Heltefrøken Skrevet 18. desember 2013 #651 Del Skrevet 18. desember 2013 Jeg var ikke i porsgrunn men brukte den gyn som henviste meg dit Er litt langt for oss til porsgrunn men skal begynne på lutinus igjen da . Legen var sjokkert over at jeg bare fikk beskjed om å bruke det i to uker . Hun mente jeg ihverfall skulle ha det til uke 10. Er visst vanlig å gå på det en stund ... Men ikke lett å få tak i om dagen . Produsenten har visst gått tom og apoteket får ikke bestilt . Skal prøve ett par steder i morgen som de på apoteket sa kunne ha noen få igjen Har hørt at de ikke får lov til å selge det lengre. Bedre å bruke Cyclogest. Mindre klin også. Anonymous poster hash: 39bf9...bb2 Så dumt det burde jo hun vite da.. Jeg har kun resept på lutinus og gyn har juleferie fra i dag så har ikke mulighet til å få henne til å skrive ut noe annet heller .Men hvis apoteket ikke har det du skal ha, pleier de å gi et tilsvarende preparat. Snakk med apoteket, du. Hvis du må ha en annen resept, så kan du sikkert forklare situasjonen for fastlegen din. Jeg har snakket med de og de hadde ikke lov til å gi ut noe annet uten resept . Det fantes ingenting som var det samme som lutinus under et annet navn . Jeg spurte... Men jeg skal innom et annet apotek i morgen som hun på apoteket sa hadde igjen to pakker satser på at de har de i morgen også Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144098979-august-2014-baby/page/27/#findComment-145952479 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heltefrøken Skrevet 18. desember 2013 #652 Del Skrevet 18. desember 2013 Jeg var ikke i porsgrunn men brukte den gyn som henviste meg dit Er litt langt for oss til porsgrunn men skal begynne på lutinus igjen da . Legen var sjokkert over at jeg bare fikk beskjed om å bruke det i to uker . Hun mente jeg ihverfall skulle ha det til uke 10. Er visst vanlig å gå på det en stund ... Men ikke lett å få tak i om dagen . Produsenten har visst gått tom og apoteket får ikke bestilt . Skal prøve ett par steder i morgen som de på apoteket sa kunne ha noen få igjen Har hørt at de ikke får lov til å selge det lengre. Bedre å bruke Cyclogest. Mindre klin også. Anonymous poster hash: 39bf9...bb2 Så dumt det burde jo hun vite da.. Jeg har kun resept på lutinus og gyn har juleferie fra i dag så har ikke mulighet til å få henne til å skrive ut noe annet heller .Men hvis apoteket ikke har det du skal ha, pleier de å gi et tilsvarende preparat. Snakk med apoteket, du. Hvis du må ha en annen resept, så kan du sikkert forklare situasjonen for fastlegen din.Jeg har snakket med de og de hadde ikke lov til å gi ut noe annet uten resept . Det fantes ingenting som var det samme som lutinus under et annet navn . Jeg spurte... Men jeg skal innom et annet apotek i morgen som hun på apoteket sa hadde igjen to pakker satser på at de har de i morgen også Jeg bruker forresten ikke fastlegen nå for tiden . Hun har permisjon og vikaren som er satt inn er en venninne av en venninne . Så jeg går kun dit med ungene . Min lege er tilbake i januar Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144098979-august-2014-baby/page/27/#findComment-145952490 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnartBabyLykke Skrevet 18. desember 2013 #653 Del Skrevet 18. desember 2013 Noen andre som snart går på veggen av denne kvalmen? Min starter før jeg går ut av sengen, gir seg heldigvis mot jobbtid, og starter igjen så fort jeg setter meg i sofaen etter jobb. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144098979-august-2014-baby/page/27/#findComment-145952549 Del på andre sider Flere delingsvalg…
elibjo Skrevet 18. desember 2013 #654 Del Skrevet 18. desember 2013 Jeg var ikke i porsgrunn men brukte den gyn som henviste meg dit Er litt langt for oss til porsgrunn men skal begynne på lutinus igjen da . Legen var sjokkert over at jeg bare fikk beskjed om å bruke det i to uker . Hun mente jeg ihverfall skulle ha det til uke 10. Er visst vanlig å gå på det en stund ... Men ikke lett å få tak i om dagen . Produsenten har visst gått tom og apoteket får ikke bestilt . Skal prøve ett par steder i morgen som de på apoteket sa kunne ha noen få igjen Det var lurt, å gå til gyn i stedet. Syns også det er litt langt, men for oss et det bare halvannen time. Men hadde vært kortere å kjøre til nærmeste by, ja Jeg fikk Crinone i stedet for Lutinus. Min private gyn sa at det var uenighet i fagmiljøet om hvor lenge man får progesteronstøtte, men han mente at de fleste har kortet ned tiden til bare to uker. Han var enig med dem i at jeg ikke trengte mer, men han skrev ut mer så jeg skulle slippe å bekymre meg. Føles veldig trygt å ha det Veldig bra at første kontroll var vellykket! ! Vi har ca 1,5 vi også men de i porsgrunn sa vi kunne ta den ul her Vet ikke egentlig om det regnes som svangerskapskontroll det i dag? Fikk ikke bilde(😔) eller noen papirer eller noe . Bare beskjed om at jeg skal tilbake i uke 9! Tror ikke det er henne jeg kommer til å gå til for svangerskapskontroll heller . Med de to andre har jeg brukt en jordmor jeg tenkte å bruke denne gangen også Skal du på ul i uke 9 også? Vet du hvorfor? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144098979-august-2014-baby/page/27/#findComment-145952564 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heltefrøken Skrevet 18. desember 2013 #655 Del Skrevet 18. desember 2013 Jeg var ikke i porsgrunn men brukte den gyn som henviste meg dit Er litt langt for oss til porsgrunn men skal begynne på lutinus igjen da . Legen var sjokkert over at jeg bare fikk beskjed om å bruke det i to uker . Hun mente jeg ihverfall skulle ha det til uke 10. Er visst vanlig å gå på det en stund ... Men ikke lett å få tak i om dagen . Produsenten har visst gått tom og apoteket får ikke bestilt . Skal prøve ett par steder i morgen som de på apoteket sa kunne ha noen få igjen Det var lurt, å gå til gyn i stedet. Syns også det er litt langt, men for oss et det bare halvannen time. Men hadde vært kortere å kjøre til nærmeste by, ja Jeg fikk Crinone i stedet for Lutinus. Min private gyn sa at det var uenighet i fagmiljøet om hvor lenge man får progesteronstøtte, men han mente at de fleste har kortet ned tiden til bare to uker. Han var enig med dem i at jeg ikke trengte mer, men han skrev ut mer så jeg skulle slippe å bekymre meg. Føles veldig trygt å ha det Veldig bra at første kontroll var vellykket! ! Vi har ca 1,5 vi også men de i porsgrunn sa vi kunne ta den ul her Vet ikke egentlig om det regnes som svangerskapskontroll det i dag? Fikk ikke bilde(😔) eller noen papirer eller noe . Bare beskjed om at jeg skal tilbake i uke 9! Tror ikke det er henne jeg kommer til å gå til for svangerskapskontroll heller . Med de to andre har jeg brukt en jordmor jeg tenkte å bruke denne gangen også Skal du på ul i uke 9 også? Vet du hvorfor? Ja hun sa bare at hun ville ha en kontroll til for å se at alt gikk som det skulle og at uke 8-9 var bra: ) i dag var siste dagen dems før juleferie og jeg fikk time første dagen de har åpent i januar Kan jo hende det var fordi hun skjønte jeg ikke greier å slippe jubelen løs enda Fortalte jo at jeg ikke greide å tro dette skulle gå bra . Hun sa at det er forsvarsmekanismen min og at det er helt normalt:) Hun sa alt så flott ut så tror ikke det er fordi hun synes noe var rart:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144098979-august-2014-baby/page/27/#findComment-145952588 Del på andre sider Flere delingsvalg…
camillla Skrevet 18. desember 2013 #656 Del Skrevet 18. desember 2013 Hei jenter Etter kun 4 pp kan jeg nå melde meg inn her. Etter 4 positive tester kan man jo begynne å tro det mener jeg etter terminkalkulater har jeg termin 29 August Har også akkurat turt å komme inn på 1trim. Hehe;) har termin samme dag som deg foreløpig da;) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144098979-august-2014-baby/page/27/#findComment-145952601 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Craecrae Skrevet 18. desember 2013 #657 Del Skrevet 18. desember 2013 hei hei damer, ikke alltid like lett å følge med her inne da det er så mye aktivitet. Prøver så godt jeg kan å skumme igjennom.JEG var på tidlig UL igår, å er vist noen dager lenger på vei enn antatt SÅ har gått inn i 8 uke idag:)Ikke SÅ mye man så av lille babyen, men h*n hadde sterk og jevn hjerterytme, og alt så bra ut forhåpentligvis klarer jeg å slå meg litt mer til ro. Babyen ligger inn mot ryggen, så ikke sikkert magen min blir like stor som sist. Har også fått igjen hyperemesisen! ugh, så har startet med afipran stikkpiller som ikke hjelper noe særlig. på toppen av det er jeg blirr kjempe forkjøla, feber og stygg hoste, great! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144098979-august-2014-baby/page/27/#findComment-145952652 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru.Frøken Skrevet 18. desember 2013 #658 Del Skrevet 18. desember 2013 hei hei damer, ikke alltid like lett å følge med her inne da det er så mye aktivitet. Prøver så godt jeg kan å skumme igjennom. JEG var på tidlig UL igår, å er vist noen dager lenger på vei enn antatt SÅ har gått inn i 8 uke idag:) Ikke SÅ mye man så av lille babyen, men h*n hadde sterk og jevn hjerterytme, og alt så bra ut forhåpentligvis klarer jeg å slå meg litt mer til ro. Babyen ligger inn mot ryggen, så ikke sikkert magen min blir like stor som sist. Har også fått igjen hyperemesisen! ugh, så har startet med afipran stikkpiller som ikke hjelper noe særlig. på toppen av det er jeg blirr kjempe forkjøla, feber og stygg hoste, great! Både liker og ikke liker, så bra det går bra med den lille, god bedring til deg! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144098979-august-2014-baby/page/27/#findComment-145952683 Del på andre sider Flere delingsvalg…
camillla Skrevet 18. desember 2013 #659 Del Skrevet 18. desember 2013 Det er en gruppe som heter August 2014, veldig lite aktivitet der så langt, kanskje flere "melder seg inn" der ? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144098979-august-2014-baby/page/27/#findComment-145952930 Del på andre sider Flere delingsvalg…
elibjo Skrevet 18. desember 2013 #660 Del Skrevet 18. desember 2013 Det er en gruppe som heter August 2014, veldig lite aktivitet der så langt, kanskje flere "melder seg inn" der ? Jeg har ikke engang turt å "melde meg inn" her... Men leser begge steder. Sikkert flere som kommer dit etterhvert som man føler seg litt tryggere på at man ikke må melde seg ut igjen ganske fort. Sånn tenker iallfall jeg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144098979-august-2014-baby/page/27/#findComment-145953122 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twiiie Skrevet 18. desember 2013 #661 Del Skrevet 18. desember 2013 Det er en gruppe som heter August 2014, veldig lite aktivitet der så langt, kanskje flere "melder seg inn" der ? Hvorfor skal vi melde oss inn der? I en mindre gruppe? Da kan heller de komme hit:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144098979-august-2014-baby/page/27/#findComment-145953245 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twiiie Skrevet 18. desember 2013 #662 Del Skrevet 18. desember 2013 Dytter på denne da det har kommet flere hit etterhvert:) Tror dette var den "siste":) Augustdamene:Minielli - Termin 01/08, Oslo, Ingen barn fra før.Rosarose8 - 02/08Tm1981- 02/08. 32 fra østfold. Ingen barn fra før.Mon23 - termin 3. august. 23 år fra Bodø. Ingen barn fra før.Veslaa_87 - Termin 3. august. 26 år fra Kongsvinger, ingen barn fra før.Valiana - termin 4.august. 32 år fra Bergen. 1 barn fra før.Kadulo - Termin 4. august. 28 år fra Oslo. Har ei jente på to år fra før.Januarspire---2012 - Termin 5 august, 29 år fra Ålesund. 1 barn fra før.Skatten_ - Termin 6. august. 29 år og bor i Trondheim. Ingen barn fra før.TanteTroll: termin 6. august. 38 år, Østfold. 1 barn fra før.Pariserdama - termin 7 august, 36 år, bor i Oslo, ingen barn fra førSnartbabylykke - termin 8/8. 23 år fra Bergen. Ingen barn fra førCraecrae- termin ca 8 august. 22 år, 1 barn fra før.Fru frøken - Termin 10. august, 23 år fra Akershus. Ingen barn fra før.Lilly1976 - Termin 13.august, 37 år fra Oslo. Et barn fra før.Nikoline E Buskerud .Termin etter siste mens 14.aug. 35 år . Jente 13 og 3,5 fra før .frkstrand - Termin 14.Aug. 21 år fra Lillehammer. En jente fra før 1 årL-8 - Termin 15. Aug. 30 år fra Oslo. En gutt fra før som snart runder tre.Lunagold - Termin 16. August. 28 år fra Kongsberg. Ingen barn fra før.Sjokoladebær - Termin 16. August. 30 år, venter nummer 4Fillibobba - termin 17 august. 23 år og fra Oslo. Ingen barn fra før. Lilla_Turkis - Termin 17.August. 29år ifra Oslo. En gutt på 22mnd fra før. Frøken Velferdsrett - termin 18 august. 29 år fra våler. Gutt på 7 år fra førOss& 2 små skatter- termin 21 august. 35 år bor i Lillestrøm. Gutt på 16mnd fra før. Twiiie - Termin 20.August. 23 år og bor i Ålesund. Ingen barn fra før.Ugl@- termin 23.august, 34 år, Kristiansund, gift, gutt født i 98, to jenter født i 05 og 07marmamma - termin 25. august, 25 år og bor i Trondheim. Ingen barn fra før.Hernadez05 -Smula80 Nybegynner1- termin 25 August, 31 år, OsloEnsligprøver25- termin 19 August, 26 år bor i Trondheim. Første barn Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144098979-august-2014-baby/page/27/#findComment-145953252 Del på andre sider Flere delingsvalg…
elibjo Skrevet 18. desember 2013 #663 Del Skrevet 18. desember 2013 Det er en gruppe som heter August 2014, veldig lite aktivitet der så langt, kanskje flere "melder seg inn" der ? Hvorfor skal vi melde oss inn der? I en mindre gruppe? Da kan heller de komme hit:) Der kan vi være ut hele svangerskapet. Det er altså en terminklubb. Her vi er nå gjelder bare for 1. trimester, etter det må vi flytte oss uansett Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144098979-august-2014-baby/page/27/#findComment-145953254 Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteTroll Skrevet 19. desember 2013 #664 Del Skrevet 19. desember 2013 Det er en gruppe som heter August 2014, veldig lite aktivitet der så langt, kanskje flere "melder seg inn" der ? Det var sånn sist jeg var gravid også- veldig lite aktivitet på terminklubben. Litt synd egentlig, for der kan jo augustdamene holde følge hele veien. Nå vil vi jo forsvinne til 2. Trimester i "utakt." Skal prøve og være mer på august 2014 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144098979-august-2014-baby/page/27/#findComment-145953450 Del på andre sider Flere delingsvalg…
camillla Skrevet 19. desember 2013 #665 Del Skrevet 19. desember 2013 Sist jeg var gravid var jeg masse inne på min terminklubb, det er veldig oversiktelig ift her hvor man må skumlese gjennom alt og det liksom er flere samtaler i samme plass. På terminklubben kan du jo lage egene innlegg om dere skjønner? Var altså bare et lite tips hvis det var noen som kanskje ikke viste om terminklubben 😊 slik som tante troll over her sier så flytter vi oss over i 2.trim i utakt, men på termingruppa aug2014 er jo alle samla hele svangerskapet. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144098979-august-2014-baby/page/27/#findComment-145953509 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AHENG Skrevet 19. desember 2013 #666 Del Skrevet 19. desember 2013 JIPPI, der fikk jeg en positiv test Termin 28 august. Kan ikke helt fatte dette. Dette er nr 2, og veldig ønsket! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144098979-august-2014-baby/page/27/#findComment-145953588 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ini Skrevet 19. desember 2013 #667 Del Skrevet 19. desember 2013 (endret) Gratulerer, Aheng! Velkommen til oss Ohh, nå har jeg begynt å bli nervøs for UL i dag. Er ca. 5+5, så tipper det ikke er mulig å se så veldig mye, bortsett fra om embryo har festet seg på riktig sted, som jo også er hensikten med denne UL. Jeg er ganske sikker på at den har det denne gangen, er helt annerledes enn sist. Men frykten for at noe er gærnt er ganske stor akkurat nå... Er det noen som vet om exu kan påvises i uke 5 eller er det for tidlig å påvise for liten hcg-stigning? Har tatt ny digital CB nå, forrige uke viste den Gravid 1-2, og nå 2-3. Virker jo lovende, men skal til legen i morgen pga disse menssmertene. Exu er veldig vanskelig å påvise, tydeligvis, men kan mistenkes i uke 5, da med hcg. Jeg begynte å blø ca. 5+2, og målte da hcg to dager etter hverandre. Hadde da 160 og 190 i hcg, noe som var bekymringsfullt lavt. Dro til prival UL 6+2, for sykehuset legen min snakket med sa at det var MA og nektet å ta meg inn på UL. Hun fant en pitteliten fostersekk i livmor, og "noe" i eggleder, men trodde det var ufarlig. Så jeg fikk trumfet gjennom henvisning til UL hos fastlege for å se om MA hadde forsvunnet, men det tok 2 uker å få time. Denne gyn mistenkte exu med det samme, spesielt siden hcg var så lav, og sendte meg på sykehus. Ny hcg målt, og den var uforandret på 130 med to dagers mellomrom (sikkert MA-en som gjorde at den var høyere tidligere). Til sammen 5 gynekologer som så på UL over tre dager, og først når de hentet inn ekspert ble de sikre på exu. Poenget er: det er vanskelig å påvise exu, selv med UL. Men har man sparsom blødning over lang tid, laaaav hcg med sakte stigning (mine tester var bare skyggestreker 4 og 5 dager etter IKM!!), vondt av typen "klarer ikke å ha på bukser som strammer over magen" og "om to-åringen står på magen er det fryktelig, fryktelig vondt", plutselig smerter som om du revner innvendig, og føler deg generelt kjempedårlig, som om du har infeksjon i kroppen, DA tenker jeg at du kan være bekymret. Nå oppleves dette selvsagt forskjellig fra person til person, men for meg høres det IKKE ut som du har exu :) Og det virker som du har en helt normal stigning på hcg, hurra! Jeg tok til slutt en digital test med ukevisning da jeg bare fikk skyggestreker 5 dager etter IKM, og den viste gravid 1-2 når den burde vist 2-3 eller 3+. Så jeg tror du kan senke skuldrene litt siden den øker som den skal. Heier på deg Jeg håper jeg ikke skremmer ved å skrive dette! Om noen syns det er for skremmende, så si i fra, så skal jeg fjerne innlegget. Jeg ble selv veldig overrasket og veldig, veldig redd da det ble påvist exu og jeg måtte hasteopereres, hadde aldri trodd det skulle skje meg. Så skulle ønske jeg hadde lest litt om hvordan det oppleves, slik at jeg hadde vært litt forberedt, selv om man nok aldri blir det. MEN vi klarte å bli gravid på 1 pp, selv med bare en eggleder! Hurra! Augustdamene:Minielli - Termin 01/08, Oslo, Ingen barn fra før.Rosarose8 - 02/08Tm1981- 02/08. 32 fra østfold. Ingen barn fra før.Mon23 - termin 3. august. 23 år fra Bodø. Ingen barn fra før.Veslaa_87 - Termin 3. august. 26 år fra Kongsvinger, ingen barn fra før.Valiana - termin 4.august. 32 år fra Bergen. 1 barn fra før.Kadulo - Termin 4. august. 28 år fra Oslo. Har ei jente på to år fra før.Januarspire---2012 - Termin 5 august, 29 år fra Ålesund. 1 barn fra før.Skatten_ - Termin 6. august. 29 år og bor i Trondheim. Ingen barn fra før.TanteTroll: termin 6. august. 38 år, Østfold. 1 barn fra før.Pariserdama - termin 7 august, 36 år, bor i Oslo, ingen barn fra førSnartbabylykke - termin 8/8. 23 år fra Bergen. Ingen barn fra førCraecrae- termin ca 8 august. 22 år, 1 barn fra før.Fru frøken - Termin 10. august, 23 år fra Akershus. Ingen barn fra før.Lilly1976 - Termin 13.august, 37 år fra Oslo. Et barn fra før.Nikoline E Buskerud .Termin etter siste mens 14.aug. 35 år . Jente 13 og 3,5 fra før .frkstrand - Termin 14.Aug. 21 år fra Lillehammer. En jente fra før 1 årL-8 - Termin 15. Aug. 30 år fra Oslo. En gutt fra før som snart runder tre.Lunagold - Termin 16. August. 28 år fra Kongsberg. Ingen barn fra før.Sjokoladebær - Termin 16. August. 30 år, venter nummer 4Fillibobba - termin 17 august. 23 år og fra Oslo. Ingen barn fra før. Lilla_Turkis - Termin 17.August. 29år ifra Oslo. En gutt på 22mnd fra før. Frøken Velferdsrett - termin 18 august. 29 år fra våler. Gutt på 7 år fra førOss& 2 små skatter- termin 21 august. 35 år bor i Lillestrøm. Gutt på 16mnd fra før. Twiiie - Termin 20.August. 23 år og bor i Ålesund. Ingen barn fra før.Ugl@- termin 23.august, 34 år, Kristiansund, gift, gutt født i 98, to jenter født i 05 og 07marmamma - termin 25. august, 25 år og bor i Trondheim. Ingen barn fra før.Hernadez05 -Smula80 Nybegynner1- termin 25 August, 31 år, OsloEnsligprøver25- termin 19 August, 26 år bor i Trondheim. Første barn ini - termin 17.08.14. Gift, 30 år og har verdens fineste gutt på 2 år. Bor i Ski Endret 19. desember 2013 av ini Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144098979-august-2014-baby/page/27/#findComment-145953681 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Corneliuss Skrevet 19. desember 2013 #668 Del Skrevet 19. desember 2013 JIPPI, der fikk jeg en positiv test Termin 28 august. Kan ikke helt fatte dette. Dette er nr 2, og veldig ønsket! Så fantastisk, aheng!!! Jeg krysset fingre for deg! Hadde en god følelse for dg på bli gravid sidene 👍👍👍 ❤ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144098979-august-2014-baby/page/27/#findComment-145953805 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pariserdama Skrevet 19. desember 2013 #669 Del Skrevet 19. desember 2013 Da har jeg vært til tidlig UL (7+2): alt var helt "etter boka", hjertet slo, den lille var ca 1 cm lang og lå fint plassert i livmoren. Neste UL i uke 12 for å måle nakkefold og neseben. Men gyn dama sa at man ikke fikk duo-test (blodprøve) hvis man var under 38 år (er 37 ved fødsel)?! Stemmer det? Jeg betaler gladelig for det selv. Noen som vet? Nå skal julen nytes og jeg kan slappe litt mer av. Lykke til alle sammen! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144098979-august-2014-baby/page/27/#findComment-145953891 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosarose8 Skrevet 19. desember 2013 #670 Del Skrevet 19. desember 2013 (endret) Tror det er 38 år som er grensen hvis man ikke har tidligere historie el... Men kan ikke så mye om det. Antar at man kan betale for å få tatt det?!? Var på UL selv i går, en lettelse å vite at alt er bra inni der. Gratulerer!! Endret 19. desember 2013 av Rosarose8 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144098979-august-2014-baby/page/27/#findComment-145953927 Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteTroll Skrevet 19. desember 2013 #671 Del Skrevet 19. desember 2013 Da har jeg vært til tidlig UL (7+2): alt var helt "etter boka", hjertet slo, den lille var ca 1 cm lang og lå fint plassert i livmoren. Neste UL i uke 12 for å måle nakkefold og neseben. Men gyn dama sa at man ikke fikk duo-test (blodprøve) hvis man var under 38 år (er 37 ved fødsel)?! Stemmer det? Jeg betaler gladelig for det selv. Noen som vet? Nå skal julen nytes og jeg kan slappe litt mer av. Lykke til alle sammen! Det stemmer. Jeg fylte 38 1 uke etter termin, og fikk ikke duotest. Tviler på at du kan betale for dette selv da hvem som skal få tilbud vel reguleres av bioteknologiloven. Det finnes en brosjyre på www.fhi.no, eller du kan lese om duotest hos Oslo universitetssykehus. Jeg er henvist til duotest denne gangen da jeg er 39 ved fødsel. Og ønsket duotest. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144098979-august-2014-baby/page/27/#findComment-145953930 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pariserdama Skrevet 19. desember 2013 #672 Del Skrevet 19. desember 2013 OK, takk Tviler vel på at gyn sitter lyver til meg...så det er sikkert rett. Ble bare litt paff. Jeg ville også tatt DUO test om jeg fikk tilbud om det. Spennende tid dette Da har jeg vært til tidlig UL (7+2): alt var helt "etter boka", hjertet slo, den lille var ca 1 cm lang og lå fint plassert i livmoren. Neste UL i uke 12 for å måle nakkefold og neseben. Men gyn dama sa at man ikke fikk duo-test (blodprøve) hvis man var under 38 år (er 37 ved fødsel)?! Stemmer det? Jeg betaler gladelig for det selv. Noen som vet? Nå skal julen nytes og jeg kan slappe litt mer av. Lykke til alle sammen! Det stemmer. Jeg fylte 38 1 uke etter termin, og fikk ikke duotest. Tviler på at du kan betale for dette selv da hvem som skal få tilbud vel reguleres av bioteknologiloven. Det finnes en brosjyre på www.fhi.no, eller du kan lese om duotest hos Oslo universitetssykehus.Jeg er henvist til duotest denne gangen da jeg er 39 ved fødsel. Og ønsket duotest. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144098979-august-2014-baby/page/27/#findComment-145953943 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ivahona Skrevet 19. desember 2013 #673 Del Skrevet 19. desember 2013 Da har jeg vært på UL. Uke 8+0 istedenfor 7+1 Skal på ny UL om 4 uker Hjertet slo som det skulle (152 slag pr.min) og fosteret utviklet seg som det skulle. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144098979-august-2014-baby/page/27/#findComment-145953980 Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteTroll Skrevet 19. desember 2013 #674 Del Skrevet 19. desember 2013 OK, takk Tviler vel på at gyn sitter lyver til meg...så det er sikkert rett. Ble bare litt paff. Jeg ville også tatt DUO test om jeg fikk tilbud om det. Spennende tid dette Da har jeg vært til tidlig UL (7+2): alt var helt "etter boka", hjertet slo, den lille var ca 1 cm lang og lå fint plassert i livmoren. Neste UL i uke 12 for å måle nakkefold og neseben. Men gyn dama sa at man ikke fikk duo-test (blodprøve) hvis man var under 38 år (er 37 ved fødsel)?! Stemmer det? Jeg betaler gladelig for det selv. Noen som vet? Nå skal julen nytes og jeg kan slappe litt mer av. Lykke til alle sammen! Det stemmer. Jeg fylte 38 1 uke etter termin, og fikk ikke duotest. Tviler på at du kan betale for dette selv da hvem som skal få tilbud vel reguleres av bioteknologiloven. Det finnes en brosjyre på www.fhi.no, eller du kan lese om duotest hos Oslo universitetssykehus.Jeg er henvist til duotest denne gangen da jeg er 39 ved fødsel. Og ønsket duotest. Jeg undersøkte ikke om jeg kunne betale selv altså, men det foregår jo på offentlige sykehus, derfor tviler jeg på at de tar inn "selvbetalende." Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144098979-august-2014-baby/page/27/#findComment-145953983 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ivahona Skrevet 19. desember 2013 #675 Del Skrevet 19. desember 2013 Augustdamene:Minielli - Termin 01/08, Oslo, Ingen barn fra før. Ivahona - Termin 01-02/08. 27 år fra Trheim. Ingen barn fra før.Rosarose8 - 02/08Tm1981- 02/08. 32 fra østfold. Ingen barn fra før.Mon23 - termin 3. august. 23 år fra Bodø. Ingen barn fra før.Veslaa_87 - Termin 3. august. 26 år fra Kongsvinger, ingen barn fra før.Valiana - termin 4.august. 32 år fra Bergen. 1 barn fra før.Kadulo - Termin 4. august. 28 år fra Oslo. Har ei jente på to år fra før.Januarspire---2012 - Termin 5 august, 29 år fra Ålesund. 1 barn fra før.Skatten_ - Termin 6. august. 29 år og bor i Trondheim. Ingen barn fra før.TanteTroll: termin 6. august. 38 år, Østfold. 1 barn fra før.Pariserdama - termin 7 august, 36 år, bor i Oslo, ingen barn fra førSnartbabylykke - termin 8/8. 23 år fra Bergen. Ingen barn fra førCraecrae- termin ca 8 august. 22 år, 1 barn fra før.Fru frøken - Termin 10. august, 23 år fra Akershus. Ingen barn fra før.Lilly1976 - Termin 13.august, 37 år fra Oslo. Et barn fra før.Nikoline E Buskerud .Termin etter siste mens 14.aug. 35 år . Jente 13 og 3,5 fra før .frkstrand - Termin 14.Aug. 21 år fra Lillehammer. En jente fra før 1 årL-8 - Termin 15. Aug. 30 år fra Oslo. En gutt fra før som snart runder tre.Lunagold - Termin 16. August. 28 år fra Kongsberg. Ingen barn fra før.Sjokoladebær - Termin 16. August. 30 år, venter nummer 4Fillibobba - termin 17 august. 23 år og fra Oslo. Ingen barn fra før. Lilla_Turkis - Termin 17.August. 29år ifra Oslo. En gutt på 22mnd fra før. Frøken Velferdsrett - termin 18 august. 29 år fra våler. Gutt på 7 år fra førOss& 2 små skatter- termin 21 august. 35 år bor i Lillestrøm. Gutt på 16mnd fra før. Twiiie - Termin 20.August. 23 år og bor i Ålesund. Ingen barn fra før.Ugl@- termin 23.august, 34 år, Kristiansund, gift, gutt født i 98, to jenter født i 05 og 07marmamma - termin 25. august, 25 år og bor i Trondheim. Ingen barn fra før.Hernadez05 -Smula80 Nybegynner1- termin 25 August, 31 år, OsloEnsligprøver25- termin 19 August, 26 år bor i Trondheim. Første barn ini - termin 17.08.14. Gift, 30 år og har verdens fineste gutt på 2 år. Bor i Ski Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144098979-august-2014-baby/page/27/#findComment-145954013 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå