Gå til innhold

Hva synes dere om lysfatet mitt? *bilde*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil ha lysfat NÅÅÅÅÅÅÅ, men har ikke råd :wacko:

Har det som skal oppå fatet, har bare manglet fatet i nesten to år nå. Enten så er de for små eller for store, og de fleste er for dyre.

Men jeg har lysfatet inni hodet mitt, ulikt de fleste jeg har sett :)

Anonymous poster hash: 81e9c...4fc

Jeg har kjøpt gamle fat i sølvplett på bruktbutikken/fretex, kosta 20-30 kr. Fint med bare et hvitt kubbelys og en valgfri pyntedings. Kanskje Elvis the Pelvis hadde trivdes der også...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt gamle fat i sølvplett på bruktbutikken/fretex, kosta 20-30 kr. Fint med bare et hvitt kubbelys og en valgfri pyntedings. Kanskje Elvis the Pelvis hadde trivdes der også...

Har vært innom bruktbutikken her, men skal jammen ta meg en tur igjen! Kan jo hende de har fått inn noen nye :)

He-he... Den sjarmerende Elvis the Pelvis tror jeg at HI skal få ha selv :D

Elvis the Pelvis med prinsessediadem, kanskje? ;)

Skrevet

Har vært innom bruktbutikken her, men skal jammen ta meg en tur igjen! Kan jo hende de har fått inn noen nye :)

He-he... Den sjarmerende Elvis the Pelvis tror jeg at HI skal få ha selv :D

Elvis the Pelvis med prinsessediadem, kanskje? ;)

Hvor bor du? :)

Anonymous poster hash: 56a01...461

Skrevet

Ah, kjipt.. Hva med et kakefat? Middagsfat? Serverigsfat? Rammen til et gammelt speil? Et nytt speil? Bilderamme? En brikke? Si fra hvis jeg absolutt ikke er til hjelp her ..

He-he..... takk for tips :) Jeg har snudd og vendt på alt jeg har, men de fatene jeg har som er store nok er litt "skjeve" ut mot kanten, og da står ikke lysene støtt. Har rett og slett ikke noe som kan brukes. Ingen gamle speil eller andre ting som kunne blitt brukt heller.

Passer liksom ikke å sette stekepanna på bordet heller ;)

Det ene kakefatet som jeg kunne ha brukt ble faktisk stjålet ved en anledning. Noen som hevdet det var sitt. Orket ikke krangle om det.

Men jeg savner nye innspill fra HI i denne tråden!!!! :D

Haha, lysstekepanne, absolutt min humor! Skulle du ombestemme deg, LEGG UT BILDE 😃
Skrevet

Haha, nå fikk jeg meg en god latter :D

Du skal ha for kreativitet :D

Skrevet

Hi her ... ønsker dere en fredelig førjulstid :)

Anonymous poster hash: 0382f...3cf

post-42-1301385_thumb.jpg

Skrevet

MammantilNurket?

Anonymous poster hash: c4eb9...6cc

Hva får deg til å tro det?

Skrevet

Jeg tror også du er Mamma'n til nurket. Faktisk veldig sikker.

Anonymous poster hash: de2c5...319

Gjest meg&mini
Skrevet

Jeg har kommentert her før, ja jeg vet det...

Men jeg kan ikke noe for det:D Jeg elsker denne tråden. HI du er så herlig!!

Skrevet

Etter å ha sett gjennom tråden en gang til, er jeg hundre prosent sikker på at du er henne. Stå frem! ;)

Skrevet

Fantastisk tråd! Håpar den vinn :) kva med litt pynt på lysa? Bånd eller noko?

Ps,desse badekulene: kan gravide bruka det? Me skal jo vera forsiktig med både oljer og parabener. Har lyst på eit bad! :)

Skrevet

MammantilNurket?

Hva får deg til å tro det?

Flere grunner.

- Det faktumet at du ikke (med nick) har kommentert denne tråden. Du kommenterer jo ALLE trådene på denne siden - uten unntak! At en så "morsom" tråd får 10 sider uten ditt nick.....

- Skrivemåten.

- "SS PENISER". Jf tråden om "hva hater du av interiørting".

- Bare du er avhengig av så mye oppmerksomhet.

Ja, ok, kanskje ikke bare du, da, men... ;)

Skrevet

Ooog bortreist samme helg (hos svigers).

Ss peniser er aller mest fellende, for det har du delt under nick også

Og sist aktiv på profilen akkurat da hi i denne tråden skrev sitt siste innlegg. ;) Uten at nicket var å se i andre tråder på forumet. ;)

Skrevet

Ikke verst ... ;) Meget solid detektivarbeid!

Regner med at dere blir headhuntet av Interpol i løpet av dagen.

Ønsker dere en fin-fin dag! Mulig jeg kliner til med et SKIKKELIG "julete" lysfat i løpet av dagen/kvelden.

xxx, MammantilNurket aka (den ikke lenger så mystiske) "Lysfatdronningen"

Skrevet

Jeg syns ikke denne tråden er noe morsom lenger, den var morsom i starten men nå er den bare kjedelig.

Anonymous poster hash: 1609c...d21

Skrevet

Jeg syns ikke denne tråden er noe morsom lenger, den var morsom i starten men nå er den bare kjedelig.

Du om det! Jeg ser gjerne flere lysfat 😁

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Fritt frem å følge med... Så om det er så kjedelig, så er det fritt frem å hoppe over vet du :P Selv venter jeg spent på neste lysfat ;)

Skrevet

Jeg ER ansatt i Interpol. ;)

Skrevet (endret)

Jeg tar meg i å tenke på deg når jeg er på besøk hos folk og ser deres tapre forsøk på lysfat, som rett nok ser ok ut, men de kan ikke måle seg i ståpåvilje og fantasi =)

Endret av PrinsesseHengepupp
Skrevet

Jeg ER ansatt i Interpol. ;)

Ikke jeg. Bare ufattelig smart!

• 8 måneder senere...
Skrevet

HAHAH! Måtte lete opp denne tråden, og jeg ler så jeg griner :P Mannen ser bare dumt på meg og skjønner ingenting!

Skjelletlysfatet tar bare kaka! :hoho:

Anonymous poster hash: bab39...b61
Skrevet

Hvordan i alle dager gikk jeg glipp av denne tråden i november? Den er jo bare helt genial! Endelig noen flere enn meg som ikke har den minste anelse om hvordan man lager et lysfat. Hurra!

Anonymous poster hash: 9882d...e8e

Skrevet

Fantastisk tråd!!! Vil gjerne se flere lysfat!! :-D

Anonymous poster hash: 1362e...770
Skrevet

Får vente til vinteren kanskje :)

Anonymous poster hash: 71857...22e

Skrevet

Denne tråden minner meg om pyntingen av en leilighet jeg var i visning i, for mange herrens år siden. Har aldri sett lignende før eller siden. Jeg er overbevist om at vedkommende som bodde der var langt inne i en manisk periode. 

Det var ei lita leilighet, helt greit møblert, men kanskje litt overfullt. Litt sånn hvite duker og mange pyntegjenstander. Men, OVERALT hadde hun dekorert med høstblad, typen rød/gul/oransje lønneblad! Seriøst, de var overalt, i symmetriske mønster. For eks rundt hele kanten på salongbordet og i et mønster midt på. Rundt på alle hyllekanter, på kjøkkenbenken, OPPI kjøkkenvasken (i mønster), på badet, på doen! Det måtte ha tatt _evigheter_ å legge dem opp, og kun ved litt trekk fra et vindu hadde vi hatt en eneste bladfestbonansa der inne.

Shit, man fikk virkelig kjenne på galskapen når vi gikk rundt, 15-20 mennesker på visning, og hvisket om leilighetens egenskaper - uten å snakke om den enormt store elefanten i rommet.

Hohoho! Glemmer det aldri. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...