Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 28. oktober 2013 #26 Skrevet 28. oktober 2013 jeg har på ingen måte noen oversikt over hvem som liker eller ikke liker det jeg publiserer. Og jeg liker andres statuser og/eller bilder dersom jeg liker dem, ikke for å bli lagt merke til eller få likes igjen.
*SommerFrisk* Skrevet 28. oktober 2013 #27 Skrevet 28. oktober 2013 Jeg forventer ikke at alle skal være hodestups forelsket i meg og mitt liv. Så NEI det har jeg ikke tenkt på. Facebook i seg selv betyr ikke så mye at jeg ligger søvnløs og tenker på at Line ikke likte det bildet jeg la ut i går, og nå ikke får sove fordi jeg ikke kan bestemme meg for om jeg egentlig burde slette henne. . . Jeg har mange forskjellige venner og bekjente på min venneliste. Noen liker barn og har barn selv, de liker ofte bilder av barna. Noen liker ikke engang barn, i alle fall ikke i samme skala som meg selv, og liker bildene sjeldent. Forventer jeg respekt for meg og mine interesser, så får jo jeg også respektere at alle ikke synes mitt liv og mine unger er det mest spennende på deres News feed. Hadde facebook gått så til huet på meg, så hadde jeg sletta kontoen min, HI. Jeg kan ikke vurdere mitt liv og mine interesser basert på hvor mange likes jeg får.
Gjest Anybody Skrevet 28. oktober 2013 #28 Skrevet 28. oktober 2013 Jeg liker det jeg liker. Jeg får alltid mye likes og liker det tilbake jeg finner morsomt og liker Hat en som legger ut 10 statuser hver dag, det er slitsomt, men liker iblant, for få andre gjør det Jeg går aldri inn på profiler, jeg er bare på førstesiden og liker det som er der. Så er jeg inne der på rett tid så går jeg ikke inn på profilene il folk for å se om det er be jeg liker... Her om dagen slettet jeg vel nærmere 150 venner. Rydder opp jevnt og trutt
Lammelåret Skrevet 28. oktober 2013 #29 Skrevet 28. oktober 2013 Kan være lurt å sjekke innstillinger. Jeg lar av og til være å kommentere hvis vedkommende har alt offentlig, er ikke alltid jeg vil kommentere overfor hele verden. I sum blir det ganske mye som blir lagt til meg og mitt navn - ting som siden kan søkes opp av folk som forstår dette uten kontekst. Noe å tenke over?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå