Gå til innhold

I dag var dagen jeg ga opp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Borreliose?

Anonymous poster hash: 62722...94a

Nei.

Jeg kommer ikke til å svare på hva det er som feiler meg. Jeg har i denne prosessen blitt kalt hypokonder og verre, fordi jeg har lest mye på nettet for å finne ut av dette. Noen måtte ta tak i det, og det ble bare bagatellisert av leger som ikke kunne noe om det, og avfeide det fordi det var så sjeldent. Ergo måtte jeg gjøre det selv. Når det da var mine studier på nettet som også kom frem til årsaken som var enda sjeldnere (alt annet var utelukket), så ble jeg først også bare blåst av, og fikk stempel på meg fordi "pasienten tror hun er hobbylege, og har bestemt seg for at hun har ..... etter altfor mye nettsøk. Pasienten er frisk og feiler ikke noe."

Det er heldigvis ikke min fastlege som har sagt dette. Men siden jeg trolig må forholde meg til disse andre legene også, så vil jeg ikke at de skal finne denne tråden her, for da blir vel det også sett på som at jeg er hypokonder. Selv om nå alle prøver har stadfestet at jeg hadde rett i det jeg kom frem til og måtte lede legene mot for å kunne diagnostisere.

Anonymous poster hash: d97aa...101

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...