Gå til innhold

Motstandere av muslimer og posting på Facebook.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange norske muslimer feirer 11/9 med kake og legger det ut på facebook. Vet ikke hva som er verst jeg...

Anonymous poster hash: 1b187...b52

Hvor mange tror du det faktisk er, sammenlignet med hvor mange muslimer det er i Norge?

Hvilken del skal man fokusere på..?

La oss bruke mannen min sin klasse som eksempel:

Det var 30 elever i klasse hans, rundt 25 fra "muslimske land". Av de 25 var 20 imot homofili, snakket om steining, og at de var glad det ikke var lov i hjemlandet. De samme 20 viste avsky mot USA. Av de 20 så hadde 12 facebook. 6 av disse la stadig ut bilder og tekst om hvor fæle amerikanere er, hvor fælt det er i vesten, og 4 av dem snakket om feiring på 9/11.

Det syns jeg faktisk er skremmende mange!

Så jo, jeg syns så absolutt vi burde ha fokus på denne type mennesker!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha.. Er det seriøst noen som tror at Kristen Gislefoss må bytte navn? Hihihi.. *lersåjegfårvondtimagen*

Hehehehe, enig! Fantastisk! Skal tipse de som driver med revy på jobben om den...

Anonymous poster hash: 2fa1b...2ac

Skrevet

Mange norske muslimer feirer 11/9 med kake og legger det ut på facebook. Vet ikke hva som er verst jeg...

Er det virkelig sant? Hva skriver de da? Jeg er i så fall dypt sjokkert og forbannet.

Anonymous poster hash: 4d6c5...a73

Skrevet

Mange norske muslimer feirer 11/9 med kake og legger det ut på facebook. Vet ikke hva som er verst jeg...Anonymous poster hash: 1b187...b52

Hvor mange tror du det faktisk er, sammenlignet med hvor mange muslimer det er i Norge?Hvilken del skal man fokusere på..?

La oss bruke mannen min sin klasse som eksempel:Det var 30 elever i klasse hans, rundt 25 fra "muslimske land". Av de 25 var 20 imot homofili, snakket om steining, og at de var glad det ikke var lov i hjemlandet. De samme 20 viste avsky mot USA. Av de 20 så hadde 12 facebook. 6 av disse la stadig ut bilder og tekst om hvor fæle amerikanere er, hvor fælt det er i vesten, og 4 av dem snakket om feiring på 9/11.Det syns jeg faktisk er skremmende mange! Så jo, jeg syns så absolutt vi burde ha fokus på denne type mennesker! Anonymous poster hash: 1b187...b52

Det opplevde jeg og i stor grad når jeg gikk på norsk kurs.

Ble bare forundret over hvorfor de kom her og ikke dro til ett av sine naboland om de var så utakknemmelige iforhold til det landet som ville hjelpe de.

Har truffet enkelte igjen men norsken deres er under barneskole nivå så en samtale må føres på engelsk eller fransk.

Skrevet

Er det virkelig sant? Hva skriver de da? Jeg er i så fall dypt sjokkert og forbannet.

Det skal altså ikke mer til før du trur på noe?? Jeg blir seriøst sjokkert hvor lite som skal til for noen adopterer et utsagn som ren sannhet uten minste lille skepsisme?? Det finnes et "LITET" ektremistisk islamistisk miljø i Norge. Myndighetene har stålkontroll på dette miljøet. Om den ene promillen har bakt en kake og feiret 9/11 så er resten av de 93% av muslimene imot terrorisme og lider under det ekstremistene foretar seg. 

Anonymous poster hash: ff5d3...201

Skrevet

Det skal altså ikke mer til før du trur på noe?? Jeg blir seriøst sjokkert hvor lite som skal til for noen adopterer et utsagn som ren sannhet uten minste lille skepsisme?? Det finnes et "LITET" ektremistisk islamistisk miljø i Norge. Myndighetene har stålkontroll på dette miljøet. Om den ene promillen har bakt en kake og feiret 9/11 så er resten av de 93% av muslimene imot terrorisme og lider under det ekstremistene foretar seg. 

Anonymous poster hash: ff5d3...201

Problemet er at ekstremistene blir flere og flere. Det advarer selv forskere om. Og det blir ikke noe bedre når man tar inn flere og flere, uten mulighet til å integrere dem man allerede har tatt inn!

At et stort antall muslimer feirer 9/11 er dessverre ikke tull og er godt dokumentert på nett. 

Om man har så "stålkontroll" så er det rart at så mange forsvinner til utlandet, uten at noen aner hvor de dro, eller hva de tar med seg tilbake.

Skrevet

Da kan vi like så godt bruke min klasse som eksempel også da. 98% er ikke etnisk norske, dette gjelder forøvrig hele skolen også. Her feirer vi jul så det står etter, synger julesanger, har på nisseluer og tegner x antall norske flagg til 17.mai.

Og 2trollunger, når du begynner å trekke fram en familie her og en familie der, så er vel ikke det mødvendigvis representativt for en hel religion, mange forskjellige land og kulturer? Altså det faller jo helt på egen urimelighet og uvitenhet.

Hvor mange tror du det faktisk er, sammenlignet med hvor mange muslimer det er i Norge?

Hvilken del skal man fokusere på..?

La oss bruke mannen min sin klasse som eksempel:

Det var 30 elever i klasse hans, rundt 25 fra "muslimske land". Av de 25 var 20 imot homofili, snakket om steining, og at de var glad det ikke var lov i hjemlandet. De samme 20 viste avsky mot USA. Av de 20 så hadde 12 facebook. 6 av disse la stadig ut bilder og tekst om hvor fæle amerikanere er, hvor fælt det er i vesten, og 4 av dem snakket om feiring på 9/11.

Det syns jeg faktisk er skremmende mange!

Så jo, jeg syns så absolutt vi burde ha fokus på denne type mennesker!

Skrevet

Hvis du blander en haug med epler vil du finne noen råtne av forskjellige sorter, men da må vi fjerne de råtne, for en trenger ikke hive ut noen som det ikke er feil med ;)

Anonymous poster hash: 25fb3...7c3
Skrevet

Jeg er enig i at folk som ikke kan akseptere norge og norsk kultur burde sparkes ut.

Samtidig synes jeg også at kristne bør la være å prakke troen sin på andre, om det er jehova, indre misjon eller bare kors opp i ansiktet i offentlige fora som nrk. Politi, helsevesen, saksbehandlere på nav, tv-verter, skolelærere osv bør være nøytrale og ikke bruke religiøse plagg på jobb - kors som hijab som kalott!

Anonymous poster hash: 6e878...baf

Skrevet

http://m.db.no/2013/11/02/nyheter/islamister/terror/30053651/?www=1

Denne siden regner jeg for å være seriøs.

Anonymous poster hash: 9e162...01c

Men glemte du å lese? Der står at miljøet består av 200 islamister, det er jo ikke akkurat en stor andel vil jeg si?
Jeg synes 200 personer er mye.

Jeg vet også at det finnes fredelige muslimer, så jeg ser at alle ikke er like.

Likevel, islamister skremmer meg.

Skrevet

Men glemte du å lese? Der står at miljøet består av 200 islamister, det er jo ikke akkurat en stor andel vil jeg si?

Ja, islamister skremmer meg også, jeg klarer ikke å forstå hvordan de er skrudd sammen. Men høyreekstreme, og nynazister skremmer meg like mye.  

Skrevet

Ja, islamister skremmer meg også, jeg klarer ikke å forstå hvordan de er skrudd sammen. Men høyreekstreme, og nynazister skremmer meg like mye.
Signerer dette.

Skrevet

Hvordan vet du at de gjør det. Har du selv deltatt på "feiring" eller har du bare sett det på nettet?

Skrevet

http://www.fireandreamitchell.com/2013/09/11/never-forget-muslims-celebrate-9-11-01-terrorist-attack/

Om ikke dette er skremmende, så vet ikke jeg!

Jeg har ALDRI sagt at ALLE MISLIMENE ER SLIK! Jeg har muslimske venner, kollegaer, barna har muslimske venner.

Men man må få kunne si seg uenig i det en stor del av den muslimske verdensbefolkningen mener og gjør. Og jeg lå få lov til å si at her i Norge er det så fint og trygt, at jeg ønsker ikke disse holdningene og meningene her. Syntes ikke disse holdningene og meningene hører til noen steder. Jeg vil mer en gjerne hjelpe, støtte og bedra til en bedre verden for mennesker som har levd under umenneskelige forhold og sett og opplevd de mest grusomme ting! Jeg nekter ingen å bruke hijab! Er jeg enig i bruken, nei. Jeg ville ikke gått med det. Men det er fordi jeg ikke er muslim! Jeg går med kors. Er muslimer enige i det, sikkert ikke. Men man trenger ikke være enige i alt. Men man kan likevel RESPEKTERE ANDRES TRO. Og det bør være GJENSIDIG.

Sa det i sta, og sier det igjen! Dette gjelder så absolutt ikke alle!!!!! Siterer litt hun med epler litt lenger opp. En en stor bunke flotte, friske epler vil det finnes noen råtne. Ta vare på de friske og kast ut de råtne!

Skrevet

Hvordan vet du at de gjør det. Har du selv deltatt på "feiring" eller har du bare sett det på nettet?

Som jeg har sagt flere ganger nå så var dette "venner" av mannen min som gikk på samme norskkurs.

Skrevet

Er greit med utlendinger, men når dem begynner og skal nekte Norge og få være Norge, da har det gått for langt.... Det ender med at vi bli utlendinger i vårt eget land... Stå på, og slipp inn flere av dem....

Anonymous poster hash: 9d89c...55f

Hvor har du det fra at de nekter Norge å være Norge?? Hva nå enn det betyr...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...