Gå til innhold

Adventskalender


anonymsuperbruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

luke 9 ligger over her. Førstemann som skriver under luka får den :)

Meldte meg på den jeg da, eller er det noe her jeg ikke har sett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Melder meg på luke 8:)

Kjønn? Jobbfremtid?

Hei :)

 

Jeg får inn jente på deg.

 

Jobb er jeg litt usikker på. Jeg får inn at du skal begynne med noe nytt om 2-3 år. Tenker du på å skifte jobb og starte med noe helt nytt? Driver du med omskolering eller har du tenkt på det? Får inn at du får mer kontorjobb etter hvert. Muligens på samme sted som du er nå...? En annen avdeling eller andre arb. oppgaver.

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurte litt på fremtiden, om det er fortsatt er bare en gutt du ser Hehe og om jeg må vente lenge på brokkoperasjon på fåreløpig minstemann. Og sitter litt igjen med spørsmål for du sa at det kunne være noe meg blodet enten forlite av noe eller for mye, kan det være noe med blodårene ? Takker for tidligere svar du er god som holder på med dette i fritiden

tenkte du på om det kan være to? Jeg er litt usikker på det. Får mest følelsen på gutt. Ligger ei jente på dere også, men jeg får henne ikke opp nå. Hun kommer senere. Får inn operasjon i februar. Det med sykdommer er veldig, veldig vanskelig å se på. Det kan være noe med blodårene, men det er vanskelig å si. Stå på sånn at dere kommer til spesialist som kan se på det! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Luke 9

Forhold? Økonomi? Jobb? :)

 

201288

 

Hei :)

Heter du noe på H? Fikk lyst til å si Hege, Hilde el.l. til deg :) Kan hende jeg er helt på jordet her!

 

Forhold: Får deg inn med partner, og at dere har det bra og stabilt, men at det kanskje kan bli litt kjedelig innimellom. Får inn at dere skal bli flinkere til å gjøre ting dere pleide å gjøre før.

 

Økonomi: Får inn at dere skal være litt forsiktige med pengene framover. Det kan hende det kommer noen uforutsette utgifter etter jul. Ellers ser det meste normalt ut her også. Det er dårlig med lottogevinster :D

 

Jobb: Det ligger ikke noe nytt på deg med det første. Får inn at det meste i livet ditt holder seg på det samme som det er nå. Det er ingen store forandringer rundt deg nå. Men det kan komme senere. Det kan ligge et ønske om å bytte jobb, men jeg tror ikke du gjør noe med dette det første året. Kanskje om 2-3 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke vært på nett de siste dagene, og prøver å bli a-jour nå. Please ikke mas, og les det jeg har skrevet i det første innlegget. Mas får meg til å blokkere helt når det gjelder det alternative, og da ender jeg opp med å ikke greie å lese noen av dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg på luke 12 jeg da :) Lurer på hvordan det blir med graviditet på meg i fremtiden? Om det har festet seg noe denne måneden? :)

Luke 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luke 10

 

Jeg lure på hvordan det svangerskapet her går? Og om du ellers ser noe rundt meg? :)

Hei

 

Jeg får inn at alt går bra, men at det kommer noen dumper i veien... Kanskje du har fått en beskjed som du er litt bekymret over? Jeg får inn at du har fått eller får et brev fra sykehuset. Dette går mye bedre enn du tror. Jeg får inn gutt på deg nå. Stemmer det? Jeg får deg inn som godt voksen mor, men det kan hende nicket ditt lurer meg :D Har du 2 eller 3 barn fra før av? Jeg får inn at du er rutinert og vet hva du driver med. Jeg får inn at du kan ha litt vondt i siden innimellom. Bak på ryggen. Kan det stemm? Pass på å bevege deg litt innimellom på jobben. Strekk på deg og ta litt pauser.

Husk at du kan delegere oppgaver både hjemme og på jobb ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå går jeg litt i surr på om det er luke 11 eller 12 jeg melder meg på. 11?

 

Du har sett på meg før (graviditet og kontakt med avdød), så nå er jeg mest interessert i å finne ut av hvor lenge vi blir boende her vi bor nå? Og kanskje litt rundt økonomi og jobb? :)

 

Navn: Maria

Endret av Fero
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Luke 10

 

Jeg lure på hvordan det svangerskapet her går? Og om du ellers ser noe rundt meg? :)

Hei

 

Jeg får inn at alt går bra, men at det kommer noen dumper i veien... Kanskje du har fått en beskjed som du er litt bekymret over? Jeg får inn at du har fått eller får et brev fra sykehuset. Dette går mye bedre enn du tror. Jeg får inn gutt på deg nå. Stemmer det? Jeg får deg inn som godt voksen mor, men det kan hende nicket ditt lurer meg :D Har du 2 eller 3 barn fra før av? Jeg får inn at du er rutinert og vet hva du driver med. Jeg får inn at du kan ha litt vondt i siden innimellom. Bak på ryggen. Kan det stemm? Pass på å bevege deg litt innimellom på jobben. Strekk på deg og ta litt pauser.

Husk at du kan delegere oppgaver både hjemme og på jobb ;)

 

Jeg har ikke fått noen beskjed som bekymrer meg enda i værtfall. Men jeg er generelt veldig bekymret, for vi slet litt med å få det til og jeg har kraftige murringer i magen enkelte dager.

Jeg har ikke kommet så langt i svangerskapet at jeg har vært på ultralyd enda. Men samboeren er sikkert på at det er gutt :)

Hehe..trur nok nicket mitt lurer deg litt da ja, jeg er født 84, med 1 barn fra før. Så godt voksen kan jeg nok ikke kalle meg ;)

Ellers stemmer det med ryggen godt da, sliter en del me smerter i korsryggen og på siden der :)

 

Tusen takk :)

 

Mvh Tove

Endret av fru-olsen-prøver
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrev 9, da ingen hadde skrevet etter sanna på den eller 10.. Trodde den måtte legges ut før man kunne skrive seg på den.. Ellers var jeg på luke 10, ingen skrev der heller om svara ligger rettt i tråden..

"Jeg poster "Luke + nummer", så kan dere svare under. Jeg prøver å holde det i denne tråden, men jeg får se litt hvordan det blir. Kan hende jeg må lage ny tråd hver dag. Vi får se "

Endret av Kalia78
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Luke 9

Forhold? Økonomi? Jobb? :)

 

201288

Hei :)

Heter du noe på H? Fikk lyst til å si Hege, Hilde el.l. til deg :) Kan hende jeg er helt på jordet her!

 

Forhold: Får deg inn med partner, og at dere har det bra og stabilt, men at det kanskje kan bli litt kjedelig innimellom. Får inn at dere skal bli flinkere til å gjøre ting dere pleide å gjøre før.

 

Økonomi: Får inn at dere skal være litt forsiktige med pengene framover. Det kan hende det kommer noen uforutsette utgifter etter jul. Ellers ser det meste normalt ut her også. Det er dårlig med lottogevinster :D

 

Jobb: Det ligger ikke noe nytt på deg med det første. Får inn at det meste i livet ditt holder seg på det samme som det er nå. Det er ingen store forandringer rundt deg nå. Men det kan komme senere. Det kan ligge et ønske om å bytte jobb, men jeg tror ikke du gjør noe med dette det første året. Kanskje om 2-3 år.

Ikke så mye som stemte, men takk for titten! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Luke 9

Forhold? Økonomi? Jobb? :)

 

201288

Hei :)

Heter du noe på H? Fikk lyst til å si Hege, Hilde el.l. til deg :) Kan hende jeg er helt på jordet her!

 

Forhold: Får deg inn med partner, og at dere har det bra og stabilt, men at det kanskje kan bli litt kjedelig innimellom. Får inn at dere skal bli flinkere til å gjøre ting dere pleide å gjøre før.

 

Økonomi: Får inn at dere skal være litt forsiktige med pengene framover. Det kan hende det kommer noen uforutsette utgifter etter jul. Ellers ser det meste normalt ut her også. Det er dårlig med lottogevinster :D

 

Jobb: Det ligger ikke noe nytt på deg med det første. Får inn at det meste i livet ditt holder seg på det samme som det er nå. Det er ingen store forandringer rundt deg nå. Men det kan komme senere. Det kan ligge et ønske om å bytte jobb, men jeg tror ikke du gjør noe med dette det første året. Kanskje om 2-3 år.

Ikke så mye som stemte, men takk for titten! :)

 

ok. da var det nok ikke deg jeg kom inn på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Melder meg på luke 12 jeg da :) Lurer på hvordan det blir med graviditet på meg i fremtiden? Om det har festet seg noe denne måneden? :)

Luke 12

 

Melder meg på luke 12 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Melder meg på luke 12 jeg da :) Lurer på hvordan det blir med graviditet på meg i fremtiden? Om det har festet seg noe denne måneden? :)

Luke 12

 

Melder meg på luke 12 :)

 

Lurer på om du kan se hvordan dette svangerskapet blir, og når du ser fødsel på meg. Kan du se noe om jobb og økonomi? Blir det noe videreutdanning på meg. Ser du når jeg går tilbake i jobb.

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...