Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #1 Skrevet 27. november 2013 Signer denne, det føler jeg er det minste vi kan bidra med for å få en slutt på grusomheten! Åh, blir så forbanna at jeg blir kvalm!!! http://www.change.org/petitions/stop-cooking-live-animals?share_id=fgbLGwtMGu&utm_campaign=signature_receipt&utm_medium=email&utm_source=share_petition Anonymous poster hash: 17290...efc
Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #2 Skrevet 27. november 2013 Hva er det? Anonymous poster hash: f8e6a...1df
Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #3 Skrevet 27. november 2013 Ikke enda en forferdelig video. Bare et bilde, og en artikkel - underskriftskampanje! Anonymous poster hash: 17290...efc
Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #4 Skrevet 27. november 2013 Hvorfor legge ut slike ting... Meget upassende! Anonymous poster hash: f8e6a...1df
Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #5 Skrevet 27. november 2013 De koker levende dyr i Kina er det det handler om.. 😥 for å få frem smaken eller et eller annet. Oppfordrer alle til å skrive under og fortelle videre. Anonymous poster hash: 17290...efc
Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #6 Skrevet 27. november 2013 De koker levende dyr i Kina er det det handler om.. for å få frem smaken eller et eller annet. Oppfordrer alle til å skrive under og fortelle videre. Anonymous poster hash: 17290...efc Ja, så det etter at jeg hadde skrevet... Sykt! Anonymous poster hash: f8e6a...1df
Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #7 Skrevet 27. november 2013 Hvorfor legge ut slike ting... Meget upassende! Anonymous poster hash: f8e6a...1df Seriøst?! Upassende? Blir du brydd? Da synes jeg du skal gå i deg selv og begynne å bry deg litt om hva som skjer i verden. Anonymous poster hash: 17290...efc
Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #8 Skrevet 27. november 2013 Hvordan kan en underskriftskampanje hjelpe på å stoppe grusomhetene i Kina? Anonymous poster hash: b3830...8b7
Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #9 Skrevet 27. november 2013 Kinesere er virkelig hjertekalde vesener. Anonymous poster hash: 61a30...44c
Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #10 Skrevet 27. november 2013 Hvorfor legge ut slike ting... Meget upassende! Anonymous poster hash: f8e6a...1df Seriøst?! Upassende? Blir du brydd? Da synes jeg du skal gå i deg selv og begynne å bry deg litt om hva som skjer i verden. Anonymous poster hash: 17290...efc NEI, var jo ikke slikt ment daaaaaaaaaa.... Slapp av! Anonymous poster hash: f8e6a...1df
Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #11 Skrevet 27. november 2013 Hvordan kan en underskriftskampanje hjelpe på å stoppe grusomhetene i Kina? Anonymous poster hash: b3830...8b7 Ingenting! Anonymous poster hash: f8e6a...1df
Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #12 Skrevet 27. november 2013 Hvorfor legge ut slike ting... Meget upassende! Anonymous poster hash: f8e6a...1df Seriøst?! Upassende? Blir du brydd? Da synes jeg du skal gå i deg selv og begynne å bry deg litt om hva som skjer i verden. Anonymous poster hash: 17290...efc Og ja, jeg har hund selv... Anonymous poster hash: f8e6a...1df
Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #13 Skrevet 27. november 2013 Hvordan kan en underskriftskampanje hjelpe på å stoppe grusomhetene i Kina? Anonymous poster hash: b3830...8b7 Fokus og press på fra omverden hjelper! Kina er glad i turisme og negativ oppmerksomhet som dette er selvfølgelig ikke bra, på flere plan, blandt annet i forhold til økonomi. Det er viktig å bry seg! Anonymous poster hash: 17290...efc
Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #14 Skrevet 27. november 2013 Det er faen meg ikke grenser for hva de gjør der nede.Drar av pelsen på angora kaniner levende.Se på dagbladet.Videoen.bEAR FARMS I KINA.Klikket på linken men hvor skal jeg skrive under? Anonymous poster hash: 7d36b...54c
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 27. november 2013 #15 Skrevet 27. november 2013 (endret) grusomt bilde Men må også bare få sagt at vi koker reker og krabber levende... Når det er sagt, så fytti holinga så hjerteløse og kalde mange mennesker er! Endret 27. november 2013 av den perfekte mor
Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #16 Skrevet 27. november 2013 Det er faen meg ikke grenser for hva de gjør der nede.Drar av pelsen på angora kaniner levende.Se på dagbladet.Videoen.bEAR FARMS I KINA.Klikket på linken men hvor skal jeg skrive under? Anonymous poster hash: 7d36b...54c Jeg vet. Skjønner ikke hvordan mennesker som gjør sånn er skrudd sammen. På mobil dukker det ihvertfall opp en rød greie hvor det står sign this petition. Anonymous poster hash: 17290...efc
mamma- Skrevet 27. november 2013 #17 Skrevet 27. november 2013 Har signert.Bra tråd dette.Alle andre skriv under.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #18 Skrevet 27. november 2013 grusomt bilde Men må også bare få sagt at vi koker reker og krabber levende... Når det er sagt, så fytti holinga så hjerteløse og kalde mange mennesker er! Det er sant, og også grusomt. Men de dør visstnok mye fortere, ettersom de er så små. Her ser du at grisen (?) faktisk forsøker å rømme.. Anonymous poster hash: 17290...efc
Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #19 Skrevet 27. november 2013 Vil ikke se en gang!!! Det er faen det sykeste når jeg hører om slikt. Kina spiser jo hunder og katter, de ser ikke på DEM som kjæledyr en gang. Er jævlige mot dyr. Anonymous poster hash: 2cae6...ad3
Trimsi Skrevet 27. november 2013 #20 Skrevet 27. november 2013 grusomt bilde Men må også bare få sagt at vi koker reker og krabber levende... Når det er sagt, så fytti holinga så hjerteløse og kalde mange mennesker er! Vi koker reker og krabber levende ja, men det er jo litt forskjell på å f.eks koke en maur levende og en hund... Jeg er særdeles dyrekjær men hvis mine akvarie/dam fisker blir veldig syke eller skadede er faktisk det å koke de levende den raskeste og greieste måten og gjøre slutt på lidelsen (dette gjelder de minste fiskene da...). Vi vil alltid "rangere" levende vesener, utifra både følelsesmessige kriterier til mere fysiske ting som smertefølelse og hjernekapasitet. Det forskes f.eks på om fisk føler smerte, noe jeg er ganske sikker på at de gjør. Ekstrem "organisert" dyremisshandling og mangel på empati for dyr slik vi bla kan se i Kina treffer oss hardt, spesielt når dette gjelder dyr vi har et forhold til.... Jeg er helt enig med deg i at dette er hjerteløst og fælt
Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #21 Skrevet 27. november 2013 grusomt bilde Men må også bare få sagt at vi koker reker og krabber levende... Når det er sagt, så fytti holinga så hjerteløse og kalde mange mennesker er! Det er sant, og også grusomt. Men de dør visstnok mye fortere, ettersom de er så små. Her ser du at grisen (?) faktisk forsøker å rømme.. Anonymous poster hash: 17290...efc Hunder, ikke griser.. Men de er vel troende til å koke alle dyr levende Anonymous poster hash: c00ef...edf
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 27. november 2013 #22 Skrevet 27. november 2013 grusomt bilde Men må også bare få sagt at vi koker reker og krabber levende... Når det er sagt, så fytti holinga så hjerteløse og kalde mange mennesker er! Det er sant, og også grusomt. Men de dør visstnok mye fortere, ettersom de er så små. Her ser du at grisen (?) faktisk forsøker å rømme.. Anonymous poster hash: 17290...efc er det ikke en hund? Like ille er det uansett hva slags dyr det er men...
Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #23 Skrevet 27. november 2013 Anonym bruker, on 27 Nov 2013 - 21:13, said: Vil ikke se en gang!!! Det er faen det sykeste når jeg hører om slikt. Kina spiser jo hunder og katter, de ser ikke på DEM som kjæledyr en gang. Er jævlige mot dyr. Anonymous poster hash: 2cae6...ad3 Å spise katter og hunder er vel egentlig greit så lenge dyrene har et fullverdig liv før de blir drept, og at de blir drept på en rask og human måte. Rundt om i verden har man forskjellige preferanser på hva som er ok å spise og ikke. Men sansynligheten for at hundene i Kina har et bra liv før de blir spist er vel heller utopisk Anonymous poster hash: c6dbf...62a
Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #24 Skrevet 27. november 2013 grusomt bilde Men må også bare få sagt at vi koker reker og krabber levende... Når det er sagt, så fytti holinga så hjerteløse og kalde mange mennesker er! Det er sant, og også grusomt. Men de dør visstnok mye fortere, ettersom de er så små. Her ser du at grisen (?) faktisk forsøker å rømme.. Anonymous poster hash: 17290...efc Hunder, ikke griser.. Men de er vel troende til å koke alle dyr levende Anonymous poster hash: c00ef...edf Ok, hund. Orket ikke se på bildet så nøye 😣 Takk til alle som hjelper til å signere! Jeg har tro på at det hjelper! Anonymous poster hash: 17290...efc
Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #25 Skrevet 27. november 2013 Kom igjen folkens signer.Hjelp dyrene i kina. Anonymous poster hash: 7d36b...54c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå