Gå til innhold

"unge mødre - litt eldre"


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

 

 

Dette er en gammel tråd men her skal faktisk den ekte Mr Young Mother svare alle deres spørsmål.

Dropsmammaen er jeg gift med. Den beste kona en mann kan ha. Jeg er Ronnie fra unge-mødre sessong 6 og sessong litt eldre. Jeg leser deres drittsnakk opp og ned, drops her og drops der.. Det er for faen meg ikke drops, det er smurf.. En pastil!

Jenta var syk, og barnehagen hadde fordømt ikke ringt som vanlig. De ringer jo ikke om jenta har 40 i feber. Det er Rakkestad det. Men ja, fullt crew inne på kjøkkenet som lar filmen gå. Og så sitter dere som etterpåkloke spåkjærringer og forklarer hva dere vill gjort annerledes? Dere kommer ei heller aldri på TV, så det er sagt.

Vennligst respekter det dere ser på. Det er totalt valgfritt om dere vill se på oss, eller Paradise Hotel.

Tragiske troll....

Nå ble jeg flau på dine vegne, Mr young mother! Anonymous poster hash: 96b45...b99
Hehehe, sette var litt morsomt.

For første gang er ser jeg et svar fra en mann her inne, Itillegg så er det mannen til en av unge mødre damene, og oppå det hele, så har han funnet opp igjen en tråd fra oktober for å pekepinne oss damer her inne ;-)Anonymous poster hash: 16d70...4b5

Folk googler seg selv, og det kan ikke være mye morro at sånt kommer opp! Anonymous poster hash: 4d3a9...8c3
Det er jeg helt enig i. Men én må nesten bare forvente at det blir snakkis på slike forum når man deltar på et program som unge mødre!

 

Anonymous poster hash: 16d70...4b5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er en gammel tråd men her skal faktisk den ekte Mr Young Mother svare alle deres spørsmål.

Dropsmammaen er jeg gift med. Den beste kona en mann kan ha. Jeg er Ronnie fra unge-mødre sessong 6 og sessong litt eldre. Jeg leser deres drittsnakk opp og ned, drops her og drops der.. Det er for faen meg ikke drops, det er smurf.. En pastil!

 

Jenta var syk, og barnehagen hadde fordømt ikke ringt som vanlig. De ringer jo ikke om jenta har 40 i feber. Det er Rakkestad det. Men ja, fullt crew inne på kjøkkenet som lar filmen gå. Og så sitter dere som etterpåkloke spåkjærringer og forklarer hva dere vill gjort annerledes? Dere kommer ei heller aldri på TV, så det er sagt.

 

Vennligst respekter det dere ser på. Det er totalt valgfritt om dere vill se på oss, eller Paradise Hotel.

 

Tragiske troll....

Hahaha B-) var det bare smurf ja, det var jo endelig godt, for de er jo kjempe sunne:-)

 

Anonymous poster hash: e4974...f81

Skrevet

 

 

 

 

Dette er en gammel tråd men her skal faktisk den ekte Mr Young Mother svare alle deres spørsmål.

Dropsmammaen er jeg gift med. Den beste kona en mann kan ha. Jeg er Ronnie fra unge-mødre sessong 6 og sessong litt eldre. Jeg leser deres drittsnakk opp og ned, drops her og drops der.. Det er for faen meg ikke drops, det er smurf.. En pastil!

Jenta var syk, og barnehagen hadde fordømt ikke ringt som vanlig. De ringer jo ikke om jenta har 40 i feber. Det er Rakkestad det. Men ja, fullt crew inne på kjøkkenet som lar filmen gå. Og så sitter dere som etterpåkloke spåkjærringer og forklarer hva dere vill gjort annerledes? Dere kommer ei heller aldri på TV, så det er sagt.

Vennligst respekter det dere ser på. Det er totalt valgfritt om dere vill se på oss, eller Paradise Hotel.

Tragiske troll....

Nå ble jeg flau på dine vegne, Mr young mother! Anonymous poster hash: 96b45...b99
Hehehe, sette var litt morsomt.

For første gang er ser jeg et svar fra en mann her inne, Itillegg så er det mannen til en av unge mødre damene, og oppå det hele, så har han funnet opp igjen en tråd fra oktober for å pekepinne oss damer her inne ;-)Anonymous poster hash: 16d70...4b5

Folk googler seg selv, og det kan ikke være mye morro at sånt kommer opp! Anonymous poster hash: 4d3a9...8c3
Det er jeg helt enig i. Men én må nesten bare forvente at det blir snakkis på slike forum når man deltar på et program som unge mødre!

 

Anonymous poster hash: 16d70...4b5

Så det er greit å snakke dritt bare fordi noen har deltatt i ett tv-program? Hva med ff og nelia, navnevalget til tone osv? Dette er ett prakteksemplar på hva de kommer til å møte i fremtiden, og konsekvensene blir nevnt under hver tråd, men ingen ser ut til å bry seg om at de faktisk sårer folk. Er der virkelig en grense på når det er greit å snakke dritt om folk?

 

Har man ikke noe pent å si bør man holde munnen lukket.

 

Anonymous poster hash: 4d3a9...8c3

Skrevet

 

 

 

 

 

Dette er en gammel tråd men her skal faktisk den ekte Mr Young Mother svare alle deres spørsmål.

Dropsmammaen er jeg gift med. Den beste kona en mann kan ha. Jeg er Ronnie fra unge-mødre sessong 6 og sessong litt eldre. Jeg leser deres drittsnakk opp og ned, drops her og drops der.. Det er for faen meg ikke drops, det er smurf.. En pastil!

Jenta var syk, og barnehagen hadde fordømt ikke ringt som vanlig. De ringer jo ikke om jenta har 40 i feber. Det er Rakkestad det. Men ja, fullt crew inne på kjøkkenet som lar filmen gå. Og så sitter dere som etterpåkloke spåkjærringer og forklarer hva dere vill gjort annerledes? Dere kommer ei heller aldri på TV, så det er sagt.

Vennligst respekter det dere ser på. Det er totalt valgfritt om dere vill se på oss, eller Paradise Hotel.

Tragiske troll....

Nå ble jeg flau på dine vegne, Mr young mother! Anonymous poster hash: 96b45...b99
Hehehe, sette var litt morsomt.

For første gang er ser jeg et svar fra en mann her inne, Itillegg så er det mannen til en av unge mødre damene, og oppå det hele, så har han funnet opp igjen en tråd fra oktober for å pekepinne oss damer her inne ;-)Anonymous poster hash: 16d70...4b5

Folk googler seg selv, og det kan ikke være mye morro at sånt kommer opp! Anonymous poster hash: 4d3a9...8c3
Det er jeg helt enig i. Men én må nesten bare forvente at det blir snakkis på slike forum når man deltar på et program som unge mødre!Anonymous poster hash: 16d70...4b5
Så det er greit å snakke dritt bare fordi noen har deltatt i ett tv-program? Hva med ff og nelia, navnevalget til tone osv? Dette er ett prakteksemplar på hva de kommer til å møte i fremtiden, og konsekvensene blir nevnt under hver tråd, men ingen ser ut til å bry seg om at de faktisk sårer folk. Er der virkelig en grense på når det er greit å snakke dritt om folk?

Har man ikke noe pent å si bør man holde munnen lukket.Anonymous poster hash: 4d3a9...8c3

Skal jeg lære deg forskjellen på "et" og "ett"?

 

Anonymous poster hash: c42d3...911

Skrevet

Er man med på leken må man tåle dette. Det slipper man om man ikke legger hue på blokka for hugg og trykker seg frem være seg det er på tv el blogg. Og jepp da må man tåle dritt og ikke kun skryt.

 

Anonymous poster hash: f036f...2c3

Skrevet

 

 

 

 

 

Dette er en gammel tråd men her skal faktisk den ekte Mr Young Mother svare alle deres spørsmål.

Dropsmammaen er jeg gift med. Den beste kona en mann kan ha. Jeg er Ronnie fra unge-mødre sessong 6 og sessong litt eldre. Jeg leser deres drittsnakk opp og ned, drops her og drops der.. Det er for faen meg ikke drops, det er smurf.. En pastil!

Jenta var syk, og barnehagen hadde fordømt ikke ringt som vanlig. De ringer jo ikke om jenta har 40 i feber. Det er Rakkestad det. Men ja, fullt crew inne på kjøkkenet som lar filmen gå. Og så sitter dere som etterpåkloke spåkjærringer og forklarer hva dere vill gjort annerledes? Dere kommer ei heller aldri på TV, så det er sagt.

Vennligst respekter det dere ser på. Det er totalt valgfritt om dere vill se på oss, eller Paradise Hotel.

Tragiske troll....

Nå ble jeg flau på dine vegne, Mr young mother! Anonymous poster hash: 96b45...b99
Hehehe, sette var litt morsomt.

For første gang er ser jeg et svar fra en mann her inne, Itillegg så er det mannen til en av unge mødre damene, og oppå det hele, så har han funnet opp igjen en tråd fra oktober for å pekepinne oss damer her inne ;-)Anonymous poster hash: 16d70...4b5

Folk googler seg selv, og det kan ikke være mye morro at sånt kommer opp! Anonymous poster hash: 4d3a9...8c3
Det er jeg helt enig i. Men én må nesten bare forvente at det blir snakkis på slike forum når man deltar på et program som unge mødre!Anonymous poster hash: 16d70...4b5
Så det er greit å snakke dritt bare fordi noen har deltatt i ett tv-program? Hva med ff og nelia, navnevalget til tone osv? Dette er ett prakteksemplar på hva de kommer til å møte i fremtiden, og konsekvensene blir nevnt under hver tråd, men ingen ser ut til å bry seg om at de faktisk sårer folk. Er der virkelig en grense på når det er greit å snakke dritt om folk?

Har man ikke noe pent å si bør man holde munnen lukket.Anonymous poster hash: 4d3a9...8c3

Jeg forsvarer faktisk ikke drittslengingen her inne, slike valg må de som skriver her inne stå for selv, men jeg sier at man som "et kjent amsikt" faktisk ikke kan vente noe annet dessverre, slik er det, og slik komme det dessverre til og fortsette med!

 

Anonymous poster hash: 16d70...4b5

Skrevet

 

 

 

 

 

 

Dette er en gammel tråd men her skal faktisk den ekte Mr Young Mother svare alle deres spørsmål.

Dropsmammaen er jeg gift med. Den beste kona en mann kan ha. Jeg er Ronnie fra unge-mødre sessong 6 og sessong litt eldre. Jeg leser deres drittsnakk opp og ned, drops her og drops der.. Det er for faen meg ikke drops, det er smurf.. En pastil!

Jenta var syk, og barnehagen hadde fordømt ikke ringt som vanlig. De ringer jo ikke om jenta har 40 i feber. Det er Rakkestad det. Men ja, fullt crew inne på kjøkkenet som lar filmen gå. Og så sitter dere som etterpåkloke spåkjærringer og forklarer hva dere vill gjort annerledes? Dere kommer ei heller aldri på TV, så det er sagt.

Vennligst respekter det dere ser på. Det er totalt valgfritt om dere vill se på oss, eller Paradise Hotel.

Tragiske troll....

Nå ble jeg flau på dine vegne, Mr young mother! Anonymous poster hash: 96b45...b99
Hehehe, sette var litt morsomt.

For første gang er ser jeg et svar fra en mann her inne, Itillegg så er det mannen til en av unge mødre damene, og oppå det hele, så har han funnet opp igjen en tråd fra oktober for å pekepinne oss damer her inne ;-)Anonymous poster hash: 16d70...4b5

Folk googler seg selv, og det kan ikke være mye morro at sånt kommer opp! Anonymous poster hash: 4d3a9...8c3
Det er jeg helt enig i. Men én må nesten bare forvente at det blir snakkis på slike forum når man deltar på et program som unge mødre!Anonymous poster hash: 16d70...4b5
Så det er greit å snakke dritt bare fordi noen har deltatt i ett tv-program? Hva med ff og nelia, navnevalget til tone osv? Dette er ett prakteksemplar på hva de kommer til å møte i fremtiden, og konsekvensene blir nevnt under hver tråd, men ingen ser ut til å bry seg om at de faktisk sårer folk. Er der virkelig en grense på når det er greit å snakke dritt om folk?

Har man ikke noe pent å si bør man holde munnen lukket.Anonymous poster hash: 4d3a9...8c3

Skal jeg lære deg forskjellen på "et" og "ett"?

 

Anonymous poster hash: c42d3...911

Gidder du å ta med de andre skrivefeilene mine i samme slengen eller?

 

Anonymous poster hash: 4d3a9...8c3

Skrevet

 

 

 

 

 

 

Dette er en gammel tråd men her skal faktisk den ekte Mr Young Mother svare alle deres spørsmål.

Dropsmammaen er jeg gift med. Den beste kona en mann kan ha. Jeg er Ronnie fra unge-mødre sessong 6 og sessong litt eldre. Jeg leser deres drittsnakk opp og ned, drops her og drops der.. Det er for faen meg ikke drops, det er smurf.. En pastil!

Jenta var syk, og barnehagen hadde fordømt ikke ringt som vanlig. De ringer jo ikke om jenta har 40 i feber. Det er Rakkestad det. Men ja, fullt crew inne på kjøkkenet som lar filmen gå. Og så sitter dere som etterpåkloke spåkjærringer og forklarer hva dere vill gjort annerledes? Dere kommer ei heller aldri på TV, så det er sagt.

Vennligst respekter det dere ser på. Det er totalt valgfritt om dere vill se på oss, eller Paradise Hotel.

Tragiske troll....

Nå ble jeg flau på dine vegne, Mr young mother! Anonymous poster hash: 96b45...b99
Hehehe, sette var litt morsomt.

For første gang er ser jeg et svar fra en mann her inne, Itillegg så er det mannen til en av unge mødre damene, og oppå det hele, så har han funnet opp igjen en tråd fra oktober for å pekepinne oss damer her inne ;-)Anonymous poster hash: 16d70...4b5

Folk googler seg selv, og det kan ikke være mye morro at sånt kommer opp! Anonymous poster hash: 4d3a9...8c3
Det er jeg helt enig i. Men én må nesten bare forvente at det blir snakkis på slike forum når man deltar på et program som unge mødre!Anonymous poster hash: 16d70...4b5
Så det er greit å snakke dritt bare fordi noen har deltatt i ett tv-program? Hva med ff og nelia, navnevalget til tone osv? Dette er ett prakteksemplar på hva de kommer til å møte i fremtiden, og konsekvensene blir nevnt under hver tråd, men ingen ser ut til å bry seg om at de faktisk sårer folk. Er der virkelig en grense på når det er greit å snakke dritt om folk?

Har man ikke noe pent å si bør man holde munnen lukket.Anonymous poster hash: 4d3a9...8c3

Jeg forsvarer faktisk ikke drittslengingen her inne, slike valg må de som skriver her inne stå for selv, men jeg sier at man som "et kjent amsikt" faktisk ikke kan vente noe annet dessverre, slik er det, og slik komme det dessverre til og fortsette med!

 

Anonymous poster hash: 16d70...4b5

Men du bidrar heller ikke til å prøve å gjøre noe med det.

Og den første kommentaren din var ikke akkurat pen den heller.

 

Anonymous poster hash: 4d3a9...8c3

Skrevet

 

 

 

 

 

 

 

Dette er en gammel tråd men her skal faktisk den ekte Mr Young Mother svare alle deres spørsmål.

Dropsmammaen er jeg gift med. Den beste kona en mann kan ha. Jeg er Ronnie fra unge-mødre sessong 6 og sessong litt eldre. Jeg leser deres drittsnakk opp og ned, drops her og drops der.. Det er for faen meg ikke drops, det er smurf.. En pastil!

Jenta var syk, og barnehagen hadde fordømt ikke ringt som vanlig. De ringer jo ikke om jenta har 40 i feber. Det er Rakkestad det. Men ja, fullt crew inne på kjøkkenet som lar filmen gå. Og så sitter dere som etterpåkloke spåkjærringer og forklarer hva dere vill gjort annerledes? Dere kommer ei heller aldri på TV, så det er sagt.

Vennligst respekter det dere ser på. Det er totalt valgfritt om dere vill se på oss, eller Paradise Hotel.

Tragiske troll....

Nå ble jeg flau på dine vegne, Mr young mother! Anonymous poster hash: 96b45...b99
Hehehe, sette var litt morsomt.

For første gang er ser jeg et svar fra en mann her inne, Itillegg så er det mannen til en av unge mødre damene, og oppå det hele, så har han funnet opp igjen en tråd fra oktober for å pekepinne oss damer her inne ;-)Anonymous poster hash: 16d70...4b5

Folk googler seg selv, og det kan ikke være mye morro at sånt kommer opp! Anonymous poster hash: 4d3a9...8c3
Det er jeg helt enig i. Men én må nesten bare forvente at det blir snakkis på slike forum når man deltar på et program som unge mødre!Anonymous poster hash: 16d70...4b5
Så det er greit å snakke dritt bare fordi noen har deltatt i ett tv-program? Hva med ff og nelia, navnevalget til tone osv? Dette er ett prakteksemplar på hva de kommer til å møte i fremtiden, og konsekvensene blir nevnt under hver tråd, men ingen ser ut til å bry seg om at de faktisk sårer folk. Er der virkelig en grense på når det er greit å snakke dritt om folk?

Har man ikke noe pent å si bør man holde munnen lukket.Anonymous poster hash: 4d3a9...8c3

Jeg forsvarer faktisk ikke drittslengingen her inne, slike valg må de som skriver her inne stå for selv, men jeg sier at man som "et kjent amsikt" faktisk ikke kan vente noe annet dessverre, slik er det, og slik komme det dessverre til og fortsette med!

 

Anonymous poster hash: 16d70...4b5

Men du bidrar heller ikke til å prøve å gjøre noe med det.

Og den første kommentaren din var ikke akkurat pen den heller.

 

Anonymous poster hash: 4d3a9...8c3

Til det vil jeg si at da er du veldig veldig hårsår hvis den lille kommentaren der var ufin!

Jeg mener selv at jeg vet hvor grensen for drittslenging går, og jeg vil si at jeg er såpass voksen at det gjør jeg faktisk ikke. Syntes ikke kommentaren min var bidrag til drittslenging, men bare en litt komisk påpeking. Beklager hvis du følte deg støtt av den!

 

Anonymous poster hash: 16d70...4b5

Skrevet

 

 

 

 

 

 

 

Dette er en gammel tråd men her skal faktisk den ekte Mr Young Mother svare alle deres spørsmål.

Dropsmammaen er jeg gift med. Den beste kona en mann kan ha. Jeg er Ronnie fra unge-mødre sessong 6 og sessong litt eldre. Jeg leser deres drittsnakk opp og ned, drops her og drops der.. Det er for faen meg ikke drops, det er smurf.. En pastil!

Jenta var syk, og barnehagen hadde fordømt ikke ringt som vanlig. De ringer jo ikke om jenta har 40 i feber. Det er Rakkestad det. Men ja, fullt crew inne på kjøkkenet som lar filmen gå. Og så sitter dere som etterpåkloke spåkjærringer og forklarer hva dere vill gjort annerledes? Dere kommer ei heller aldri på TV, så det er sagt.

Vennligst respekter det dere ser på. Det er totalt valgfritt om dere vill se på oss, eller Paradise Hotel.

Tragiske troll....

Nå ble jeg flau på dine vegne, Mr young mother! Anonymous poster hash: 96b45...b99
Hehehe, sette var litt morsomt.

For første gang er ser jeg et svar fra en mann her inne, Itillegg så er det mannen til en av unge mødre damene, og oppå det hele, så har han funnet opp igjen en tråd fra oktober for å pekepinne oss damer her inne ;-)Anonymous poster hash: 16d70...4b5

Folk googler seg selv, og det kan ikke være mye morro at sånt kommer opp! Anonymous poster hash: 4d3a9...8c3
Det er jeg helt enig i. Men én må nesten bare forvente at det blir snakkis på slike forum når man deltar på et program som unge mødre!Anonymous poster hash: 16d70...4b5
Så det er greit å snakke dritt bare fordi noen har deltatt i ett tv-program? Hva med ff og nelia, navnevalget til tone osv? Dette er ett prakteksemplar på hva de kommer til å møte i fremtiden, og konsekvensene blir nevnt under hver tråd, men ingen ser ut til å bry seg om at de faktisk sårer folk. Er der virkelig en grense på når det er greit å snakke dritt om folk?

Har man ikke noe pent å si bør man holde munnen lukket.Anonymous poster hash: 4d3a9...8c3

Skal jeg lære deg forskjellen på "et" og "ett"?Anonymous poster hash: c42d3...911
Gidder du å ta med de andre skrivefeilene mine i samme slengen eller? Anonymous poster hash: 4d3a9...8c3

Nei, men akkurat det er såpass graverende at jeg synes du fortjener en sjanse til å lære. Vet du virkelig ikke forskjellen?

 

Anonymous poster hash: c42d3...911

Skrevet

 

 

 

 

 

 

 

 

Dette er en gammel tråd men her skal faktisk den ekte Mr Young Mother svare alle deres spørsmål.

Dropsmammaen er jeg gift med. Den beste kona en mann kan ha. Jeg er Ronnie fra unge-mødre sessong 6 og sessong litt eldre. Jeg leser deres drittsnakk opp og ned, drops her og drops der.. Det er for faen meg ikke drops, det er smurf.. En pastil!

Jenta var syk, og barnehagen hadde fordømt ikke ringt som vanlig. De ringer jo ikke om jenta har 40 i feber. Det er Rakkestad det. Men ja, fullt crew inne på kjøkkenet som lar filmen gå. Og så sitter dere som etterpåkloke spåkjærringer og forklarer hva dere vill gjort annerledes? Dere kommer ei heller aldri på TV, så det er sagt.

Vennligst respekter det dere ser på. Det er totalt valgfritt om dere vill se på oss, eller Paradise Hotel.

Tragiske troll....

Nå ble jeg flau på dine vegne, Mr young mother! Anonymous poster hash: 96b45...b99
Hehehe, sette var litt morsomt.

For første gang er ser jeg et svar fra en mann her inne, Itillegg så er det mannen til en av unge mødre damene, og oppå det hele, så har han funnet opp igjen en tråd fra oktober for å pekepinne oss damer her inne ;-)Anonymous poster hash: 16d70...4b5

Folk googler seg selv, og det kan ikke være mye morro at sånt kommer opp! Anonymous poster hash: 4d3a9...8c3
Det er jeg helt enig i. Men én må nesten bare forvente at det blir snakkis på slike forum når man deltar på et program som unge mødre!Anonymous poster hash: 16d70...4b5
Så det er greit å snakke dritt bare fordi noen har deltatt i ett tv-program? Hva med ff og nelia, navnevalget til tone osv? Dette er ett prakteksemplar på hva de kommer til å møte i fremtiden, og konsekvensene blir nevnt under hver tråd, men ingen ser ut til å bry seg om at de faktisk sårer folk. Er der virkelig en grense på når det er greit å snakke dritt om folk?

Har man ikke noe pent å si bør man holde munnen lukket.Anonymous poster hash: 4d3a9...8c3

Jeg forsvarer faktisk ikke drittslengingen her inne, slike valg må de som skriver her inne stå for selv, men jeg sier at man som "et kjent amsikt" faktisk ikke kan vente noe annet dessverre, slik er det, og slik komme det dessverre til og fortsette med!

 

Anonymous poster hash: 16d70...4b5

Men du bidrar heller ikke til å prøve å gjøre noe med det.

Og den første kommentaren din var ikke akkurat pen den heller.

 

Anonymous poster hash: 4d3a9...8c3

Til det vil jeg si at da er du veldig veldig hårsår hvis den lille kommentaren der var ufin!

Jeg mener selv at jeg vet hvor grensen for drittslenging går, og jeg vil si at jeg er såpass voksen at det gjør jeg faktisk ikke. Syntes ikke kommentaren min var bidrag til drittslenging, men bare en litt komisk påpeking. Beklager hvis du følte deg støtt av den!

 

Anonymous poster hash: 16d70...4b5

Jeg blir ikke støtt av noe her, men jeg mener fortsatt at kommentaren din ikke bidro til det bedre.

 

Anonymous poster hash: 4d3a9...8c3

Skrevet

 

 

 

 

 

 

 

 

Dette er en gammel tråd men her skal faktisk den ekte Mr Young Mother svare alle deres spørsmål.

Dropsmammaen er jeg gift med. Den beste kona en mann kan ha. Jeg er Ronnie fra unge-mødre sessong 6 og sessong litt eldre. Jeg leser deres drittsnakk opp og ned, drops her og drops der.. Det er for faen meg ikke drops, det er smurf.. En pastil!

Jenta var syk, og barnehagen hadde fordømt ikke ringt som vanlig. De ringer jo ikke om jenta har 40 i feber. Det er Rakkestad det. Men ja, fullt crew inne på kjøkkenet som lar filmen gå. Og så sitter dere som etterpåkloke spåkjærringer og forklarer hva dere vill gjort annerledes? Dere kommer ei heller aldri på TV, så det er sagt.

Vennligst respekter det dere ser på. Det er totalt valgfritt om dere vill se på oss, eller Paradise Hotel.

Tragiske troll....

Nå ble jeg flau på dine vegne, Mr young mother! Anonymous poster hash: 96b45...b99
Hehehe, sette var litt morsomt.

For første gang er ser jeg et svar fra en mann her inne, Itillegg så er det mannen til en av unge mødre damene, og oppå det hele, så har han funnet opp igjen en tråd fra oktober for å pekepinne oss damer her inne ;-)Anonymous poster hash: 16d70...4b5

Folk googler seg selv, og det kan ikke være mye morro at sånt kommer opp! Anonymous poster hash: 4d3a9...8c3
Det er jeg helt enig i. Men én må nesten bare forvente at det blir snakkis på slike forum når man deltar på et program som unge mødre!Anonymous poster hash: 16d70...4b5
Så det er greit å snakke dritt bare fordi noen har deltatt i ett tv-program? Hva med ff og nelia, navnevalget til tone osv? Dette er ett prakteksemplar på hva de kommer til å møte i fremtiden, og konsekvensene blir nevnt under hver tråd, men ingen ser ut til å bry seg om at de faktisk sårer folk. Er der virkelig en grense på når det er greit å snakke dritt om folk?

Har man ikke noe pent å si bør man holde munnen lukket.Anonymous poster hash: 4d3a9...8c3

Skal jeg lære deg forskjellen på "et" og "ett"?Anonymous poster hash: c42d3...911
Gidder du å ta med de andre skrivefeilene mine i samme slengen eller? Anonymous poster hash: 4d3a9...8c3
Nei, men akkurat det er såpass graverende at jeg synes du fortjener en sjanse til å lære. Vet du virkelig ikke forskjellen?

 

Anonymous poster hash: c42d3...911

Joda jeg vet godt forskjellen. Men det er ikke alltid mobilen min vet det;)

Men det som faktisk er graverende her er at det eneste du ønsket å bidra med var en skrivefeil.

 

Anonymous poster hash: 4d3a9...8c3

Skrevet

Mulig han godeste Far tok seg noe sterkere enn smurfepastiller i går natt ;)

Kanskje det ble litt mye "voksenbrus" ;)

Siden han tar seg bryet verdt å lete opp en gammel tråd på et mammaforum ;-)

He he he!

 

Anonymous poster hash: f2d77...63e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...