Gå til innhold

Savner dere å ha sex med andre menn?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Savner det ikke, men alle har vel tanker om slikt?

 

Mine fantasier om andre menn begrenser seg til en situasjon der jeg og mannen ikke er sammen lenger. Jeg har kjent attraksjon og møtt menn jeg ser at jeg kunne passet med, men klarer liksom ikke å få mannen ut av bildet i en fantasi en gang. Derfor er det også alltid mannen som har gått fra meg i fantasiene;)



Anonymous poster hash: 7de5e...f97
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg savnet det. Så nå har jeg flyttet ut og skaffet meg et par elskere.

 

Anonymous poster hash: 56d83...f6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men skulle gjerne hatt mer sex, men fantasiene går ut på mer sex med mannen ikke andre

 

Anonymous poster hash: 09dac...064

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner det ikke. Men det hender det dukker opp en og annen deilig mann jeg får litt følelser for. Da er det ekstra gøy å late som om det er han jeg har sex med når mannen min og jeg en sjelden gang har oss. Da blir sexen bra da!

 

Anonymous poster hash: 67fac...7f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei æsj!

 

Kunne faktisk ikke tenkt meg å ha sex med noen andre enn mannen min. Den intimiteten vi deler og kjenner hverandre tvers igjennom.

 

Bare tanken sv en anen mann intimt med meg gjør meg uvel, og det hadde blitt så kleint. Uansett hvor fin/deilig han hadde vært hadde ikke kjærligheten bak vært det samme.

 

Anonymous poster hash: 61a1e...1f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg håper jeg ikke trenger å skaffe meg en annen partner resten av livet. Min mann er perfekt for meg, og selv om sex ikke er like spennende etter 10 år så er det langt fra kjedelig. Og jeg har aldri satt pris på ons. Syns de fleste menn har uvaner eller ting ved seg som er frastøtende mtp å være intim med dem. Damer også, for den saks skyld. Det kan være alt fra snusing, lange tånegler, drikke fra melkekartongen, sminke (damer altså - skjønner ikke hvirdan menn orker å kline med damer full av leppestift eller som stinker parfyme), svettelukt til aggresjon og banning. Jeg setter VELDIG stor pris på mannen min! ❤️

 

Anonymous poster hash: 7f61a...a9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi ble ikke sammen før i slutten av 20 årene, og aldri møtt noen som er så god i senga som han jeg bor med. Så nei.. ferdig med talentløse frosker. Men tror det er helt normalt å fantasere om ting, bare å huske at fantasien ofte er bedre enn virkeligheten ;)

 

Anonymous poster hash: b0e41...d13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Og er på nippet til å være utro. Mannen viste seg å være aseksuell etter at vi ble gift og fikk barn, så her blir det aldri noe mer sex i huset. Jeg er nå i tankeboksen om jeg skal gå, forlange åpent forhold (har foreslått det for ham, men han nekter) eller gå bak ryggen hans og få meg en elsker. Mannen var grei i senga før han altså, så det er ikke det altså.



Anonymous poster hash: 647ee...a45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, virkelig ikke. Har et ufattelig godt sexliv med mannen min. Og hans penis vil jeg virkelig ikke bytte ut.

 

Anonymous poster hash: 418d7...f96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært utro mot min samboer, med en mann som er ufattelig mye deiligere og kåtere enn min samboer. Har nøstet opp i alt nå, og er trofast igjen, men jeg savner den sinnsykt deilige sex'en. Vet ikke om monogami er for meg. Trenger flere menn som dekker ulike behov!

 

Anonymous poster hash: 7cf32...c34

Det er du ikke alene om...

 

Anonymous poster hash: 3d331...07a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Tenker at det er et sunnhetstegn når tanken på å bare ha sex med Kjæresten min resten av livet _ikke_ friker meg ut 😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Vi har det slik at vi har lov til å ha oss med noen andre en gang i året. Handler ikke om at vi ikke er nok for hverandre, men tror nok det kan være med på å krydre sexlivet. På hvilken måte er jeg litt usikker på, men jeg tanken på at fruen ligger med en annen mann, tiltrekker meg litt. 

Men selv om jeg har lov, har ikke jeg ligget med andre. Vet ikke helt hvordan det hadde vært. Selv om jeg får lov, hadde det samtidig vært noe galt over det. 

Anonymkode: 44920...ac5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det gjør jeg. Og tror jeg kunne vært utro hvis anledningen bød seg med enkelte menn. Kjenner at jeg har dårlig selvkontroll når jeg drikker litt alkohol, så til nå har jeg droppet å dra i festlige lag med menn jeg har hatt flørtende tone med før jeg møtte mannen.

Anonymkode: 266f8...67d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har hatt sex med flere enn jeg er stolt av. Men jeg savner å kjenne på følelsen st noen har lyst på meg og tar på meg på en måte som gjør at jeg har lyst på sex.

Anonymkode: 927ad...030

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner sex! Med hvem som helst.. har vært gift i 20 år, og vi er ikke fysisk nære hverandre. 

Anonymkode: 55e59...14b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg savner sex forferdelig mye. Å føle at noen har lyst på meg, være skikkelig kåt, å ha skikkelig bra sex... Føler at jeg visner i forholdet mitt.

Anonymkode: 7ab70...4e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei 😊 vi har bedre sex nå enn det vi hadde i begynnelsen. Vi har vært sammen i 12 år og har 4 barn sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh yes. Så mange flotte menn der ute. Skulle gjerne hatt sex med flere. 

Men har aldri vært og kommer ikke til å være utro. Ikke noe ønske om å såre den jeg er gift med. 

Anonymkode: cb152...8d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er singel så sånn sett kunne jeg hatt sex med alle jeg ville, men sex er oppskrytt og jeg gidder ikke å ha sex med noen. Deilig å være singel og slippe det maset der.

Anonymkode: 18d05...36c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært i forhold i 6 år. De siste mnd har jeg begynt å tenke mer på dette faktisk. Kjenner at jeg kan ha sykt lyst på andre menn osv, og slik har jeg ikke hatt det tidligere

Anonymkode: a81a6...9d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde dere kunne hatt sex med noen dere visste var utro da? Har inntrykk av at det er lettere for menn enn for kvinner. 

Anonymkode: 44920...ac5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3/11/2018 den 11.24, Anonym bruker skrev:

Ja jeg savner sex forferdelig mye. Å føle at noen har lyst på meg, være skikkelig kåt, å ha skikkelig bra sex... Føler at jeg visner i forholdet mitt.

Anonymkode: 7ab70...4e7

Samme her. Savner så sex. Dette at en mann har lyst på meg. Se han er kåt og bare vil trenge inn i meg, å pule. Men blir bare i fantasien.

Anonymkode: ed9bb...9f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA. Og savner nesten enda mer å kline med andre, føle på spenningen.. Mannen min er dessverre skikkelig dårlig til å kline:(

Jeg har vært betatt av en annen lenge, og herregud så lyst jeg har på han.. 

Anonymkode: 7a71c...9f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...