Anonym bruker Skrevet 9. desember 2013 #26 Skrevet 9. desember 2013 Her skriver vi alltid svarfrist når vi inviterer til bursdager, men det er utrolig mange som ikke gidder å svare alikavell.... Når det er sagt så er vi så heldige at begge unga har bursdag på sommerhalvåret slik at vi har muligheten til å ha det ute (såfremt det ikke er skikkelig drittvær). Så plassen er det ikke noe å si på. Men må innrømme at jeg synes det er fryktelig vanskelig å påtvinge barna mine å invitere noen som vi vet er vanskelige. De hadde en i barnehagen som slår, biter, sparker osv daglig (han er heldigvis blitt MYE bedre nå) og gutten min var faktisk redd denne. Da tvinger ikke jeg han til å invitere denne gutten..... Synes ikke at min gutt skal grue seg til bursdagen sin heller... Nå skal det sies at det kun var et fåtall fra barnehagen som ble invitert så jeg hadde ikke noe dårlig samvittighet for å be han heller. Men selvfølgelig hadde det vært noe annet om han var den eneste.... Anonymous poster hash: 07908...d29
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå