Anonym bruker Skrevet 7. november 2013 #1 Skrevet 7. november 2013 Småen er så liten enda, så her blir det kjøpegave. Forslag til hva? Ikke mer enn maks 500kr. Anonymous poster hash: 9f9a2...d53
Anonym bruker Skrevet 7. november 2013 #2 Skrevet 7. november 2013 Ingenting, kun en hilsen eller et kort. Blir mye om man skal kjøpe bursdag, jul og farsdagsgave. Er vanskelig nok å finne på to gaver i året til en eldre mann som har alt og ønsker seg ingenting. Anonymous poster hash: 39d63...440
Anonym bruker Skrevet 7. november 2013 #3 Skrevet 7. november 2013 Et kort og en fotballsupportergenser blir det her. Vet han har hatt lyst på den, men ikke prioritert å kjøpe. Anonymous poster hash: c5722...c08
Anonym bruker Skrevet 7. november 2013 #4 Skrevet 7. november 2013 Og min pappa får øl av meg Anonymous poster hash: c5722...c08
Anonym bruker Skrevet 7. november 2013 #5 Skrevet 7. november 2013 En blomsterbukett og konfekekt eller kake tenker jeg. Anonymous poster hash: dbc76...1aa
Anonym bruker Skrevet 7. november 2013 #7 Skrevet 7. november 2013 Kjøper en skjorte i år , fordi han har så lite klær nå. og kort å god frokost å kake. Anonymous poster hash: a0f96...b59
Anonym bruker Skrevet 7. november 2013 #8 Skrevet 7. november 2013 Tenker å overraske med kake på senga Synes det holder med en liten oppmerksomhet, så jeg skal ikle kjøpe noen gave Anonymous poster hash: d225f...638
Anonym bruker Skrevet 7. november 2013 #9 Skrevet 7. november 2013 Ser det er mange som gir gaver til mannen sin, - blir ikke det litt feil da? Jeg gir gave til min far, og det er kun nå som barnet er så lite (8 mnd) at barnets far får gave fra meg fremfor barnet. Han får ellers en hilsen, selvfølgelig, men dagen er vel beregnet på fedre fra barna? Jeg trodde det... Anonymous poster hash: f0c7f...ff6
Anonym bruker Skrevet 7. november 2013 #10 Skrevet 7. november 2013 Jeg har kjøpt en villmarksgenser fra gsport til pappaen. Barna er bare 3, 5 og en ligger å ruger siste dagene i magen Anonymous poster hash: 5d6b0...d1d
Gilette Skrevet 7. november 2013 #11 Skrevet 7. november 2013 Far får en flaske vin og favorittkaken sin Far/ste-far får en flaske gin og favorittkaken sin
skjotta Skrevet 7. november 2013 #12 Skrevet 7. november 2013 Ser det er mange som gir gaver til mannen sin, - blir ikke det litt feil da? Jeg gir gave til min far, og det er kun nå som barnet er så lite (8 mnd) at barnets far får gave fra meg fremfor barnet. Han får ellers en hilsen, selvfølgelig, men dagen er vel beregnet på fedre fra barna? Jeg trodde det... Anonymous poster hash: f0c7f...ff6 Jeg trodde alle snakket om pappan sin jeg! Når jeg baker yndlings kaka er den altså til pappan min.
moota m storebror&lillebror Skrevet 7. november 2013 #13 Skrevet 7. november 2013 Jeg kjøper aldri noe. Jeg lager noe fra/med barna til mannen og vi koser oss sammen. Jeg lager også noe til min far og/eller svigerfar og så besøker vi dem og koser oss sammen. Synes kjøpepresset hele tiden har blitt enormt og blir overrasket over de som kjøper gaver for tusenvis til farsdag. Både jeg og heldigvis min familie synes tid brukt sammen og en oppmerksomhet jeg har tatt meg tid til er mye bedre enn å ofre noen hundrelapper på noe.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2013 #14 Skrevet 7. november 2013 Gode ønsker fra Freia Anonymous poster hash: 64314...dbc
Ugl@ ruger... Skrevet 7. november 2013 #15 Skrevet 7. november 2013 Kjøpe en flaske rødt til pappaen min, ungene tegner vel eller noe til far i huset, og så kan det hende jeg hjelper dem hvis de vil lage en kake.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2013 #16 Skrevet 7. november 2013 Ser det er mange som gir gaver til mannen sin, - blir ikke det litt feil da? Jeg gir gave til min far, og det er kun nå som barnet er så lite (8 mnd) at barnets far får gave fra meg fremfor barnet. Han får ellers en hilsen, selvfølgelig, men dagen er vel beregnet på fedre fra barna? Jeg trodde det... Anonymous poster hash: f0c7f...ff6 Jeg trodde alle snakket om pappan sin jeg! Når jeg baker yndlings kaka er den altså til pappan min. Det var en som skrev dette; Tenker å overraske med kake på senga Og en annen skrev dette; Kjøper en skjorte i år , fordi han har så lite klær nå. og kort å god frokost å kake. Enten bor de med fedrene sine, så de kan servere kake på senga, eller spise frokost sammen (og hun ene har til og med snoket i skapet til sin far), eller så snakker de om mannen sin. Anonymous poster hash: f0c7f...ff6
*Miss Marple* Skrevet 7. november 2013 #17 Skrevet 7. november 2013 Jeg kjøper aldri noe. Jeg lager noe fra/med barna til mannen og vi koser oss sammen. Jeg lager også noe til min far og/eller svigerfar og så besøker vi dem og koser oss sammen. Synes kjøpepresset hele tiden har blitt enormt og blir overrasket over de som kjøper gaver for tusenvis til farsdag. Både jeg og heldigvis min familie synes tid brukt sammen og en oppmerksomhet jeg har tatt meg tid til er mye bedre enn å ofre noen hundrelapper på noe. Ja, for vi som kjøper gaver til fedrene våre, gir de ikke oppmerksomhet og bryr oss generelt ikke om de Merkelig at det ikke går an å fortelle hva man har gjort uten å kritiserer andres valg Jeg både kjøper gave, baker kake og disker opp med litt god middag - så da støtter jeg både kjøpepresset (hvem i all verden er det som presses, lurer jeg på) og gir av min tid - det må vel bli bra
moota m storebror&lillebror Skrevet 7. november 2013 #18 Skrevet 7. november 2013 Jeg kjøper aldri noe. Jeg lager noe fra/med barna til mannen og vi koser oss sammen. Jeg lager også noe til min far og/eller svigerfar og så besøker vi dem og koser oss sammen. Synes kjøpepresset hele tiden har blitt enormt og blir overrasket over de som kjøper gaver for tusenvis til farsdag. Både jeg og heldigvis min familie synes tid brukt sammen og en oppmerksomhet jeg har tatt meg tid til er mye bedre enn å ofre noen hundrelapper på noe. Ja, for vi som kjøper gaver til fedrene våre, gir de ikke oppmerksomhet og bryr oss generelt ikke om de Merkelig at det ikke går an å fortelle hva man har gjort uten å kritiserer andres valg Jeg både kjøper gave, baker kake og disker opp med litt god middag - så da støtter jeg både kjøpepresset (hvem i all verden er det som presses, lurer jeg på) og gir av min tid - det må vel bli bra Jeg sa ikke at dere som gjør det ikke bryr dere. Jeg skrev at vi synes det er bedre. Om mannen og jeg skal kjøpe til våre fedre og noe til mannen i huset fra barna blir det en del penger. Fortsett som du gjør, høres ut som du har en god plan og bryr deg om familien din Var egentlig ikke ment som kritikk, tenkte mest på min søster som kjøper gaver for kanskje et par tusen når jeg vet de har dårlig råd.. Da blir jeg overrasket. Ikke alltid alle tankene kommer ned når man skriver og tenker
skjotta Skrevet 7. november 2013 #19 Skrevet 7. november 2013 Ser det er mange som gir gaver til mannen sin, - blir ikke det litt feil da? Jeg gir gave til min far, og det er kun nå som barnet er så lite (8 mnd) at barnets far får gave fra meg fremfor barnet. Han får ellers en hilsen, selvfølgelig, men dagen er vel beregnet på fedre fra barna? Jeg trodde det... Anonymous poster hash: f0c7f...ff6 Jeg trodde alle snakket om pappan sin jeg! Når jeg baker yndlings kaka er den altså til pappan min. Det var en som skrev dette; Tenker å overraske med kake på senga Og en annen skrev dette; Kjøper en skjorte i år , fordi han har så lite klær nå. og kort å god frokost å kake. Enten bor de med fedrene sine, så de kan servere kake på senga, eller spise frokost sammen (og hun ene har til og med snoket i skapet til sin far), eller så snakker de om mannen sin. Anonymous poster hash: f0c7f...ff6 Leste nok ikke så nøye ;-) for meg handler farsdagen om min pappa. Mannen får tegninger og sånnt fra barna.
Musemorbr / Skrevet 7. november 2013 #20 Skrevet 7. november 2013 Jeg ringer min stefar og min bestefar og gratulerer med farsdagen. Min mann får tegning fra sønnen vår og ingenting fra meg.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2013 #21 Skrevet 7. november 2013 Jeg kjøper en blomst til min far. Hva ungene gir mannen vet jeg ikke, men vi har en eplekake i fryseren som er tiltenkt ham på dagen. Anonymous poster hash: 287c0...900
Anonym bruker Skrevet 7. november 2013 #22 Skrevet 7. november 2013 Min pappa får nye tøfler fra meg. Mine barns pappa får en stilig "lommerusk" koffert til småpengene som barnas mor alltid er irritert på ligger og slenger på peisen eller i gangen. Anonymous poster hash: d945f...92c
beibilykke Skrevet 7. november 2013 #24 Skrevet 7. november 2013 Mannen min altså pappaen til vårt barn får ingenting av meg! Om de har fokis på dette i bhg og snuppa som nå er 4 neste uke kommer med selvlaga kort eller en idé om å gjøre noe skal jeg hjelpe henne.men skal ikke oppfordre henne eller kjøpe noe fra henne til han. Til min egen pappa blir det et kort og noe nyttig kanskje ei bok.billog da. Han har bursdag om 3 uker i tillegg til jul.er ikke rik akkurat heller. Hehe
Anonym bruker Skrevet 7. november 2013 #25 Skrevet 7. november 2013 Mannen min altså pappaen til vårt barn får ingenting av meg! Om de har fokis på dette i bhg og snuppa som nå er 4 neste uke kommer med selvlaga kort eller en idé om å gjøre noe skal jeg hjelpe henne.men skal ikke oppfordre henne eller kjøpe noe fra henne til han. Til min egen pappa blir det et kort og noe nyttig kanskje ei bok.billog da. Han har bursdag om 3 uker i tillegg til jul.er ikke rik akkurat heller. Hehe Hvorfor vil du ikke oppfordre datteren til å lage kort eller noe lignende til pappan sin når du gir til din? Anonymous poster hash: 40704...f50
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå