Gå til innhold

Gleder du deg til jul, som kommer i år? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gleder meg helt siden oktober jeg!

Men nå ramler livet mitt også sammen :(

Klarer ikke å se noe posetivt i hverdagene lengre.

Anonymous poster hash: 16153...6fa
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det blir utrolig spennende å se om vi får en baby i julepresang :D

Skrevet

Nei. Dette blir den første julen uten min datter, hun døde i februar. Anonymous poster hash: 97814...12d

Kondolerer så mye :( Klem

Skrevet

Nei. Dette blir den første julen uten min datter, hun døde i februar. Anonymous poster hash: 97814...12d

Kondolerer så mye :(

Nesten så jeg begynner å angre på at jeg opprettet denne tråden:(

Kan ikke akkuratt si at denne julen blir perfekt, da dette året har vært skikkelig hardt, da jeg sliter psykisk og er på mitt verste nå, men å tenke at det snart er jul så har jeg et håp om å få en bra jul likevel.

Tenker på alle dere som sliter og ikke har det godt, men jul kan gjøre mirakel allikevel.

Anonymous poster hash: 279b3...c45

Gjest mamma til goprinsen
Skrevet

Ja KJEMPE mye,første julen med mini :) han er 10 og halv mnd da :)

Skrevet

Jeg gleder meg til desember. Jeg syns desember er det kosligste. Julaften blir ikke feiret i år da ingen unger er hjemme og vi jobber begge to. Jeg blir nok mulig å dra til noe familie på kvelden julaften, men jeg får se a som skjer først.

Dagen alle ungene har komme tilbake i huset, og alle er hjemme så har vi en kosedag der vi åpner gaver. Rusler rundt i pysjen hele dagen, lager noe mat vi har lyst på, ser på film og i det hele tatt vi bare koser oss. Det er ingen julaften følelse for noen av oss, men nesten bedre siden det ikke er oe stress og mas. Ungene vil åpne gavene fra denne siden av familien her, de ønskerr ikke å ta de med når de feirer med den andre foreldren. For oss hadde det vært helt greit om de ville altså.

Men desember koser vi oss. Julevasken blir tatt siste uka i november, slik at alt er klart til desember starter. Da kan vi kose oss med å pynte hus, bake, lage ting, juleavsluttninger her og der, julekonserter (barna spiller i orkester og i korps, begge har julekonserter) så npr vasken er tatt får vi bedre tid til å kose oss og nyte. Julegsvene prøver jeg å bli ferdig med før desember også, bare barna som er igjen for de ønskene forandrer seg så fort. Je liker ikke å måtte gjøre mye i byen i desember, for jeg jobber i butikk så frister lite å stå i kø, ha mye jeg må kjøpe og finne med mange stressa folk i samme butikk. Så fire gaver til ungene går greit, men resten prøver jeg å få ferdig resten av året. Mye vi lager også, så det lages jo hele året.

Hset vårt er ikke stivpyntet fra topp til tå. Ungene pynter huset, for julepynten er nemlig leker i hele desember. Jeg har gitt opp å prøve å pynte slik jeg mener det blir finest. Ungene har alltid flyttet og ordnet på alt etterpå. Så nå er det bare de tingene jeg er redde for, som jeg setter på hyller litt høyt slik at de ikke kan ta de. Resten får de styre med. Men veldig gøy å se de koser seg så mye. Alle ungene leker, selv hum på 16år kan sitte og leke med isser i stua. Dette er jul for oss.

Meg og min mann er av den mening at rekker vi ikke alt som burde gjøres, gjør det ikke noe. At huset ikke er støvfritt, om all julepynten aldri kom ut, om juletrelysene ikke ble satt opp så blir det jul alikavel. At vi har tid til hverandre og koser oss er det viktige.

Anonymous poster hash: 70465...ab4

Skrevet

Ja, jeg gleder meg til jul. Jeg er gravid med nr 2 og skal fortelle sønnen vår og kommende besteforeldre den store nyheten på julaften:-)

gutten vår skal få ei bok om å bli storebror i julegave;-)

I tillegg har vi 2 bursdagsfeiringer i nær familie i romjulen og verdens koseligste tradisjon på nyttårsaften:-)

Anonymous poster hash: 5b9c5...2f9

Skrevet

Ja!!! Elsker jul og alt som hører med :)

Skrevet

Ja!!! Ser frem imot jul helt fra sommern slutter. :) gleder meg til hele desember med kos med familien og juleforberedelser :) nesten ferdig med julegaver og kalendergavene blir klare i løpet av helgen. :) wohoooo i love christmas !!!

Skrevet

Nei :(

Anonymous poster hash: ad185...5f1

Hvorfor ikke det da? Er det noe som kan gjøres for å snu det rundt? Jula skal være en fin tid for alle, ikke noe man går og gruer seg til.

Nei, har ingen å være sammen med i julen, har ikke hatt det på mange år.

Elsket jula som barn, ikke så mye julaften, men hele førjulstiden, forventningene, planleggingen, luktene.

Men, nå er jeg blitt uten kjærest, har ikke barn, ingen familie eller venner jeg kan være hos.

Så jeg gleder meg til vi er kommet så langt ut i januar at folk slutter å snakke om jula ;)

Anonymous poster hash: ad185...5f1

Skrevet

Kondolerer så mye :(

Nesten så jeg begynner å angre på at jeg opprettet denne tråden:(

Kan ikke akkuratt si at denne julen blir perfekt, da dette året har vært skikkelig hardt, da jeg sliter psykisk og er på mitt verste nå, men å tenke at det snart er jul så har jeg et håp om å få en bra jul likevel.

Tenker på alle dere som sliter og ikke har det godt, men jul kan gjøre mirakel allikevel.Anonymous poster hash: 279b3...c45

Jeg synes ikke du skal angre på tråden. Jeg ville bare svare at jeg ikke gledet meg, men...jeg gledr meg faktisk litt over andres glede oppi det hele, julen er jo koselig, men i år vil den gi oss mange triste minner.

Anonymous poster hash: 97814...12d

Skrevet

Ja! Har invitert familien til jul hos oss - i splittet nytt hus:-) håper bare vi klarer å være inne til da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...