Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2013 #1 Skrevet 28. oktober 2013 Har du lagt merke til folk på facebook som er aktive, men som aldri kommenterer eller trykker liker på deg?Gjør du noe spesielt med de? f.eks. trykker ekstra ivrig på de så de legger merke til deg, eller slutter å like hos dem.(Jada, sikkert kjempebarnslig, men bare lurer. Har selv lagt merke til en venninde som aldri liker bildene mine men som ofte kommenterer på andre, og da begynner en jo å lure. Men det er jo tabu å ta opp noe sånt.) Anonymous poster hash: 33e7d...660
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2013 #2 Skrevet 28. oktober 2013 Hehe.... Anonymous poster hash: 3548c...bc5
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2013 #3 Skrevet 28. oktober 2013 Jeg liker og kommentere bare på ting som der og da ligger høyt på tidslinjen. Gidder aldri bla Så helt tilfeldig hva jeg liker! Anonymous poster hash: 5895e...51d
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2013 #4 Skrevet 28. oktober 2013 Er du voksen du som skriver dette innlegget? Jeg legger ikke merke til hvem som ikke "liker" og trykker "liker" på bilder som er fine uavhengig om jeg får "liker" tilbake eller ikke. Anonymous poster hash: b5e88...40c
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2013 #5 Skrevet 28. oktober 2013 Jeg sletter faktisk folk som aldri liker eller kommenterer på statusr. Så barnslig er jeg! Anonymous poster hash: 186aa...c07
*Miss Marple* Skrevet 28. oktober 2013 #6 Skrevet 28. oktober 2013 Det har jeg faktisk aldri tenkt over.
Cruella De Vil Skrevet 28. oktober 2013 #7 Skrevet 28. oktober 2013 Det er litt tilfeldig (eller ikke egentlig tilfeldig, men det er en avansert algoritme for det) hvilke innlegg du får se i feeden på facebook, så det kan hende at denne venninnen din rett og slett ikke får opp dine bilder/statuser i feeden din... Prøv å tagge henne i et innlegg og se om du får noen respons da.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2013 #8 Skrevet 28. oktober 2013 Legger spesielt merke til sånne som ikke er så populære og som får lite liker. Da gir jeg ofte liker til de (litt for å være snill, men må jo like det jeg ser altså), men alikevel gir de aldri liker tilbake. Hm! Dette vi kaller i-landsproblemer. Anonymous poster hash: 33e7d...660
Lammelåret Skrevet 28. oktober 2013 #9 Skrevet 28. oktober 2013 Du bruker mye tid på Face siden du holder oversikt over dette?
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2013 #10 Skrevet 28. oktober 2013 Åhh, spiller det noe rolle da. Tar du deg nær av slike ting? Er mye annet som er viktig i verden. Hva betyr det om du får 2 eller 10 like på et bilde eller status??! Jaja, god folk er forskjellig.. Anonymous poster hash: 1b878...f09
Berta The Housekeeper Skrevet 28. oktober 2013 #11 Skrevet 28. oktober 2013 At du i det hele tatt klarer å legge merke til det.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2013 #12 Skrevet 28. oktober 2013 Det er vel ofte sånn at de søteste barna får mest likes og kommentarer. Synd, men trolig sant.. Anonymous poster hash: c3528...6b6
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2013 #13 Skrevet 28. oktober 2013 Jeg gidder ikke å like bildene til dem som legger ut bilder hver jævla dag, så stas er det ikke. Kan hende du rett og slett legger ut for mye, og folk er lei? Anonymous poster hash: 629ff...092
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2013 #14 Skrevet 28. oktober 2013 Nei det legger jeg virkelig ikke merke til. Jeg orker heller virkelig ikke å bla gjennom det alle vennene legger ut for å like innleggene deres. Det har jeg ikke tid til. Om det er fine bilder på førstesiden de gangene jeg sjekker der trykker jeg liker. Anonymous poster hash: 5cc62...ece
DaTuMa Skrevet 28. oktober 2013 #15 Skrevet 28. oktober 2013 Jeg bryr meg ikke om hva folk gjør og ikke gjør på Facebook. Sjelden jeg gidder å se på hva andre legger ut også
Trultemor85 Skrevet 28. oktober 2013 #16 Skrevet 28. oktober 2013 Husk at det er mange som har mange venner på face og kanskje får opp info om de nærmeste vennene, eller at så mange publiserer at ikke alt kommer fram., Jeg er mye aktiv selv Pga graviditet og syk lenge nå. Men trykker sjeldent på liker eller kommenterer bilder. Spesielt ikke de som hele tiden legger ut nye bilder av barna sine støtt og stadig. Vet ikke hva du gjør da. Men driter i om folk ikke liker ihvertfall
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2013 #17 Skrevet 28. oktober 2013 Jeg har rundt 90 venner som er på facebook, og rundt 50 familiemedlemmer. Jeg har ikke styr på hvem som liker eller ikke liker noe som helst, for å si det sånn. Det ville tatt meg timevis daglig om jeg skulle funnet det ut... Jeg kjenner alle jeg har på facebook personlig, og så lenge vi har kontakt og treffes innimellom, og de da bryr seg (og at jeg bryr meg), så er det det som betyr noe. Jeg bryr meg ingenting om de følger særlig med på meg på facebook... Jeg hadde ikke lagt merke til om de gjorde det eller ikke heller... Anonymous poster hash: 7fb2d...169
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2013 #18 Skrevet 28. oktober 2013 Jeg legger merke til det. Har selv en bror, svigerinne og svoger som aldri i verden liker mine bilder/statuser på fb. Jeg liker nesten alltid det de legger ut av bilder/statuser. De har barn begge to, og jeg synes det er veldig hyggelig å se bilder osb. av de! Synes det er veldig kjedelig at det er sånn. Men det plager ikke nattesøvnen min. Og jeg er voksen og over 30 Synes ikke det er barnslig å reagere på det, der er bare irriterende...! Anonymous poster hash: 398fc...2c5
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2013 #19 Skrevet 28. oktober 2013 Legger merke til de som alltid liker bildene mine, jeg! ;-) Synes det er koselig, særlig de jeg ikke har kontakt med annet enn på Face. Men har lagt merke til en som tydeligvis irriterer seg over barnebilder, for han har ikke likt/gratulert da jeg fikk jenta mi nå. Sjekket både første nyfødtbildet og andre ting jeg har lagt ut i ettertid. Synes man i det minste kan trykke "liker" når noen får barn! Han er svært aktiv på Facebook, så jeg synes det er litt irriterende, ja. Anonymous poster hash: 15ebe...bce
Isola&Lille+julegave Skrevet 28. oktober 2013 #20 Skrevet 28. oktober 2013 Det har jeg aldri tenkt på, eller lagt merke til. Ikke noe å bry seg om det, vel?
Iiiiik Skrevet 28. oktober 2013 #21 Skrevet 28. oktober 2013 Jeg legger merke til hvem som alltid liker, det synes jeg er hyggelig. Og så legger jeg merke til hvem som aldri legger ut noe som helst, de sletter jeg hvis det ikke er snakk om en gammel tante eller no'. Har en hel haug med venner som nok ikke liker bildene mine, det legger jeg ikke merke til. Det jeg imidlertid legger merke til, er når jeg linker til et blogginnlegg. Jeg blogger ikke daglig, men sånn innimellom og da om et tema som en venninne er veldig opptatt av og som hun selv skriver kronikker om. Hun er ellers en svært oppmerksom dame, liker bildene mine, sender meldinger og er helt klart glad i meg. Hun har til dags dato aldri kommentert eller likt en eneste link til bloggen. Det blir jeg litt sur av kjenner jeg, synes det er smålig og jeg merker at det koster meg stadig mer å like hennes blogg. Barnslig? Ja! Er jeg voksen? Ja!
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2013 #22 Skrevet 28. oktober 2013 Jeg liker bare det jeg liker. Dersom en venninne/venn har blogget om noe og jeg ikke liker i innlegget eller er uenig så trykker jeg ikke liker - er der så rart? Hva jeg liker eller ikke liker på fb har ingenting med hva jeg synes om venninna/vennen min å gjøre. Tror det er mange som er fornærmet på meg hvis så mange sitter og teller opp hvor mange "liker" de får... Anonymous poster hash: 5bbee...3c3
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2013 #23 Skrevet 28. oktober 2013 Herreguuud, så glad jeg ikke er på Facebook! Så slipper jeg slike tulleproblemer! Og OM jeg noen gang gir etter og lager meg bruker på Facebook, så er det kun for å få med praktisk informasjon som legges ut der fra lag, foreninger og slikt. Fjerne bekjentes bilder av hverdagsliv og familie kommer fortsatt ikke til å være noe jeg bryr meg om å bruke tid på! I grunnen håper jeg på at jeg ikke får så veldig mange venneforespørsler fra alt og alle, for jeg har planer om å svare nei på de fleste, og er redd mange blir fornærmet. Jo, jeg har faktisk venner... Og stor familie... Og stor omgangskrets... Bare i VIRKELIGHETEN, og det er der jeg bruker tida mi også. Anonymous poster hash: 6737f...84a
Gunner Skrevet 28. oktober 2013 #24 Skrevet 28. oktober 2013 Har aldri tenkt over det, men da burde isåfall ganske mange sletta meg.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2013 #25 Skrevet 28. oktober 2013 Jeg liker bare bilder hvor jeg får liker tilbake. Trykker jeg liker engang, trenger jeg ikke engang like de. Ja sånn er jeg... Anonymous poster hash: 25dec...a47
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå