Gå til innhold

AUGUST 2014 baby

Anbefalte innlegg

Blir en spennende tid framover! Mamma påpekte i dag at magen allerede var veldig fremtredende! Shit!!!!! Neida! Veldig koselig, men ligger jo i slekta med tvillinger. Hehe.

Jeg har også fått mage allerede! Er bare 7 + 3, så er jo helst oppblåst. Har riktignok en del polstring fra før, men nå står den rett ut, -til og med kjøpt gravidbukse i dag siden de vanlige buksene mine nå er sykt trange å få kneppet igjen. :P

UL i dag viste imidlertid at det bare er en, så litt lettet over det iallefall. ;) Tar en om gangen her. Hihi...

Regner med det bare er en her også, og at magen er oppblåst :-P

Fortsetter under...

Blir en spennende tid framover! Mamma påpekte i dag at magen allerede var veldig fremtredende! Shit!!!!! Neida! Veldig koselig, men ligger jo i slekta med tvillinger. Hehe.

Hvor langt er ud på vei? Har du noen annen grunn til å tro tvillinger.. ekstra spennende for deg da. :)

Er bare 6+5. Så skal nok ikke være synlig helt ennå. Pappa er tvilling ;-) og samboeren har også tvillinger på sin side. Men tror nok det bare er en. Og magen er logisk nok større om kvelden enn om morgenen ;-)

Magen min er skikkelig oppblåst, men livmor er fortsatt gjemt, er luft...kremt...våkna nemlig i natt av at dyna nærmest løfta seg og gubben fikk hysterisk latterkrampe. Gud så pinlig det er å være preggers til tide....jaja...godt gift heldigvis. ;)

Takk marmamma! Det hjelper med litt trøst, selv om jeg ble litt motløs når legevennen var såpass skeptisk, og sa at det kanskje ikke var dumt at jeg tenkte på om det skulle gå galt (hun er fødselslege). Trøstet meg og kom med blomster. Sa at det var lov til å håpe enda - og jeg gjør virkelig det.

Håper det går bra med deg! Og så bra det er ultralyd i morgen.

Jeg blør fortsatt litt, og venter liksom på at det skal gå galt. Ingen blødning da jeg sto opp i dag, så bestemte meg for å avvente legebesøk. Men det begynte utover dagen igjen. Mensmurringer, men ikke vondt i ryggen. Neste sjanse for lege her er på onsdag. Det eneste jeg tenker hadde vært greit i forhold til lege, er å få henvisning til ul for å se om det er liv. For det er jo ingenting å gjøre.

Jeg har mistet tidligere, og i forhold til blødning så var det ikke litt koaglert blod som kom. Det kom masse, og jeg var ikke i tvil om hva som skjedde. Dette var også tidlig, mellom uke 5 og 6. Dette skjedde på dag 3 med rosa utflod og smerter i rygg og mage. Jeg har forresten hatt ryggsmerter flere ganger tidligere i dette svangerskapet uten at det (til nå iallefall) har skjedd noe galt.

Ønsker deg lykke til i morgen og håper det står bra til i magen!

Shit... da har jeg vært på trening og der var det ikke akkurat mye fres. Slet med å gjennomføre en, i utgangspunktet lavintensiv, styrketime... null energi og svimmel bare jeg løfter hendene over hodet.. Det er vel ikke farlig å trene selv om man er sliten? Er 7+2 i dag og har vært uvel/kvalm de siste tre dagene...

Jeg ville tatt det med ro når du svimmler hvis jeg var deg. Er så kjipt å besvime, det går selvfølgelig vanligvis bra men det er så kjipt når det først skjer.

P.S Her verker korsryggen hver dag.

Takk søte du. Har vært så lei meg i hele kveld. Har ikke orket å skrive det til dere engang. Har bare ligget i senga og grått. Men det er kanskje enda et lite håp selv om jeg kjenner meg litt sånn "før mensen" på et vis.

Annonse

Sier det samme om korsryggen. Her har jeg hatt vondt mange mange ganger. Senest akkurat nå. Er jo så utrolig sjeldent det skjer sa så sent som i uke 11 om alt annet har vært uten problemer. Jeg har trua, men skjønner at legevenninen din vil være "realistisk". Får håpe det ikke kommer noe mer blod!! Når er ul i morgen? Skal krysse fingrene og bena og alt!

Sier det samme om korsryggen. Her har jeg hatt vondt mange mange ganger. Senest akkurat nå. Er jo så utrolig sjeldent det skjer sa så sent som i uke 11 om alt annet har vært uten problemer. Jeg har trua, men skjønner at legevenninen din vil være "realistisk". Får håpe det ikke kommer noe mer blod!! Når er ul i morgen? Skal krysse fingrene og bena og alt!

Den er klokka ti. Takk for kryssing! Finn en firkløver for meg! Klem fra tårevåt dame

Annonse

Uff Corneliuss!! Krysser fingrene for deg!

Vi har delt det med nærmeste familie og de aller nærmeste vennene våre. Jeg er 10+3 nå, og vi satser på å vente med å fortelle det til flere før jeg har vært på kontroll i uke 12. Tida sneeegler seg avgårde!

Jeg har ikke lagt på meg noe enda, men siden jeg er en del kvalm orker jeg ikke trange bukser som presser over magen. Så garderoben min har blitt kraftig redusert! :sukk: Vurderer å kjøpe meg noen nye klær, men det er så vanskelig siden man ikke vet hvordan kroppsformen blir fremover. Jeg er ikke noe glad i å gå i skjørt eller tights heller. Noen som har noen gode tips? Jeg kjøpte meg et par billige svarte jeans med mye strekk i livet på Bik Bok, men de siger noe vanvittig i baken.

Lykke til, Corneliuss! :)

Jeg skal til lege i dag, har slitt med å få i meg mat de siste dagene. Kombinert med dårlig / lite søvn, har dette gitt en crappy form. Vekta har rast og er svimmel / har hodepine kontinuerlig. Med en lærerjobb i 100% stilling har jeg noen utfordringer om dagen. Håper av hele mitt hjerte at jeg kan fortsette i 100%, men siden dette er en jobb det er litt vanskelig å tilrettelegge, har jeg kanskje mine tvil. Krysser fingre for at 2.trimester blir knall - for foreløpig er det er tøff nok jobb å bare være gravid!

Sniker litt her.. håper det går bra for deg Corneliuss. Jeg hadde en blødning mellom uke 5 og 6. Jeg sto midt på golvet og trodde jeg tissa på meg.. masse friskt blod på en gang og en klump.. var sikker på at alt gikk galt... men sitter nå her i uke 14 med en frisk og fin spire i magen :-) så masse lykke til.

Anonymous poster hash: 5e12d...b25

Hei dere!

Det gikk dessverre ikke bra. Babyen hadde sluttet å vokse for ca en uke siden og hjertet slo ikke. Og jeg fikk ny blødning til morgen i dag. Legen sa at den antakeligvis er på vei til å bli støtt ut ganske snart. Det er selvsagt naturens gang, men siden jeg begynte å nærme meg sakte men sikkert andre tri - så hadde håpet og gleden begynt å stige. Trenger å komme meg gjennom dette og deretter løfte meg selv opp til gamle meg.

Jeg ønsker dere alle masse lykke til! Det nærmer seg fort 2. tri og da blir det mindre bekymringer. Det er en stort glede med barn.

❤❤❤ til dere fra meg. Takk for støttetanker

Hei dere!

Det gikk dessverre ikke bra. Babyen hadde sluttet å vokse for ca en uke siden og hjertet slo ikke. Og jeg fikk ny blødning til morgen i dag. Legen sa at den antakeligvis er på vei til å bli støtt ut ganske snart. Det er selvsagt naturens gang, men siden jeg begynte å nærme meg sakte men sikkert andre tri - så hadde håpet og gleden begynt å stige. Trenger å komme meg gjennom dette og deretter løfte meg selv opp til gamle meg.

Jeg ønsker dere alle masse lykke til! Det nærmer seg fort 2. tri og da blir det mindre bekymringer. Det er en stort glede med barn.

Nei!! Så trist å høre corneliuss <3 jeg vet ikke hva jeg skal si.. :-( håper du har støtte rundt deg. Stor klem fra lille meg <3 <3 <3

Hei dere!

Å nei :( Det var trist å høre!

Mange klemmer til deg!

Hei dere!

Uff, så innmari trist å høre! Ble ordentlig lei meg her nå... :( Ønsker deg alt godt fremover! <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...