Gå til innhold

Savner dere å ha sex med andre menn?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

 

Savner å ha sex med EN spesiell mann. Pen, sprek, deilig og yngre enn meg ;) Men fikk en sms på søndag så lever nå i håpet :)

 

Anonymous poster hash: ca8b0...9c4

 

Har du planer om å være utro eller misforsto jeg?

Hvor mye yngre er han da?

 

Anonymous poster hash: 50b1c...50c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt å se at det ikke bare er jeg som tenker slik av og til :)

Jeg synes ikke det er greit å være utro, men jeg kan forstå at noen velger å være det en gang iløpet av et livslangt forhold. Spesielt de som har vært i et forhold siden de var 20 år og yngre.

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 50b1c...50c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal være helt ærlig ovenfor deg selv (og oss her inne).

Uansett hvor deilig det er å ha sex med ektemannen så må det da være et lite savn etter spenningen og det å ha sex med en annen?

 

Vi har vært sammen i 15år og har enda et herlig sexliv.

Til tross for det så savner jeg å kjenne en annen manns hender på meg og bli behandlet annerledes av en annen mann under sex.

 

Har aldri vært utro og kommer nok aldri til å være det. Men noen dager skulle jeg ønske det var lov med ONS selv om man er gift ;)

 

Anonymous poster hash: 50b1c...50c

 

Nei., har pult nok rundt før jeg traff samboern ;)

 

Anonymous poster hash: 0a9e3...2b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg savner den spenningen det er å ha sex med en man nylig har blitt kjent med. Blir av og til småbetatt av andre menn og kan da fantasere om sex med de! Kommer imidlertid ikke til å være utro, og får trøste meg med at jeg fikk rast fra meg før jeg traff min mann, men drømmene mine vil jeg fortsatt ha- og det uten dårlig samvittighet! :-)



Anonymous poster hash: c795f...60e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men jeg er nok egentlig ikke skapt for et monogamt forhold. Jeg har hatt sex med mange, men det endrer ikke følelsene mine. Føler ikke at jeg har noe ugjort, men jeg liker tanken på å bli tilfredsstilt av flere. Vi har et fint forhold og sexliv. Skulle gjerne hatt et åpent forhold, men han ønsker ikke det, så det respekterer jeg.

 

Anonymous poster hash: 55dac...21e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har vært sammen med mannen min i 11år, og selvfølgelig hadde det vært spennende med noe nytt.

Men utro vil jeg nok aldri være, siden vi elsker hverandre og fortsatt har ett bra sexliv.

 

Anonymous poster hash: 852bd...909

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Annonse

Gamal tråd men like aktuell

.Hvis du skal være helt ærlig ovenfor deg selv (og oss her inne).

Uansett hvor deilig det er å ha sex med ektemannen så må det da være et lite savn etter spenningen og det å ha sex med en annen?

Vi har vært sammen i 15år og har enda et herlig sexliv.
Til tross for det så savner jeg å kjenne en annen manns hender på meg og bli behandlet annerledes av en annen mann under sex.

Har aldri vært utro og kommer nok aldri til å være det. Men noen dager skulle jeg ønske det var lov med ONS selv om man er gift  ;)

 

Kunne heller ikkje tenkje meg å vere utru. Gud kor flaut å sei det, men savner ikkje berre en annen manns hender, men og en annen manns penis. Og gjerne av det store slaget. Savner en slik i meg, nært og godt, uten beskyttelse, men av ein eg kan stole på. Savner å kjenne spruten opp i meg. Gud kor eg savner det!.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan forstå tiltrekningen og fristelsen med en ny flørt og spenningen som ligger i det, men ikke sex, liker ikke tanken på at en annen mann skal se meg naken. Ingen store komplekser ift kroppen altså, men med mannen VET jeg at han elsker og aksepterer meg ❤

 

Anonymous poster hash: a1186...934

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha født en hel haug med unger så skal jeg kun ligge med min mann i resten av mitt liv... Blitt slapp og vid som ei låvedør som slepper ut f*** fiser under hver akt! Så tanken på å ligge med en annen er helt fjern her gitt...........

 

Anonymous poster hash: b2ac5...9e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men savner sex med jenter.

Mannen vet det da. Og det er greit å se på ute, så lenge jeg kun nyter ham hjemme.

 

Anonymous poster hash: 9840c...135

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært utro mot min samboer, med en mann som er ufattelig mye deiligere og kåtere enn min samboer. Har nøstet opp i alt nå, og er trofast igjen, men jeg savner den sinnsykt deilige sex'en. Vet ikke om monogami er for meg. Trenger flere menn som dekker ulike behov!

 

Anonymous poster hash: 7cf32...c34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke i det hele tatt. Jeg opplever sex som noe veldig intimt og personlig. Føler meg bare ubekvem med ny partner, klarer først å slappe av seksuelt når forholdet har blitt seriøst. 



Anonymous poster hash: 48566...be1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner absolutt ikke å ha sex med andre menn for jeg har aldri fått noe godt ut av det for å si det sånn.. likevel kjenner jeg på en sånn teit følelse av at jeg skulle ønske noen visste hvor god jeg var, sånn typisk jeg kunne tenkt meg å ha sex med andre menn for å se hvor mye DE nyter å ha sex med MEG for å vise hva jeg kan og hvor god jeg er! Skikkelig teit men var min ærlige tanke

 

Anonymous poster hash: 19bb9...3ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JJJJAAAAAAA. Er så dritforelsket i en annen enn mannen min. Misforstå meg korrekt. Jeg elsker mannen min igjennom 15 år og vi har det fantastisk. Jeg har aldri hatt noen andre sexpartnere enn han, traff han da jeg var 19. Det er bare det at jeg har møtt en annen mann, som jeg ikke har vært utro med, men flørtet med. Den deilige følelsen av nyforelskelse kom tilbake. Elektrosjokk bare han rørte ved meg, adrenalin hver gang han ringte eller sendte SMS. Vi har danset sammen noen ganger og kroppen våre sankere samme språk, helt fantastisk deilig. Desverre etter at han forstod at jeg har valgt å være trofast med mannen min hører jeg mindre og mindre fra han. Skjønner han også, han er jo forelske i meg og vil vel beskytte seg. Men skulle så gjerne ha hatt en heftig natt med han, det er så elektrisk, det kunne bare ha vært godt.....fantasiene mine med han er bare ville. Dette er som tatt ut av Allers, og jeg trodde virkelig ikke at noe slikt kunne skje, meg. Jeg er for polygami!

 

Anonymous poster hash: c1582...38b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ja, hele tiden.

 

Jeg har alltid ment at mennesket ikke er skap for å være monogame!

 

Anonymous poster hash: a90cf...48e

Der er jeg 100 % enig med deg!

 

Og for å svare på spørsmålet; jeg slipper heldigvis det savnet. Mannen og jeg har åpent forhold, så jeg har sex med hvem jeg vil! 😊

 

 

Anonymous poster hash: a90cf...48e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hater den usikkerheten i begynnelsen og elsker den tryggheten vi har nå. Har mer variert og spennende sex enn noen gang.

 

Anonymous poster hash: 1dd67...c01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Dessverre :(

Er glad i, og knyttet til mannen min, selv om vi har noen problemer.

Hadde en elsker som jeg hadde helt vilt god sex med. Mannen fant ut av det, og jeg måtte avslutte sideforholdet.

Nå er det atter en ny og sexy mann som viser meg interesse. Vi flørter, og jeg sliter veeeldig med å holde meg i skinnet. Drømmer og fantaserer, og vet at han også gjør det. Han er utrolig pen og veltrent. Yngre enn meg. Blir smigret, og liker sommerfuglene i magen. Blir som en avhengighetsdannende rus.

Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, og skulle ønske jeg levde i et åpent forhold. Men det hadde sikkert fucket opp følelsene mine det også. Så ja, prøver å være monogam, men ikke lett!

 

Anonymous poster hash: a878a...664

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne heller ikkje tenkje meg å vere utru. Gud kor flaut å sei det, men savner ikkje berre en annen manns hender, men og en annen manns penis. Og gjerne av det store slaget. Savner en slik i meg, nært og godt, uten beskyttelse, men av ein eg kan stole på. Savner å kjenne spruten opp i meg. Gud kor eg savner det!.

 

Det er selve sexen slik du så ærlig beskriver det jeg savner mest og.

 


Anonymous poster hash: 9aa91...2e8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Dessverre :(

Er glad i, og knyttet til mannen min, selv om vi har noen problemer.

Hadde en elsker som jeg hadde helt vilt god sex med. Mannen fant ut av det, og jeg måtte avslutte sideforholdet.

Nå er det atter en ny og sexy mann som viser meg interesse. Vi flørter, og jeg sliter veeeldig med å holde meg i skinnet. Drømmer og fantaserer, og vet at han også gjør det. Han er utrolig pen og veltrent. Yngre enn meg. Blir smigret, og liker sommerfuglene i magen. Blir som en avhengighetsdannende rus.

Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, og skulle ønske jeg levde i et åpent forhold. Men det hadde sikkert fucket opp følelsene mine det også. Så ja, prøver å være monogam, men ikke lett!

 

Anonymous poster hash: a878a...664

Akkurat samme som min situasjon.

Bortsett fra at nå vet jeg at jeg sårer mannen min (dreit i det da jeg hadde elsker sist, pga forholdet til mannen min var så dårlig da)... ønsker å være til å stole på og ta vare på faren til mine barn (han er veldig snill). Så håper jeg en vakker dag, når barna er litt større, at vi kan ha et åpnere forhold...

 

Anonymous poster hash: 7cf32...c34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke nå, men gjorde det i mitt forrige forhold, for der slutta vi å ha sex.

 

Nå savner jeg å ha sex med ei jente!

 

Anonymous poster hash: a6035...d2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...