Gå til innhold

NAV tar knekken på meg !!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

G veit ikke hvor mange ganger jeg har skrevet det her inne nå jeg HAR sakt ifra og stønaden gikk bort samme mnd. Og jeg krever ikke denne stønaden tilbake jeg er fortvila for jeg hade sakt ifra men likevell så får jeg dette ... Det er tragisk ...

Anonymous poster hash: c26fe...3a5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan jeg spørre hvilken diagnose sønnen din har?

Min sønn er til utredning for lungesykdom, uten at de ennå har funet ut hva det er.

Han er relativt frisk sommermånedene. Om vinteren er han syk så og si hele tiden, og må ha medisiner annenhver time for å få puste.

Anonymous poster hash: 9f4f1...f06
Skrevet

Fordelt på fem år, blir det 52.000,- per år jippi!

Anonymous poster hash: b12db...e3d

Skrevet

Det tok 5 år fra hun søkte til hun fikk det innvilget. I søkeperioden fikk hun ikke help av nav, men sosialen. Så får hun erstatning på 260 000 av nav hvor 160 000 skal tilbake til sosialen. Det betyr at hun har fått 100 000 kr å leve for på 5 år....

Kanksje jeg er helt bak mål her, men det er da ikke mennesklig! Hun har til og med barn.

Nei

Hun har fått 260000 men har ett lån til sosialen på 160000 så regnestykket blir

260 000 utbetalt

160 000 tilbakebetaling av lån fra sosialen

100 000 rest til mottaker

Så mao hun har fått 260000

Haha, kjenenr at dette er ikke mi sterke side... Litt trangt for det ;)

Skjønner regnestykket altså, men faktum er jo at hun uansett "bare" har fått 100 000 på fem år... Eller hva?

Nei, hun har fått 260000 for 5 år, de pengene hun betalte tilbake til sosialen var ett lån slik at hun klarte å holde hode over vannet til hun fikk de midlene hun hadde rett på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...