Gå til innhold

Info til alle!!


elin

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.


ModeratorIS har avsluttet sitt arbeidsforhold hos oss og fra og med i dag er det derfor kun brukermoderatorer på Barn i magen og Din baby. 


 


Vi må derfor også gjøre noen endringer i strukturen blant Bm'ene.


Kira Bjeffer vil fra nå fungere som en forumansvarlig/administrator. Hun vil ha ansvar for brukermoderatorene og for at alle brukerne våre får god og riktig oppfølging blant annet på ris og ros. Hun vil også kunne purre meg om det er noe informasjon som ikke er gitt eller tekniske oppgaver som ikke er fulgt opp.


Kira vil også bistå i verving av nye brukermoderatorer om/når vi trenger det.


 


Jeg har stor tro på at den nye organiseringen her vil fungere veldig godt. Supert at dere støtter opp om dette slik at vi får en fin flyt her på forumet.


Har dere spørsmål skal jeg svare så godt jeg kan under. Eller du kan sende Kira eller meg en pm.


Ha en fin dag.


Elin  :)


 


 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kattkatt

Ding-dong, the witch is dead.

 

Men ja, hva vet denne nye bruker-administratoren da om identitet bak anonymknapp og bak nick?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, beklager. Det skulle jeg ha skrevet med en gang. Det er ingen andre enn meg som kan se hvem som er anonyme!

Kira kan ikke se noe mer enn før.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for Kira! Opplever henne og "Himmel og Hav" som veldig flinke moderatorer :)

 

Hvordan blir dette på ettermiddags- og kveldstid og i helgene? Vil det fortsatt være moderator 1 gang i timen, eller mer, eller vil det bli helt tilfeldig om en bm er pålogget eller ikke?



Anonymous poster hash: f421c...12d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hurra for Kira! Opplever henne og "Himmel og Hav" som veldig flinke moderatorer :)

 

Hvordan blir dette på ettermiddags- og kveldstid og i helgene? Vil det fortsatt være moderator 1 gang i timen, eller mer, eller vil det bli helt tilfeldig om en bm er pålogget eller ikke?

 

Anonymous poster hash: f421c...12d

 

 

Hei,

 

Takk for hyggelige ord! Vi skal alle forsøke å gjøre vårt beste for at dere trives på forumet :)

 

Vi kan dessverre ikke garantere at det er en moderator på hver time gjennom natten. Nå har alle brukermoderatorene fått tilgang til det som rapporteres, derfor er det viktig at dere bruker dette hvis dere ser noe som bryter mot reglene. Da er det lettere for oss å fange opp.

Det er også mulig å sende oss en PM hvis dere føler at det tar for lang tid.

 

Kira, brukermoderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hurra for Kira! Opplever henne og "Himmel og Hav" som veldig flinke moderatorer :)

 

Hvordan blir dette på ettermiddags- og kveldstid og i helgene? Vil det fortsatt være moderator 1 gang i timen, eller mer, eller vil det bli helt tilfeldig om en bm er pålogget eller ikke?

 

Anonymous poster hash: f421c...12d

 

 

Hei,

 

Takk for hyggelige ord! Vi skal alle forsøke å gjøre vårt beste for at dere trives på forumet :)

 

Vi kan dessverre ikke garantere at det er en moderator på hver time gjennom natten. Nå har alle brukermoderatorene fått tilgang til det som rapporteres, derfor er det viktig at dere bruker dette hvis dere ser noe som bryter mot reglene. Da er det lettere for oss å fange opp.

Det er også mulig å sende oss en PM hvis dere føler at det tar for lang tid.

 

Kira, brukermoderator

 

 

Takk for svar :)

 

#10

 

Anonymous poster hash: f421c...12d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anybody

Flott de andre er borte. Men da regner jeg med at Kira og de andre brukernoderatorene nå må være her stort sett hele tiden og dermed vil lønnes som andre som jobber i dette forumet? Noe annet blir helt feil. De se jo nå fått en jobb, med et ganske stort ansvar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange forum drives av frivillige moderatorer - diskusjon.no og kvinneguiden er to eksempler. Det samme gjelder flere chatkanaler, slik som chat.no. Det er slettes ikke uvanlig at frivillig stille opp slik, av eget valg. De får ingen kompensasjon for dette. Jeg kan ikke se at klikk.no skal gjøre noen stor forskjell her.

 

Anonymous poster hash: 3e8a3...94c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Så gøy at dere er så fornøyde. Det varmer i hjerterota. :)

 

De aller fleste er frivillige brukermoderatorer, og det setter vi veldig stor pris på. Kunne ikke klart oss uten.

Kira får en liten kompensasjon, slik at hun kan legge inn litt ekstra ressurser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan brukermoderator se hvem som sender klage? Anonymous poster hash: 56262...fb8

Hei,

 

Ja, vi ser nicket og begrunnelsen dere skriver når dere rapporterer noe.

 

Kira

Brukermoderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Kan brukermoderator se hvem som sender klage? Anonymous poster hash: 56262...fb8

Hei,

 

Ja, vi ser nicket og begrunnelsen dere skriver når dere rapporterer noe.

 

Kira

Brukermoderator

 

 

Så flott... Da forsvinner all min lyst til å gjøre det. Kan dette forandres?

 

Anonymous poster hash: 56262...fb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Kan brukermoderator se hvem som sender klage? Anonymous poster hash: 56262...fb8

Hei,Ja, vi ser nicket og begrunnelsen dere skriver når dere rapporterer noe.KiraBrukermoderator

 Så flott... Da forsvinner all min lyst til å gjøre det. Kan dette forandres? Anonymous poster hash: 56262...fb8

Det er veldig synd, men har forståelse for at noen ønsker eller har behov for anonymitet.

Jeg må nesten ta dette opp med Elin, for jeg er usikker på hvordan det tekniske fungerer når det kommer til rapportering. Jeg kommer tilbake til deg når jeg vet noe mer.

 

Når det er sagt så vil jeg understreke at brukermoderatorene ikke ser noe mer enn nick, og rapportene (og hvem som sender inn disse) aldri vil bli et diskusjonstema ute i forumet.

 

Kira

Brukermoderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Kan brukermoderator se hvem som sender klage? Anonymous poster hash: 56262...fb8

Hei,Ja, vi ser nicket og begrunnelsen dere skriver når dere rapporterer noe.KiraBrukermoderator
 Så flott... Da forsvinner all min lyst til å gjøre det. Kan dette forandres? Anonymous poster hash: 56262...fb8

Det er veldig synd, men har forståelse for at noen ønsker eller har behov for anonymitet.

Jeg må nesten ta dette opp med Elin, for jeg er usikker på hvordan det tekniske fungerer når det kommer til rapportering. Jeg kommer tilbake til deg når jeg vet noe mer.

 

Når det er sagt så vil jeg understreke at brukermoderatorene ikke ser noe mer enn nick, og rapportene (og hvem som sender inn disse) aldri vil bli et diskusjonstema ute i forumet.

 

Kira

Brukermoderator

 

 

Men hva har brukernavn med saken å gjøre? Høres ut som om man blir silet ut ettersom hvem man er? Bør ikke rapportering være anonymt? 

 

Dette lukter svidd, faktisk!

 

Anonymous poster hash: 56262...fb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...