Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #26 Skrevet 5. november 2013 Folkens, hvis jeg tar det ene vitrineskapet vekk, det som står ved vasken, hva burde jeg ha der da istedenfor?Vil ikke ha noe på benken, men vil ikke ha tom hjørne heller.Setter pris på deres innspill, tusen takk.Hilsen hi.Anonymous poster hash: dc084...86d Er ikke mulig å få skap i samme str, uten glassdører da? Jeg for min sin del likte kjøkkenet, alt foruten de vitrineskapene, om man absolutt skal ha det ene der, så ville jeg beholdt det ved vasken jeg. Anonymous poster hash: c2ab3...b8d Det er sikkert det, men skap med glassdører gjør kjøkkenet litt mer livlig, enn bare skap, syns jeg da. Men den ved vasken skal jeg ta vekk, for jeg må ha god plass der, da jeg ofte bruker å vaske for hånd enn å bruke oppåvaskmaskin. Anonymous poster hash: dc084...86d
hønemor0408 Skrevet 5. november 2013 #27 Skrevet 5. november 2013 hvorfor beholder du ikke vitrineskapene men har de i like høyde som resten av overskapene? da får du benkeplassen og du får beholde vitrineskapene.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #28 Skrevet 5. november 2013 Jeg har erfaring med å tegne kjøkken (ingen utdannelse, men jobbet gjennom pappa som driver med det), og svarer derfor kun utfra bildet uten å ha lest de andre svarene. - fjern skapet på benken ved vasken. Ha evt kun et overskap der eller ingenting. Slike skap bør ikke møte hverandre i hjørner, og kjøkkenet er lite luftig fra før av. Kjøkkenet er for lite til å ha kjøkkenøy. Du har ikke nok benkplass på sidene, og øye vil være i veien for både ovn og kjøleskap. Du vil måtte stå på siden for å få ting inn og ut av ovnen, og det er særdeles upraktisk. Vifta over gjør også at et så trangt kjøkken vil virke enda trangere. Vasken er plassert veldig riktig under vinduet, men mange liker ikke å ha vasken plassert på enden av kjøkkenet da det fort kan sprute på gulvet. Tenk også på (skittent) vannsprut på vinduet. Jeg liker vask ved vindu, men det er upraktisk. Er det mulig å avslutte underskapene ved vasken med en åpen hylleløsning? Anonymous poster hash: 8f6fa...7c1
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #29 Skrevet 5. november 2013 Jeg har erfaring med å tegne kjøkken (ingen utdannelse, men jobbet gjennom pappa som driver med det), og svarer derfor kun utfra bildet uten å ha lest de andre svarene. - fjern skapet på benken ved vasken. Ha evt kun et overskap der eller ingenting. Slike skap bør ikke møte hverandre i hjørner, og kjøkkenet er lite luftig fra før av. Kjøkkenet er for lite til å ha kjøkkenøy. Du har ikke nok benkplass på sidene, og øye vil være i veien for både ovn og kjøleskap. Du vil måtte stå på siden for å få ting inn og ut av ovnen, og det er særdeles upraktisk. Vifta over gjør også at et så trangt kjøkken vil virke enda trangere. Vasken er plassert veldig riktig under vinduet, men mange liker ikke å ha vasken plassert på enden av kjøkkenet da det fort kan sprute på gulvet. Tenk også på (skittent) vannsprut på vinduet. Jeg liker vask ved vindu, men det er upraktisk. Er det mulig å avslutte underskapene ved vasken med en åpen hylleløsning? Anonymous poster hash: 8f6fa...7c1 Etter å ha tittet på kjøkkenet en gang til ser jeg at du bør fjerne skapet på benken ved vasken helt og ikke erstatte det med noe. Håndtakene på skuffene nederst vil ant krasje inn i hverandre slik at du ikke får åpnet de, og ved å ta skapet helt bort gjør du kjøkkenet luftigerd, og det er penere å se inn i ett skap (uten rot) enn siden på et annet skap. Spotene over vasken er kjenpefine! Anonymous poster hash: 8f6fa...7c1
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #31 Skrevet 5. november 2013 Jeg har erfaring med å tegne kjøkken (ingen utdannelse, men jobbet gjennom pappa som driver med det), og svarer derfor kun utfra bildet uten å ha lest de andre svarene. - fjern skapet på benken ved vasken. Ha evt kun et overskap der eller ingenting. Slike skap bør ikke møte hverandre i hjørner, og kjøkkenet er lite luftig fra før av. Kjøkkenet er for lite til å ha kjøkkenøy. Du har ikke nok benkplass på sidene, og øye vil være i veien for både ovn og kjøleskap. Du vil måtte stå på siden for å få ting inn og ut av ovnen, og det er særdeles upraktisk. Vifta over gjør også at et så trangt kjøkken vil virke enda trangere. Vasken er plassert veldig riktig under vinduet, men mange liker ikke å ha vasken plassert på enden av kjøkkenet da det fort kan sprute på gulvet. Tenk også på (skittent) vannsprut på vinduet. Jeg liker vask ved vindu, men det er upraktisk. Er det mulig å avslutte underskapene ved vasken med en åpen hylleløsning?Anonymous poster hash: 8f6fa...7c1 Etter å ha tittet på kjøkkenet en gang til ser jeg at du bør fjerne skapet på benken ved vasken helt og ikke erstatte det med noe. Håndtakene på skuffene nederst vil ant krasje inn i hverandre slik at du ikke får åpnet de, og ved å ta skapet helt bort gjør du kjøkkenet luftigerd, og det er penere å se inn i ett skap (uten rot) enn siden på et annet skap. Spotene over vasken er kjenpefine!Anonymous poster hash: 8f6fa...7c1 Skal fjerne det ene skapet ved vasken, og da kan jeg ikke ha de spottende over vasken. Dette er jammen meg ikke lett altså. Anonymous poster hash: dc084...86d
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #32 Skrevet 5. november 2013 Jeg har erfaring med å tegne kjøkken (ingen utdannelse, men jobbet gjennom pappa som driver med det), og svarer derfor kun utfra bildet uten å ha lest de andre svarene. - fjern skapet på benken ved vasken. Ha evt kun et overskap der eller ingenting. Slike skap bør ikke møte hverandre i hjørner, og kjøkkenet er lite luftig fra før av. Kjøkkenet er for lite til å ha kjøkkenøy. Du har ikke nok benkplass på sidene, og øye vil være i veien for både ovn og kjøleskap. Du vil måtte stå på siden for å få ting inn og ut av ovnen, og det er særdeles upraktisk. Vifta over gjør også at et så trangt kjøkken vil virke enda trangere. Vasken er plassert veldig riktig under vinduet, men mange liker ikke å ha vasken plassert på enden av kjøkkenet da det fort kan sprute på gulvet. Tenk også på (skittent) vannsprut på vinduet. Jeg liker vask ved vindu, men det er upraktisk. Er det mulig å avslutte underskapene ved vasken med en åpen hylleløsning?Anonymous poster hash: 8f6fa...7c1 Etter å ha tittet på kjøkkenet en gang til ser jeg at du bør fjerne skapet på benken ved vasken helt og ikke erstatte det med noe. Håndtakene på skuffene nederst vil ant krasje inn i hverandre slik at du ikke får åpnet de, og ved å ta skapet helt bort gjør du kjøkkenet luftigerd, og det er penere å se inn i ett skap (uten rot) enn siden på et annet skap. Spotene over vasken er kjenpefine!Anonymous poster hash: 8f6fa...7c1 Skal fjerne det ene skapet ved vasken, og da kan jeg ikke ha de spottende over vasken. Dette er jammen meg ikke lett altså. Anonymous poster hash: dc084...86d Trenger ikke fjerne skapet, men bytt ut vitrineskapene som går ned til benkeplaten med vanlige overskap. Evt hjørneskap slik at ikke skapene står mot hverandre, for det er lite praktisk. Har du vært i kontakt med kjøkkenprodusent? Hvis ikke så tror jeg de også vil fraråde deg mange av løsningene du har valgt. Enkelte av de vil heller ikke la seg gjennomføre i praksis. Anonymous poster hash: b9159...cad
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #33 Skrevet 5. november 2013 Jeg har erfaring med å tegne kjøkken (ingen utdannelse, men jobbet gjennom pappa som driver med det), og svarer derfor kun utfra bildet uten å ha lest de andre svarene.- fjern skapet på benken ved vasken. Ha evt kun et overskap der eller ingenting. Slike skap bør ikke møte hverandre i hjørner, og kjøkkenet er lite luftig fra før av.Kjøkkenet er for lite til å ha kjøkkenøy. Du har ikke nok benkplass på sidene, og øye vil være i veien for både ovn og kjøleskap. Du vil måtte stå på siden for å få ting inn og ut av ovnen, og det er særdeles upraktisk. Vifta over gjør også at et så trangt kjøkken vil virke enda trangere.Vasken er plassert veldig riktig under vinduet, men mange liker ikke å ha vasken plassert på enden av kjøkkenet da det fort kan sprute på gulvet. Tenk også på (skittent) vannsprut på vinduet. Jeg liker vask ved vindu, men det er upraktisk.Er det mulig å avslutte underskapene ved vasken med en åpen hylleløsning?Anonymous poster hash: 8f6fa...7c1 Etter å ha tittet på kjøkkenet en gang til ser jeg at du bør fjerne skapet på benken ved vasken helt og ikke erstatte det med noe. Håndtakene på skuffene nederst vil ant krasje inn i hverandre slik at du ikke får åpnet de, og ved å ta skapet helt bort gjør du kjøkkenet luftigerd, og det er penere å se inn i ett skap (uten rot) enn siden på et annet skap.Spotene over vasken er kjenpefine!Anonymous poster hash: 8f6fa...7c1 Skal fjerne det ene skapet ved vasken, og da kan jeg ikke ha de spottende over vasken.Dette er jammen meg ikke lett altså.Anonymous poster hash: dc084...86d Trenger ikke fjerne skapet, men bytt ut vitrineskapene som går ned til benkeplaten med vanlige overskap. Evt hjørneskap slik at ikke skapene står mot hverandre, for det er lite praktisk. Har du vært i kontakt med kjøkkenprodusent? Hvis ikke så tror jeg de også vil fraråde deg mange av løsningene du har valgt. Enkelte av de vil heller ikke la seg gjennomføre i praksis. Anonymous poster hash: b9159...cad Dette bilde du ser er det ei dame på valgt kjøkkenavd som har tegnet til meg, jeg har ikke tegnet det selv. Anonymous poster hash: dc084...86d
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #34 Skrevet 5. november 2013 Jeg har erfaring med å tegne kjøkken (ingen utdannelse, men jobbet gjennom pappa som driver med det), og svarer derfor kun utfra bildet uten å ha lest de andre svarene.- fjern skapet på benken ved vasken. Ha evt kun et overskap der eller ingenting. Slike skap bør ikke møte hverandre i hjørner, og kjøkkenet er lite luftig fra før av.Kjøkkenet er for lite til å ha kjøkkenøy. Du har ikke nok benkplass på sidene, og øye vil være i veien for både ovn og kjøleskap. Du vil måtte stå på siden for å få ting inn og ut av ovnen, og det er særdeles upraktisk. Vifta over gjør også at et så trangt kjøkken vil virke enda trangere.Vasken er plassert veldig riktig under vinduet, men mange liker ikke å ha vasken plassert på enden av kjøkkenet da det fort kan sprute på gulvet. Tenk også på (skittent) vannsprut på vinduet. Jeg liker vask ved vindu, men det er upraktisk.Er det mulig å avslutte underskapene ved vasken med en åpen hylleløsning?Anonymous poster hash: 8f6fa...7c1 Etter å ha tittet på kjøkkenet en gang til ser jeg at du bør fjerne skapet på benken ved vasken helt og ikke erstatte det med noe. Håndtakene på skuffene nederst vil ant krasje inn i hverandre slik at du ikke får åpnet de, og ved å ta skapet helt bort gjør du kjøkkenet luftigerd, og det er penere å se inn i ett skap (uten rot) enn siden på et annet skap.Spotene over vasken er kjenpefine!Anonymous poster hash: 8f6fa...7c1 Skal fjerne det ene skapet ved vasken, og da kan jeg ikke ha de spottende over vasken.Dette er jammen meg ikke lett altså.Anonymous poster hash: dc084...86d Trenger ikke fjerne skapet, men bytt ut vitrineskapene som går ned til benkeplaten med vanlige overskap. Evt hjørneskap slik at ikke skapene står mot hverandre, for det er lite praktisk. Har du vært i kontakt med kjøkkenprodusent? Hvis ikke så tror jeg de også vil fraråde deg mange av løsningene du har valgt. Enkelte av de vil heller ikke la seg gjennomføre i praksis. Anonymous poster hash: b9159...cad Dette bilde du ser er det ei dame på valgt kjøkkenavd som har tegnet til meg, jeg har ikke tegnet det selv. Anonymous poster hash: dc084...86d DA hadde jeg gått til en annen produsent, for dette er et dårlig forslag. Beklager å måtte si det. Anonymous poster hash: b9159...cad
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #35 Skrevet 5. november 2013 Jeg har erfaring med å tegne kjøkken (ingen utdannelse, men jobbet gjennom pappa som driver med det), og svarer derfor kun utfra bildet uten å ha lest de andre svarene.- fjern skapet på benken ved vasken. Ha evt kun et overskap der eller ingenting. Slike skap bør ikke møte hverandre i hjørner, og kjøkkenet er lite luftig fra før av.Kjøkkenet er for lite til å ha kjøkkenøy. Du har ikke nok benkplass på sidene, og øye vil være i veien for både ovn og kjøleskap. Du vil måtte stå på siden for å få ting inn og ut av ovnen, og det er særdeles upraktisk. Vifta over gjør også at et så trangt kjøkken vil virke enda trangere.Vasken er plassert veldig riktig under vinduet, men mange liker ikke å ha vasken plassert på enden av kjøkkenet da det fort kan sprute på gulvet. Tenk også på (skittent) vannsprut på vinduet. Jeg liker vask ved vindu, men det er upraktisk.Er det mulig å avslutte underskapene ved vasken med en åpen hylleløsning?Anonymous poster hash: 8f6fa...7c1 Etter å ha tittet på kjøkkenet en gang til ser jeg at du bør fjerne skapet på benken ved vasken helt og ikke erstatte det med noe. Håndtakene på skuffene nederst vil ant krasje inn i hverandre slik at du ikke får åpnet de, og ved å ta skapet helt bort gjør du kjøkkenet luftigerd, og det er penere å se inn i ett skap (uten rot) enn siden på et annet skap.Spotene over vasken er kjenpefine!Anonymous poster hash: 8f6fa...7c1 Skal fjerne det ene skapet ved vasken, og da kan jeg ikke ha de spottende over vasken.Dette er jammen meg ikke lett altså.Anonymous poster hash: dc084...86d Trenger ikke fjerne skapet, men bytt ut vitrineskapene som går ned til benkeplaten med vanlige overskap. Evt hjørneskap slik at ikke skapene står mot hverandre, for det er lite praktisk. Har du vært i kontakt med kjøkkenprodusent? Hvis ikke så tror jeg de også vil fraråde deg mange av løsningene du har valgt. Enkelte av de vil heller ikke la seg gjennomføre i praksis. Anonymous poster hash: b9159...cad Dette bilde du ser er det ei dame på valgt kjøkkenavd som har tegnet til meg, jeg har ikke tegnet det selv.Anonymous poster hash: dc084...86d DA hadde jeg gått til en annen produsent, for dette er et dårlig forslag. Beklager å måtte si det. Anonymous poster hash: b9159...cad Det kan jeg ikke. Anonymous poster hash: dc084...86d
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #36 Skrevet 5. november 2013 Jeg har erfaring med å tegne kjøkken (ingen utdannelse, men jobbet gjennom pappa som driver med det), og svarer derfor kun utfra bildet uten å ha lest de andre svarene.- fjern skapet på benken ved vasken. Ha evt kun et overskap der eller ingenting. Slike skap bør ikke møte hverandre i hjørner, og kjøkkenet er lite luftig fra før av.Kjøkkenet er for lite til å ha kjøkkenøy. Du har ikke nok benkplass på sidene, og øye vil være i veien for både ovn og kjøleskap. Du vil måtte stå på siden for å få ting inn og ut av ovnen, og det er særdeles upraktisk. Vifta over gjør også at et så trangt kjøkken vil virke enda trangere.Vasken er plassert veldig riktig under vinduet, men mange liker ikke å ha vasken plassert på enden av kjøkkenet da det fort kan sprute på gulvet. Tenk også på (skittent) vannsprut på vinduet. Jeg liker vask ved vindu, men det er upraktisk.Er det mulig å avslutte underskapene ved vasken med en åpen hylleløsning?Anonymous poster hash: 8f6fa...7c1 Etter å ha tittet på kjøkkenet en gang til ser jeg at du bør fjerne skapet på benken ved vasken helt og ikke erstatte det med noe. Håndtakene på skuffene nederst vil ant krasje inn i hverandre slik at du ikke får åpnet de, og ved å ta skapet helt bort gjør du kjøkkenet luftigerd, og det er penere å se inn i ett skap (uten rot) enn siden på et annet skap.Spotene over vasken er kjenpefine!Anonymous poster hash: 8f6fa...7c1 Skal fjerne det ene skapet ved vasken, og da kan jeg ikke ha de spottende over vasken.Dette er jammen meg ikke lett altså.Anonymous poster hash: dc084...86d Trenger ikke fjerne skapet, men bytt ut vitrineskapene som går ned til benkeplaten med vanlige overskap. Evt hjørneskap slik at ikke skapene står mot hverandre, for det er lite praktisk. Har du vært i kontakt med kjøkkenprodusent? Hvis ikke så tror jeg de også vil fraråde deg mange av løsningene du har valgt. Enkelte av de vil heller ikke la seg gjennomføre i praksis. Anonymous poster hash: b9159...cad Dette bilde du ser er det ei dame på valgt kjøkkenavd som har tegnet til meg, jeg har ikke tegnet det selv. Anonymous poster hash: dc084...86d DA hadde jeg gått til en annen produsent, for dette er et dårlig forslag. Beklager å måtte si det. Anonymous poster hash: b9159...cad Hvordan skal du få åpnet oppvaskmaskinen uten å komme borti håndtaket på skapet på tvers? Jeg minnes et innlegg her for noen dager siden av en dame som var så frustrert over at hun ikke fikk tegnet inn kjøkkenøy pga liten plass. Dette er vel deg? Nå ser du vel på tegningen at dama hadde rett, det er ikke plass til øy uten å lage dårlige løsninger? Anonymous poster hash: 90e08...abb
Fru.Frøken Skrevet 5. november 2013 #37 Skrevet 5. november 2013 vil ha din ærlige mening. jeg strever så mye med kjøkkenet, og nå er jeg endelig på riktig vei. men jeg tror med dette her så blir det lite plass ved vasken, hva mener du? Anonymous poster hash: dc084...86d Er det god nok plass rundt øya, ellers så ville jeg ha flytten den så det er bedre plass foran ovnen. Ellers så får du mye bedre plass ved vasken om du velger andre veggskap som ikke går helt ned til benkeplaten. Har du mulighet til å ha vasken hvor du vil forresten? Kunne det være en ide å ha den på den innerste veggen?
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #38 Skrevet 5. november 2013 Du skrev jo et innlegg her i går om hvor rart du synes det er at dere bare fikk plass til øy hvis dere hadde glatte fronter? Mao har hun på kjøkkenbutikken knapt nok fått plass til en øy. Det kommer til å bli svært upraktisk og langt fra fint. Det blir bare trangt og overfylt. Har også jobbet med kjøkken i mange år og jobbet som interiørdesigner i flere år før jeg byttet beite, så jeg har nok erfaring. Ville også ha fjernet vitrineskapene, i hvert fall det ved vasken. Anonymous poster hash: bb791...b44
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #39 Skrevet 5. november 2013 vil ha din ærlige mening. jeg strever så mye med kjøkkenet, og nå er jeg endelig på riktig vei. men jeg tror med dette her så blir det lite plass ved vasken, hva mener du? Anonymous poster hash: dc084...86d Er det god nok plass rundt øya, ellers så ville jeg ha flytten den så det er bedre plass foran ovnen. Ellers så får du mye bedre plass ved vasken om du velger andre veggskap som ikke går helt ned til benkeplaten. Har du mulighet til å ha vasken hvor du vil forresten? Kunne det være en ide å ha den på den innerste veggen? Jeg skjønner. Vasken må visstnok være der. Vi bygger hus, skjønner du, og det kjøkkenet som fulgte med var knøttelite, så vi fikk lov å oppgradere, men visse ting måtte være der som det allerede var. Jeg likte veldig godt de glassskapene som går ned til benken, aldri hatt slike før, og syns de var så fine. Anonymous poster hash: dc084...86d
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #40 Skrevet 5. november 2013 Hadde forresten fortsatt med skap hele veien på venstre side (altså ingen benkeplate). Det vil estetisk se finere it samtidig som dere vil ha behov for plassen. Selv ville jeg da ha droppet overskap på resten av kjøkkenet, fordi jeg liker en helhet og fordi det er finere. Anonymous poster hash: bb791...b44
HvittHus Skrevet 5. november 2013 #41 Skrevet 5. november 2013 Underdelen av kjøkkenet er greit. Fjern øya. Det er ikke plass til øy på et så lite kjøkken. Overskapene ser bare rotete ut. Ville ha trukket alle skap opp fra benkeplaten for å få en ubrutt arbeidsplass. Et tips er å måle opp et rom på samme størrelse ute. Strek opp de forskjellige elementene, og sett inn noe som tilsvarer øya. Da finner du ut om det er god nok plass rundt øya til flere personer, og til å bevege seg på.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #42 Skrevet 5. november 2013 Hvor stort er kjøkkenet ditt hi? Liker løsningen, men det ser trangt ut:( Ønsker meg selv kjøkkenøy, men har ganske lik planløsning som deg. Derfor jeg spør;) Ville kanskje flyttet vasken en smule og heller forlenget benken så du får en "øy" ut fra der vasken er nå om du skjønner? En vask kan flyttes litt selv om de sier den ikke kan flyttes mye. Er bare snakk om minimale rørforlengere. Anonymous poster hash: 12d35...6e7
Elsker livet Skrevet 5. november 2013 #43 Skrevet 5. november 2013 Jeg ville droppet det vitrineskapet som står på den benkesiden hvor vasken er. Da får du bedre plass rundt vasken. Hele kjøkkenet er jo nokså lite, men det er det vel ikke så mye å gjøre med. Anonymous poster hash: f5217...658 Skulle til å si det samme om vintrineskapet.
Fru.Frøken Skrevet 5. november 2013 #44 Skrevet 5. november 2013 Du har ikke et bilde ovenifra også da? Jeg kunne nok tenke meg en øy selv, men det blir ikke plass til det hos meg. Det er et kjøkken med gjennomgang, så da blir det trangere med en gang. Så her kommer det til å rives en liten vegg for å så få en halvøy med masse benkeplass til baking og annen tilbereding, pluss mer skapplass. Sosialt mot spisestua og veldig praktisk. Tror jeg kommer til å trives kjempemye med det, veldig viktig at et kjøkken funker i praktisk også for å trives med det.
hønemor0408 Skrevet 5. november 2013 #45 Skrevet 5. november 2013 er nok litt enig i at øya kan gjøre ting litt problematisk. vi har akkurat blitt ferdig med huset vårt og har splitter nytt kjøkken. jeg også ville ha øy men så fort at det ville gjøre kjøkkenet lite funksjonelt og trangt. men jeg syns også det mangler noe hvis man ikke har noen ting som rammer inn kjøkkenet så vi gikk for halvøy, altså hestesko formet kjøkken og med forlengelse av benkeplaten på halvøya slik at det er plass til barstoler der. jeg elsker det nye kjøkken mitt! vi har god plass og det ser veldig pent ut fra stue og spisestue. vi har heller ingen vitrineskap. kun for å få plass nok til annet kjøkkenutstyr.
DaenerysStorm Skrevet 5. november 2013 #46 Skrevet 5. november 2013 Jeg syns det var fint jeg og godt utnytta med plass... Skikkelig dust av folk å si at de ville gjort ting større, selvfølgelig hadde du laget et større kjøkken om det var mer plass og du hadde bruk for det Skal snart fikse lite kjøkken selv, håper jeg får til noe lignende ditt og jeg har alttid ville hatt hvitt kjøkken med noen glassdører og mørk plate
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #47 Skrevet 5. november 2013 vil ha din ærlige mening. jeg strever så mye med kjøkkenet, og nå er jeg endelig på riktig vei. men jeg tror med dette her så blir det lite plass ved vasken, hva mener du? Anonymous poster hash: dc084...86d hva heter programmet du bruker?! Anonymous poster hash: 3936e...1ad
mylittlecat Skrevet 5. november 2013 #48 Skrevet 5. november 2013 Jeg ville definitivt droppet øyen, det blir veldig trangt når den er der. Jeg ville og frigitt mer benkeplass, ved å ikke ha skap som går ned på den.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #49 Skrevet 5. november 2013 Jeg ville ikke hatt det vitrineskapet midt i, det mellom vinduet og overskapene. og også gjort om til hestesko (dvs at øya blir forlengelse av der vasken er og heller lenger avstand mellom kjøleskap og enden av "øya").. Ellers fint. Anonymous poster hash: 212ce...407
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #50 Skrevet 5. november 2013 Det ser litt i overkant overfylt ut synes jeg. 13 m2 er ikke så stort, og frontene på skapene (profilerte), samt mange overskap, fulle vitrineskap OG en kjøkkenøy er litt too much etter mitt syn. (Du ba om ærlige meninger..) VIlle også latt øya være en slags halvøy ut fra den ene siden, og vurdert å bruke glatte fronter evt. styre unna vitrineskapene, for å gi et roligere inntrykk. Anonymous poster hash: 73718...5ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå