Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #1 Skrevet 12. november 2013 Er det lov og "stjele" tilbake ekskjæresten når han er sammen med en annen som tok han fra meg? Anonymous poster hash: f6141...72d
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 12. november 2013 #2 Skrevet 12. november 2013 Hvorfor i all verden vil du ha en sånn mann?
Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #4 Skrevet 12. november 2013 Jeg ser for meg, av noen merkelig årsak, deg bryte deg inn hos denne dama, midt på natten, snike deg inn på soverommet, slenge fyren over skulderen og stjele han med deg hjem. Det er ikke riktig slik det foregår, TS. Menn er mennesker de også. Det går ikke an å "stjele" et menneske. Anonymous poster hash: ea197...3dc
Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #6 Skrevet 12. november 2013 Jeg ser for meg, av noen merkelig årsak, deg bryte deg inn hos denne dama, midt på natten, snike deg inn på soverommet, slenge fyren over skulderen og stjele han med deg hjem. Det er ikke riktig slik det foregår, TS. Menn er mennesker de også. Det går ikke an å "stjele" et menneske. Anonymous poster hash: ea197...3dc TS? Går ikke an og "stjele" et menneske. Derav " på hver side av ordet.. Anonymous poster hash: f6141...72d
Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #7 Skrevet 12. november 2013 Jeg ser for meg, av noen merkelig årsak, deg bryte deg inn hos denne dama, midt på natten, snike deg inn på soverommet, slenge fyren over skulderen og stjele han med deg hjem. Det er ikke riktig slik det foregår, TS. Menn er mennesker de også. Det går ikke an å "stjele" et menneske. Anonymous poster hash: ea197...3dc TS? Går ikke an og "stjele" et menneske. Derav " på hver side av ordet.. Anonymous poster hash: f6141...72d TS=trådstarter Men uansett, hvem vil ha en sånn mann? Det er da ikke noe å samle på, du kan bedre enn det... Anonymous poster hash: 957b0...229
Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #8 Skrevet 12. november 2013 Noen mener at man kan ikke stjele noe som ble stjålet fra deg, men man kan ta tilbake... Anonymous poster hash: f6141...72d
Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #9 Skrevet 12. november 2013 Spørsmålet er hvorfor ønsker du å stjele kjæresten tilbake?? Hvis du er glad i ham fremdeles så kan jeg forstå tankegangen. Men vil du virkelig ha en mann som går fra deg og rett til en annen dame? Hvor glad er han da i deg? Hvis du ønsker å stjele ham for å hevne deg på hun som stjal ham fra deg - vel, da er du, og har trolig aldri vært, særlig glad i ham. Da søker du hevn, og det har lite med kjærlighet å gjøre. Hvis du vil stjele ham tilbake bare fordi du vil se om du greier det, da er du faktisk den verste av dem. Anonymous poster hash: c6963...625
Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #10 Skrevet 12. november 2013 Spørsmålet er hvorfor ønsker du å stjele kjæresten tilbake?? Hvis du er glad i ham fremdeles så kan jeg forstå tankegangen. Men vil du virkelig ha en mann som går fra deg og rett til en annen dame? Hvor glad er han da i deg? Hvis du ønsker å stjele ham for å hevne deg på hun som stjal ham fra deg - vel, da er du, og har trolig aldri vært, særlig glad i ham. Da søker du hevn, og det har lite med kjærlighet å gjøre. Hvis du vil stjele ham tilbake bare fordi du vil se om du greier det, da er du faktisk den verste av dem. Anonymous poster hash: c6963...625 Og en ting til: den andre dama "stjal" ham ikke fra deg. Han har faktisk frivillig gått fra deg... Nei, kom deg heller videre og legg ham bak deg! Anonymous poster hash: c6963...625
Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #11 Skrevet 12. november 2013 Mange hvis her Anonymous poster hash: 6280f...795
Virginia. Skrevet 12. november 2013 #12 Skrevet 12. november 2013 Poenget til hun lengre opp her er at man ikke kan stjele noen som ikke ønsker å bli stjålet.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2013 #13 Skrevet 13. november 2013 Jeg kan ikke gå i detalj, (ikke bli kjent igjen) Men ja jeg elsker han fortsatt, ungdomkjæresten min. Vil ikke "stjele" han tilbake for og hevne meg. Selvom jeg jeg vedder mye på at hun gikk all in for og STJELE han, bare fordi hun kunne. Vi har barn sammen. Yngste er ikke så gammel. Mye jeg ikke kan skrive, i frykt for og bli kjent igjen. Poenge er ikke og hevne seg eller bar fordi jeg kan, det er av kjærlighet og savn. Men som en sier, kan ikke stjele noe som ikke vil bli stjålet. For min del blir det vel sånn, men da han ble "stjålet" var det andre ting inn i bildet også. (uten detaljer blir det vanskelig og forklare) HI Anonymous poster hash: f6141...72d
Anonym bruker Skrevet 13. november 2013 #14 Skrevet 13. november 2013 Ja det er lov siden han var din i utgangspunktet. Men hvorfor vil du tilbake sammen med en slik mann som forlater deg og barna? Dersom han kommer krypende tilbake med halen under bena og ber på sine knær om at du skal ta han tilbake, ja da synes jeg du kan vurdere det. Men dersom du må "stjele han tilbake" for å få han tilbake så er han ikke verdt din kjærlighet. Dette er kun min menng, men jeg vet selvsagt ikke noe om deg og om dere. klem Anonymous poster hash: 44f05...180
Gjest Antarctica Skrevet 13. november 2013 #15 Skrevet 13. november 2013 Regner med at guttene også velger selv hvem de vil være sammen med. Så om du klarer å stjele ham, er det fordi han ikke har så lyst til å være der han er. (NB; det gjaldt jo også da han ble "stjålet" fra deg...)
Anonym bruker Skrevet 13. november 2013 #16 Skrevet 13. november 2013 Han har ikke blitt stjålet, han gikk fra deg! Hvordan kan du tro at du vil kunne leve et godt, stabilt og trygt liv sammen med denne mannen, han går jo fra deg hver gang noen kommer og byr seg frem for han, hvordan kan du stole på at det ikke vil skje igjen? Anonymous poster hash: b01a7...c15
Anonym bruker Skrevet 13. november 2013 #17 Skrevet 13. november 2013 Tyven tyven skal du hete :-) Det er klart du kan! Jeg hadde kjempet med nebb og klør for min mann, selv om han gikk fra meg. Han er den mest fantastsike for meg, og er verdt å kjempe for. Særlig særelig, særlig med barn i bildet! Jeg ville ikke gitt opp. Stå på og lykke til! Anonymous poster hash: f5288...6d0
Anonym bruker Skrevet 13. november 2013 #18 Skrevet 13. november 2013 Regner med at guttene også velger selv hvem de vil være sammen med. Så om du klarer å stjele ham, er det fordi han ikke har så lyst til å være der han er. (NB; det gjaldt jo også da han ble "stjålet" fra deg...) Jeg skjønner poenge ditt, men som sagt kan ikke komme med detaljer. Anonymous poster hash: f6141...72d
Anonym bruker Skrevet 13. november 2013 #19 Skrevet 13. november 2013 Tusen takk nr 17. Det er det jeg tenker også. Jeg vet jeg klarer meg uten han, med tanke på økonomi og barna osv. Men jeg elsker han så vanvittig høyt. Og jeg har ikke bare meg selv og tenke på, når det er barn inni bildet. Skal de virkelig vokse opp sånn? Alle kan tabbe seg ut, og fortjener en sjans. Men selvfølgelig må man tenke seg om. Kjærligheten er ikke en dans på roser, hvertfall ikke når forelskelsen legger seg, barn og hverdagen innhenter en. Dette kom veldig brått og helt ut av det ingenting. Mildt sagt sjokkert. HI Anonymous poster hash: f6141...72d
Anonym bruker Skrevet 13. november 2013 #20 Skrevet 13. november 2013 Nr 16. Du vet jo ingenting om oss, så hvordan kan du si hver gang noen byr seg frem så går han fra meg? Anonymous poster hash: f6141...72d
Anonym bruker Skrevet 13. november 2013 #21 Skrevet 13. november 2013 Nr 16. Du vet jo ingenting om oss, så hvordan kan du si hver gang noen byr seg frem så går han fra meg? Anonymous poster hash: f6141...72d Nei, jeg vet ingenting om dere og det var ikke sånn jeg mente det heller. Jeg vet nemlig litt om å gå videre etter utroskap, og der kommer den tanken inn. Hvordan kan du stole på at han ikke velger deg bort også neste gang noen byr seg frem for han? Var det jeg mente.... Den angsten setter seg nemlig, og er ikke alltid så lett å leve videre med. Anonymous poster hash: b01a7...c15
Gjest Antarctica Skrevet 13. november 2013 #22 Skrevet 13. november 2013 Regner med at guttene også velger selv hvem de vil være sammen med. Så om du klarer å stjele ham, er det fordi han ikke har så lyst til å være der han er. (NB; det gjaldt jo også da han ble "stjålet" fra deg...) Jeg skjønner poenge ditt, men som sagt kan ikke komme med detaljer. Anonymous poster hash: f6141...72d Øh, jeg ba ikke om detaljer. Men jeg regner med dette er en voksen mann med egen vilje. Så din idé om stjeling bli bare litt absurd.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2013 #23 Skrevet 13. november 2013 Ja, det går an. Jeg om mannen fikk ett barn, og jeg gjorde det slutt. Flyttet ut, ikke fordi jeg ville, m en fordi vi hadde en så stor konflikt som ingen ville gi seg på, og jeg kunne ikke godta at det var slik. Nå var det ingen som stjal han, men han ble veldig raskt sammen en ny. Etterhvert innså mannen at han hadde tatt feil i konflikten vi hadde, vi elsket hverandre, men han syntes det var alt for vanskelig å nok engang bli sammen meg pga tidligere problemer. Han var redd for at noe annet skulle dukke opp, og at jeg ville dra igjen. Da kjempet jeg, med nebb og klør for å få han tilbake. Kanskje med ufine metoder. Nå, 15 år etter har vi vært gift i snart ti år og har fire barn sammen og bedre en noen gang. Kjemp for kjærligheten! Alle fremstår som perfekte her inne, men ingen kan si hva som er rett og galt, og de aller aller fleste har noen skjeletter i skapet.. Anonymous poster hash: c49ee...c2c
Anonym bruker Skrevet 13. november 2013 #24 Skrevet 13. november 2013 Er det meningen at det skal være dere to så kommer han tilbake. Du trenger ikke legge ut detaljer for det spiller faktisk ingen rolle hva forhistorien er, hi. Med mindre hun ikke truet ham med pistol til å gå ifra deg så gikk han nok dessverre ganske frivillig Så klart du kan prøve å kjempe for å få ham tilbake, men til syvende og sist så er det jo han selv som velger hvor han vil være. Ikke frekt ment, men hvor gamle er dere? Du skjønner, min fjortenåring snakker også om at Ida stjal Thomas fra Mari, så da prøver Mari og stjele Lasse fra Celine... Anonymous poster hash: b4ece...bd6
Anonym bruker Skrevet 13. november 2013 #25 Skrevet 13. november 2013 Nr 16. Du vet jo ingenting om oss, så hvordan kan du si hver gang noen byr seg frem så går han fra meg? Anonymous poster hash: f6141...72d Nei, jeg vet ingenting om dere og det var ikke sånn jeg mente det heller. Jeg vet nemlig litt om å gå videre etter utroskap, og der kommer den tanken inn. Hvordan kan du stole på at han ikke velger deg bort også neste gang noen byr seg frem for han? Var det jeg mente.... Den angsten setter seg nemlig, og er ikke alltid så lett å leve videre med. Anonymous poster hash: b01a7...c15 Nei, jeg skjønner hva du mener. Men jeg er villig til og prøve. Vi må jo gå i terapi eller få hjelp. Anonymous poster hash: f6141...72d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå