Gå til innhold

Jeg bærer på en mirakelbaby! <3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå ble jeg rørt! Gratulerer så mye og lykke til <3

Anonymous poster hash: e22aa...141

Skrevet

Å, Musemor, NÅ ble jeg glad, nå!! :)

Herregud, så fantastisk og utrolig, jeg er så lettet på deres vegne at jeg til og med måtte sippe en skvett.

Mirakler skjer virkelig, og dette er jo bare helt nydelig! :D

Klemklemklem og hurra! <3

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Jeg ble også helt rørt!! Så utrolig fantastisk!! Masse lykke til videre fremover!! :-D

Skrevet

Det var gode nyheter, nå kan dere forhåpentligvis bare glede dere over den lille resten av svangerskapet :)

Skrevet

Takk! Jeg har holdt meg sterk gjennom det hele. Nå når dette utrolig nok kommer til å gå bra, siler tårene. Fremtiden vi forberedte oss på, med salg av hus og bil, flytting til leilighet nær stort sykehus, mange sykehusdøgn og mye frykt... et barn som aldri blir som andre... manglende språk, dårlig syn, eller hørsel, rullestol... den fremtiden vil aldri finne sted. Fremtiden som vil finne sted er den der ei lita jente får løpe lykkelig rundt i sommerkjolen sin, utenfor huset på landet... blomsterplukking, is, sang og latter. Det er fremtiden sin det. <3

Skrevet

:wub:  så godt å høre.

Skrevet

Dette er jo helt fantastisk! Et mirakel ja! :)

Men hva sier legene? Hvordan forklarer de dette? Hva mente de feilet babyen i utgangspunktet, og hva har skjedd?

Utrolig at slikt kan skje, det gir håp til så mange!

Anonymous poster hash: 34dc9...5fa

Skrevet

Egentlig vil jeg ikke si diagnosen, mye på grunn av at jeg ikke vil at det skal gå å google seg frem til hvem jeg og min familie er. Det gjør meg ikke noe om noen kjenner meg igjen her inne, men av hensyn til mine barn værner jeg til en viss grad om min anonymitet. De som vil ha diagnosen og detaljene må gjerne sende meg en privat melding. :)

Skrevet

Fantastisk ❤

Det er nok en viljesterk liten frøken som bor i magen din.

At du gråter nå er som forventet og du må gi deg selv lov til å ha en reaksjon på dette.

Ofte er man sterkest når man står midt oppi marerittet, men da er det viktig å få bearbeidet alle følelsene i ettertid.

Heldige jenta som kommer til en så sterk og kjærlig familie.

Skrevet

Ok det skjønner jeg! Ble bare så nysgjerrig, for det er jo helt utrolig :) Gratulerer :D

Anonymous poster hash: 34dc9...5fa

Skrevet

Fantastiske nyheter :) Lykke til videre med det lille undertet ditt -<3

Skrevet

Helt fantastisk❤️ Nå ble jeg utrolig glad, dette var godt å lese.

Ønsker dere lykke til i resten av svangerskapet :)

Skrevet

Så bra at de tok feil på ultralyd første gang da. Lykke til videre.

Anonymous poster hash: d0682...e70

Skrevet

Hei, så fantastisk fint å høre! :D

Jeg var en av de som ba for den lille, og jeg er helt sikker på at jeg fikk besked om å be for henne.

Hun har en som ser henne og passer på henne. :)  <3

Anonymous poster hash: 9d4d1...7d2
Skrevet

Så bra, ble helt rørt jeg nå, felte noen tårer og. Ønsker dere alll lykke framover :-)

Skrevet

Å, dette er en av de beste nyhetene jeg har lest her på DIB! 

Tårene strømmer på, lykke til i fremtiden <3 

Gjest skogskaninen
Skrevet

Ble skikkelig rørt nå! For en utrolig og fantastisk nyhet! Har aldri hørt om noe slik før, må jo være all den gode energien og kjærligheten fra mammaen :) 

Skrevet

For en fantastisk nyhet:) en virkelig mirakelbaby er det dere får:)

Ble kjempe glad på dine vegne nå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...