Gå til innhold

"unge mødre - litt eldre"

Anbefalte innlegg

Skrevet

På 5 nå.

Skjønner ikke hva enkelte foreldre tenker med av og til...

Moren lager middag. Far og datter kommer inn døra. Mora gir ungen 1 drops og sier "nå er det middag". Så gjemmer hun dropsene i skapet. Ungen sutrer og vil ha drops. "Nei, nå er det middag" gjentar moren. Så sutrer ungen mer. Da gir moren ungen esken med drops, setter henne i stolen ved bordet og gir henne brus? Jaja :P

Blir spennende å se fortsettelsen...

Anonymous poster hash: f0eb2...867
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakk om å la ungen bestemme !!

Anonymous poster hash: 54200...9ac

Skrevet

Lo litt av mannen (Ronnie?), da han snakket om han at skulle bli pappa til nr. to. "Det er vel bra for Norge, da" :P 

Skrevet

Begge foreldra må jo være helt blåst. Siter faktisk bare å måper over de. Der er det ungen som styrer hele showet.

Skrevet

Selvfølgelig er ikke jenta sulten på mat når hun sitter der med en dropseske i hånda... Ble litt oppgitt. Jenta var tydelig sjefen. Kan jo hende de ikke ville være strenge foran kamera, men synes ikke noe om så ettergivende foreldre

Anonymous poster hash: e57a9...426

Skrevet

Hun Gunn Britt virka som en superflink mamma! Hun brunetta var skikkelig fjollete :P 

Anonymous poster hash: d02ce...dab
Skrevet

Haha, ja ble litt overrasket der selv ja...

"Vi prøver jo spise Sundt da" sier moren mens brusen står på bordet og ungen på 3,5 sitter i en babystol med en pakke drops i handa...

Litt håpløst

Anonymous poster hash: 3b001...55d

Skrevet

Det der reagerte jeg også på.. Hvorfor gi ungen drops for så og si at det er middag? Er jo logisk at ungen da ikke vil ha middag men bare drops.. Og synst heller ikke at barn skal få brus til middag i hverdagen..

Til og med jeg som bare er 18 skjønner at det blir helt feil!  

Anonymous poster hash: 0f8ef...e28
Skrevet

hadde sikkert også gitt sukkerpakke, hvis det stod om et skikkelig trassanfall på tv.. (hadde først og fremst ikke vært med på en slikt program altså)

Anonymous poster hash: fec51...77e
Skrevet

Skulle ikke hun Camilla ( villa paprika ) være i kveld å?

Anonymous poster hash: 0f2d9...9d6

Skrevet

Haha, ja ble litt overrasket der selv ja...

"Vi prøver jo spise Sundt da" sier moren mens brusen står på bordet og ungen på 3,5 sitter i en babystol med en pakke drops i handa...

Litt håpløst

Var den ungen 3.5 år? :-O Jeg stusset på at hun satt i babystol siden hun pratet såpass godt, men trodde ikke hun var så gammel. Og drops og brus i stedet for middag er jo bare tragisk.

Anonymous poster hash: f8214...c66

Skrevet

Hun var vel redd for et skikkelig trassanfall på tv da. Hun er jo 3,5 år, min 3 åring kan lage et sant helvette om han ikke får det som han vil Jeg gir ikke etter, men ville helst unngått det på tv. Middagen og brusen var vel bare for å gjøre det ekstra koselig den dagen de er på tv, tviler på at den ene dagen er slik de har det hver dag. Men jeg stusset litt på babystol da. 

Anonymous poster hash: 67b49...a9c
Skrevet

Denne dropsmammaen, er det hun som går i kjøleskapet i reklamen og finner seg en boks med noe og sier at man ikke trenger å være alkoholfri hele døgnet, særlig ikke når man går hjemme med barnet hele dagen? For det ble jeg provosert over!

Og så hun som var blond før som snakker om at hun ikke lenger hadde Palestinablondt hår :-P

Har bare sett reklamen og...vel...hjelpemeg!

Anonymous poster hash: 424b0...93a

Skrevet

Nei dropsammaen er hun fra rakkestad som er høygravid nå, hun med alkoholutsagnet er Marthe... Hun med sort hår som er vell vimsete.

Og ja, for ikke å snakke om hun med palestinablondt hår, det er hun Villa paprika. Hun var ikke med i dag :)

Skrevet

Ville heller vist ett trassanfall på tv en å gi etter. Trass er noe alle unger går igjennom en eller annen gang. Ville heller vist meg som en mor som satte grenser og ikke ga etter pga litt trass.

Hun andre som sier dette med alkohol. Det håper jeg virkelig er feil. At hun sier feil. Det går da ikke an å mene det hun sier. Hun sier jo noe all av at det er ikke så farlig å drikke litt selv om man har ungen å spesielt ikke når hun er alene med ungen. Hun må jo mene det motsatte.

Skrevet

Hun Gunn Britt virka som en superflink mamma! Hun brunetta var skikkelig fjollete :P

Anonymous poster hash: d02ce...dab

Gunn Britt er fantastisk :)
  • 6 måneder senere...
Skrevet

Dette er en gammel tråd men her skal faktisk den ekte Mr Young Mother svare alle deres spørsmål.

Dropsmammaen er jeg gift med. Den beste kona en mann kan ha. Jeg er Ronnie fra unge-mødre sessong 6 og sessong litt eldre. Jeg leser deres drittsnakk opp og ned, drops her og drops der.. Det er for faen meg ikke drops, det er smurf.. En pastil!

Jenta var syk, og barnehagen hadde fordømt ikke ringt som vanlig. De ringer jo ikke om jenta har 40 i feber. Det er Rakkestad det. Men ja, fullt crew inne på kjøkkenet som lar filmen gå. Og så sitter dere som etterpåkloke spåkjærringer og forklarer hva dere vill gjort annerledes? Dere kommer ei heller aldri på TV, så det er sagt.

Vennligst respekter det dere ser på. Det er totalt valgfritt om dere vill se på oss, eller Paradise Hotel.

Tragiske troll....

Skrevet

Dette er en gammel tråd men her skal faktisk den ekte Mr Young Mother svare alle deres spørsmål.

Dropsmammaen er jeg gift med. Den beste kona en mann kan ha. Jeg er Ronnie fra unge-mødre sessong 6 og sessong litt eldre. Jeg leser deres drittsnakk opp og ned, drops her og drops der.. Det er for faen meg ikke drops, det er smurf.. En pastil!

Jenta var syk, og barnehagen hadde fordømt ikke ringt som vanlig. De ringer jo ikke om jenta har 40 i feber. Det er Rakkestad det. Men ja, fullt crew inne på kjøkkenet som lar filmen gå. Og så sitter dere som etterpåkloke spåkjærringer og forklarer hva dere vill gjort annerledes? Dere kommer ei heller aldri på TV, så det er sagt.

Vennligst respekter det dere ser på. Det er totalt valgfritt om dere vill se på oss, eller Paradise Hotel.

Tragiske troll....

Huff så sint du var da gitt! Lenge siden du har fått deg en drops lille surpromp?

Anonymous poster hash: d8573...52e

Skrevet

Tragiske troll....

Huff så sint du var da gitt! Lenge siden du har fått deg en drops lille surpromp?

Anonymous poster hash: d8573...52e

Nei!!! Ikke drops - PASTILL!!!!! 😂😂😂

Anonymous poster hash: ed7dc...b02

Skrevet

Ville heller vist ett trassanfall på tv en å gi etter. Trass er noe alle unger går igjennom en eller annen gang. Ville heller vist meg som en mor som satte grenser og ikke ga etter pga litt trass.

Hun andre som sier dette med alkohol. Det håper jeg virkelig er feil. At hun sier feil. Det går da ikke an å mene det hun sier. Hun sier jo noe all av at det er ikke så farlig å drikke litt selv om man har ungen å spesielt ikke når hun er alene med ungen. Hun må jo mene det motsatte.

Hvis man bare har sett reklamen så vet man jo ikke sammenhengen. Det at hun brunetten sa at alkohol var greit når man var alene med barn var jo tatt ut av en sammenheng hvor hun bare fjaset og tullet rundt i huset. Det var altså bare tull! Hun mente ikke det. Så akkurat den saken er egentlig ikke noen sak hadde du bare sett episoden. Hun skulle etterligne noe amerikansk tv program (my crib??) og bare tullet!!!!! Jeg kjenner henne ikke altså, men blir oppgitt når enkelte faktisk tror slike ting når de ikke har sett episoden. For da hadde dere skjønt det.

Forøvrig er det mange andre ikke fullt så smarte unge mødre som sier og gjør veldig mye rart.......

Anonymous poster hash: ed7dc...b02

Skrevet

Tragiske troll....

Nå ble jeg flau på dine vegne, Mr young mother!

Anonymous poster hash: 96b45...b99

Skrevet

Tragiske troll....

Nå ble jeg flau på dine vegne, Mr young mother! Anonymous poster hash: 96b45...b99

Hehehe, sette var litt morsomt.

For første gang er ser jeg et svar fra en mann her inne, Itillegg så er det mannen til en av unge mødre damene, og oppå det hele, så har han funnet opp igjen en tråd fra oktober for å pekepinne oss damer her inne ;-)

Anonymous poster hash: 16d70...4b5

Skrevet

Tragiske troll....

Nå ble jeg flau på dine vegne, Mr young mother! Anonymous poster hash: 96b45...b99
Hehehe, sette var litt morsomt.

For første gang er ser jeg et svar fra en mann her inne, Itillegg så er det mannen til en av unge mødre damene, og oppå det hele, så har han funnet opp igjen en tråd fra oktober for å pekepinne oss damer her inne ;-)

Anonymous poster hash: 16d70...4b5

Folk googler seg selv, og det kan ikke være mye morro at sånt kommer opp!

Anonymous poster hash: 4d3a9...8c3

Skrevet

Har du fremdeles "Corona"-shortsen din eller har Fruen kastet den igjen? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...