Gå til innhold

Adventskalender


anonymsuperbruker

Anbefalte innlegg

 

 

Glemte nesten luke 15 i dag :D

 

Prøver meg på luke 15 eg då.. på UL viste det ei jenta i magen min, men eg har mest guttefølelse.. hva ser du?

sånn ellers hvordan svangerskapet går?

 

 

Hei Anonym :)

 

Jeg får inn jente på deg, men det kan godt hende både jeg og UL tar feil :) Jeg får opp gutt på deg ved neste svangerskap. Tror du får to ganske tette.

 

Jeg får opp at du har vært VELDIG kvalm og uvel. Kan det stemme? mer enn normal morgenkvalme, tenker jeg på. Fra nå og framover blir det mye bedre. Ta vare på deg selv og ryggen din, får jeg inn her. Det kan bli litt tungt de siste to månedene, men det er det vel for de fleste :) Masse lykke til!!

 

har ikkje vært så veldig kvalm, men litt i de første ukene..

eg har ein gutt fra før av og har var godt over 4 kg med fødsel, kan du se om denne blir like stor? ..:o

ja, ryggen har eg kjent det på lenge desverre... :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg meldte meg egentlig på luke 11, men den forsvant visst i myldret av håpefulle :) Prøver meg på luke 16 nå i stedet da.

 

Jeg lurer på når mannen min og jeg kommer til å flytte ut fra stedet vi bor nå, og inn i noe som kan ligne på et skikkelig hjem.

 

Og kanskje noe angående økonomi og jobb hos meg, hvis du får opp noe? Og eventuelt andre ting du måtte få beskjed om.

Endret av Fero
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17

 

Hei :)

 

Prøver meg på nr 17 jeg da :)

 

De så ikke kjønn så godt på ultralyd, men sa 51% sjanse for jente.

Må si vi hadde håpet på et klarere svar. Så her sitter vi da,like nysgjerrige..... :(

Kan du se noe ang økonomi/ bo/ helse /familiesituasjon?

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg meldte meg egentlig på luke 11, men den forsvant visst i myldret av håpefulle :) Prøver meg på luke 16 nå i stedet da.

 

Jeg lurer på når mannen min og jeg kommer til å flytte ut fra stedet vi bor nå, og inn i noe som kan ligne på et skikkelig hjem.

 

Og kanskje noe angående økonomi og jobb hos meg, hvis du får opp noe? Og eventuelt andre ting du måtte få beskjed om.

Hei

 

Jeg får inn et nytt hjem for dere innen 2 år. Jeg tror dere kanskje mellomlander et annet sted før det permanente hjemmet dukker opp. Ser dere etter et hus? Jeg får opp et litt gammelt (kanskje fra 50-tallet?) hus. Jeg får det opp lyst. En gulfarge, kanskje? Får opp at det ikke er så stort, men at dere har mulighet til å bygge på etter hvert. Får opp egen garasje ved siden av. Det ligger litt lenger unna enn dere har tenkt dere i utgangspunktet, men dere kommer til å trives her :) Får inn at det er litt vest for der dere bor nå. Stemmer det at dere bor i en underetasje nå? Får inn bakkeplan på dere, og at det ikke er deres eget. Jeg får inn at du får ny jobb i september. Det kommer flere jobber før den tid, men ikke den rette :) Jeg får inn litt frustrasjon rundt dette. Har du ikke fast jobb nå? Får inn kontrakt i september/oktober. Da blir det mer stabil inntekt og mer ro rundt deg. Masse lykke til! :) Hold meg gjerne oppdatert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

17

 

Hei :)

 

Prøver meg på nr 17 jeg da :)

 

De så ikke kjønn så godt på ultralyd, men sa 51% sjanse for jente.

Må si vi hadde håpet på et klarere svar. Så her sitter vi da,like nysgjerrige..... :(

Kan du se noe ang økonomi/ bo/ helse /familiesituasjon?

 

Klem

 

Hei

 

Jeg har lyst til å si gutt, jeg :D Men vi får nok bare vente og se. Det kan godt hende det er ei jente som lurer der inne også! ;) Skal du på privat UL også? Får inn at du får svaret om 5 uker.

 

Skal vi se... økonomi... jeg er litt usikker på den i dag. Jeg får ikke helt inn hvor du står i dag. Har du jobb..? Jeg får inn at du får noe penger inn, men at det ikke er fra jobb. Kan det være fra NAV? Får inn arbeidsavklaring her, men kan hende jeg er helt på jordet nå. Får inn en god jobb på mannen din. Er han håndverker?

 

Helse/sykdom ser jeg vanligvis ikke så mye på. Jeg får inn at alt er normalt rundt deg og svangerskapet. Pass på deg selv og ta hensyn til kroppens signaler.

 

Hva tenker du om familiesituasjon? Venter du på bryllup? ;) Ser et frieri til sommeren. Bryllup sommeren 2015.

 

Lykke til :) Hold meg gjerne oppdatert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jeg meldte meg egentlig på luke 11, men den forsvant visst i myldret av håpefulle :) Prøver meg på luke 16 nå i stedet da.

 

Jeg lurer på når mannen min og jeg kommer til å flytte ut fra stedet vi bor nå, og inn i noe som kan ligne på et skikkelig hjem.

 

Og kanskje noe angående økonomi og jobb hos meg, hvis du får opp noe? Og eventuelt andre ting du måtte få beskjed om.

Hei

 

Jeg får inn et nytt hjem for dere innen 2 år. Jeg tror dere kanskje mellomlander et annet sted før det permanente hjemmet dukker opp. Ser dere etter et hus? Jeg får opp et litt gammelt (kanskje fra 50-tallet?) hus. Jeg får det opp lyst. En gulfarge, kanskje? Får opp at det ikke er så stort, men at dere har mulighet til å bygge på etter hvert. Får opp egen garasje ved siden av. Det ligger litt lenger unna enn dere har tenkt dere i utgangspunktet, men dere kommer til å trives her :) Får inn at det er litt vest for der dere bor nå. Stemmer det at dere bor i en underetasje nå? Får inn bakkeplan på dere, og at det ikke er deres eget. Jeg får inn at du får ny jobb i september. Det kommer flere jobber før den tid, men ikke den rette :) Jeg får inn litt frustrasjon rundt dette. Har du ikke fast jobb nå? Får inn kontrakt i september/oktober. Da blir det mer stabil inntekt og mer ro rundt deg. Masse lykke til! :) Hold meg gjerne oppdatert.

Takk! Dette var interessant. Vi bor (dessverre) midlertidig hos svigers, så jeg håper virkelig ikke vi blir her i nærmere to år. Da tror jeg mannen min hopper i havet :P Vi er rimelig desperate etter å komme oss ut herfra, men det er noen kjepper i de berømte hjulene akkurat nå. Kunne du ikke bare fått opp noe sånt som "innen en måned"? Hehe ;)

 

Stemmer at jeg ikke har fast jobb nå, ja. Jeg flyttet nylig fra Norge til Skottland, så det er egentlig ingenting som er på stell enda. Godt det er håp i alle fall. At du får opp noe frustrasjon er jeg ikke overrasket over. Det er plenty mer hvor det kommer fra nå.

 

Du har tidligere sett at jeg blir gravid rett før eller rett etter jul, så den skal du i hvert fall få tilbakemelding på ganske snart! Fingrene er krysset :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jeg meldte meg egentlig på luke 11, men den forsvant visst i myldret av håpefulle :) Prøver meg på luke 16 nå i stedet da.

 

Jeg lurer på når mannen min og jeg kommer til å flytte ut fra stedet vi bor nå, og inn i noe som kan ligne på et skikkelig hjem.

 

Og kanskje noe angående økonomi og jobb hos meg, hvis du får opp noe? Og eventuelt andre ting du måtte få beskjed om.

Hei

 

Jeg får inn et nytt hjem for dere innen 2 år. Jeg tror dere kanskje mellomlander et annet sted før det permanente hjemmet dukker opp. Ser dere etter et hus? Jeg får opp et litt gammelt (kanskje fra 50-tallet?) hus. Jeg får det opp lyst. En gulfarge, kanskje? Får opp at det ikke er så stort, men at dere har mulighet til å bygge på etter hvert. Får opp egen garasje ved siden av. Det ligger litt lenger unna enn dere har tenkt dere i utgangspunktet, men dere kommer til å trives her :) Får inn at det er litt vest for der dere bor nå. Stemmer det at dere bor i en underetasje nå? Får inn bakkeplan på dere, og at det ikke er deres eget. Jeg får inn at du får ny jobb i september. Det kommer flere jobber før den tid, men ikke den rette :) Jeg får inn litt frustrasjon rundt dette. Har du ikke fast jobb nå? Får inn kontrakt i september/oktober. Da blir det mer stabil inntekt og mer ro rundt deg. Masse lykke til! :) Hold meg gjerne oppdatert.

Takk! Dette var interessant. Vi bor (dessverre) midlertidig hos svigers, så jeg håper virkelig ikke vi blir her i nærmere to år. Da tror jeg mannen min hopper i havet :P Vi er rimelig desperate etter å komme oss ut herfra, men det er noen kjepper i de berømte hjulene akkurat nå. Kunne du ikke bare fått opp noe sånt som "innen en måned"? Hehe ;)

 

Stemmer at jeg ikke har fast jobb nå, ja. Jeg flyttet nylig fra Norge til Skottland, så det er egentlig ingenting som er på stell enda. Godt det er håp i alle fall. At du får opp noe frustrasjon er jeg ikke overrasket over. Det er plenty mer hvor det kommer fra nå.

 

Du har tidligere sett at jeg blir gravid rett før eller rett etter jul, så den skal du i hvert fall få tilbakemelding på ganske snart! Fingrene er krysset :)

 

Ahhh!! Så dere bor i Skottland? Jeg prøvde å koble meg inn på hvor i Norge dere bor, men jeg fikk ikke noe svar på det her! Da forstår jeg! Kan det være et gulaktig murhus dere flytter til? Tror, som sagt, dere "mellomlander" et annet sted først. Kan godt hende dere leier 1 år eller noe før huset dukker opp. Masse lykke til og kos dere i Skottland!! Jeg har aldri vært i Skottland (eller Storbritannia!), men jeg synes det ser veldig fint ut der!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig vil vi bo i Norge, så du har i alle fall rett i at det er et stykke lengre unna enn planlagt, haha :D

 

Forstår jeg deg rett i at dette gule huset er huset er det du ser vi ender opp i på sikt? Altså ikke der vi mellomlander? Det er ikke så mange gule murhus her, men veldig mange murhus generelt. Blir spennende å se, takk igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

17

Hei :)

 

Prøver meg på nr 17 jeg da :)

 

De så ikke kjønn så godt på ultralyd, men sa 51% sjanse for jente.

Må si vi hadde håpet på et klarere svar. Så her sitter vi da,like nysgjerrige..... :(

Kan du se noe ang økonomi/ bo/ helse /familiesituasjon?

 

Klem

Hei

 

Jeg har lyst til å si gutt, jeg :D Men vi får nok bare vente og se. Det kan godt hende det er ei jente som lurer der inne også! ;) Skal du på privat UL også? Får inn at du får svaret om 5 uker.

 

Skal vi se... økonomi... jeg er litt usikker på den i dag. Jeg får ikke helt inn hvor du står i dag. Har du jobb..? Jeg får inn at du får noe penger inn, men at det ikke er fra jobb. Kan det være fra NAV? Får inn arbeidsavklaring her, men kan hende jeg er helt på jordet nå. Får inn en god jobb på mannen din. Er han håndverker?

 

Helse/sykdom ser jeg vanligvis ikke så mye på. Jeg får inn at alt er normalt rundt deg og svangerskapet. Pass på deg selv og ta hensyn til kroppens signaler.

 

Hva tenker du om familiesituasjon? Venter du på bryllup? ;) Ser et frieri til sommeren. Bryllup sommeren 2015.

 

Lykke til :) Hold meg gjerne oppdatert.

 

 

Takk for svar :)

 

Skal ikke ha privat ul, men må tilbake på sykehuset for en sjekk om 4-5 uker.

Var noe ang hodet til babyen de ville følge med på....... :(

Regner med (og håper) at vi får vite mer ang kjønn da. Er vel mange ganger det ikke er så lett å være 100% sikker på hva det blir, før den er ute.....

Du har svart meg 2 ganger før (er jeg som fikk et slag i magen, og var så redd) og da sa du jente ;)

Selv har jeg ikke noen magefølelse på noenting i hele tatt.

Bare glad hvis alt er bra med den lille.

 

Jeg har ingen jobb nå,så hadde jo vært fint hvis det dukket opp noe for meg etterhvert. Får inn bare litt fra nav.

Ikke lett med jobber her vi bor....

Samboeren er uføretrygdet.

 

Kan du se noe om hvem i familien som evt blir fridd til?

Samboeren og jeg har vært forlovet i 10 år, og vi har enda ikke kommi så langt som å gifte oss ;) Kan det være noe der?

 

Har begynt å få mye vondt nederst i ryggen og ned i skinkene.

Får også veldig fort vondt nederst i magen av å stå og gå for lenge.

 

Skal holde deg oppdatert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Jobber dag og kveld igjen i morgen, så legger ut luke 18 nå :)

Da melder jeg meg på luke 18 om ingen andre har gjort det :)

 

Lurer på om du kan se hvordan dette svangerskapet blir, og når du ser fødsel på meg. Kan du se noe om jobb og økonomi? Blir det noe videreutdanning på meg. Ser du når jeg går tilbake i jobb. Vi lurer også på å selge bolig og kjøpe ny til våren, ser du noe om dette?

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig vil vi bo i Norge, så du har i alle fall rett i at det er et stykke lengre unna enn planlagt, haha :D

 

Forstår jeg deg rett i at dette gule huset er huset er det du ser vi ender opp i på sikt? Altså ikke der vi mellomlander? Det er ikke så mange gule murhus her, men veldig mange murhus generelt. Blir spennende å se, takk igjen :)

dere skal nok bo i en leid leilighet ca. et års tid før det endelige huset dukker opp. Litt usikker på om det er mur eller tre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

17

Hei :)

 

Prøver meg på nr 17 jeg da :)

 

De så ikke kjønn så godt på ultralyd, men sa 51% sjanse for jente.

Må si vi hadde håpet på et klarere svar. Så her sitter vi da,like nysgjerrige..... :(

Kan du se noe ang økonomi/ bo/ helse /familiesituasjon?

 

Klem

Hei

 

Jeg har lyst til å si gutt, jeg :D Men vi får nok bare vente og se. Det kan godt hende det er ei jente som lurer der inne også! ;) Skal du på privat UL også? Får inn at du får svaret om 5 uker.

 

Skal vi se... økonomi... jeg er litt usikker på den i dag. Jeg får ikke helt inn hvor du står i dag. Har du jobb..? Jeg får inn at du får noe penger inn, men at det ikke er fra jobb. Kan det være fra NAV? Får inn arbeidsavklaring her, men kan hende jeg er helt på jordet nå. Får inn en god jobb på mannen din. Er han håndverker?

 

Helse/sykdom ser jeg vanligvis ikke så mye på. Jeg får inn at alt er normalt rundt deg og svangerskapet. Pass på deg selv og ta hensyn til kroppens signaler.

 

Hva tenker du om familiesituasjon? Venter du på bryllup? ;) Ser et frieri til sommeren. Bryllup sommeren 2015.

 

Lykke til :) Hold meg gjerne oppdatert.

 

 

Takk for svar :)

 

Skal ikke ha privat ul, men må tilbake på sykehuset for en sjekk om 4-5 uker.

Var noe ang hodet til babyen de ville følge med på....... :(

Regner med (og håper) at vi får vite mer ang kjønn da. Er vel mange ganger det ikke er så lett å være 100% sikker på hva det blir, før den er ute.....

Du har svart meg 2 ganger før (er jeg som fikk et slag i magen, og var så redd) og da sa du jente ;)

Selv har jeg ikke noen magefølelse på noenting i hele tatt.

Bare glad hvis alt er bra med den lille.

 

Jeg har ingen jobb nå,så hadde jo vært fint hvis det dukket opp noe for meg etterhvert. Får inn bare litt fra nav.

Ikke lett med jobber her vi bor....

Samboeren er uføretrygdet.

 

Kan du se noe om hvem i familien som evt blir fridd til?

Samboeren og jeg har vært forlovet i 10 år, og vi har enda ikke kommi så langt som å gifte oss ;) Kan det være noe der?

 

Har begynt å få mye vondt nederst i ryggen og ned i skinkene.

Får også veldig fort vondt nederst i magen av å stå og gå for lenge.

 

Skal holde deg oppdatert :)

 

Hei :)

 

Nå husker jeg deg, jo :) Jeg hadde glemt nicket ditt. Husker godt slaget. Tror det ikke er noe galt med babyen. Det er bra de vil følge med. Stort sett er det ikke noe. Jeg vet de sjekket noe av det samme da søstera mi var gravid.

 

Send meg en PM, så kan jeg se nærmere på deg/dere :)

Tror det er dere som bestemmer dere for å gifte dere, da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

17

Hei :)

 

Prøver meg på nr 17 jeg da :)

 

De så ikke kjønn så godt på ultralyd, men sa 51% sjanse for jente.

Må si vi hadde håpet på et klarere svar. Så her sitter vi da,like nysgjerrige..... :(

Kan du se noe ang økonomi/ bo/ helse /familiesituasjon?

 

Klem

Hei

 

Jeg har lyst til å si gutt, jeg :D Men vi får nok bare vente og se. Det kan godt hende det er ei jente som lurer der inne også! ;) Skal du på privat UL også? Får inn at du får svaret om 5 uker.

 

Skal vi se... økonomi... jeg er litt usikker på den i dag. Jeg får ikke helt inn hvor du står i dag. Har du jobb..? Jeg får inn at du får noe penger inn, men at det ikke er fra jobb. Kan det være fra NAV? Får inn arbeidsavklaring her, men kan hende jeg er helt på jordet nå. Får inn en god jobb på mannen din. Er han håndverker?

 

Helse/sykdom ser jeg vanligvis ikke så mye på. Jeg får inn at alt er normalt rundt deg og svangerskapet. Pass på deg selv og ta hensyn til kroppens signaler.

 

Hva tenker du om familiesituasjon? Venter du på bryllup? ;) Ser et frieri til sommeren. Bryllup sommeren 2015.

 

Lykke til :) Hold meg gjerne oppdatert.

 

 

Takk for svar :)

 

Skal ikke ha privat ul, men må tilbake på sykehuset for en sjekk om 4-5 uker.

Var noe ang hodet til babyen de ville følge med på....... :(

Regner med (og håper) at vi får vite mer ang kjønn da. Er vel mange ganger det ikke er så lett å være 100% sikker på hva det blir, før den er ute.....

Du har svart meg 2 ganger før (er jeg som fikk et slag i magen, og var så redd) og da sa du jente ;)

Selv har jeg ikke noen magefølelse på noenting i hele tatt.

Bare glad hvis alt er bra med den lille.

 

Jeg har ingen jobb nå,så hadde jo vært fint hvis det dukket opp noe for meg etterhvert. Får inn bare litt fra nav.

Ikke lett med jobber her vi bor....

Samboeren er uføretrygdet.

 

Kan du se noe om hvem i familien som evt blir fridd til?

Samboeren og jeg har vært forlovet i 10 år, og vi har enda ikke kommi så langt som å gifte oss ;) Kan det være noe der?

 

Har begynt å få mye vondt nederst i ryggen og ned i skinkene.

Får også veldig fort vondt nederst i magen av å stå og gå for lenge.

 

Skal holde deg oppdatert :)

 

Hei :)

 

Nå husker jeg deg, jo :) Jeg hadde glemt nicket ditt. Husker godt slaget. Tror det ikke er noe galt med babyen. Det er bra de vil følge med. Stort sett er det ikke noe. Jeg vet de sjekket noe av det samme da søstera mi var gravid.

 

Send meg en PM, så kan jeg se nærmere på deg/dere :)

Tror det er dere som bestemmer dere for å gifte dere, da ;)

 

gutt - jente... hehe... nå ble jeg usikker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LUke 19.

 

barn?

 

Hilsen Kristin

Hei :)

 

Jeg får opp en gutt til på dere. Har dere en gutt fra før av også? Får opp at det kan ta litt tid, men at han er der i løpet av 2015. Tror det blir vårbarn :) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

LUke 19.

 

barn?

 

Hilsen Kristin

Hei :)

 

Jeg får opp en gutt til på dere. Har dere en gutt fra før av også? Får opp at det kan ta litt tid, men at han er der i løpet av 2015. Tror det blir vårbarn :) Lykke til!

Takk for svar. Vi har 2 gutter, fra før, der den ene er i himmelen. Håper du har rett at vi får en til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

LUke 19.

 

barn?

 

Hilsen Kristin

Hei :)

 

Jeg får opp en gutt til på dere. Har dere en gutt fra før av også? Får opp at det kan ta litt tid, men at han er der i løpet av 2015. Tror det blir vårbarn :) Lykke til!

Takk for svar. Vi har 2 gutter, fra før, der den ene er i himmelen. Håper du har rett at vi får en til.

 

Så leit å høre :( Englegutten fikk jeg ikke opp med det samme. Jeg tror det blir en gutt til, ja. Masse lykke til <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luke 20 må bety forbedredelse og kjærlighet ❤️❤️

 

 

Som sagt takker jeg så mye for at du tok deg tid til og se hit et øyeblikk. For noen år siden ble jeg gravid. Jeg mistet dette og har siden tatt dette veldig så tungt. Legene sier at jeg aldri kan få barn på vanlig måte. Pga graviditet utenfor egglederen. Jeg tenker ganske ofte og ønsker veldig et nytt barn. Selv har jeg tre friske barn. Jeg er takknemlig for alt jeg har.

Ønsker meg veldig et nytt barn sammen min mann.

Hva ser dere ?

070382

 

Hvordan kommer dette året 2014 til og bli ????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...