Gå til innhold

Hvor ofte ser dine barn besteforeldrene sine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine foreldre bor 2 min med bil unna (15 til fots), så de ser vi ofte. Minst en gang i uka, gjerne mer.

Svigers bor en halvtime med bil unna, de ser vi et par ganger i mnd i snitt. Men de har også 6 andre barnebarn de må bruke tiden sin på, mens mine foreldre bare har mine, så de er jo unnskyldt. Alle 4 er fantastiske besteforeldre! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mine foreldre, max to ganger i året pga avstand. de bor på Vestlandet mens vi i nord :) men vi har ukentlig kontakt og de er fult oppdatert om begge jentene.

svigerfar ser dem når vi kommer på besøk eller han har ærend hit ... 10 min kjøring unna, syns det er lite men han er helt fantastisk med dem når han er her!

farmor bor ca 1 times kjøring unna og vil ikke besøke oss (er sint på meg men vil heller ikke si hvorfor) har sett ungene når hun tilfeldigvis har kjørt forbi oss på gata, og minste et par timer for en uke siden da jeg var innlagt på sykehus.. kunne sagt mye om henne men lar det være!

Skrevet

Mine foreldre, flere ganger i uka. Svigerforeldre; hver 14 dag ca, de bor lenger unna. 

Anonymous poster hash: db732...5a4
Skrevet

Mine foreldre ser henne flere ganger i uka, men svigers bor 50 mil unna, så blir ikke så ofte der... Men med tanke på avstanden ser dem jenta vår ofte...

Skrevet

Min mamma ser barna 2-3 ganger hver uke. Hun bor 30 min unna. Min svigermor som bor 2 km unna ser unga 2-3 ganger i mnd..!! Min svigerfar ser barna maks 1 gang pr år. Han bor 4 timer unna, og er rett og slett ikke interessert.

Anonymous poster hash: 54460...517

Skrevet

Det varierer en del. Det kommer an på hvor travle vi er og hvor travle de er. I hverdagen er det så travelt at vi sjelden møtes, men av og til henter min far ungene i barnehagen. Kanskje 3-4 ganger i måneden (mye mer i ferier).

Svigers bor langt unna. Vet de gjerne skulle sett ungene oftere, men det er ikke så lett når bilturen tar 9 timer én vei. 4-5 ganger i året kanskje.

Ungene er glade i alle fire og gleder seg hver gang vi skal treffes. Alle fire besteforeldre er ivrige og interesserte, men alle fire har travle jobber og dermed blir det ikke like ofte som vi skulle ønske alltid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...