Gå til innhold

Sover flaskebarn bedre?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
19 timer siden, Anonym bruker skrev:

«Jo, amming beskytter mot krybbedød, men forskjellen er ikke veldig stor. At du ikke «har hørt om» det betyr ikke at det er feil.»

Jeg har aldri hørt om det, hverken lest om det , eller hørt det uttalt av helsepersonell. Hvorvidt det er korrekt eller ikke, synes jeg det er unødvendig å trekke frem ettersom det kan oppfattes som at mødre som ikke ammer utsetter barnet sitt for fare.  

Anonymkode: fcba9...e73

Endret av Silje1979
Videoannonse
Annonse
Skrevet
16 minutter siden, Silje1979 skrev:

...synes jeg det er unødvendig å trekke fram ettersom det kan oppfattes som at mødre som ikke ammer utsetter barnet sitt for fare.

Men det gjør dere jo. De som velger bort amming velger bort noe som barnet trenger fordi dere ikke klarer en liten smule ubehag selv. Deres eget ve og vel settes før barnets, og gud forby at noen skal komme og påpeke det? Du er ikke sann.

Anonymkode: dcb4a...1b3

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Men det gjør dere jo. De som velger bort amming velger bort noe som barnet trenger fordi dere ikke klarer en liten smule ubehag selv. Deres eget ve og vel settes før barnets, og gud forby at noen skal komme og påpeke det? Du er ikke sann.

I like måte!

Det vanlige er at mødre kjemper og kjemper og kjemper! Det oppleves som et kjempe nederlag når man ikke greier å amme! Og så tillater du deg å sitte der og være nedlatende og dømmende! 

Anonymkode: 42462...c89

Skrevet
1 time siden, Silje1979 skrev:

Dårlig etikette ? Jeg svarte kun på et tema som var aktuelt for meg , trodde vitterlig ikke at det var uhøflig . Jeg kan faktisk ikke gå rundt å ta hensyn til når ting er skrevet , jeg trodde forum handlet om å diskutere saker , uavhengig av når de er skrevet . 

Nei, dårlig NETTikette. 

Da tror du feil. Forum handler om å diskutere de sakene som er aktuelle i forumet nå, ikke for ørten år siden. Og det handler om å starte egne tråder om temaer du selv er interessert i. 

Nå har du lært det. Det er også god NETTikette å sette seg inn i de sedvaner som gjelder på det forumet du ønsker å ra del i. 

Anonymkode: ed7d3...99d

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

I like måte!

Det vanlige er at mødre kjemper og kjemper og kjemper! Det oppleves som et kjempe nederlag når man ikke greier å amme! Og så tillater du deg å sitte der og være nedlatende og dømmende! 

Anonymkode: 42462...c89

Ja, det er sjokkerende at folk sitter og skriver slikt som dette, og at de i ilegg har unger... jeg kjenner jeg blir lei meg på deres vegne, og jeg kjenner et gufs fra fortiden da jeg var mer aktiv på diverse forum . Folk tillater seg å skrive de utroligste ting . Jeg ønsket kun å snakke om flaskebarn, men blir tatt i mot som om jeg var en pest. 

Forlater denne tråden nå. Takk for støtte, forresten:)

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

«Du er ikke sann.»

DU er ikke sann .

Skrevet
9 minutter siden, Silje1979 skrev:

Ja, det er sjokkerende at folk sitter og skriver slikt som dette, og at de i ilegg har unger... jeg kjenner jeg blir lei meg på deres vegne, og jeg kjenner et gufs fra fortiden da jeg var mer aktiv på diverse forum . Folk tillater seg å skrive de utroligste ting . Jeg ønsket kun å snakke om flaskebarn, men blir tatt i mot som om jeg var en pest. 

Forlater denne tråden nå. Takk for støtte, forresten:)

Du overdriver din egen betydning i tråden samt blåser opp svarene du fikk. Hvorfor det, tror du?

Skrevet

Jeg har to som ble ammet. Den ene våkna hver time hele døgnet og sov ikke natta gjennom før hun var 3 år. Den andre sov hele natta med unntak av len amming fra første levedøgn samt lange, gode dupper på 2-4 timer om dagen. 

Anonymkode: f3807...f23

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...