Vicky Pollard Skrevet 12. november 2013 #76 Skrevet 12. november 2013 Vet ikke helt hva jeg skal si... Hva med å kjøpe et par fine t- lysestaker, en lien miniorkide i ei fin krukke eller noe å ha på? Så ville jeg hatt et annet fat kanskje...
mylittlecat Skrevet 12. november 2013 #77 Skrevet 12. november 2013 Hahaha, unnskyld HI, men takk for kveldens latter Den tiaraen plassert på kanten der... haha priceless!
Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #78 Skrevet 12. november 2013 Elsker at meg og deg er like gode med de lysfatene, HI! Hahaha! Anonymous poster hash: 2c9d5...7d4
Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #79 Skrevet 12. november 2013 Syns det var en kjempeflott ide jeg Må bare gjøre det litt mer frodig kanskje? Anonymous poster hash: c112c...ecd
Birdie Birdie Nam Nam Skrevet 12. november 2013 #80 Skrevet 12. november 2013 Her kommer noen helt konkrete tips (uten at jeg noen gang har laget noe lysfat selv): 1. Volum. Da tenker jeg på ulike høydenivåer i lys og pynt. Det må helst ikke være mye luft på fatet. 2. Stofflighet, eller hva jeg skal si. Plastblomster og plastperler er ikke så veldig fint å se på. Ekte blomster (i små potter f.eks), kongler kanskje. Kanelstang har du nevnt. 3. Velg nøytral farge på lysene og heller farge på pynten. Jeg tenker at det vil se penere ut jo "dyrere" lysene ser ut. De du har valgt ser litt... billig ut. 4. Det kan også være lurt å samle ting i grupper mer enn å fordele lys og pynt likt utover fatet. Det blir veldig forutsigbart. Tenk oddetall når du velger antall pynt og lys. Har du vært på lysfatshopping, eller var det der greier du hadde liggende hjemme?
Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #81 Skrevet 12. november 2013 Hva med et par kongler og kanelstang?? Dette er virkelig ikke min sterke side. Anonymous poster hash: 0382f...3cf Denne syns jeg faktisk var litt søt. Jeg hadde tatt tre kubbelys i forskjellige størrelser i midten og heller pyntet litt rundt dem. Anonymous poster hash: c112c...ecd
Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #82 Skrevet 12. november 2013 Her kommer noen helt konkrete tips (uten at jeg noen gang har laget noe lysfat selv): 1. Volum. Da tenker jeg på ulike høydenivåer i lys og pynt. Det må helst ikke være mye luft på fatet. 2. Stofflighet, eller hva jeg skal si. Plastblomster og plastperler er ikke så veldig fint å se på. Ekte blomster (i små potter f.eks), kongler kanskje. Kanelstang har du nevnt. 3. Velg nøytral farge på lysene og heller farge på pynten. Jeg tenker at det vil se penere ut jo "dyrere" lysene ser ut. De du har valgt ser litt... billig ut. 4. Det kan også være lurt å samle ting i grupper mer enn å fordele lys og pynt likt utover fatet. Det blir veldig forutsigbart. Tenk oddetall når du velger antall pynt og lys. Har du vært på lysfatshopping, eller var det der greier du hadde liggende hjemme? Her var det nok litt roting i skuffer og skap, ja Anonymous poster hash: 0382f...3cf
Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #83 Skrevet 12. november 2013 Hva med denne varianten? Anonymous poster hash: 0382f...3cf
Vicky Pollard Skrevet 12. november 2013 #84 Skrevet 12. november 2013 Hva med denne varianten? Anonymous poster hash: 0382f...3cf Du har teorien riktig, men det passer liksom ikke sammen... Hva med litt mindre grelle farger på lysene? Kvitt deg med t-lysene... Fint stæsj, men ikke sammen
Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #85 Skrevet 12. november 2013 Men HVA er det med den papirservietten??? Prøv med et annet fat, dette virket litt plastikkaktig. Lys i nøytrale farger er også finere. Anonymous poster hash: 24d76...a1d
mylittlecat Skrevet 12. november 2013 #86 Skrevet 12. november 2013 Men HVA er det med den papirservietten??? Prøv med et annet fat, dette virket litt plastikkaktig. Lys i nøytrale farger er også finere. Anonymous poster hash: 24d76...a1d Det er fatet som er slik Du ser det på siste bilde hun la ut!
mylittlecat Skrevet 12. november 2013 #87 Skrevet 12. november 2013 Hva med denne varianten? Anonymous poster hash: 0382f...3cf Du nærmer deg! Jeg hadde fjernet telysene, samlet konglene sammen, og det lille stæsjet sammen Uansett, ingenting slår det første du la ut
BillieNickwill Skrevet 12. november 2013 #88 Skrevet 12. november 2013 Åh, for en fantastisk tråd! Ler så tårene spruter. Digger deg HI, lag et fat til a, vææær så snill😂👍
Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #89 Skrevet 12. november 2013 Visste ikke at lysfat kunne være så underholdende!! Digger at du ser selv at dette kunne du ikke haha! Anonymous poster hash: d24db...001
Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #90 Skrevet 12. november 2013 Morsom tråd. Du får det ikke helt til dessverre. Man kan ikke gjøre gull av gråstein. Du har valgt ting som ser billig ut, så til sammen får det ikke det eksklusive preget. Jeg ville gått for enten: En blomsterbukett i en pen vase og et par telys (ingen ting på lysfat). 2. Bruk de lilla lysene og pynt ned granbar, kongler og kanskje en julefigur. 3. Gå i en interiørbutikk å få hjelp. Generelt vil jeg si at du bør velge et tema for pynten på fatet (ex jul, natur, Anna Karenina etc). Husk alltid noe grønt/blomster der også. Svibler er forresten fint å kjøpe nå. Dufter deilig og er billig på Rema. Fargen på blomstene ser du på pottene. Rosa potter=rosa blomster osv. Anonymous poster hash: a9c8d...860
Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #91 Skrevet 12. november 2013 Nå begynner jeg å få teken på dette.har laget dette til badet Anonymous poster hash: 0382f...3cf
LillaGorilla♥♥ Skrevet 12. november 2013 #92 Skrevet 12. november 2013 Nå begynner jeg å få teken på dette.har laget dette til badet Anonymous poster hash: 0382f...3cf Hahahah, fantastisk- beste til nå! Elsker badeanda!
Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #93 Skrevet 12. november 2013 For Guds skyld, ta nå heller de lilla kubbelysene og sett sammen med kanelstanga og konglene (alt det brune). Det MÅ da være hakket bedre hihi Anonymous poster hash: 6b9d5...8fc
Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #94 Skrevet 12. november 2013 Haha! Det morsomste er at du faktisk har alt dette tilgjengelig, slik at du kan lage disse lysfatene. Har ikke sett sånne badekuler siden jeg var elleve og fikk det til jul av venninnene mine, visste ikke at folk fortsatt kjøper sånne. Og badeand, haha! Priceless Anonymous poster hash: de2c5...319
Gjest ronja røverdatter Skrevet 12. november 2013 #95 Skrevet 12. november 2013 Fantastisk trå! Bare fortsett! Jeg synes forresten av samtlige av dine fat er mye finere og mye mer personlige og spennende enn noen av det gørrkjedelige fatene man stort sett ser rundt omkring i "sølv" og hvitt eller naturfarger. Jeg tror jeg stiller i klasse med deg og ville nok blitt slaktet om jeg la ut bilde av mine her, eller mitt - akkurat nå har jeg bare ett.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #96 Skrevet 12. november 2013 Badekulene fra Lucky Duck er deilige Sleng et par i karet og nyt! Anonymous poster hash: 0382f...3cf
Peggy Sue Skrevet 12. november 2013 #97 Skrevet 12. november 2013 Nå begynner jeg å få teken på dette.har laget dette til badet Anonymous poster hash: 0382f...3cf [/lquote] HI, stop nå! Vær så snill! Jeg pisser på meg.
SophiesMum<3 Skrevet 12. november 2013 #98 Skrevet 12. november 2013 Ha ha ha, jeg ler så jeg griner :-) dette må være en av de morsomste trådene jeg har lest her inne. Du er virkelig bare hærlig, HI. Ligge eget hjemme syk og grusom, og bare håper på et nytt fat hver gang jeg åpner tråden. Du skal ha all cred i verden for at du prøver! Og jeg digger lysfatet du laget til badet :-) :-) hi hi
BillieNickwill Skrevet 12. november 2013 #99 Skrevet 12. november 2013 Nå begynner jeg å få teken på dette.har laget dette til badet Anonymous poster hash: 0382f...3cf 😂😂😂😂 du er helt rå!
Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #100 Skrevet 12. november 2013 Nå begynner jeg å få teken på dette.har laget dette til badet Anonymous poster hash: 0382f...3cf Haha denne elsket jeg! Skal lage meg et slik Anonymous poster hash: aea68...819
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå