Gå til innhold

- Slankeklubb 2014 -


Dini

Anbefalte innlegg

Kan jeg være med her ? Fikk en datter for 7 uker siden i morgen.

Veier 98.3 kg. Etter fødsel veide jeg 94 kg ? ? Hva skjedde liksom. Og når jeg ble gravid veide jeg 92...

Vil veie 65 kg. Men blir fornøyd om jeg når 80 kg. For det veide jeg sommeren for halvannet år siden.

 

Noen som har noen tips å komme med ? Jeg fullammer nå, så skal vel ikke slanke meg i den forstand... Men en fin app feks ?

Velkommen :)

 

Jeg bruker myfitnesspal til registrering av det jeg spiser. Selv om du ikke kan slanke deg mens du ammer så kan det godt hende du får noen aha-opplevelser når du ser på kaloriene i det du spiser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Nå trenger jeg virkelig å komme i gang. Jeg har gått opp 5kg siden November pga. En operasjon som gjorde at jeg ikke kunne trimme på nesten 2mnd. Så, jeg satt heller på ræva i sofaen og spiste sjokolade, logisk nok? Så nå har jeg 13kg jeg ønsker å få bort. Men nå har jeg begynt å trene igjen. Prøver å trene styrke 3 ganger pr uke. Pluss at jeg prøver å få gått en god tur hver dag, men det er ikke bestandig like lett med barn og en mann som jobber skift.

 

Har tenkt litt på 5:2 dietten, begynner med denne på mandag. Da med fastedager tirsdag og torsdag, de dagene jeg ikke trener styrke.

Jeg veier vel ca 72 kg nå. Har ikke hatt lyst å stå på den i det siste, så det kan vel være mer også.. grøss..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det sakte nedover

20.01 80.9 kg.

27.01 81.2 kg.

03.02 79,2 kg.

10.02 78,5 kg.

17.02 79 kg.

24.02 77,7 kg.

03.03 77,4 kg.

 

Jeg merker stor forskjell på kroppen, og i går traff jeg venner jeg ikke har sett på 5 uker og de var sjokkert over hvor mye en kan forandre seg på så kort tid. :)

Endret av ronja røverdatters mamma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17.02.14: 109,9 kg

24.02.14: 108,3 kg

03.03.14: 107,9 kg

 

Går ikke akkurat med stormskritt her heller nå... Håper på å kunne skylde litt på muskler også, siden jeg har  vært aktiv på ellipsemaskinen de siste dagene. Kjennes ut som om det skjer ting med rumpe/lår ihvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag viste vekten 76,9 kg. så nå håper jeg at vekten går litt mer ned til mandag,og at jeg aldri mer kommer over 77 kg på vekten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag viste vekten 76,4 kg. så da er det et håp om å snart nå første delmål som er 75 kg. Da blir det lagt 1000 kr. i krukken hvor pengene til nye klær ligger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her kjenner jeg at ting skjer i kroppen, mye klær som sitter annerledes, og jeg innbiller meg at lår og rumpe er bittelitt fastere :D

Har laget meg måleskjema, så fra mandag av skal jeg måle rundt forbi annenhver uke  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er alt feil, for jeg var med ungene på Mc Donald, og klarte ikke og bare se på at ungene spiste. Nå skal ungene snart til mormor og morfar for vi skal ut med noen venner, så da blir det mange kalorier i kveld også.

 

Jeg håper dere andre ikke er like svak som meg i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg røyk på en hamburger og en kanelbolle i dag, så jeg er ikke mye fornøyd selv heller :-/

 

Men for min del så er det nok bedre å skeie ut litt innimellom, for unngår jeg alt hele tida så vil jeg gå på en gigantsmell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja her ble det opp denne uken med 200 gr. men jeg ser ikke så mørkt på det, for regner med det er en del vann.

 

20.01 80.9 kg.
27.01 81.2 kg.
03.02 79,2 kg.
10.02 78,5 kg.
17.02 79 kg.
24.02 77,7 kg.
03.03 77,4 kg.

10.03 77,6 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17.02.14: 109,9 kg

24.02.14: 108,3 kg

03.03.14: 107,9 kg

10.03.14: 107,8 kg

 

Haha, usikker på om det tells som ned en gang :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

03.02: 123 kg


10.02: 122,1 kg


17.02: 121,1 kg


10.03: 120,4 kg


 


Jeg kommer meg bare ikke under 120! Innen neste uke SKAL jeg klare det.. Jeg MÅ bare nå


Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

03.02: 123 kg

10.02: 122,1 kg

17.02: 121,1 kg

10.03: 120,4 kg

 

Jeg kommer meg bare ikke under 120! Innen neste uke SKAL jeg klare det.. Jeg MÅ bare nå

 

Ser jo ut til at du er under neste mandag, du har jo jevn nedgang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

03.02: 123 kg

10.02: 122,1 kg

17.02: 121,1 kg

10.03: 120,4 kg

 

Jeg kommer meg bare ikke under 120! Innen neste uke SKAL jeg klare det.. Jeg MÅ bare nå

 

Ser jo ut til at du er under neste mandag, du har jo jevn nedgang :)

 

Får håpe på det :) 

Men har ligget på 124 (!) til 120, 5 de siste ukene.. Så det går opp og ned.. Har utrolig mye å lære om hva kroppen min tåler tydeligvis.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

03.02: 123 kg

10.02: 122,1 kg

17.02: 121,1 kg

10.03: 120,4 kg

 

Jeg kommer meg bare ikke under 120! Innen neste uke SKAL jeg klare det.. Jeg MÅ bare nå

 

Ser jo ut til at du er under neste mandag, du har jo jevn nedgang :)

 

Får håpe på det :)

Men har ligget på 124 (!) til 120, 5 de siste ukene.. Så det går opp og ned.. Har utrolig mye å lære om hva kroppen min tåler tydeligvis.. 

 

Det er vel de platåene de som har greie på det snakker om... Føler jeg er litt der nå jeg og, det skjer plutselig mye mindre selv med samme kosten og mer aktivitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

 

03.02: 123 kg

10.02: 122,1 kg

17.02: 121,1 kg

10.03: 120,4 kg

Jeg kommer meg bare ikke under 120! Innen neste uke SKAL jeg klare det.. Jeg MÅ bare nå

 

Ser jo ut til at du er under neste mandag, du har jo jevn nedgang :)

Får håpe på det :)

Men har ligget på 124 (!) til 120, 5 de siste ukene.. Så det går opp og ned.. Har utrolig mye å lære om hva kroppen min tåler tydeligvis..

Det er vel de platåene de som har greie på det snakker om... Føler jeg er litt der nå jeg og, det skjer plutselig mye mindre selv med samme kosten og mer aktivitet.

Platåer er noe herk, så vi får bare krysse fingrene for at vi alle får en fin nedgang denne uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvor mye vann en kropp kan samle på, for jeg gikk på vekten i dag også, og i dag viste den 75,9 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd meg på litt forskjellig trening med Jillian Michaels etter å ha lest om den 30 day shred tråden inne på anonym, og treningen hennes fungerer godt merker jeg. I dag viste vekten 75,1 kg så nå håper jeg at jeg klarer og komme meg ned på 74 tallet neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er! :)

 

Skulle ønske jeg kunne trene mer på den måten jeg og, men har en kranglerygg og et skranglekne som ikke vil være med på sånt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er! :)

 

Skulle ønske jeg kunne trene mer på den måten jeg og, men har en kranglerygg og et skranglekne som ikke vil være med på sånt...

Har du prøvd pilates eller yoga? for det er det som har hjulpet meg tilbake i form etter prolapsoperasjonen. Det er pyton når en sliter med helsa, så får håpe du finner noe som du kan klare.

 

Jeg kan ikke gjøre øvelser med hopp og støt, men heldigvis går det og modifisere de fleste øvelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Så flink du er! :)

 

Skulle ønske jeg kunne trene mer på den måten jeg og, men har en kranglerygg og et skranglekne som ikke vil være med på sånt...

Har du prøvd pilates eller yoga? for det er det som har hjulpet meg tilbake i form etter prolapsoperasjonen. Det er pyton når en sliter med helsa, så får håpe du finner noe som du kan klare.

 

Jeg kan ikke gjøre øvelser med hopp og støt, men heldigvis går det og modifisere de fleste øvelser.

 

Har ikke prøvd det nei, er ikke komfortabel nok med meg selv til å trene sånn sammen med andre. Ikke har jeg vel egentlig råd heller for øyeblikket. Men det er noe jeg har lyst til å prøve senere altså :)

 

Gleder meg også til den dagen jeg er komfortabel nok med meg selv til å gå i svømmehallen, for det er jo genial trening når man sliter med kroppen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Så flink du er! :)

 

Skulle ønske jeg kunne trene mer på den måten jeg og, men har en kranglerygg og et skranglekne som ikke vil være med på sånt...

Har du prøvd pilates eller yoga? for det er det som har hjulpet meg tilbake i form etter prolapsoperasjonen. Det er pyton når en sliter med helsa, så får håpe du finner noe som du kan klare.

 

Jeg kan ikke gjøre øvelser med hopp og støt, men heldigvis går det og modifisere de fleste øvelser.

Har ikke prøvd det nei, er ikke komfortabel nok med meg selv til å trene sånn sammen med andre. Ikke har jeg vel egentlig råd heller for øyeblikket. Men det er noe jeg har lyst til å prøve senere altså :)

 

Gleder meg også til den dagen jeg er komfortabel nok med meg selv til å gå i svømmehallen, for det er jo genial trening når man sliter med kroppen :)

Du kan trene hjemme med hjelp av YouTube, men da er det viktig å se øvelsene først for å ikke gjøre dem feil. Sterk mage gir bedre rygg.

 

Svømming er veldig fin trening for hele kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det helg igjen, og denne helgen skal jeg prøve å tenke før jeg spiser. I dag viste vekten 74,4 kg, og det kan jeg ikke huske sist jeg veide.

 

God helg alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...