Gå til innhold

Hvor mange julegaver får du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får ikke veldig mange gaver, men evig nok likevel.

Får en av mann og barn

En av mamma

En av svigermor og svigerfar.

En fra søsteren min

En fra den andre søsteren min

En fra fadderen min (mammas barndomsvenninne)

Ingen av gavene er dyre eller eksklusive, som regel en pocketbok, en bodylotion, sjokolade e.l. Sjelden gavene koster mer enn 150 kr.

Eller forresten fra mann og barn koster gjerne gaven litt da, alt etter hva jeg trenger og ønsker meg. I år blir det vintersko, og fjor var det dundyne.

Anonymous poster hash: 34305...2cd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere er en fin gjeng😀

HI

Anonymous poster hash: 2a688...00d

Skrevet

Noen er kombinerte gaver til samboeren min og jeg, men ca:

Samboer

Mine foreldre

søsteren min

Svigerforeldre

2 svigersøstre

4 venner

Kanskje lillegull om samboeren min kommer på det, men absolutt ingen forventninger til at han husker slikt :-)

Anonymous poster hash: b42a5...8a1
Skrevet

Bor på Vestlandet

Jeg bor også på vestlandet :) Jeg har mange venner, og får nok gaver, men jeg har ingen venner med barn....... Hvor gammelt er ditt barn? Jeg bor i Bergen og har en sønn på snart 9 mnd :) 

Jeg ser at det allerede er mange som ønsker å gi deg gave, det finnes også en STICKY-tråd der det er mulig å sende PM til noen så kan du få gave. 

Skrevet

Ingen :-/ får heller kose meg med å se mann og barn åpne gaver:-)

Skrevet

10-20 stk. har stor familie + at ene familien min kjøper alltid altfor mye til oss voksene også,men hun hører ikke, ønsker at ungen skal få det meste,men virker som hun ikke bryr seg om det,får i alle fall 7-10 gaver av bare henne.

Gjest meg&mini
Skrevet

Dere som ikke får gaver:

Ta en tur innom en av sticky-trådene. Der er det mange som mer enn gjerne ønsker å gi (jeg også).

Skrevet

Jeg bor også på vestlandet hi! Jeg er også alene med barnet mitt og har ingen omgangskrets eller familie. Får heller ikke noe særlig med gaver. Jeg bryr meg ikke så veldig om det. Kanskje vi kunne funnet på noe? :)

Anonymous poster hash: 50008...bc5
Skrevet

Jeg vet ikke. Muligens ingen. Er ikke spesielt glad i jul og å få gaver, men elsker å gi bort. Men du HI, jeg gir deg gjerne en gave :-D

Skrevet

En av mine foreldre, av svigers får jeg ofte en, og så får msnnen og jeg en felles av dem, får fra barna ( koselig med de gavene de har laget), søsknene mine, svigerinna mi. Mannen selvsagt! Ca 10 gaver. Venner vil jeg heller finne på noe hyggelig sammen med runt juletider, instedenfor å utvekle gaver. Vurderer å foreslå det for mine søsken også.

Anonymous poster hash: 6c0da...d91

Skrevet

Som barn fikk jeg nærmere 40-50 gaver hver jul... Helt sykt, men vi har en enorm familie og alle ville gi meg gaver! Nå får jeg ca 15 vil jeg tro. Kommer litt an på. Jeg gir selv ca 25-30 gaver (utenom til datteren min som får litt for mye :-P)

Anonymous poster hash: 8c30b...b63

Skrevet

Etter man får barn, går de fleste gavene dit, og sånn bør det være syns jeg :) Nå får jeg vel ca 6 gaver kanskje. 

Anonymous poster hash: 58317...367
Skrevet

Det hadde vært kjempekoselig, men jeg har ikke lyst til å legge ut nick i denne tråden😔

Jeg bor også på vestlandet hi! Jeg er også alene med barnet mitt og har ingen omgangskrets eller familie. Får heller ikke noe særlig med gaver. Jeg bryr meg ikke så veldig om det. Kanskje vi kunne funnet på noe? :)

Anonymous poster hash: 50008...bc5

Skrevet

Får fra mamma og pappa. Og ting som blir laget på skolen av storesøster.

Skrevet

Får vel av mann og foreldre, det er egenvalgt at jeg ikke ønsker av søsken og svigerinner. Blir mye unyttig skapfyll og står da heller over.

Anonymous poster hash: a4e1e...92f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...