Gjest Fighter16 Skrevet 5. desember 2013 #26 Skrevet 5. desember 2013 Leger gjør en viktig jobb og har en helt grei utdanning, men det gjør dem ikke til helter som er mer verdt enn alle andre. De bare tror det.Utdanning i seg selv er oppskrytt. Det som betyr noe er hva du bruker utdanningen til og hva du utrerrer i livet. Anonymous poster hash: 9cd2d...110 Hehe, "helt grei utdanning"? Tidig du. Så det er det 13 års utdanning og kursing for å bli spesialist er altså? Helt grei? Jaja. La meg informere deg om at det er en av de vanskeligste utdannelse her til lands. Jeg tror ikke at leger tror de mer verdt enn andre, men at de er stolte av det de har prestert akademisk sett er vel riktig. Dessuten er det veldig få leger per sykepleier/vernepleier/annen helsearbeider hvilket gjør dem meget samfunnsnyttige. De fleste leger jobber langt er enn 100 %. Hilsen en som er gift med en lege. Anonymous poster hash: 97708...0a8 Halleluja!!
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #27 Skrevet 5. desember 2013 Leger gjør en viktig jobb og har en helt grei utdanning, men det gjør dem ikke til helter som er mer verdt enn alle andre. De bare tror det.Utdanning i seg selv er oppskrytt. Det som betyr noe er hva du bruker utdanningen til og hva du utrerrer i livet. Anonymous poster hash: 9cd2d...110 Hehe, "helt grei utdanning"? Tidig du. Så det er det 13 års utdanning og kursing for å bli spesialist er altså? Helt grei? Jaja. La meg informere deg om at det er en av de vanskeligste utdannelse her til lands. Jeg tror ikke at leger tror de mer verdt enn andre, men at de er stolte av det de har prestert akademisk sett er vel riktig. Dessuten er det veldig få leger per sykepleier/vernepleier/annen helsearbeider hvilket gjør dem meget samfunnsnyttige. De fleste leger jobber langt er enn 100 %. Hilsen en som er gift med en lege. Anonymous poster hash: 97708...0a8 Jeg har ikke sakt noe galt om utdanningen til legene, men jeg går ikke rundt og er voldsomt imponert heller. Det sier sitt når du blir fornærmet, ikke for at jeg har sagt noe galt om utdanningen, men bare fordi jeg ikke skryter ekstra av den. Jeg sier jo at de gjør en viktig jobb. Er ikke det nok? Anonymous poster hash: 9cd2d...110 Om mannen din har brukt 13 år på medisinstudiet blir jeg enda mindre imponert. Det er over dobbelt så mye som beregnet. Anonymous poster hash: 9cd2d...110 Hehe, du er ikke så belært ser jeg:) HOHO Anonymous poster hash: f7267...902
stratosku Skrevet 5. desember 2013 #28 Skrevet 5. desember 2013 All utdannelse er god utdannelse, uansett hva. Det som betyr noe er at DU trives med det du jobber som Det beste arbeidet man gjør, er når man er angasjert og trives. Må ikke tenke på hva andre mener, for du er mer enn god nok uansett hva du jobber som.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #29 Skrevet 5. desember 2013 Barnevernsspedagog med videreutdanning i sosialt arbeid? Anonymous poster hash: fada6...98d Jeg har vel mest respekt for akademiske disipliner som jus, sosiologi, statsvitenskap, psykologi, filosofi osv. Men det er ingen dårlig utdannelse det der heller. Anonymous poster hash: eb684...e40 Morsomt at 3 av de fagene du nevner er svært relevante for barnevernstudiet. Sosiologi, psykologi og jus var egne emner med tilhørende eksamener da jeg tok utdannelsen. Anonymous poster hash: 8c585...079 At du ikke forstår forskjellen på disse studiene separat kontra som en del av en grad i sosialt arbeid, sier meg mer enn nok. Jeg har tatt begge deler. Det er langt større teoretisk bredde, samt krav som stilles til studentenes analytiske og kritiske evner i disse fagene ved de opprinnelige universitetene. Anonymous poster hash: eb684...e40
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #30 Skrevet 5. desember 2013 Leger gjør en viktig jobb og har en helt grei utdanning, men det gjør dem ikke til helter som er mer verdt enn alle andre. De bare tror det.Utdanning i seg selv er oppskrytt. Det som betyr noe er hva du bruker utdanningen til og hva du utrerrer i livet. Anonymous poster hash: 9cd2d...110 Hehe, "helt grei utdanning"? Tidig du. Så det er det 13 års utdanning og kursing for å bli spesialist er altså? Helt grei? Jaja. La meg informere deg om at det er en av de vanskeligste utdannelse her til lands.Jeg tror ikke at leger tror de mer verdt enn andre, men at de er stolte av det de har prestert akademisk sett er vel riktig. Dessuten er det veldig få leger per sykepleier/vernepleier/annen helsearbeider hvilket gjør dem meget samfunnsnyttige. De fleste leger jobber langt er enn 100 %.Hilsen en som er gift med en lege.Anonymous poster hash: 97708...0a8 Jeg har ikke sakt noe galt om utdanningen til legene, men jeg går ikke rundt og er voldsomt imponert heller. Det sier sitt når du blir fornærmet, ikke for at jeg har sagt noe galt om utdanningen, men bare fordi jeg ikke skryter ekstra av den. Jeg sier jo at de gjør en viktig jobb. Er ikke det nok?Anonymous poster hash: 9cd2d...110 Om mannen din har brukt 13 år på medisinstudiet blir jeg enda mindre imponert. Det er over dobbelt så mye som beregnet. Anonymous poster hash: 9cd2d...110 Jeg er lei av folk som ikke har peiling. Tydeligvis må du ha det inn med teskje. Jeg presiserer nok en gang: for å bli spesialist er det først 6 år med universitetsstudier. Deretter 1,5 år med turnustjeneste. Deretter MINST 5 års spesialisering innen det feltet man vil drive med. Da kommer jeg til 12,5 år, men de fleste bruker lenger tid. Skjønner du nå? Anonymous poster hash: 97708...0a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå