Gå til innhold

Gleder du deg til jul, som kommer i år? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elsker jul og alt som har med jul å gjøre, fra julepynt over alt til julebaking og julefilmer. :) Hver år gleder jeg meg som en unge, hihi! Jeg er ikke norsk, men har bodd her snart 20 år, og min familie feirer ikke jul, det er ikke i vår religion, men jeg gjør det og har gjort det i mange år. Når Desember måned kommer, blir jeg så varm inni meg, masse glede :) :) Når jeg ser den første julepynten i butikken, sier mannen min til meg " er du varm inni deg nå ". Hehe! Jeg kan jo ikke noe for det. Gleder meg til den tiden som kommer nå, jeg rett og slett elsker jul ! ! :)

Anonymous poster hash: 279b3...c45

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, gleder meg VELDIG!!! :D Første julen med barn, blir utrolig stas!

Anonymous poster hash: 26cd5...15f
Skrevet

Ja :D I år er jentungen 2 år og skjønner mye mer og vi har endelig fått en  økonomi som gjør det mulig for meg å få all julepynten og julematen jeg vil ha! Ifjor hadde vi kjempe dårlig råd så i år gleder jeg meg veldig :D

Skrevet

Ja :D I år er jentungen 2 år og skjønner mye mer og vi har endelig fått en  økonomi som gjør det mulig for meg å få all julepynten og julematen jeg vil ha! Ifjor hadde vi kjempe dårlig råd så i år gleder jeg meg veldig :D

Så bra!! Nå ble jeg glad på deres vegne:)

Skrevet

Så bra!! Nå ble jeg glad på deres vegne:)

Takk :)

Skrevet

Nei. Alle 3 barna skal til pappaen sin, så blir min første jul uten barn på 14 år.. Gruer meg skikkelig og har ikke lyst til p feire jul i år. Men gleder meg til neste jul da:)

Anonymous poster hash: f86fd...105

Skrevet

JA! Feirer i eget hus for første gang med masse familie. Ingen reising eller stress. Treåringen kommer til å storkose seg. Jeg er gravid og skal kooose meg. Mannen skal lage ribben. Hurra!!

Anonymous poster hash: cf827...4d3
Skrevet

JA!! Gleder meg alltid til jul, selv om julen fører med seg noen utfordringer. Har vært veldig syk de siste årene, men i år er jeg så stabil at jeg skal gjøre alt jeg orker og vil frem mot jul. :D 
Vet enda ikke hvem vi skal feire sammen med, men uansett blir det med familie. 
Det eneste er at jeg har fått cøliaki nylig, så julebaksten må utforskes en god del. 

Minuset er julegavene. Alltid vanskelig, synes jeg, men i år har alle rundt meg hatt så god råd at de har kjøpt hva enn de måtte trenge eller ønske seg. 

Anonymous poster hash: ffda2...a22
Skrevet

Ja, i år skal vi feire hjemme hos oss selv, mannen, ungene og jeg. Blir nok en tur innover til svigers i romjula og diverse julebesøk i romjula og nyttårshelga. Feirer julaften hos svigers ca annenhvert år, koselig det, men greit å slippe å drasse julegaver fram og tilbake hvert eneste år ;-) tror ikke vi kommer til å feire julaften med mine noe mer, jeg føler ikke den rette julestemningen der nå som farmor og farfar er borte. Mamma og pappa greier ikke lage min barndomsjul, den sto farmor for. Ikke at det er noe galt med mamma og pappa, feirer gjerne nyttår med dem heller :-)

Skrevet

Nei :(

Anonymous poster hash: ad185...5f1
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jupp. Første jul med minsten, vi skal til bestemor og få nydelig mat, jeg har permisjon og alt skal bare nytes :):)

Skrevet (endret)

Både ja og nei. Er glad i julen, og i år skal vi til mamma. Elsker tradisjonell jul fra jeg var liten hjemme hos mamma:)

Men vi driver å selger og flytter, så ikke aner jeg hvor vi bor i jula, ikke er det koselig å pynte ett tomt hus og har ikke mye tid til å finne gode gaver som jeg liker å gjøre.

Så blir en koselig jul preget av kaos og dårlig tid tenker jeg;)

Neste vår blir perfekt, i vårt nye hus. Hihi

Endret av Bananen
Skrevet

Jaaaaaaaaaaa!

Kan ikke vente til desember når julepynten får komme på plass.

Gå tur å se på alle julestjernene

Maten

Lage kaker og konfekt med min kjære

Julemusikk

Kongerøkelse

Åhhhhhhh <3

ELSKER JUL!

Gjest Østfold-80
Skrevet

Ja!!!! Elsker julen!!!:) gleder meg som en unge til kalenderen viser 1 desember. Minuset er at jeg er gravid,jeg er en stor rødvins elsker så det blir et savn. Men,men... Et barn til i heimen veier opp for det.:)

Skrevet

Ja :) har termin i juletider så det blir spennende. Har backup hjemme til ungene så de får en super jul uansett dersom lillebror tenker å komme midt i alt.

Skrevet

Jaaaaa !! :) endelig gleder jeg meg til jul og !! første gang vi skal feire sammen som familie :) gleder meg masse til å lage egne juletradisjoner :)

Skrevet

Anonymous poster hash: ad185...5f1

Hvorfor ikke det da? Er det noe som kan gjøres for å snu det rundt? Jula skal være en fin tid for alle, ikke noe man går og gruer seg til.

Skrevet

Første jul med lillegutten vår♥ samboeren jobber på julaften på formiddagen så da skal jeg og lillegutt på 6 mnd kose oss med god frokost, julestrømpe (meg...) og tre nøtter til Askepott:-) på middag med gaver og god mat til mamma og pappa ( blir svigers neste år... blir rart) og bestemor kommer også;-)

1 des er det pynting til advent og jeg kan drikke julebrus (prinsipp :P )

Julemusikk

Hjemme alene filmene

God mat og drikke

Pynte til jul

Fin tid i møte♥

Anonymous poster hash: eb4a3...5bb

Skrevet

Både ja og nei. Gutten er ca halvannet år til jul, og blir litt mer spennende i år. Men mista en nær slektning i sommer. Den viktigste juletradisjonen min var selskap hos henne. Julen er fra i år helt annerledes. + at vi kanskje skal feire jul med samboerens familie, vil jo helst være med min! Og samboeren kommer ikke helt overens med familien sin, mye bråk og tull når de samles..... :-/

Anonymous poster hash: 9e29c...24c

Skrevet

Etter heftig krangel med barnefaren er det nå bestemt at han skal ha barnet i år,å jeg er ikke velkommen :(

Dette blir første jul uten han å jeg gruer meg skikkelig!

Skrevet

Gleder meg som en unge ;-) wii

I år skal vi feire med MIN familie. Mamma, pappa, søster og bror ;) søstra mi har nettopp født ei lita jente og det er så koselig med en liten baby i jula.jeg har selv termin 03.03.14 så skal bare kose meg med lillesøster i magen mens jeg skal nyte synet av min deilige 4åring som sikkert kommer til å være en liten turbofrøken hele dagen ;) gleder meg til god mat, gode samtaler, koselig musikk, snø, juletre, juledufter og mye mye mer!!

♥♥♥♥♥♥♥

Skrevet

Nei :(( Etter et par mega utgifter er jeg helt skrapa og ligger godt under på minus siden på konto. Ingen mulighet til å rette det opp med det første. Må sende meldinger til de i familien og si at de ikke trenger kjøpe gave til meg i år for jeg har ikke råd til å kjøpe til dem. Fant et sted på nettet hvor man kan handle leker på krita, så det blir på den måten jeg får gitt gave til barna i familien :(( Og julemat blir det heller ikke noe særlig med. Håper de har ribbe på kiwi el rema superbillig som ifjor.

Anonymous poster hash: 7cb98...e82
Skrevet

Nei. Livet mitt ramler sammen rundt meg.., jeg kaver rundt for å finne noen lysglimt, men ser ut til at dette ikke er mitt år...

Anonymous poster hash: e0d65...43e

Skrevet

Nei. Dette blir den første julen uten min datter, hun døde i februar.

Anonymous poster hash: 97814...12d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...