Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #1 Skrevet 26. november 2013 Er det mange her som har det som meg og ikke får en eneste gave? Og dere som får gaver, hvor mange pleier dere å få? Kjenner jeg blir litt lei meg når jeg leser om alle de fine gavene som mange får! Ikke misforstå, jeg unner andre det av hele mitt hjerte, måtte bare få ut et lite hjertesukk😌 God jul alle sammen🎄🎅🎁 Anonymous poster hash: 2a688...00d
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #2 Skrevet 26. november 2013 Jeg får egentlig alt for mange synes jeg. Har en del venninner og slikt som jeg utveksler gaver med, og da blir det en del. Det er da utrolig trist at du ikke får noen gaver!! Hvorfor er det slik? Har du ingen venner eller familie du utveksler gaver med? Gir du noen gaver selv? Anonymous poster hash: 0e552...f84
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #3 Skrevet 26. november 2013 Aner ikke, jeg er svært lite opptatt av å få gaver, er aller mest glad i å gi og se reaksjonen (men jeg hadde nok blitt skuffet hvis jeg ikke hadde fått en eneste gave). Tipper jeg får et sted mellom 8-10 gaver. Anonymous poster hash: 12989...24e
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #4 Skrevet 26. november 2013 jeg får sånn 7-9 gaver ca Anonymous poster hash: 82e4c...d9a
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #5 Skrevet 26. november 2013 Tja, ca 7-8 gaver kanskje. Anonymous poster hash: add07...ccb
beibilykke Skrevet 26. november 2013 #6 Skrevet 26. november 2013 hvorfor får du ingen gaver? jeg får en eller flere gaver av mannen og 1 gave som han kjøper som er fra 4åringen. så får jeg alltid 3-4 gaver av svigermor og far så får vi gjerne 1 felles gave av broren til mannen (type dvd av en serie eller noe) og jeg får 1-2 gaver av mormora og tanta hans som bor i scotland så får vi som oftest felles penge gave av mine foreldre (varierer veldig, 1 år 30.000 pg ett år 5000) så får vi gjerne felles eller separate gaver av min søster og bror. så rundt en 10 gaver kanskje. pluss min mor som har det litt gøy så jeg får faktisk smågaver (sokker,litermål etc) fra nissen, avdøde katter vi har hatt opp igjennom ra osv ;-)
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #7 Skrevet 26. november 2013 I fjor fikk jeg 36 gaver, året før fikk jeg 42 gaver (ja, er så sær at jeg skriver gaveliste til meg selv ). Får i fra barn, mann, foreldre, svigerforeldre, besteforeldre, oldeforeldre, veninner, jobben, tanter, onkler, søskenbarn som jeg har god kontakt me, egne i fra tantebarna, gammeltanter og gammelonkler og fadderne som jeg har kontakt med. Har veldig stor familie, og mange kjenninger. Har også en del som er skilt i familien, så da får jeg plutselig to hos noen jeg tidligere har fått en. Er også en del i familien jeg ikke lengre får gave hos, men de vi har mest kontakt med gir meg gave. Har også laget "gaveavtale" med noen, hvor vi ikke gir gave til hverandre. Anonymous poster hash: 8b024...05a
Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #8 Skrevet 27. november 2013 HI her. Får ingen gaver fordi jeg og barnet mitt er alene, og jeg har ikke noen omgangskrets. Prioriterer heller gaver til ungen enn å kjøpe noe til meg fra h*n. Men det er ikke synd på meg, jeg og småtten klarer å kose oss bare vi to, og h*n får heldigvis en fin jul uten å forstå at ting er et slit😀 Anonymous poster hash: 2a688...00d
emy19 Skrevet 27. november 2013 #9 Skrevet 27. november 2013 Gaver er ikke så viktig det som er viktig er helsa og at du har den lille ved din side alt annet er bare ting
Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #10 Skrevet 27. november 2013 Får 2 gaver. En fra mormor og en fra broren min Anonymous poster hash: b3ef2...006
<3 2G <3 Skrevet 27. november 2013 #11 Skrevet 27. november 2013 Her har det med årene blitt viktigere å gi enn å få. Får ca 10 gaver selv, men gir mange flere. For meg er det viktigere å være sammen som familie enn hva og hvor mye vi spiser og hvor mange gaver å hva vi får som teller.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #12 Skrevet 27. november 2013 Får ca 6-7, hvor bor du da? Anonymous poster hash: 498db...6f0
Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #13 Skrevet 27. november 2013 Bor på Vestlandet Anonymous poster hash: 2a688...00d
Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #14 Skrevet 27. november 2013 6-7 kanskje Anonymous poster hash: 53401...d43
Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #15 Skrevet 27. november 2013 Nå fikk jeg lyst til å sende en gave til deg, Hi, og stikke innom en tur for å besøke deg. Ingen gaver er ikke det verste, men ingen omgangskrets? Det høres stusselig ut. Anonymous poster hash: 28c30...629
Frk B. Skrevet 27. november 2013 #16 Skrevet 27. november 2013 Vi, jeg og samboern får fra han side, 3-7 gaver. De er mange men er flinke til å spleise på dyrer gaver, som f.eks oppvaskmaskin eller ''surreruntanlegg'' På min side får vi fra mine onker og tanter med barn, 4 gaver og mine besteforeldre 2 gaver og min oldemor, som reger 200 kr. (hun har mange oldebarn ) også fra mine forelder og egen fra min bror, så 2 gaver. Også har jeg to venninner som jeg kjøper til, der er vi flinke til å kjøpe sammen. Så det ligger på 13- 17 gaver. Oj, det var egentlig mye når jeg begynte å telle.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #17 Skrevet 27. november 2013 Så søt du er😃 Nå fikk jeg lyst til å sende en gave til deg, Hi, og stikke innom en tur for å besøke deg. Ingen gaver er ikke det verste, men ingen omgangskrets? Det høres stusselig ut. Anonymous poster hash: 28c30...629 Anonymous poster hash: 2a688...00d
Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #18 Skrevet 27. november 2013 Har bare en venninne som jeg pleier å gi til/få gaver av. Synes det er ok, blir så veldig mye ellers. Får av svigerforeldrene mine, men oftest noe sammen med mannen, og som regel i forkant eller penger på konto (de er litt rare der, julegaver tar form av bestillinger hos dem, som regel må vi kjøpe dem selv også og få igjen pengene). Får gave av faren min (ofte til hele familien), broren min, mannen min. That's it. Om jeg er superheldig har mannen kjøpt gave til meg fra sønnen vår, som regel ikke (i år SKAL han det, for sønnen min sin skyld, ikke for min). Anonymous poster hash: dabf2...2ff
Klarer selv! Skrevet 27. november 2013 #19 Skrevet 27. november 2013 Jeg får rundt ti gaver. Jeg pleier å få tre gaver fra mine foreldre, men i år så får jeg ei kjempedyr seng (40.000 kr) av mine foreldre i forskudd så regner med at det ikke er noen gaver fra dem under treet (skulle bare mangle også). Ellers så får jeg av min søster og hennes familie, to venniner, fadderbarnet mitt og hans familie, bestemor og min mor hjelper barnet mitt med å kjøpe en gave til meg. Gaven fra min datter er helt på min datters premisser så ifjor fikk jeg et lekekjøkken til jul (hehe...kan vel heller si at det som regel er en felles gave til meg og min datter :-)).
Mamalarma Skrevet 27. november 2013 #20 Skrevet 27. november 2013 Bor på Vestlandet Anonymous poster hash: 2a688...00d Jeg vil veldig gjerne gi deg en gave. Hva ønsker du deg? Send meg gjerne en pm.
Klarer selv! Skrevet 27. november 2013 #21 Skrevet 27. november 2013 Bor på Vestlandet Anonymous poster hash: 2a688...00d Jeg vil veldig gjerne gi deg en gave. Hva ønsker du deg? Send meg gjerne en pm. Det samme vil jeg også gjerne gjøre. Send meg en PM :-)
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 27. november 2013 #23 Skrevet 27. november 2013 Jeg vil å sende deg en gave Jeg får ca 5-6 gaver.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #24 Skrevet 27. november 2013 Jeg får heller ingen gave hi, vet hvordan det er:( synes det er litt trist selvom det har vært slik de siste årene. Her bestemte vi, eller de andre i familien at siden det var begynt å bli en del barn i familien( vi er 5 søsken og alle har barn)så skulle vi bare kjøpe til barna. De andre får gave fra sin mann/kone og venner, jobb osv. Jeg er alenemor og har ett par venner, men vi sees sjeldent og vi kjøper ikke gaver til hverandre. Så gode venner er vi nok ikke. Så får ingen gaver jeg heller. Og ja jeg må si at selvom jeg er voksen og har barn nå så stikker det litt i meg når jeg ser de andre sitter der med sine gaver og jeg har ingen, men den følelsen går heldigvis fort over:) Anonymous poster hash: df70b...2f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå