Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #26 Skrevet 2. november 2013 Wow, for en mirakelbaby du bærer på. <3 Ble faktisk rørt jeg.. Klem! Anonymous poster hash: ca00f...1ec
DramaMama Skrevet 2. november 2013 #28 Skrevet 2. november 2013 Utrolig godt å høre, har tenkt på dere! <3
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 2. november 2013 #29 Skrevet 2. november 2013 Åh, herregud.. Jeg kjenner deg ikke utenfor dette forumet, men sitter å gråter av glede på deres veier nå! Alt dere har gått gjennom, alle beskjeder om dødende barn og sykt barn, og nå er det en ods der for at barnet vil være helt friskt?! Hjelpes, den lille i magen må virkelig kjempe sin kamp for å bli deres barn, barnet har nok valgt dere av en grunn <3 Uansett om h*n er helt frisk eller har noe form for sykdom når h*n kommer til, så har h*n valgt dere, husk det :-D Sender over en stor klem!
Englenemine Skrevet 2. november 2013 #30 Skrevet 2. november 2013 Åh så fantastisk!!!! Nå ble glad, tenkt på dere mirakler skjer. Gratulere igjen med den tøffe lille jenta
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #31 Skrevet 2. november 2013 Dette høres for godt ut til å være sant. Det har nok blitt tatt feil på ul. Jeg har flere venner som jobber med fosterdiagnostikk og de har aldri hørt om foster som reparerer seg selv. Utviklingen skjer i bestemt rekkefølge. Anonymous poster hash: bc77a...73a
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 2. november 2013 #32 Skrevet 2. november 2013 Gratulerer så mye Musemor!! Jeg har tenkt så mye på deg Det hjalp nok med alle bønner og lykkeønskninger!! STOR klem til dere!
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 2. november 2013 #33 Skrevet 2. november 2013 Dette høres for godt ut til å være sant. Det har nok blitt tatt feil på ul. Jeg har flere venner som jobber med fosterdiagnostikk og de har aldri hørt om foster som reparerer seg selv. Utviklingen skjer i bestemt rekkefølge. Anonymous poster hash: bc77a...73a Believe in magic, you muggle!
Hun med alle ungene Skrevet 2. november 2013 #34 Skrevet 2. november 2013 Så bra!! Nå ble jeg kjempeglad Masse lykke til videre:-)
Musemorbr / Skrevet 2. november 2013 Forfatter #35 Skrevet 2. november 2013 Dette høres for godt ut til å være sant. Det har nok blitt tatt feil på ul. Jeg har flere venner som jobber med fosterdiagnostikk og de har aldri hørt om foster som reparerer seg selv. Utviklingen skjer i bestemt rekkefølge. Anonymous poster hash: bc77a...73a Du kunne ikke heller ha sendt meg en privat melding med spørsmål om diagnose? Jeg hadde med glede lært deg noe nytt, siden dette tydeligvis er noe du ikke kjenner til.
Musemorbr / Skrevet 2. november 2013 Forfatter #36 Skrevet 2. november 2013 Hvis noen lurer er det bare å spørre altså. Jeg vil bare ikke ha diagnosen liggende søkbar på google.
Cat.68 Skrevet 2. november 2013 #38 Skrevet 2. november 2013 Så utrulig fantastisk musemor. Det var virkelig gode nyheter. Viser at mirakler skjer <3
Gjest MamsMø Skrevet 2. november 2013 #39 Skrevet 2. november 2013 Er det mulig det da?? Så fantastisk!!! :-)
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #41 Skrevet 2. november 2013 Dette høres for godt ut til å være sant. Det har nok blitt tatt feil på ul. Jeg har flere venner som jobber med fosterdiagnostikk og de har aldri hørt om foster som reparerer seg selv. Utviklingen skjer i bestemt rekkefølge. Anonymous poster hash: bc77a...73a Who gives the shit!? Det viktige her er at det vil bli født et barn som tilsynelatende ikke ville være levedyktig (eventuelt veldig syk) men som nå ser ut til å være friskt igjen!! Hurra for gla'nyhter som dette helt fantastisk gode nyheter, Musemor! Jeg skal krysse fingre og tær for dere alle og jeg skal be til høyere makter om at frustrasjon, bekymringer, sorg og fortvilelese nå er byttet ut med rein skjær glede!! 😊❤ hipp hurra!! Anonymous poster hash: 3c9d0...384
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #45 Skrevet 2. november 2013 Så fantastisk!!! Jeg heier på dere og den fine jenta deres! Anonymous poster hash: 57908...9d3
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #46 Skrevet 2. november 2013 Dette høres for godt ut til å være sant. Det har nok blitt tatt feil på ul. Jeg har flere venner som jobber med fosterdiagnostikk og de har aldri hørt om foster som reparerer seg selv. Utviklingen skjer i bestemt rekkefølge. Anonymous poster hash: bc77a...73a Jeg vet ikke hvilken diagnose det gjelder for Musemor sin del. Men jeg vet om at lignende har skjedd. Jeg vet om et barn som det ble sagt akkurat det samme om. Ikke noe tilsa at det var forenelig med liv, det kom til å dø i mors liv. Men for hver gang de tok ny ul så minket det de så. Lang historie kort - det ble født et fullstendig friskt barn Dette barnet ble undersøkt av noen av landets absolutt fremste i fosterdiagnostikk. Man skal ikke være så rask til å avskrive mirakle. Noen ganger er det det bare naturen som greier å reparere seg selv. Selv om det er i fosterstadiet at man kanskje er mest sårbar, så er det også der man kanskje har størst muligheter. Celler blir jo hele tiden omdannet og spesialisert til den oppgaven de skal ha. Og for noen så er det tydeligvis mulig å reparere det som ikke gikk helt riktig. Musemor: jeg er så fantastisk glad på dine vegne!!!! Ta vare på deg selv nå, du har hatt noen tøffe uker. Klem <3 Anonymous poster hash: 80d7f...1f7
Superdolly Skrevet 2. november 2013 #47 Skrevet 2. november 2013 Oi, det var virkelig gode nyheter! Gratulerer så mye .
Musemorbr / Skrevet 2. november 2013 Forfatter #48 Skrevet 2. november 2013 Dette høres for godt ut til å være sant. Det har nok blitt tatt feil på ul. Jeg har flere venner som jobber med fosterdiagnostikk og de har aldri hørt om foster som reparerer seg selv. Utviklingen skjer i bestemt rekkefølge. Anonymous poster hash: bc77a...73a Jeg vet ikke hvilken diagnose det gjelder for Musemor sin del. Men jeg vet om at lignende har skjedd. Jeg vet om et barn som det ble sagt akkurat det samme om. Ikke noe tilsa at det var forenelig med liv, det kom til å dø i mors liv. Men for hver gang de tok ny ul så minket det de så. Lang historie kort - det ble født et fullstendig friskt barn Dette barnet ble undersøkt av noen av landets absolutt fremste i fosterdiagnostikk. Man skal ikke være så rask til å avskrive mirakle. Noen ganger er det det bare naturen som greier å reparere seg selv. Selv om det er i fosterstadiet at man kanskje er mest sårbar, så er det også der man kanskje har størst muligheter. Celler blir jo hele tiden omdannet og spesialisert til den oppgaven de skal ha. Og for noen så er det tydeligvis mulig å reparere det som ikke gikk helt riktig. Musemor: jeg er så fantastisk glad på dine vegne!!!! Ta vare på deg selv nå, du har hatt noen tøffe uker. Klem <3 Anonymous poster hash: 80d7f...1f7 Nå lurer jeg veldig på hva det var i det tilfellet du kjenner til. Send meg gjerne en privat melding. Takk for gode ord.
moota m storebror&lillebror Skrevet 2. november 2013 #49 Skrevet 2. november 2013 Så kjempe godt å lese!! Fantastiske nyheter
You can call me Dårris Skrevet 2. november 2013 #50 Skrevet 2. november 2013 Dagens beste nyheter! Utrolig flott å lese at det går bra likevel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå