Gå til innhold

Har dine barn dunjakker?


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Ja.

 

Har kjøpt på salg da, kjøpte sist en Stormberg dunjakke, fjorårets modell, til 200 kr på XXL.

 

Anonymous poster hash: 21929...e62

 

Jeg kjøpte også en Stormberg dunjakke til gutten min, betalte vel 250 kr for den. Knallgod og varm, gutten elsker den:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En fra Stormberg til eldste, kostet vel noen hundre pp salg, og en fra Benetton til minste, kjøpt brukt for 150,- Har ei Bergans eller noe til neste år til største kjøpt på opphørssalg i fjor for et par hundre :)

Skrevet

Min eldste har en fra helly hansen. Er vel 50 prosent dun og 50 prosent fjær i fyllet.

 

Betalte 500 for den. Er kjempefornøyd.

Skrevet

Ja begge barna fikk bergans dunjakke ifor når det var så kaldt og jeg kjøpte meg en sånn duneparkas fra bergans og forsto at man kan kle seg så man ikke fryser ihjel..

Skrevet

Eldste på 4 år har dunjakke, men 1-åringene har ikke. Bruker kun dress på dem når de er ute lenge, ellers er det en helt enkel jakke med termofyll til å gå inn og ut, evt sitte i bil (somregel oppvarmet).



Anonymous poster hash: ac54b...84d
Skrevet

Ja det har de. Da trenger de ikke så mye under og det er helt supert. Men om det skal funke må det være ekte dun. Vi har fra Skogstad og Bergans. Stormberg sine er tunge og ikke 100% dun. Bergans Ine er veldig lett og deilig.

 

Anonymous poster hash: 807a6...a77

Skrevet

Min datter har en fra Lindex, men vet ikke om det er ekte dun da. Men den er god og varm. Legger lite penger i jakken siden det er dressen som blir mest brukt. Men har hatt en dun dress til henne. Dyr var den, men helt super når hun var så liten og ikke bevegde seg så mye som hun gjør nå. Nå i år så hadde den nok blitt for varm å løpe rundt i. 



Anonymous poster hash: 76a22...dd0
Skrevet

Ja, alle 3 barna, pluss jeg, har ordentlige dunjakker. jeg er en skikkelig frysepinn, og dunjakke er det eneste som funker hvis jeg skal oppholde meg ute når det er vinter (altså skikkelig vinter). Ungene liker også sine jakker veldig godt. Slipper å ha masse klær under, det holder med ullundertrøyen.  



Anonymous poster hash: 250a5...78a
Skrevet

Nei

Jeg tåler ikke det så da blir det ikke kjøpt inn.

Eldstejenta fikk en til jul ifjor av faren sin som hun byttet pga det (han hadde glemt seg)

Skrevet

Ja, her har vi alle (bortsett fra babyen) dunjakker.

Kjøpte jakker til ungene på salg i januar, og de brukes nå. 



Anonymous poster hash: 77055...4eb
Skrevet

Ja. Eldste har en med kunstfiber fra Stormberg.

Minste arver en Bergans dunjakke.

Skrevet

Ja, her har vi alle Bergans dunjakker, og det er det eneste som virkelig holder kulda ute på vinteren. Syns det er en nødvendighet selv om de koster litt. Men ser veldig mange barn med billige jakker mens foreldrene har skikkelige jakker. Forstår virkelig ikke hvorfor det ikke er så nøye om barna fryser....

 

Anonymous poster hash: 7b07a...283

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...