Gå til innhold

Hva kjøper dere i farsdagsgave?

Anbefalte innlegg

Gjest Anybody
Skrevet

Kjæresten min er jo ikke min far.. Så han får en kopp av hans datter f en sjokolade av sin stedatter.

Mine to fedre får en telefonsamtale og invitasjon på kaker :)

Videoannonse
Annonse
Gjest mamma til goprinsen
Skrevet

Pappan til barnet mitt får : et hjerte med skrift

og samme med pappan min :) på pappan min sin står det datter første kjærlighet og sønnens første helt,bare på engelsk. på pappan til barnet står det ingen tror på helter,da har du ikke truffet pappan min eller noe i liktheten også på engelsk

Skrevet

Pleide å gi gave til min pappa og min bestefar, nå er de begge dø. Sånne dager synes jeg er litt såre.

Lille gutt får gi gave til sin pappa, så han blir feira opp og i mente ;)

Anonymous poster hash: 58cdc...7c9

Skrevet

Mannen min altså pappaen til vårt barn får ingenting av meg! Om de har fokis på dette i bhg og snuppa som nå er 4 neste uke kommer med selvlaga kort eller en idé om å gjøre noe skal jeg hjelpe henne.men skal ikke oppfordre henne eller kjøpe noe fra henne til han.

Til min egen pappa blir det et kort og noe nyttig ;) kanskje ei bok.billog da. Han har bursdag om 3 uker i tillegg til jul.er ikke rik akkurat heller. Hehe ;)

Hvorfor vil du ikke oppfordre datteren til å lage kort eller noe lignende til pappan sin når du gir til din?

Anonymous poster hash: 40704...f50

For det første så er ikke min mann min far.for det andre så har min mann sagt klart i fra om hva han syns om slike dager : fars-mors-valentins etc.(han dyns det er tullete) og har ikke gjort noe for sine foreldre.så er det slik han vil ha det er det slik han skal få det ;)

Skrevet

Barnas far skal få favoritten sin - hjemmelagede peppermintepraliner, og en bok.

Anonymous poster hash: d3a8b...cc6

Skrevet

Min pappa får ei bok (krim).

Mannen får sokker og konfekt fra sønnen vår (veeldig spennende gave ja ;) ).

Anonymous poster hash: 1266b...2b6
Skrevet

Min far bor 20 mil unna så han får en hyggelig telefonsamtale ;)

Sønnen i huset lager kort og tegning til sin far. Jeg skal hjelpe ham med kake og så skal vi kose oss med den. Hvis gutten insisterer på gave så kjøper vi sikkert noe sjokolade (twist f.eks) og pakker inn :P

Skrevet

Nå bor ikke jeg og barnas far sammen så han får nada herfra, regner med hans nye berte ordner noe fra ungen isåfall. De er der i helgen uansett., da han bodde her kjøpe de bare en liten ting og lagde kort.

Min far får gavekort fra Clas Ohlsson (?) av meg og mine søstra, vi gir for max 100kr hver på slike dager.

500kr på en slik dag er galskap i mine øyne...

Anonymous poster hash: 45442...10b

Skrevet

Pappa får en kriminalroman i år. Han elsker å lese. :)

Skrevet

Vi tar med pappaen i huset på kosedag. Først museum, så blir det kafé etterpå. Tid sammen er den fineste gaven!

Min pappa får lokal øl og spekepølse. :-)

Anonymous poster hash: de052...160

Skrevet

Min pappa får to par Ulvangsokker og en stor flax julekalender.

Ungene har kjøpt Ulvang lue og en led lykt til sin pappa.

Skrevet

Jeg ringer til min far og sier "gratulerer med dagen" :)

Jeg gir ingen ting til min samboer, men jeg hjelper barna med å lage frokost (på sengen) og hjelper dem å lage farsdagskort.

Ut på formiddagen baker ungene kake med litt hjelp fra meg så klart.

Skrevet

Her kjøpes det ikke mer enn noe til hundrelappen. 
En kopp eller noe 

Skrevet

Pappa får første boka i "Game of Thrones", håper den faller i smak. Ungene er små, så jeg har kjøpt en t-skjorte fra de til papsen. I tillegg blir det favoritten til middag.

Skrevet

Nå bor ikke jeg og barnas far sammen så han får nada herfra, regner med hans nye berte ordner noe fra ungen isåfall. De er der i helgen uansett., da han bodde her kjøpe de bare en liten ting og lagde kort.

Min far får gavekort fra Clas Ohlsson (?) av meg og mine søstra, vi gir for max 100kr hver på slike dager.

500kr på en slik dag er galskap i mine øyne... Anonymous poster hash: 45442...10b

Det kommer vel ann på situasjonen.

Her får både far og far/stefar presanger i den priskategorien du syns er galskap men det er pga at vi har romslig økonomi.

Alle barna lager en flott krans som vi legger på mine foreldres grav samt at jeg natt til søndag vil legge en liten presang på dørstokken til min x-manns far som han ikke har kontakt med av div særs forståelige grunner.

Skrevet

når er d farsdag?

Anonymous poster hash: 4dc44...1b8

Skrevet

På søndag

Anonymous poster hash: d56c3...62c

Skrevet

Har ikkje planer om å gjere noko ut av farsdagen. Det er ikkje ein merkedag i min familie, og mannen skal få det eg fekk på morsdagen - ingen ting ;)

Trur ikkje han blir spesielt fornærma over det..

Skrevet

Ingenting. Ikke til morsdager heller. Men vi (ungen) lager fine kort, det holder lenge.

Skrevet

Tar med pappa'n min på show, og samboer får frokost (det han ønsket seg ;)) Jeg liker alle slags merkedager (hopper over Valentines og blir aldri sur om noen glemmer morsdag, skjønner at ikke alle bryr seg like mye om slikt), så det blir som regel en liten oppmerksomhet. Grei unnskyldning for å gjøre noe ekstra av og til.

Anonymous poster hash: b89f0...7e4
Skrevet

Har kjøpt en DVD film jeg vet han vil like fra sønnen vår, også får han i tillegg et maleri sønnen vår har laget.
Til min pappa vet jeg ikke riktig hva jeg skal kjøpe enda. Men jeg synes det holder med en liten ting til rundt 200kr egentlig.

Anonymous poster hash: 768a9...484

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...