfor i all verden sa du det? Fleipet du liksom eller? Om ikke...Utrolig frekt ja!

 

Nei jeg fleipet ikke. Jeg mente at hun fortjente en hundrelapp etter alt det arbeidet hun hadde gjort. Også ble jeg veldig skuffet da hun sa nei takk. Men jeg skal si unnskyld til henne neste gang jeg treffer henne.

 

Anonymous poster hash: f9bdd...e58

Skrevet

Hahahaha, hva i alle dager tenkte du på?

 

Blir helt flau på dine vegne jeg også, kalle naboen utakknemlig fordi hun ikke vil ha penger for en liten nabotjeneste? Har du aldri hatt naboer før? Det er da helt normalt å gjøre slike småting for hverandre av og til, det lager gode forhold hvor man av og til kan be om hjelp når man trenger det, og tilby hjelp når det passer...



Anonymous poster hash: 09e5b...e41
Skrevet

Hørtes veldig uforskammet ut! Og ville ikke regnet med hjelp igjen med det første, hadde mine naboer gjort som deg hadde jeg ihvertfall ikke giddet å hjelpe igjen!

Forøvrig helt vanlig å hjelpe hverandre med snømåking uten å gi hverandre noe.

 

Anonymous poster hash: 93376...ab8

Skrevet

Hadde jeg vært deg så hadde jeg skammet meg dypt over en slik oppførsel!

 

Anonymous poster hash: f8e60...498

Skrevet

Er det ingen andre som synes HI minner om noen...? :P



Anonymous poster hash: 32389...bfd
Skrevet

 

Er det ingen andre som synes HI minner om noen...? :P

 

Anonymous poster hash: 32389...bfd

 

Nøff?

 

Anonymous poster hash: 66af0...335

Skrevet

Jomfruer/Nøffemor/Fru Åsta er på ferde igjen. 



Anonymous poster hash: 55fd7...fde
Skrevet

Hvis dette ikke er tull så vil jeg tro du har en diagnose eller noe. Det er vel ingen som sier noe sånt?

 

Anonymous poster hash: 02ae5...956

Skrevet

 

Er det ingen andre som synes HI minner om noen...? :P

 

Anonymous poster hash: 32389...bfd

 

Jeg følte jeg hørte "Fru Åsta" "Jomfruer", og hva enn annet hun kalte seg, i innlegget her, ja.... Det MÅ jo bare være tull. Hørte noe om at Sug Lut var blitt skadet så hun ikke kan skrive så mye, bare lese, ser for meg at noen her lager litt "gøy" for henne, så hun ikke skal kjede seg så fælt....

 

Anonymous poster hash: 0bf92...b7e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...