Gå til innhold

- Slankeklubb 2014 -

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er litt risikabelt å begynne på egen hånd, nettopp fordi jeg er redd for å gjøre feil som i værste fall kan gjøre problemene større. Har et håp om at det kanskje kan være mulig å komme igang med noe til høsten igjen :)

Her sa vekta 106,9 kg i dag :D Har ikke tenkt å ha de helt store utskeielsene i helga, men imorra skal jeg unne meg noen ruter med mørk sjokolade, og de gleder jeg meg til :) Har blitt veldig glad i Premium 70% med pekan og havsalt :)

God helg!

Fortsetter under...

Her ble det litt utskeielser i helgen likevell, og med salt kjøtt og komle gikk jeg en del opp fra fredag, men jeg har gått ned fra sist mandag :vekt:

20.01 80.9 kg.
27.01 81.2 kg.
03.02 79,2 kg.
10.02 78,5 kg.
17.02 79 kg.
24.02 77,7 kg.
03.03 77,4 kg.

10.03 77,6 kg.

17.03 76,2 kg.

nope, still over 120 (120,9)... Stresser litt om dagene, har solgt huset og skal flytte fra BF så tror ikke hodet mitt er helt med om dagene..

Håper du snart finner roen, og får samlet deg igjen, brudd er en unntakstilstand og da er det ingen som forventer du skal ha overskudd til å tenke på slanking.

Sender deg en stor klem, og håper du har et godt nettverk rundt deg.

Annonse

17.02.14: 109,9 kg

24.02.14: 108,3 kg

03.03.14: 107,9 kg

10.03.14: 107,8 kg

17.03.14: 106,4 kg

24.03.14: 104,4 kg

Og med det så håper jeg på å aldri være over 105 igjen :D Neste milepel er 102, for da har jeg "bare" fedme  i følge bmi-skalaen :P

Jeg teller kalorier til den store gullmedalje, veier alt jeg spiser. Spiser hva som helst da, men holder meg på mellom 900 og 1400 kalorier i døgnet.

Ut over det har jeg minst 20 minutter på ellipsemaskinen hver dag, på laveste nivå, det holder lenge foreløpig :-P

Trener styrke 2 ganger i uka, men vil ikke si at jeg trener hardt :P

En times rusletur med turgruppe en gang i uka.

Også prøver vi å gå en tur hele familien en dag i uka, men da holder vi tempo og lengde som passer guttungen på 3,5, så det er bare kosetur :)

Det er sånn min tilværelse ser ut, ut over det er jeg stillesittende sofasliter :)

Ser forresten at vi bor i samme fylke Westroze, hvilken ende bor du i? KAnskje vi kunne prøvd å rusle litt sammen hvis vi ikke er for langt fra hverandre :)

Oi, jøss :) 

Jeg flytter til Eydehavn (Arendal)straks, så holder til der ;) 

Tror jeg må bare sette i gang med den veiinga av maten, selv om jeg spiser barneporsjoner (bruker barnemat-skålene for å ikke spise for mye). 

Ser at det har en del å si med matveiing og kaloritelling. 

Må bare få kommet i orden i leiligheten først så jeg kan finne matvekta mi ;)

.. Er ikke bare-bare :P hehe

Ser forresten at vi bor i samme fylke Westroze, hvilken ende bor du i? KAnskje vi kunne prøvd å rusle litt sammen hvis vi ikke er for langt fra hverandre :)

Tror jeg må bare sette i gang med den veiinga av maten, selv om jeg spiser barneporsjoner (bruker barnemat-skålene for å ikke spise for mye). 

Det er jo ikke kjempelangt unna, jeg bor i Birkenes :) Så hvis du har lyst så kan vi jo prøve å få til noe utover våren :)

Jeg har lært utrolig mye om hvordan jeg ble tjukk etter at jeg har begynt med veiing og kaloritelling, det er så mange ting som har overrasket meg med hvor mye som er i. Også utgjør det masse å bytte ut potet7pasta/ris med grønnsaker, der sparer jeg veldig mange kalorier ;)

Annonse

Det er jo ikke kjempelangt unna, jeg bor i Birkenes :) Så hvis du har lyst så kan vi jo prøve å få til noe utover våren :)

Jeg har lært utrolig mye om hvordan jeg ble tjukk etter at jeg har begynt med veiing og kaloritelling, det er så mange ting som har overrasket meg med hvor mye som er i. Også utgjør det masse å bytte ut potet7pasta/ris med grønnsaker, der sparer jeg veldig mange kalorier ;)

Høres koselig ut :D Vi får prøve på det :) 

Må bare få kommet meg på plass først, stress å flytte ;) 

Ja, er nettopp det da.. Spiste pasta i går og det har jeg ikke spist på lenge. Bør nok bare fortsette å holde meg unna det ;) 

Høres koselig ut :D Vi får prøve på det :)

Må bare få kommet meg på plass først, stress å flytte ;)

Ja, er nettopp det da.. Spiste pasta i går og det har jeg ikke spist på lenge. Bør nok bare fortsette å holde meg unna det ;)

Bare å si ifra når du har tid og lyst :) Flytting er noe herk ja...

17.02.14: 109,9 kg

24.02.14: 108,3 kg

03.03.14: 107,9 kg

10.03.14: 107,8 kg

17.03.14: 106,4 kg

24.03.14: 104,4 kg

31.03.14: 104,1 kg

07.04.14: 102,2 kg

Veldig fornøyd med fremgangen her nå! :) Men jeg er redd jeg treffer et av disse platåene snart, denne progresjonen er jo nødt til å stoppe opp snart.

Og det er så deilig med vår! Humør og energi er på oppadstigende, og det blir lettere å komme seg ut :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...