Blåbært Skrevet 7. januar 2014 #1126 Del Skrevet 7. januar 2014 Jeg syns også det er verst på kveldene. På dagtid kjenner jeg fint lite. Men på kveldene har jeg jo også nesten mage, og det har jeg ikke på morningen for å si det sånn :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144098979-august-2014-baby/page/46/#findComment-146006291 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugl@ ruger... Skrevet 7. januar 2014 #1127 Del Skrevet 7. januar 2014 Smertene i underlivet kjenner jeg igjen. Hatt det de siste dagene:-) Har dem jeg også, had dem med de andre også, er vel ting som vokser og strekker seg. Jeg også. Noen ganger blir jeg litt redd, men roer meg når det har gått litt over. Hos meg er det verst når jeg har lagt meg om kveldene. Da stikker det, verker og ligner litt på kramper til tider. På dagtid kjenner jeg veldig lite for tiden. Bekymrer meg det også, er veldig redd om dagen. Kanskje fordi det nærmer seg UL, er så nervøs for hva vi finner ut. Er den tida jeg kjenner mest også, helt normalt. Stort sett er ting bra, så prøv å ikke engste deg. Jeg teller litt ned ukene til andre trimester, ikke fordi jeg er redd, men mest pga kvalmen og trøttheten. Skal snart besøke ei venninne som akkurat har kommet hjem med et nyfødt nurk, siden hun har tatt Keisersnitt vil jeg gi henne litt tid å slappe av på før jeg" beleirer" henne, gleder meg til å holde, kjenne og snuse inn den herlige lukta av nyfødt baby! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144098979-august-2014-baby/page/46/#findComment-146006296 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru.Frøken Skrevet 7. januar 2014 #1128 Del Skrevet 7. januar 2014 Har også merket at murringen i magen har forandret seg, akkurat som at den har flyttet seg lengre opp i magen ... er vel livmoren som er større nå tenker jeg. Men merker litt smerter er litt skummelt innimellom.. typisk tror jeg. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144098979-august-2014-baby/page/46/#findComment-146006368 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåbært Skrevet 7. januar 2014 #1129 Del Skrevet 7. januar 2014 Ja, også promper jeg som et mannfolk Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144098979-august-2014-baby/page/46/#findComment-146006416 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøvekanin86 Skrevet 8. januar 2014 #1130 Del Skrevet 8. januar 2014 Hei dere! Takk for alle klemmer og trøstende ord. Mannen kom fort hjem fra jobb, og har vært superfin. Selv om han ikke føler deg så på kroppen som meg, så synes han også at det er trist. Ini; hvor lang tid må det gå før jeg kan prøve igjen? Gyn sa etter en mens. Men hva betyr det? Vente på første mens og så prøve (altså om ca en mnd?). Eller stå over denne også? (Altså om to mnd?) Og; Hvor lenge blør det i etterkant? Har fått pines forte, og det er ganske vondt fordet? Vet du om smertene opphører etter første døgn eller om de vedvarer? Det har akkurat kommet ut klumper så jeg har vært helt oppløst. Er grusomt å vite hva det er. Men da er det kanskje på vei til å ende i alle fall så jeg etterhvert kan tenke fremover. Igjen, lykke til jenter! Jeg håper på at jeg har hatt meg av statistikken slik at dere andre "får være i fred". ❤ Klem Har gått igjennom det samme som du går igjennom nå med min første graviditet. Vi begynte å prøve igjen etter jeg hadde fått min første mens igjen etter spontanaborten. Min begynte også med en MA som gikk over i en spontanabort. De intense smertene ligende rier holdt på i ca 1 døgn ca og jeg pøste på med ibux(noe som var fy ifølge leger og jordmødre), men det hjalp på smertene. Blødde intenst i et par døgn og så roet det seg litt, men blødde i ca 10 dager fra det startet ordentlig. Jeg mistet i juni og ble gravid igjen allerede i september. Sies jo at man er veldig fruktbar etter en spontanabort. Vet dette er tøft, men sender deg noen klemmer og håper dette går fort for seg så du snart kan få samlet deg og prøve på nytt:) Lykke til! Håper og tror vi ser deg her inne igjen om ikke så alt for lenge. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144098979-august-2014-baby/page/46/#findComment-146006475 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Corneliuss Skrevet 8. januar 2014 #1131 Del Skrevet 8. januar 2014 Hei dere! Takk for alle klemmer og trøstende ord. Mannen kom fort hjem fra jobb, og har vært superfin. Selv om han ikke føler deg så på kroppen som meg, så synes han også at det er trist. Ini; hvor lang tid må det gå før jeg kan prøve igjen? Gyn sa etter en mens. Men hva betyr det? Vente på første mens og så prøve (altså om ca en mnd?). Eller stå over denne også? (Altså om to mnd?) Og; Hvor lenge blør det i etterkant? Har fått pines forte, og det er ganske vondt fordet? Vet du om smertene opphører etter første døgn eller om de vedvarer? Det har akkurat kommet ut klumper så jeg har vært helt oppløst. Er grusomt å vite hva det er. Men da er det kanskje på vei til å ende i alle fall så jeg etterhvert kan tenke fremover. Igjen, lykke til jenter! Jeg håper på at jeg har hatt meg av statistikken slik at dere andre "får være i fred". ❤ Klem Har gått igjennom det samme som du går igjennom nå med min første graviditet. Vi begynte å prøve igjen etter jeg hadde fått min første mens igjen etter spontanaborten. Min begynte også med en MA som gikk over i en spontanabort. De intense smertene ligende rier holdt på i ca 1 døgn ca og jeg pøste på med ibux(noe som var fy ifølge leger og jordmødre), men det hjalp på smertene. Blødde intenst i et par døgn og så roet det seg litt, men blødde i ca 10 dager fra det startet ordentlig. Jeg mistet i juni og ble gravid igjen allerede i september. Sies jo at man er veldig fruktbar etter en spontanabort. Vet dette er tøft, men sender deg noen klemmer og håper dette går fort for seg så du snart kan få samlet deg og prøve på nytt:) Lykke til! Håper og tror vi ser deg her inne igjen om ikke så alt for lenge. Håper min historie følger din, prøvekanin! ❤ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144098979-august-2014-baby/page/46/#findComment-146006497 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Billamor Skrevet 8. januar 2014 #1132 Del Skrevet 8. januar 2014 Høres ut som om du er en god oppdrager også! Jeg har utdannet meg i hobbyen min, noe som førte til at jeg studerer ennå! ;-) I dag sto jeg opp og var nesten bekymra fordi jeg ikke var kvalm! Også tok jeg en bit av knekkerbrødet mitt. Og der satt kvalmen! Prøver å bruke sånne armbånd for reisesyke som jeg fikk av mamma! :-) håper det hjelper litt! Har også gått inn i uke 8 i dag! :-D en milepæl for meg!!! Og bare 3 uker til legekontroll!! :-) ha en god dag damer! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144098979-august-2014-baby/page/46/#findComment-146006586 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mon23 Skrevet 8. januar 2014 #1133 Del Skrevet 8. januar 2014 I morgen er jeg 11 fullgåtte uker, og merker jeg senker skuldrene for hver fullgåtte uke idag skal vi å sjekke om alt står bra til (er litt nærvøs med tanke på blødningen jeg hadde tidligere) og om det er en eller to som har flyttet inn Her går jeg nå i litt vie klær for å skjule magen litt, men trur de fleste skjønner hva son foregår.. siden jeg ikke går slik til vanlig og bor på en liten plass hvor alle kjenner alle ;p Vil sende en varm og god klem til alle som har mistet <3 Og krysse fingrene for de andre:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144098979-august-2014-baby/page/46/#findComment-146006595 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fillibobba Skrevet 8. januar 2014 #1134 Del Skrevet 8. januar 2014 Wow, tenk at du er ferdig med de 12 ukene allerede neste uke! Selv er jeg 9 fullgåtte uker om 2 dager. Tanken på å gå inn i uke 10 liker jeg :-) Misunner alle som har ul i nærmeste fremtid! Her er det hele 19 dager til. Sukk, en evighet! Morgenkvalmen kommer forresten bare mer og mer nå, jeg som trodde jeg skulle slippe unna den helt:P Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144098979-august-2014-baby/page/46/#findComment-146006622 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosarose8 Skrevet 8. januar 2014 #1135 Del Skrevet 8. januar 2014 Er også veldig nervøs om dagen, vet ikke hvorfor, men føler på meg at noe ikke stemmer...ekkel følelse! Kan være at jeg har vært syk og kroppen kjennes tung. Hvis følelsen ikke er borte til uka, blir det ny UL. Er 11+0 i dag, har ikke hatt blødninger eller andre tegn på at noe er galt, så oddsen er jo på min side. Legen min mente også at når jeg har et vellykket svangerskap bak meg og ingen historikk med SA så er prosenten enda høyere i uke 11... Men så er det den ene prosenten da... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144098979-august-2014-baby/page/46/#findComment-146006768 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåbært Skrevet 8. januar 2014 #1136 Del Skrevet 8. januar 2014 Kanskje du kjenner på det fordi du er så nærme den magiske grensen? Man gleder seg jo mer og mer jo lengre man kommer, det kjenner i alle fall jeg Var på babybesøk i går, og klarte ikke å la være å glede meg litt ekstra! I dag føler jeg meg ikke gravid i det hele tatt, sett bort fra en del flatus da, kremt. Det bekymrer meg litt, men til det motsatte er bevist skal jeg bare nyte det, er 8+4. Legetime nå klokken 11! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144098979-august-2014-baby/page/46/#findComment-146006904 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ini Skrevet 8. januar 2014 #1137 Del Skrevet 8. januar 2014 Å hjelpe meg, ante virkelig ikke at det går an å bli så fryktelig nervøs foran en UL!! Har time om tre timer, og blir litt sprø Driver og forbereder meg på hvordan det kommer til å bli om hun sier hun ikke finner liv. Er jo ikke verdens undergang på noen måte, jeg klarer til og med å finne positive sider ved det, men likevel Meeeen vet jo at denne redselen skyldes opplevelsen med SA+exu i september/oktober. Og prøver å overbevise meg selv om at symptomene, kvalme og oppkast, kjempehøy hCg i uke 5, supersterke negler og kviser gjør at det ikke går gærnt. Så jeg skjønner deg veldig, veldig godt, Rosarose! Kanskje vi er eldre, mer reflekterte og vet mer nå enn tidligere, slik at det er lettere å bli redd? Men om du har følelse av at noe ikke stemmer, så ta UL! Sannsynligvis er jo alt fint (håååper det), men jeg tror slik magefølelse er noe man bør ta på alvor, spesielt om den ikke går over. Vi er omtrent like langt, Yiruma! Er sitatet ditt fra Harry Potter, forresten? Lykke til på UL i dag, Mon23! Ohh, får vann i munnen av å høre om rettene sønnen din skal lage, Ugl@! Her har kvalmen blitt noe bedre etter at jeg tok ditt råd om å ligge i ro hele dagen Så jeg raser ikke ned i vekt lenger, har stabilisert seg på -6, hurra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144098979-august-2014-baby/page/46/#findComment-146007214 Del på andre sider Flere delingsvalg…
3 små skatter Skrevet 8. januar 2014 #1138 Del Skrevet 8. januar 2014 Andre som kjenner vibreringer? Er i uke 8 og kjenner masse vibreringer hele dagen på den siden hvor egget løsnet. Skal på UL i morgen, blir så spennende Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144098979-august-2014-baby/page/46/#findComment-146007294 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nybegynner1 Skrevet 8. januar 2014 #1139 Del Skrevet 8. januar 2014 Dere som skal på UL nå kan bare glede dere! Jeg var på mandag og den følelsen når man får se den lille tassen og hjertet dens kan ikke beskrives med ord! Såååå verdt å betale 700,- for det synes jeg! Fikk beskjed fra min private gynekolog om at det nå var på tide å bestille første svangerskapskontroll hos fastlegen. Ringte dit i går, fortalte at jeg er gravid i snart uke 8 og lurte på om jeg kunne få en time. "Hvorfor det?!" glefset sekretæren i tlf til meg! Haha, jeg ble helt satt ut... "Eh, time til første svangerskapskontroll..." stotret jeg frem. "Nei, det får du ikke før etter uke 12! Du kan ringe tilbake da!" Ble helt sjokkert jeg! Det offentlige helsevesenet kan seile sin egen sjø, så nå har jeg bestilt første svangerskapskontroll hos privat jordmor istedet og fikk time i neste uke når jeg er 8+5. Blir spennende! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144098979-august-2014-baby/page/46/#findComment-146007647 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fillibobba Skrevet 8. januar 2014 #1140 Del Skrevet 8. januar 2014 Herregud så frekt! Da hadde jeg søren meg svart tilbake. Jeg var jo på første kontroll i uke 4, og fikk time på dagen! Skjønner du byttet da! Fy sekretæren! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144098979-august-2014-baby/page/46/#findComment-146007653 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru.Frøken Skrevet 8. januar 2014 #1141 Del Skrevet 8. januar 2014 Dere som skal på UL nå kan bare glede dere! Jeg var på mandag og den følelsen når man får se den lille tassen og hjertet dens kan ikke beskrives med ord! Såååå verdt å betale 700,- for det synes jeg! Fikk beskjed fra min private gynekolog om at det nå var på tide å bestille første svangerskapskontroll hos fastlegen. Ringte dit i går, fortalte at jeg er gravid i snart uke 8 og lurte på om jeg kunne få en time. "Hvorfor det?!" glefset sekretæren i tlf til meg! Haha, jeg ble helt satt ut... "Eh, time til første svangerskapskontroll..." stotret jeg frem. "Nei, det får du ikke før etter uke 12! Du kan ringe tilbake da!" Ble helt sjokkert jeg! Det offentlige helsevesenet kan seile sin egen sjø, så nå har jeg bestilt første svangerskapskontroll hos privat jordmor istedet og fikk time i neste uke når jeg er 8+5. Blir spennende! Jeg trodde jeg måtte vente til uke 12 selv, men hadde time i går, 9+4. Eneste er at jeg skal komme tilbake og ta blodprøver uke 12. Rar oppførsel, det må da gå ann å bestille en time i forveien uansett. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144098979-august-2014-baby/page/46/#findComment-146007666 Del på andre sider Flere delingsvalg…
3 små skatter Skrevet 8. januar 2014 #1142 Del Skrevet 8. januar 2014 Så lite hyggelig da Nybegynner1. Jeg ringte allerede i uke 6 og sa at jeg skulle bestille time for svangerskapskontroll til uke 12. Var ikke noe problem det. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144098979-august-2014-baby/page/46/#findComment-146007667 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nybegynner1 Skrevet 8. januar 2014 #1143 Del Skrevet 8. januar 2014 Herregud så frekt! Da hadde jeg søren meg svart tilbake. Jeg var jo på første kontroll i uke 4, og fikk time på dagen! Skjønner du byttet da! Fy sekretæren! Ja, jeg ble så satt ut! Etterpå begynte jeg bare å le, det ble jo bare komisk! Har hørt så mye bra om Oslo Jordmor & Kvinnesenter, så blir bra å gå dit! De var iallefall superhyggelige på telefonen og forklarte så fint hva som skal skje osv. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144098979-august-2014-baby/page/46/#findComment-146007670 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nybegynner1 Skrevet 8. januar 2014 #1144 Del Skrevet 8. januar 2014 Dere som skal på UL nå kan bare glede dere! Jeg var på mandag og den følelsen når man får se den lille tassen og hjertet dens kan ikke beskrives med ord! Såååå verdt å betale 700,- for det synes jeg! Fikk beskjed fra min private gynekolog om at det nå var på tide å bestille første svangerskapskontroll hos fastlegen. Ringte dit i går, fortalte at jeg er gravid i snart uke 8 og lurte på om jeg kunne få en time. "Hvorfor det?!" glefset sekretæren i tlf til meg! Haha, jeg ble helt satt ut... "Eh, time til første svangerskapskontroll..." stotret jeg frem. "Nei, det får du ikke før etter uke 12! Du kan ringe tilbake da!" Ble helt sjokkert jeg! Det offentlige helsevesenet kan seile sin egen sjø, så nå har jeg bestilt første svangerskapskontroll hos privat jordmor istedet og fikk time i neste uke når jeg er 8+5. Blir spennende! Jeg trodde jeg måtte vente til uke 12 selv, men hadde time i går, 9+4. Eneste er at jeg skal komme tilbake og ta blodprøver uke 12. Rar oppførsel, det må da gå ann å bestille en time i forveien uansett. Ja, det var kjemperart! Jeg fikk også beskjed på telefonen av jordmor at de ikke tok blodprøver nå allerede i uke 8, men de ville gjerne at jeg tok med en urinprøve. Vil liksom bare komme i gang jeg! Det viktigste er jo å få helsekortet, så jeg får søkt fødeplass. Har sendt inn en søknad til Riksen uten å ha helsekort, gyn mente jeg kunne prøve, -men mulig jeg får den i retur da helsekort for gravide tydeligvis er et must. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144098979-august-2014-baby/page/46/#findComment-146007676 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru.Frøken Skrevet 8. januar 2014 #1145 Del Skrevet 8. januar 2014 Dere som skal på UL nå kan bare glede dere! Jeg var på mandag og den følelsen når man får se den lille tassen og hjertet dens kan ikke beskrives med ord! Såååå verdt å betale 700,- for det synes jeg! Fikk beskjed fra min private gynekolog om at det nå var på tide å bestille første svangerskapskontroll hos fastlegen. Ringte dit i går, fortalte at jeg er gravid i snart uke 8 og lurte på om jeg kunne få en time. "Hvorfor det?!" glefset sekretæren i tlf til meg! Haha, jeg ble helt satt ut... "Eh, time til første svangerskapskontroll..." stotret jeg frem. "Nei, det får du ikke før etter uke 12! Du kan ringe tilbake da!" Ble helt sjokkert jeg! Det offentlige helsevesenet kan seile sin egen sjø, så nå har jeg bestilt første svangerskapskontroll hos privat jordmor istedet og fikk time i neste uke når jeg er 8+5. Blir spennende! Jeg trodde jeg måtte vente til uke 12 selv, men hadde time i går, 9+4. Eneste er at jeg skal komme tilbake og ta blodprøver uke 12. Rar oppførsel, det må da gå ann å bestille en time i forveien uansett. Ja, det var kjemperart! Jeg fikk også beskjed på telefonen av jordmor at de ikke tok blodprøver nå allerede i uke 8, men de ville gjerne at jeg tok med en urinprøve. Vil liksom bare komme i gang jeg! Det viktigste er jo å få helsekortet, så jeg får søkt fødeplass. Har sendt inn en søknad til Riksen uten å ha helsekort, gyn mente jeg kunne prøve, -men mulig jeg får den i retur da helsekort for gravide tydeligvis er et must. Ja de testet urinen også testet de blodprosenten også, så skrev legen på helsekortet og sendte en del som skulle til A-hus, så er det ordnet. Legen prøvde også med doppler, fant ikke noe, men fint å ha prøvd. Er det ikke en fordel å få søkt om fødeplass så fort som mulig, spesielt vi som skal føde juli-august? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144098979-august-2014-baby/page/46/#findComment-146007692 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nybegynner1 Skrevet 8. januar 2014 #1146 Del Skrevet 8. januar 2014 Dere som skal på UL nå kan bare glede dere! Jeg var på mandag og den følelsen når man får se den lille tassen og hjertet dens kan ikke beskrives med ord! Såååå verdt å betale 700,- for det synes jeg! Fikk beskjed fra min private gynekolog om at det nå var på tide å bestille første svangerskapskontroll hos fastlegen. Ringte dit i går, fortalte at jeg er gravid i snart uke 8 og lurte på om jeg kunne få en time. "Hvorfor det?!" glefset sekretæren i tlf til meg! Haha, jeg ble helt satt ut... "Eh, time til første svangerskapskontroll..." stotret jeg frem. "Nei, det får du ikke før etter uke 12! Du kan ringe tilbake da!" Ble helt sjokkert jeg! Det offentlige helsevesenet kan seile sin egen sjø, så nå har jeg bestilt første svangerskapskontroll hos privat jordmor istedet og fikk time i neste uke når jeg er 8+5. Blir spennende! Jeg trodde jeg måtte vente til uke 12 selv, men hadde time i går, 9+4. Eneste er at jeg skal komme tilbake og ta blodprøver uke 12. Rar oppførsel, det må da gå ann å bestille en time i forveien uansett. Ja, det var kjemperart! Jeg fikk også beskjed på telefonen av jordmor at de ikke tok blodprøver nå allerede i uke 8, men de ville gjerne at jeg tok med en urinprøve. Vil liksom bare komme i gang jeg! Det viktigste er jo å få helsekortet, så jeg får søkt fødeplass. Har sendt inn en søknad til Riksen uten å ha helsekort, gyn mente jeg kunne prøve, -men mulig jeg får den i retur da helsekort for gravide tydeligvis er et must. Ja de testet urinen også testet de blodprosenten også, så skrev legen på helsekortet og sendte en del som skulle til A-hus, så er det ordnet. Legen prøvde også med doppler, fant ikke noe, men fint å ha prøvd. Er det ikke en fordel å få søkt om fødeplass så fort som mulig, spesielt vi som skal føde juli-august? Jeg har forstått det slik iallefall. Jeg vil føde på Rikshospitalet og det er jo et lite sykehus med stor pågang, så da tror jeg iallefall det er lurt å søke tidlig. Det står forresten på nettsidene deres at de vil ha søknaden innen uke 10. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144098979-august-2014-baby/page/46/#findComment-146007738 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SpentPrøver Skrevet 8. januar 2014 #1147 Del Skrevet 8. januar 2014 Så merkelig oppførsel av en legesekretær! Når jeg stakk innom legekontoret og fortalte at jeg var gravid, fant hun kalenderen umiddelbart og forklarte meg hvordan kontrollene i svangerskapet var. Første kontroll kunne gjennomføres i uke 8-12, så jeg fikk en time og masse lykkeønskninger på veien. Var på første kontroll i går, og selv om jeg ble satt litt tilbake på tidlig UL slik at jeg i går var 7+4, tok hun alle blodprøver som skulle tas og ga meg masse god informasjon om de neste ukene. Ble sykemeldt for 14 dager, slik at jeg skal forsøke å spise og få opp et litt for lavt blodtrykk. Veldig merkelig at rutinene for svangerskapskontrollene er så forskjellige rundt omkring. Tror det er viktig å følge magefølelsen her og kanskje vurdere privat jordmor når man får slik behandling av det offentlige! Det viktigste er jo tross alt at man føler seg trygg og ivaretatt Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144098979-august-2014-baby/page/46/#findComment-146007746 Del på andre sider Flere delingsvalg…
frkstrand Skrevet 8. januar 2014 #1148 Del Skrevet 8. januar 2014 Dere som skal på UL nå kan bare glede dere! Jeg var på mandag og den følelsen når man får se den lille tassen og hjertet dens kan ikke beskrives med ord! Såååå verdt å betale 700,- for det synes jeg! Fikk beskjed fra min private gynekolog om at det nå var på tide å bestille første svangerskapskontroll hos fastlegen. Ringte dit i går, fortalte at jeg er gravid i snart uke 8 og lurte på om jeg kunne få en time. "Hvorfor det?!" glefset sekretæren i tlf til meg! Haha, jeg ble helt satt ut... "Eh, time til første svangerskapskontroll..." stotret jeg frem. "Nei, det får du ikke før etter uke 12! Du kan ringe tilbake da!" Ble helt sjokkert jeg! Det offentlige helsevesenet kan seile sin egen sjø, så nå har jeg bestilt første svangerskapskontroll hos privat jordmor istedet og fikk time i neste uke når jeg er 8+5. Blir spennende! Fytti grisen! For ei tullkjerring! jeg hadde klikka tror jeg og møtt personlig opp på legekontoret og spurt hvem som tok telefonen i den tiden, så skulle hu fått så ørene flagret. Huff.. blir så sint på sånne mennesker som er frekke.😠 hjelper lite at man er hormonell, da blir det bare enda verre 😂 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144098979-august-2014-baby/page/46/#findComment-146007755 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugl@ ruger... Skrevet 8. januar 2014 #1149 Del Skrevet 8. januar 2014 Helfigvis trivelig både legesekretær og lege på mitt legesenter, privat legesenter her da...kansje derfor Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144098979-august-2014-baby/page/46/#findComment-146007759 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nybegynner1 Skrevet 8. januar 2014 #1150 Del Skrevet 8. januar 2014 Dere som skal på UL nå kan bare glede dere! Jeg var på mandag og den følelsen når man får se den lille tassen og hjertet dens kan ikke beskrives med ord! Såååå verdt å betale 700,- for det synes jeg! Fikk beskjed fra min private gynekolog om at det nå var på tide å bestille første svangerskapskontroll hos fastlegen. Ringte dit i går, fortalte at jeg er gravid i snart uke 8 og lurte på om jeg kunne få en time. "Hvorfor det?!" glefset sekretæren i tlf til meg! Haha, jeg ble helt satt ut... "Eh, time til første svangerskapskontroll..." stotret jeg frem. "Nei, det får du ikke før etter uke 12! Du kan ringe tilbake da!" Ble helt sjokkert jeg! Det offentlige helsevesenet kan seile sin egen sjø, så nå har jeg bestilt første svangerskapskontroll hos privat jordmor istedet og fikk time i neste uke når jeg er 8+5. Blir spennende! Fytti grisen! For ei tullkjerring! jeg hadde klikka tror jeg og møtt personlig opp på legekontoret og spurt hvem som tok telefonen i den tiden, så skulle hu fått så ørene flagret. Huff.. blir så sint på sånne mennesker som er frekke. hjelper lite at man er hormonell, da blir det bare enda verre Hahaha, I know the feeling! Jeg klarte ikke å bli sinna. Ble bare så satt ut og begynte å le etter å ha lagt på. Men nå er iallefall time bestilt hos privat jordmor og tror det kommer til å bli veldig bra! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144098979-august-2014-baby/page/46/#findComment-146007761 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå