Gå til innhold

Herregud. Kan ikke folk heller ringe eller sende sms ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svigerinna mi har lagd fb for sin 1 år gamle datter. Skriver jeg elsker deg på sin datters vegg, logger ut, logger inn på datterens fb og svarer, elsker deg og mamma.

Er det sant??? Hehe, av alle rare ting jeg har lest her inne, kommer denne ganske høyt :)

Alt man kan komme på! :o

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svigerinna mi har lagd fb for sin 1 år gamle datter. Skriver jeg elsker deg på sin datters vegg, logger ut, logger inn på datterens fb og svarer, elsker deg og mamma.

hahahahaha, fantastisk!!!

Elsker nicket ditt. Har du sett "Hvordan bli dumpet på 10 dager"? nicket ditt minner om et av navnene hun skulle kalle utstyret hans for.

Skrevet

Et vennepar av meg skriver slike hele tiden. Det er så tydelig at de sitter sammen med hverandre mens de skriver disse oppdateringene, det kan jo absolutt ikke være tilfeldig at mannen/dama kommenterer under eller "liker" statusen to sek. etterpå hver bidige gang. "Kommer du snart i senga mannen min? Jeg savner deg;)" *to sek etterpå* "kommer snart kjærestepusen min, gleder meg;);):)". GRØSS

Skrevet

Er det sant??? Hehe, av alle rare ting jeg har lest her inne, kommer denne ganske høyt :)

Nei?!!! Det virket bare sykt altså.

Skrevet

What ? Herregud det finnes mange rare folk!

Skrevet

Tror jeg ville holdt henne under oppsyn. Ganske så spesielt.

Anonymous poster hash: e01d1...392

Skrevet

Et vennepar av meg skriver slike hele tiden. Det er så tydelig at de sitter sammen med hverandre mens de skriver disse oppdateringene, det kan jo absolutt ikke være tilfeldig at mannen/dama kommenterer under eller "liker" statusen to sek. etterpå hver bidige gang. "Kommer du snart i senga mannen min? Jeg savner deg;)" *to sek etterpå* "kommer snart kjærestepusen min, gleder meg;) ;):)". GRØSS

Hehe ja . GRØSS

Anonymous poster hash: e01d1...392

Skrevet

Jeg syns sånne statuser er helt latterlige. Jeg tenker egentlig bare "hvem er det dere prøver å overbevise? Andre eller dere selv"... Jeg har noen bekjente på Facebook som holder på sånn hele tiden, og jeg klarer ikke helt å legge fra med tanken om at det de egentlig bedriver er egenoverbevisningskampanje.

Skrevet

Eller hva med;

"takk for en fantastisk natt, kjære, jeg er jo helt støl". Eller; "du kan virkelig dine saker, elskling, såvidt jeg greier å gå idag"- osv.

Winkwinknudgenudge..

Har sett noen av dem også. *Grøss*

Skrevet

Jeg hadde en eks som konstant la ut bilder av oss, skrev hjerter og jeg elsker deg på Facebookveggen min så jeg sørget for at jeg var den eneste som kunne se disse innleggene,ble så sinnsykt flau,og det fortsatte tilogmed etter jeg gjorde det slutt! Psykopat!! Han er selvfølgelig slettet og blokkert!

Skrevet

Hihi, så enig hi :) Måtte le litt her om dagen når en mor skrev til sønnen sin på fb:"Er så glad i deg". Og han skrev: "kunne du ikke heller ringt å sagt det da, mamma?"

Anonymous poster hash: 4a594...8bb
Skrevet

Det der var jo rimelig spesielt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...