Gå til innhold

Hvor ofte ser dine barn besteforeldrene sine?

Anbefalte innlegg

Gjest mamma til goprinsen
Skrevet (endret)

Min lille ser besteforeldre flere dager i uka, Farmor hver uke, kan gå 2 uker innimellom, Farfar er sjeldere for han bor et stykke unna, sett barnet 5 ganger siden han ble født tidligere i år

Endret av mamma til goprinsen
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, mine foreldre bor 10 min unna og har ikke sett barna på snart 4 uker!!

Deres tap!! Jeg har sluttet å bry meg.

Anonymous poster hash: 95d76...840

Skrevet

Min mor og deres farmor, nesten hver dag. Deres farfar min en gang i uka ca, varierer litt. Deres bestefar bor et stykke unna og tilbringer halve året sydover, så der er det kanskje en 10 ganger i året ca, men han bruker FaceTime da :)

Anonymous poster hash: 78c59...01a

Skrevet

Mine foreldre seg barnet flere ganger i uken.

Siden jeg ikke er sammen med bf og de bor langt vekk så har de sett barnet 1 gang hver. Men vet de har vært nedover her og de tok ikke kontakt...

Anonymous poster hash: d05a9...86f
Gjest mamma til goprinsen
Skrevet

Vel, mine foreldre bor 10 min unna og har ikke sett barna på snart 4 uker!!

Deres tap!! Jeg har sluttet å bry meg.

Anonymous poster hash: 95d76...840

For noen besteforeldre :( men sant som du sier,det er deres tap

Skrevet

Vi har et slags fast besøk dersom alle er i form til det der mormor og farmor kommer 1 gang i uka (vi har skilte foreldre begge to). 

Svigerfar/farfar er her sjelden, har sett barnet max 5 ganger siden hun ble født og hun er nesten to år.

Min far/morfar er her sjelden, men han er mer unnskyldt da han tross alt bor 4 timer unna. Han kommer innom så ofte han får mulighet, men han har vel ikke sett barnet mitt noe særlig mer enn 15-20 ganger.. Han flytter heldigvis nærmere i løpet av 3 år så håper det blir mer kontakt da :)

Skrevet

De ser dem noen få ganger i løpet av året, da vi bor en dagsreise unna begge sett besteforeldre. Hadde vi bodd i samme by vil jeg tro at de hadde sett dem ukentlig.

Anonymous poster hash: 7e72f...d9f
Skrevet

noen ganger i uka. når svigermor levde, var vi der annenhver helg. viktig med tid sammen med besteforeldre.

Anonymous poster hash: c0684...06d

Skrevet

Vi tar initiativ til å dra på besøk en gang i uka på begges sider. Inviterer stort sett oss selv, men det synes de bare er hyggelig :) Ofte tar han med barnet og drar til sine foreldre og jeg til mine.

Anonymous poster hash: 7e2fc...a05
Skrevet

Alt for sjelden.

Max 1 gang pr mnd fra begge sider!

Skrevet

Ca en gang annenhver måned. Bor 20 og 30 min unna.

Anonymous poster hash: 5e523...7dc
Skrevet

Mormor stort sett 1 gang i uka, ofte flere. Farmor sjelden. Hun er psykisk syk og bor langt unna. Begge bestefedre er dessverre døde.

Anonymous poster hash: 0566d...aa8

Skrevet

Farmor og farfar bor desverre i et annet land,så det blir hvert år/annethvert år. Mine foreldre ser de ca en gang i mnd, de bor 2 timer unna.

Anonymous poster hash: 77dff...d86
Skrevet

Mine foreldre, et par ganger i uken. Svigermor, et par ganger i måneden. Svigerfar bor lengre unna, han tipper jeg de ser ca annen hver måned i snitt.

Skrevet

Mormor - ca 1 gang pr 14 dag, av og til oftere.
Morfar - ca 1 gang hver 3 mnd (Møter som regel mamma i sentrum da hun jobber der)

Farfar - hver 5. mnd Han bor i utlandet
Farmor - bor 5 min unna, har sett henne 3 ganger. Første gangen var tilfeldig, da hørte jeg en dame på nav si navnet hennes, og gikk bort og spurte om hun var moren til min x. Så avtalte vi å treffes, jeg dro på besøk. Hun er alkoholiker som sin sønn, så hun var beruset da jeg kom, og drakk også (i smug) men sjeg var der... Har ikke snakket med henne siden, foruten en gang jeg traff henne på bussholdeplassen. hun er ikke intr i å ha vidre kontakt tydeligvis. Og jeg gidder ikke ta initiativet mtp hvordan menneske hun er...

Skrevet

Bor også 10 min unna, men sees ikke så ofte. Det kan gå uker mellom hver gang. Jeg har også sluttet og bry meg.

Som sagt, deres tap!

Anonymous poster hash: 48281...e87

Skrevet

Mine foreldre ser ungene kanskje 1 gang i året, noen ganger kan det bli 2 år mellom hver gang. Men så bor vi 130 mil unna også da.

Svigerforeldrene mine ser ungene ca. 1 gang i mnd. kommer helt ann på egentlig

Anonymous poster hash: 0dc5d...c57
Skrevet

Mine svigerforeldre treffer ungene nesten hver dag. De bor like i nærheten her, og ungene er hos dem om morgenen fra jeg og mannen drar på jobb og til skolebussen går. Fantastisk ordning :).

Mine foreldre bor tre timer unna, så vi treffer dem mye sjeldnere. Men ca ti-femten ganger i året tenker jeg. Eldste har flyttet hjemmefra for å studere, bor nå mye nærmere mine foreldre og besøker dem rett som det er.

Et godt forhold til besteforeldre er gull verdt.

Anonymous poster hash: 0dfb2...902

Skrevet

Mellom en og to ganger i uka :-)

Anonymous poster hash: 04602...6ec

Skrevet

Ca. en gang i uka ser de en eller annen besteforelder. Har seks stykker som bor i 10-50 minutters avstand.

Anonymous poster hash: 63496...b66

Skrevet

Farmor og farfar er døde. Mormor og morfar ser de vel ca en gang i måneden, gjerne en helg i slengen da.

Anonymous poster hash: e106c...adb
Skrevet

Mine foreldre ser barnebarnet sitt flere ganger i uka, i perioder daglig. De bor like ved oss. Farfaren har sett jenta en gang tror jeg, muligens to (hun er halvannet år nå). Han bor ikke så langt unna, men han er ikke helt lett å forholde seg til. Farmoren lever dessverre ikke.

Anonymous poster hash: 4641f...344

Skrevet

3-10 ganger i året. Gjerne litt tid av gangen når de først sees. Lange avstander her. Dessverre.

Skrevet

Mormor til barna bor 10 min unna så hun sist august,hun er en meget travel dame😁😒

Morfar så de julen i fjor(han bor i England)

Bestemor og bestefar så de for ca 1 mnd siden

Skrevet

1. her er det helt skammelig når det kommer til farmor og farfaren ,farmoren er kanskje her 5 ganger i året og farfaren kanskje 10 ,før bodde di 6-8 minutter ifra men var fremdeles ikke å se nå har vi flyttet og det er ca 20 minutt ifra like fraværende uansett med andre ord . mormor og morfar er her flerne ganger i mnd og ringer nesten hver dag så di er ikke så mye å si på :) rett å slett helt på tryne men heldigvis har jeg og slutta å bry meg og det er deres tap som hun andre sa her inne :/

Anonymous poster hash: 2d4ca...273

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...