Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #1 Skrevet 5. desember 2013 Blir pinlig berørt av å lese slike fb statuser : Kona skriver på mannens vegg : "Jeg elsker deg" To sekunder etterpå har han svart : "Jeg elsker deg også" Hallo ! Hadde dødd om mannen her i huset drev med sånt på facebook. Anonymous poster hash: 68675...696
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #2 Skrevet 5. desember 2013 Jeg synes at offentlig kjærlighet er koselig Skulle ønske jeg hadde en kjæreste... sukk.... Vel, så så lenge får jeg nøye meg med at andre er glade i noen og blir elsket igjen Anonymous poster hash: f70e0...927
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #3 Skrevet 5. desember 2013 da syns jeg det er verre med en god venn av meg. Samboeren skriver så ofte på veggen hans på facebook at hun elsker han,å han svarer aldri der. Snakk om pinlig! Anonymous poster hash: c46ba...8f4
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #4 Skrevet 5. desember 2013 Enig med deg HI, jeg får helt mark og hadde "dødd" hvis samboeren min hadde gjort noe sånt, og det samme hadde han. Tror jeg måtte ha vært full og mistet tlf min før det skjedde - nei vent, ikke engan da ville jeg postet kliss på veggen hans. Anonymous poster hash: dd6b9...fb8
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #5 Skrevet 5. desember 2013 Helt enig med deg. Eller statuser som "Nå har jeg lagt meg kjære, er det lenge til du kommer opp?"..... Hva med å snakke sammen? Anonymous poster hash: e49e2...8a6 Anonymous poster hash: e49e2...8a6
Mrs Smith Skrevet 5. desember 2013 #6 Skrevet 5. desember 2013 Enig !!! Eller de i samme hus, foreldre og tenåringer feks., som kommuniserer på Facebook, "maten er klar" med bilde av de halvfabrikerte kjøttkakene med poseerterstuing.. Hjelpes
*Miss Marple* Skrevet 5. desember 2013 #7 Skrevet 5. desember 2013 Enig !!! Eller de i samme hus, foreldre og tenåringer feks., som kommuniserer på Facebook, "maten er klar" med bilde av de halvfabrikerte kjøttkakene med poseerterstuing.. Hjelpes Du ser av et bilde at det er halvfabrikat? Hadde det vært bedre om det var laget fra bunnen? Ellers er jeg enig i at man bør la være å bruke veggen på fb til svært private meldinger, det er det chatten er til
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #8 Skrevet 5. desember 2013 Er dokke misunnelig siden andre får oppmerksomheten men ikkje DU. Så må dokke nikke enig med HI. Trøste trøste. Anonymous poster hash: a6b2a...16b
☆☆☆ Skrevet 5. desember 2013 #9 Skrevet 5. desember 2013 Det verste er vel at mann og kone sannsynligvis sit i samme stue og skriv til kvarandre
Mrs Smith Skrevet 5. desember 2013 #10 Skrevet 5. desember 2013 Enig !!! Eller de i samme hus, foreldre og tenåringer feks., som kommuniserer på Facebook, "maten er klar" med bilde av de halvfabrikerte kjøttkakene med poseerterstuing.. Hjelpes Du ser av et bilde at det er halvfabrikat? Hadde det vært bedre om det var laget fra bunnen? Ellers er jeg enig i at man bør la være å bruke veggen på fb til svært private meldinger, det er det chatten er til Jaja poenget var bildet av maten, en delikatesse ok, mens bilde av hverdagsmiddagen blir bare patetisk :-/
Mrs Smith Skrevet 5. desember 2013 #11 Skrevet 5. desember 2013 Er dokke misunnelig siden andre får oppmerksomheten men ikkje DU. Så må dokke nikke enig med HI. Trøste trøste. Anonymous poster hash: a6b2a...16b He he, nei ikke akkurat. Nå er jeg mer fan av sarkastiske statusoppdateringer. Søte meldinger er ok, men hadde dødd hvis mannen min skrev 'elsker deg' med hjerter bak på veggen min, tenker en del av venninnene mine hadde ledd da, fordi de kjenner meg.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #12 Skrevet 5. desember 2013 Helt enig med deg. Eller statuser som "Nå har jeg lagt meg kjære, er det lenge til du kommer opp?"..... Hva med å snakke sammen? Anonymous poster hash: e49e2...8a6 Anonymous poster hash: e49e2...8a6 Hahaha! Er det virkelig noen som har skrevet det på facebook? Jeg dauer! Anonymous poster hash: 6020f...9fe
Gjest Skrevet 5. desember 2013 #13 Skrevet 5. desember 2013 Har en slik venn jeg også... Stadig så er det jeg elsker deg vennen, elsker deg høyere enn himmelen blablablabla....... Si det face to face... eller det kanskje ikke er såå gøy å si det? Eller at det skurrer i forholdet? Hmmm
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #14 Skrevet 5. desember 2013 Jeg hadde kun en på vennelista mi som oppførte seg sånn. Og det gjorde hun helt til skilsmissen var et faktum veldig trist å erklære sin kjærlighet for hele verden når partneren samtidig planlegger å stikke. Anonymous poster hash: c7470...f14
moota m storebror&lillebror Skrevet 5. desember 2013 #15 Skrevet 5. desember 2013 Er det bedre å sende sms eller ringe fra andre enden av sofaen for å si "jeg elsker deg"? Hehe Eller er det fordi da slipper du å lese det? Jeg synes det er litt søtt, men ikke hver uke..
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #16 Skrevet 5. desember 2013 Det alle verste er når voksne folk kaller hverandre sexy eller hinter om ting som de tror gjenspeiler at de har et fantastisk sexliv. Eks "har kjøpt håndjern kjære", "spank" osv. Anonymous poster hash: c6275...51b
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #17 Skrevet 5. desember 2013 Jeg har heldigvis kun ett par på vennelista mi som holder på sånn. Det er min beste venninne og hennes samboer, og ved siden av dem selv er det ingen som vet så godt som jeg hvor dårlig det egentlig står til der i heimen. De har vært på randen av brudd flere ganger. Fasadebygging og intet annet. Anonymous poster hash: 68858...ed5
ærlig talt Skrevet 5. desember 2013 #18 Skrevet 5. desember 2013 Jeg har også et par som Facebookvenner som legger ut statuser som hinter til sex, enten i forkant eller i ettertid 😕 Jeg blir flau!! Og lurer på hva deres tenåringsbarn tenker når de leser det.. 😳 Noen burde skjermes fra seg selv!
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #19 Skrevet 5. desember 2013 En ting er og skrive elsker deg eller savner deg innimellom. Men når det blir gjort ofte, sånn at det irriterer og alle legger merke til at de gjør det fryktelig ofte. Da blir det litt barnslig og kan virke som at de er "lykkelige". Har noen på face som skriver hver mnd at de har vært sammen så og så lenge. Og at den ene ser på tv med kjæresten i armene og han/hun sover, og ser så fin ut. blablabla osv. Da synes jeg det blir litt veeel mye. Greit og vise verden at man elsker hverandre, men blir det litt mye virker det som at de vil andre skal tro de er så lykkelige, men så er de egentlig ikke det Anonymous poster hash: e01d1...392
kosemamma<3 Skrevet 5. desember 2013 #20 Skrevet 5. desember 2013 Haha, det der gjorde mannen min til meg en gang! Jeg ble litt flau av den lange, sentimentale og søte meldingen som alle kunne lese og det eneste jeg svarte var "word." Jeg sa til ham at det der passer kun på sms Og jeg ble litt mere flau når jeg innså at jeg faktisk svarte "word."
Cat_Woman Skrevet 5. desember 2013 #21 Skrevet 5. desember 2013 Haha, jeg har et par venner på face som holdt på sånn i en periode "Jeg elsker deg sussebassen min" "Du er den deiligste jenta i verden" osv. mange ganger om dagen. De er sammen enda, men dette har roet seg veldig. Enten tar de det på privaten, eller så var det en nyforelska-greie.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #22 Skrevet 6. desember 2013 De som gjør det på min facebook er par jeg kjenner som ikke har det så bra, selv om de ønsker å fremstå sånn. For min del blir det helt fjernt å skrive sånt. Anonymous poster hash: 28f8d...0db
Mamsemums Skrevet 6. desember 2013 #23 Skrevet 6. desember 2013 Jeg har kjedelige venner. Aldri slike "spennende" oppdateringer.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #24 Skrevet 6. desember 2013 Enig. Virker også som om veldig mange damer må sette sine fotspor på mannens facebook. Bare for å vise at han er opptatt. Anonymous poster hash: 1631c...be5
Lille krøll Skrevet 6. desember 2013 #25 Skrevet 6. desember 2013 Svigerinna mi har lagd fb for sin 1 år gamle datter. Skriver jeg elsker deg på sin datters vegg, logger ut, logger inn på datterens fb og svarer, elsker deg og mamma.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå