Gå til innhold

Bare jeg som ikke ble arrangert Babyshower for?

Anbefalte innlegg

Skrevet

P.s; er "voksen" mor sentralt på østlandet. I noen miljøer her begynner det å bli mer vanlig tror jeg.

Anonymous poster hash: ae04f...f9a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

To barn, ingen babyshower (mange oppegående venner). Babyshower er litt white-trash, har jeg inntrykk av. Eller harry.

Anonymous poster hash: 4e6b5...40d
Skrevet

Jeg har både fått og arrangert babyshower.

Utrolig hyggelig å få samlet alle venninnene, etter fødsel orker man vanligvis ikke så mye, så for meg var det helt topp. :)

Og til deg som mener babyshower er whitetrash - det mest whitetrash og harry jeg vet om, er bruken av ordet whitetrash........

Anonymous poster hash: 4ba4a...28a

Skrevet

Ser alle har babyshower. Er det blitt så vanlig det nå eller?

Anonymous poster hash: 3f42e...c4f

Hahaha!! Babyshower er da bare teit! Aldri hatt og aldri vært på. Ingen jeg kjenner som har hatt det! Håper aldri det blir vanlig.

Er nok litt "whitetrash"...

Anonymous poster hash: 2755c...203

Skrevet

Jeg har både fått og arrangert babyshower.

Utrolig hyggelig å få samlet alle venninnene, etter fødsel orker man vanligvis ikke så mye, så for meg var det helt topp. :)

Og til deg som mener babyshower er whitetrash - det mest whitetrash og harry jeg vet om, er bruken av ordet whitetrash........

Anonymous poster hash: 4ba4a...28a

Etter fødsel er da noe helt annet, og veldig hyggelig med venninnebesøk,

Anonymous poster hash: 2755c...203

Skrevet

Er ikke det et forholdsvist nytt rosablogger-fenomen?

Skrevet

Jeg visste ikke babyshower var vanlig, helt til jeg en dag ble bedt bort til ei venninne av meg (vi gikk mye sammen, så ingenting underlig ved det). Og der var det jaggu stelt i stand babyshower til meg :D I ettertid har jeg også stelt i stand babyshower, og det er blitt vanlig i min omgangskrets. Veldig koselig! 

Anonymous poster hash: 8f31b...c7c
Skrevet

Jeg hadde blitt sinnsykt overrasket hvis jeg hadde fått en babyshower!! Jeg har ikke en stor venninnegjeng her hvor jeg bor og ikke var jeg den supersosiale festtype før jeg ble gravid heller. Så tviler på at noen tenker at du skal lage i stand noe til meg. Men det er HELT greit :laugh:

Anonymous poster hash: 33bb3...407
Skrevet

Jeg hadde ikke og ville ikke hatt med noen av dem. Det er så vidt jeg vet ikke vanlig her. Har lest om at noen har hatt på fb, men aldri vært i noen eller kjenner noen godt som har hatt. Det har ikke vært snakk om blant mine venninner heller.

Skrevet (endret)

Her er det vanlig å ha babyshower og jeg har selv vært til flere venninner som har fått barn i løpet av de siste (3?) årene. (ikke tidligere) Jeg synes også det er litt ko-ko med alle de amerikanske trendene vi tar over (f.eks valentines day osv...), men i baby shower-sammenkomstene jeg har vært i har det vært veldig koselig og det har ikke vært fokus på dyre gaver og mye ståhei. Vi har tatt med en liten gave + noe å spise/drikke hver. Bleiekake med 10 etasjer har liksom ikke vært en greie hvis dere skjønner :) Det hadde kanskje blitt litt vell amerikansk og voldsomt!

Nb! jeg tilhører ikke rosablogg-klanen da jeg/min omgangskrets er for gamle til det!

Endret av bellasunshine
Skrevet

Fikk da jeg ventet nr 2. Utrolig koselig sammenkomst med gode venner før barnet kom. Gavene er små symbolske ting til under 50-lappen samlet i en stor gavekurv.

Jeg satt kjempe pris på det, her i Østfold er det relativt vanlig. Og ingen sv mine venner er Harry eller whitetrash. Men for all del, jeg liker jo Halloween også;)

Anonymous poster hash: b7fb1...5a1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...