Gå til innhold

stjele kjæreste....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Regner med at guttene også velger selv hvem de vil være sammen med. Så om du klarer å stjele ham, er det fordi han ikke har så lyst til å være der han er. (NB; det gjaldt jo også da han ble "stjålet" fra deg...)

Jeg skjønner poenge ditt, men som sagt kan ikke komme med detaljer.

Anonymous poster hash: f6141...72d

Øh, jeg ba ikke om detaljer. Men jeg regner med dette er en voksen mann med egen vilje. Så din idé om stjeling bli bare litt absurd. 

Mente bare at detaljene kan gjøre at dere skjønner mer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det meningen at det skal være dere to så kommer han tilbake.

Du trenger ikke legge ut detaljer for det spiller faktisk ingen rolle hva forhistorien er, hi. Med mindre hun ikke truet ham med pistol til å gå ifra deg så gikk han nok dessverre ganske frivillig :(

Så klart du kan prøve å kjempe for å få ham tilbake, men til syvende og sist så er det jo han selv som velger hvor han vil være.

Ikke frekt ment, men hvor gamle er dere? Du skjønner, min fjortenåring snakker også om at Ida stjal Thomas fra Mari, så da prøver Mari og stjele Lasse fra Celine...

Anonymous poster hash: b4ece...bd6

Jegskjønner. Men "stjele" er jo satt på spissen.

Vi er rundt 30 år ;)

Skrevet

Kjenner meg litt igjen, bare at mannen her ikke gikk til elskerinna, men ble i familien. Denne dama dreit regelrett i min eksistens selv om jeg pratet med henne og sa at hun skulle ligge unna familien vår og at ingen hadde behov for å ha henne i livene våre her i huset. Hun oppsøkte mannen aktivt, sendte opptil 15 sms daglig til ham, "spionerte" på ham på facebook og møtte opp der hun fikk vite han skulle være, hos slekt og venner av ham. Så ja, det går faktisk an å "stjele" en mann selv om det selvfølgelig er mannens skyld at han er utro mot sin partner. Når man er i en dårlig periode i forholdet, sliter med noe, og det plutselig dukker opp ei som er kjeeempeforelsket i fantastiske deg som sikkert er misforstått hjemme og ikke blir satt pris på, som lover gull og grønne skoger, så er det mange som bukker under og faller for fristelsen. Selv om den single ikke har ansvar overfor mannens partner, er det utrolig råttent gjort å gå bevisst etter folk du vet har familie, hilse hånlig på kona hans på butikken og drite i at barna hans ender opp som skilsmissebarn fordi du har lyst på litt kuk.

Anonymous poster hash: 7d699...7d2
Skrevet

Hvis en gutt eller mann kan stjeles av en annen kvinne er ikke dette en ordentlig/ekte mann.. ekte menn/gutter kan ikke stjeles ;). jeg synes du burde komme deg over denne fyren å finne en annen som verdsetter deg som du ikke må feste i hagen slik at han ikke stikker av med en annen kjerring  :sukk:

Anonymous poster hash: b1112...052
Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Stå på HI!  Kjemp for å få mannen din tilbake om det er det du vil. Jeg hadde kjempet med nebb og klør for min mann.  

Det eneste som er viktig når det er barn inne i bildet, er at om pappa flytter tilbake til sin familie, så er det ikke bare for mor å hive ham ut igjen om noen måneder bare fordi hun finner ut at hun ikke vil ha ham likevel. Da må barna gjennom sorgprosessen en gang til og det bør man unngå så langt man kan.

Skrevet

Hvor lenge har dere vært fra hverandre da HI?

Hvorfor ønsker du ham tilbake?

Vil egentlig si nei, mest fordi (som andre også nevner) menn kan ikke stjeles. Ethvert menneske har sin egne mening og vilje her i livet, hans var å gå. Hvordan var forholdet før han gikk?

Anonymous poster hash: a5fe9...a40
Skrevet

Vi var samm

Vil egentlig si nei, mest fordi (som andre også nevner) menn kan ikke stjeles. Ethvert menneske har sin egne mening og vilje her i livet, hans var å gå. Hvordan var forholdet før han gikk?

Vi var sammen i 11 år. Han har vært borte i et par måneder.

Jeg synes vi hadde det bra, fikk barn nr 2 for 4mnd siden. Så jeg er mildt sagt i sjokk.

Skrevet

Vi var samm

Jeg synes vi hadde det bra, fikk barn nr 2 for 4mnd siden. Så jeg er mildt sagt i sjokk.

Damer som bevisst går inn for å splitte opp en familie der man nettopp har fått en liten baby skulle ha vært sperra på noe psykisk institusjon-opplegg før de tar til vettet. ALLE vet at periode med nyfødt baby i hus er den mest sårbare perioden i løpet av et forhold. Og enkelte utnytter denne perioden for å få seg litt sex. Er det mulig???

Som sagt, det er mannens ansvar at han er utro eller forlater sin kone og nyfødt barn. Men den som har bidratt til det aktivt er heller ikke uten skyld etter min mening.

Skrevet

Vi var samm

Damer som bevisst går inn for å splitte opp en familie der man nettopp har fått en liten baby skulle ha vært sperra på noe psykisk institusjon-opplegg før de tar til vettet. ALLE vet at periode med nyfødt baby i hus er den mest sårbare perioden i løpet av et forhold. Og enkelte utnytter denne perioden for å få seg litt sex. Er det mulig???

Som sagt, det er mannens ansvar at han er utro eller forlater sin kone og nyfødt barn. Men den som har bidratt til det aktivt er heller ikke uten skyld etter min mening.

Nei, jeg mener jo at hoved ansvaret er hans, men hun har mye ansvar når hun vet situasjonen vår.

Skrevet

Vi var samm

Nei, jeg mener jo at hoved ansvaret er hans, men hun har mye ansvar når hun vet situasjonen vår.

Nettopp det jeg mener. Det er milelang forskjell fra å møte en på byen, forelske seg og plutselig finne ut flere måneder ut i forholdet at han har kone og barn, men å jakte på en som er opptatt og nettopp har fått baby og få ham til å gå fra sitt nyfødte barn og flytte inn til madrassen sin... ja, jeg har ikke ord.

Skrevet

Hvis han hadde villet komme tilbake hadde vel ikke du vært singel veldig mange uker. GET over him! Stjele et voksent menneske tilbake? Grow up. Sorry, skjønner man blir mer sårbar når man har små barn inni bildet... Hvis han derimot selv finner ut at han vil komme tilbake får du vurdere det da, men jeg hadde ikke giddet. 

Anonymous poster hash: db98f...0d6
Skrevet

Hvorfor ikke heller finne deg en mann som kommer til deg frivillig? Jeg ville ikke likt å leve med en jeg måtte stjele for å få...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...