Gå til innhold

Koking av levende dyr! Kina igjen!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det? 

Anonymous poster hash: f8e6a...1df
Skrevet

Ikke enda en forferdelig video. Bare et bilde, og en artikkel - underskriftskampanje!

Anonymous poster hash: 17290...efc

Skrevet

Hvorfor legge ut slike ting... Meget upassende! 

Skrevet

De koker levende dyr i Kina er det det handler om.. 😥 for å få frem smaken eller et eller annet. Oppfordrer alle til å skrive under og fortelle videre.

Skrevet

De koker levende dyr i Kina er det det handler om.. for å få frem smaken eller et eller annet. Oppfordrer alle til å skrive under og fortelle videre.

Ja, så det etter at jeg hadde skrevet... Sykt! 

Skrevet

Seriøst?! Upassende? Blir du brydd? Da synes jeg du skal gå i deg selv og begynne å bry deg litt om hva som skjer i verden.

Skrevet

Hvordan kan en underskriftskampanje hjelpe på å stoppe grusomhetene i Kina?

Anonymous poster hash: b3830...8b7

Skrevet

Kinesere er virkelig hjertekalde vesener.

Anonymous poster hash: 61a30...44c
Skrevet

Seriøst?! Upassende? Blir du brydd? Da synes jeg du skal gå i deg selv og begynne å bry deg litt om hva som skjer i verden.

NEI, var jo ikke slikt ment daaaaaaaaaa.... Slapp av! :) 

Skrevet

Ingenting! 

Skrevet

Og ja, jeg har hund selv... 

Skrevet

Fokus og press på fra omverden hjelper! Kina er glad i turisme og negativ oppmerksomhet som dette er selvfølgelig ikke bra, på flere plan, blandt annet i forhold til økonomi.

Det er viktig å bry seg!

Skrevet

Det er faen meg ikke grenser for hva de gjør der nede.Drar av pelsen på angora kaniner levende.Se på dagbladet.Videoen.bEAR FARMS I KINA.Klikket på linken men hvor skal jeg skrive under? 

Anonymous poster hash: 7d36b...54c
Skrevet (endret)

grusomt bilde :( Men må også bare få sagt at vi koker reker og krabber levende...

Når det er sagt, så fytti holinga så hjerteløse og kalde mange mennesker er!

Endret av den perfekte mor
Skrevet

Det er faen meg ikke grenser for hva de gjør der nede.Drar av pelsen på angora kaniner levende.Se på dagbladet.Videoen.bEAR FARMS I KINA.Klikket på linken men hvor skal jeg skrive under?

Jeg vet. Skjønner ikke hvordan mennesker som gjør sånn er skrudd sammen.

På mobil dukker det ihvertfall opp en rød greie hvor det står sign this petition.

Skrevet

grusomt bilde :( Men må også bare få sagt at vi koker reker og krabber levende...

Det er sant, og også grusomt. Men de dør visstnok mye fortere, ettersom de er så små. Her ser du at grisen (?) faktisk forsøker å rømme..

Skrevet

Vil ikke se en gang!!! Det er faen det sykeste når jeg hører om slikt. Kina spiser jo hunder og katter, de ser ikke på DEM som kjæledyr en gang. Er jævlige mot dyr. 

Anonymous poster hash: 2cae6...ad3
Skrevet

Vi koker reker og krabber levende ja, men det er jo litt forskjell på å f.eks koke en maur levende og en hund...

Jeg er særdeles dyrekjær men hvis mine akvarie/dam fisker blir veldig syke eller skadede er faktisk det å koke de levende den raskeste og greieste måten og gjøre slutt på lidelsen (dette gjelder de minste fiskene da...).

Vi vil alltid "rangere" levende vesener, utifra både følelsesmessige kriterier til mere fysiske ting som smertefølelse og hjernekapasitet. Det forskes f.eks på om fisk føler smerte, noe jeg er ganske sikker på at de gjør.

Ekstrem "organisert" dyremisshandling og mangel på empati for dyr slik vi bla kan se i Kina treffer oss hardt, spesielt når dette gjelder dyr vi har et forhold til.... Jeg er helt enig med deg i at dette er hjerteløst og fælt :(

Skrevet

Det er sant, og også grusomt. Men de dør visstnok mye fortere, ettersom de er så små. Her ser du at grisen (?) faktisk forsøker å rømme..

Hunder, ikke griser.. Men de er vel troende til å koke alle dyr levende :(

Anonymous poster hash: c00ef...edf

Skrevet

er det ikke en hund? Like ille er det uansett hva slags dyr det er men...

Skrevet

Anonym bruker, on 27 Nov 2013 - 21:13, said:

Vil ikke se en gang!!! Det er faen det sykeste når jeg hører om slikt. Kina spiser jo hunder og katter, de ser ikke på DEM som kjæledyr en gang. Er jævlige mot dyr.

Anonymous poster hash: 2cae6...ad3

Å spise katter og hunder er vel egentlig greit så lenge dyrene har et fullverdig liv før de blir drept, og at de blir drept på en rask og human måte. Rundt om i verden har man forskjellige preferanser på hva som er ok å spise og ikke. Men sansynligheten for at hundene i Kina har et bra liv før de blir spist er vel heller utopisk :(Anonymous poster hash: c6dbf...62a
Skrevet

Hunder, ikke griser.. Men de er vel troende til å koke alle dyr levende :(

Anonymous poster hash: c00ef...edf

Ok, hund. Orket ikke se på bildet så nøye 😣

Takk til alle som hjelper til å signere! Jeg har tro på at det hjelper!

Skrevet

Kom igjen folkens signer.Hjelp dyrene i kina.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...