Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #26 Skrevet 2. november 2013 Kommer an på hvor mange venner det er snakk om. Er det få, så bør de inviteres til middag. Er det "halve bygda", altså en enorm vennegjeng, så går det helt greit med bare festen. Er det tilreisende, så er det snålt å bare invitere på kaffe. Men som flere andre her sier, middagen må være over når kaffegjestene kommer. Anonymous poster hash: 2f55b...5f9
Anonym bruker Skrevet 2. november 2013 #27 Skrevet 2. november 2013 Jeg synes det er rart. Jeg ville ikke likt å bli invitert til et "halvt" bryllup. Hvis jeg ikke hadde hatt mulighet til å invitere alle, så ville jeg heller gått for en billigere middag, eller hatt vennefest en annen dag. Bryllup blir jo av og til litt kleine fordi det er vanskelig å arrangere noe som faller i smak hos gamle slektninger, familievenner og gamle skolevenner. Jeg ville nok ikke reist langt for å gå i et bryllup der jeg ikke var invitert med hele dagen. Men dette er jo ditt bryllup, så du må nesten gjøre det du og din kommende mann føler er riktig. Anonymous poster hash: cd5ff...812
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå