Gå til innhold

AUGUST 2014 baby

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Litt friskt blod, og litt rosa. Foreløpig ikke mer enn jeg blødde med VesleTrollet, men har litt mensmurringer også nå. Det hadde jeg ikke ved blødning forrige svangerskap.

Langflat på sofaen fungerer dårlig med ei på 11 måneder. Usikker på om det har noen hensikt også. Er det meningen det skal gå galt, så gjør det det uavhengig av hva jeg gjør eller ikke gjør.

Får se om jeg kontakter fastlegen i morgen, mulig han kan henvise til ultralyd. Men det passer så dårlig. Begynner tilvenning i barnehage i morgen.

Æsj, æsj, æsj!!! Håper det gir seg!

Håper det gir seg tantetroll :)

Flere her med lite symptomer som kommer og går? Vondt i brystene har jeg hele tida , men kvalmen og halsbrann kommer og går hele tida... Livredd når jeg ikke har noe en dag lissom... Huff... Bekymrer meg så fært hele tida... Klarer ikke nyte det når jeg ikke føler meg gravid :(

Flere her med lite symptomer som kommer og går? Vondt i brystene har jeg hele tida , men kvalmen og halsbrann kommer og går hele tida... Livredd når jeg ikke har noe en dag lissom... Huff... Bekymrer meg så fært hele tida... Klarer ikke nyte det når jeg ikke føler meg gravid :(

Jeg har det helt likt! I går var jeg både kvalm og utmattet, orket nesten ikke å stå. I dag har jeg vaska hele leiligheta grundig, ikke kvalm og magen er fri for murringer. Det eneste som er konstant er de vonde puppene. Jeg tror og håper at dette er helt normalt :) Men jeg går rundt med en konstant ekkel følelse av at noe er galt disse dagene.. huff, nå vil jeg bare blir ferdig med 1.trimester!

TanteTroll: Prøv å la kroppen få litt hvile. Skjønner at det er vanskelig med ei lita ei, men du har sikkert noen som kan hjelpe deg en stund for å avlaste? Kanskje dette er kroppen som sier i fra om at du må ta det litt med ro, og ikke nødvendigvis at dette kommer til å gå galt. Jeg krysser fingrene for at dette går bra. Enig med Corneliuss, det kan kanskje være greit å snakke med fagfolk nå.

Annonse

Blæh! Blør mer :(

Usj, da er vi to.... Ikke direkte blod her da, men kun lys rosa utflod...

Ringte min svigerinne som er lege, og hun sendte meg denne linken: http://www.1177.se/Tema/Gravid/Graviditeten/Komplikationer-och-besvar/Blodning-under-tidig-graviditet/

Ble litt roligere da! :)

Er så lett å bekymre seg! :( Jeg klarer ikke å tro at dette skal gå bra og er supernegativ for tida... De vonde puppene mine har gitt seg litt nå, men er superfuper slapp og trøtt. Svimmel også nesten hele tiden. Mensmurringer har jeg hatt hele tida, men litt sjeldnere nå etter uke 7. UL i morgen, så skal bli godt å se om alt er ok eller ikke....

Gikk på sykepleien, men jeg hoppet av da det viste seg å ikke være noe for meg :-)

Synes fsgene var greie, teorien lett, prakisen grei, men det var noe som skurret og stresset meg. Beundrer de som trives i yrket, tror man må være " kallt" på et vis.

Er sykepleier uten "kall";) men veldig glad i jobben min!! Liker å jobbe med mennesker og liker alle mulighetene yrket gir! Men skjønner veldig godt at det ikke er for alle:)

Her er jeg blitt skikkelig forkjøla så kjenner ingen graviditetssykmptomer i det hele tatt, blir litt nervøs, men hva kan man gjøre...mulig det blir en UL til, men har bestemt meg for å vente litt!

Håper det går bra med deg TanteTroll! At murringene og småblødningene kommer samtidig kan jo være tilfeldig? Begge deler er jo vanlig. Krysser fingrene for deg!

Gikk på sykepleien, men jeg hoppet av da det viste seg å ikke være noe for meg :-)

Synes fsgene var greie, teorien lett, prakisen grei, men det var noe som skurret og stresset meg. Beundrer de som trives i yrket, tror man må være " kallt" på et vis.

Er sykepleier uten "kall";) men veldig glad i jobben min!! Liker å jobbe med mennesker og liker alle mulighetene yrket gir! Men skjønner veldig godt at det ikke er for alle:)

Her er jeg blitt skikkelig forkjøla så kjenner ingen graviditetssykmptomer i det hele tatt, blir litt nervøs, men hva kan man gjøre...mulig det blir en UL til, men har bestemt meg for å vente litt!

Håper det går bra med deg TanteTroll! At murringene og småblødningene kommer samtidig kan jo være tilfeldig? Begge deler er jo vanlig. Krysser fingrene for deg!

Har hatt litt murringer tidligere når jeg har hatt litt rosa utflod. Det kan jo være tilfeldig at de har kommet igjen akkurat nå. Men det kommer ordentlig blod, ikke noe rosa lenger. Har mistet tidligere, og da kom det meste ut på en gang. Foreløpig nå er det bare friskt blod og ingen koagler, så tar ikke helt av med sorgene på forskudd. Men litt! Får håpe det gir seg litt i løpet av kvelden og natta. Blir lege i morgen. Ikke så mye legen får hjort, men kanskje han kan henvise til ul.

Annonse

Det kommer du sikkert til å gjøre når du kommer over i 2. Tri. Da vokser magen, du trenger ikke være så bekymret lengre. Hadde glemt dette med 1. Tri, men nå beveger vi oss sakte men sikkert mot 2. Tri. ❤

I natt drømte jeg at jeg fikk kjempesmerter, og at blodet fosset. Det kjentes så virkelig ut, var kjemperedd da jeg våknet. Ellers har jeg funnet ut at jeg er nødt til å stupe i kjøleskapet med en gang jeg står opp, da unngår jeg kvalme resten av dagen :) *bank i bordet* 

La tiden gå fort de fire neste ukene! 8+1 i dag.

Godt å høre at de fleste har det sånn :) har jo vært på ul 6+4 og da var jo alt bra :) skal på jobb i morra og håper da ul jormora på jobben min kan ta en ekstra sjekk så jeg kan slappe av litt!! Kje av å være så redd... Snart 2 trim. Nå og deilig skal det bli :) :)

Heisann!

Gratulerer alle sammen!

Jeg er 8+1 i dag, har termin 18.august. Hvis dette går bra, så blir det nummer 4:)

Da har vi termin samme dag, legen satte 18 aug. opp da jeg var der på fredag. Nr 4 her også :-)

Så kult! Morsomt at vi skal ha nr 4 med samme termin! I like! Hvor gamle er dine?

Jeg har ei jente født mars 2009, ei jente født september 2010 og en gutt født mai 2012.

Moro, har gutt født i 98 ( ung mamma på 19 og alene med ham) møtte mannen i 2004, fikk jente i. 2005 og ei jente til i 2007. Nå er det en meget planlagt attpåklatt som mannen har masa om i 4 år på gang her ;) blir nesten som å starte på nytt med så store barn, kjempe spennende :-)

Ofte kan man ta utvendig i uke 12, men noen velger å prøve innvendig også for å tydeligere bilder. Varierer fra gyno til gyno. Dere kan Google og lese om andres opplever av innvendig utvendig ul i uke 12:)

Anonymous poster hash: 079f7...fdf

Moro, har gutt født i 98 ( ung mamma på 19 og alene med ham) møtte mannen i 2004, fikk jente i. 2005 og ei jente til i 2007. Nå er det en meget planlagt attpåklatt som mannen har masa om i 4 år på gang her ;) blir nesten som å starte på nytt med så store barn, kjempe spennende :-)

Da blir det veldig spennende og mye kos med en baby i hus igjen!! Vi har valgt å få mange barn tett, men dette er siste gang:) Jeg forventer totalt kaos i 3 år, og delvis kaos i de 10 neste årene deretter....!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...