Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #26 Skrevet 27. oktober 2013 Mener du egentlig at han både skal levere og hente? Jeg syns vel at du burde levere og faren hente Da hadde ungen fått kortere dag i bhg. Anonymous poster hash: 3e3b7...2d2
Mandala Skrevet 27. oktober 2013 #27 Skrevet 27. oktober 2013 Jeg skjønner hvertfall godt at han syns du kan levere noen dager også. Bhg åpner kl 6.45 og mannen må være på jobb kl 7? Hos oss hadde det nok vært en selvfølge at den med hjemmekontor (ble hjemmekinoforsterker med autokorrekt ) hadde levert hver dag når marginen er så liten mellom bhg-åpning og jobbstart for den andre.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #28 Skrevet 27. oktober 2013 Mener du egentlig at han både skal levere og hente? Jeg syns vel at du burde levere og faren hente Da hadde ungen fått kortere dag i bhg. Anonymous poster hash: 3e3b7...2d2 Hvis han leverer må han hente, pga bilen. Jeg har levert og hentet i alle år, så er vel litt lei av å alltid ha det ansvaret. Hi Anonymous poster hash: e60e6...e84
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #29 Skrevet 27. oktober 2013 Jeg skjønner hvertfall godt at han syns du kan levere noen dager også. Bhg åpner kl 6.45 og mannen må være på jobb kl 7? Hos oss hadde det nok vært en selvfølge at den med hjemmekontor (ble hjemmekinoforsterker med autokorrekt ) hadde levert hver dag når marginen er så liten mellom bhg-åpning og jobbstart for den andre. Hjemmekinoforsterker, haha ja, jeg ønsker å dele på det, ikke at han skal gjøre dette hver dag. Men nå er det jeg som gjør det hver dag. Han rekker jobben også, jobber faktisk rett i nærheten av bhg. Hi Anonymous poster hash: e60e6...e84
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #30 Skrevet 27. oktober 2013 Personlig ville jeg levert barnet i barnehagen litt senere, slik at morgenen ikke ble ett så stort kjas og mas. Litt go tid på morran og litt bedre tid dere to alene. Ville nok latt mannen hent, slik at du hadde fått jobbet lengre uten å måtte avbryte. Men skjønner tankegangen din, men jeg syns syv er vel tidlig i barnehagen om. Ikke absolutt må. Ikke så mange barn der da heller. Anonymous poster hash: 06c9a...ce9
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #31 Skrevet 27. oktober 2013 Syntes før kl. 7 var veldig tidlig å levere i barnehagen. Anonymous poster hash: 73fa2...222
Gjest Sekretøsa Skrevet 27. oktober 2013 #32 Skrevet 27. oktober 2013 Det går ann å koble ut Airbagen på bilen slik at han kan sitte bakover. Ingen problem, det har vi gjort i mannens firmabil.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #33 Skrevet 27. oktober 2013 Du leverer, han henter. Minst stress for ungene, minst stress for mannen og de får kortere dager i bhg. Anonymous poster hash: 4eda9...50d
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #34 Skrevet 27. oktober 2013 Det går ann å koble ut Airbagen på bilen slik at han kan sitte bakover. Ingen problem, det har vi gjort i mannens firmabil. Kanskje det er en løsning Det er ikke slik til å vri om som det er på familiebilen. Hi Anonymous poster hash: e60e6...e84
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #35 Skrevet 27. oktober 2013 Du leverer, han henter. Minst stress for ungene, minst stress for mannen og de får kortere dager i bhg. Anonymous poster hash: 4eda9...50d Men leser dere ikke hva ts skriver? Skal den som leverer ta ut barnestolen og sette den i barnehagen sånn at den som henter må montere det i bilen sin før de kan dra hjem? OM de får til å kople ut airbagen slik at også toseteren kan ha barnestol så høres det ut som om ts bare har en barnestol... TS, du kan ikke levere/hente med buss? Eller sykkel? Anonymous poster hash: 31f18...6cf
Gjest Sekretøsa Skrevet 27. oktober 2013 #36 Skrevet 27. oktober 2013 Det går ann å koble ut Airbagen på bilen slik at han kan sitte bakover. Ingen problem, det har vi gjort i mannens firmabil.Kanskje det er en løsning Det er ikke slik til å vri om som det er på familiebilen. Hi Anonymous poster hash: e60e6...e84 Nei, men det kan gjøres på verksted
Nissefisen Skrevet 27. oktober 2013 #37 Skrevet 27. oktober 2013 Er det firmabilen det ikke går an å slå av airbagen? Be han spørre de som er på verkstedet om de kan fikse det. Det enkleste og beste bor barnet er at dere deler på. Du leverer 08 og han henter 15, du jobber til 16.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #38 Skrevet 27. oktober 2013 Du leverer, han henter. Minst stress for ungene, minst stress for mannen og de får kortere dager i bhg. Anonymous poster hash: 4eda9...50d Men leser dere ikke hva ts skriver? Skal den som leverer ta ut barnestolen og sette den i barnehagen sånn at den som henter må montere det i bilen sin før de kan dra hjem? OM de får til å kople ut airbagen slik at også toseteren kan ha barnestol så høres det ut som om ts bare har en barnestol... TS, du kan ikke levere/hente med buss? Eller sykkel? Anonymous poster hash: 31f18...6cf Ikke noe bussforbindelse og ikke gangvei :/ Men sykkel går i teorien i sommerhalvåret. Bare at det tar meg lenger tid da, ville helst komme i gang med arbeidet så tidlig som mulig. Anonymous poster hash: e60e6...e84
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #39 Skrevet 27. oktober 2013 Er det firmabilen det ikke går an å slå av airbagen? Be han spørre de som er på verkstedet om de kan fikse det. Det enkleste og beste bor barnet er at dere deler på. Du leverer 08 og han henter 15, du jobber til 16. Stemmer, skal også foreslå dette for han Han er godt vant med å stå opp, kle på seg og spise- uten å måtte tenke på andre enn seg selv. Så det sitter nok litt langt inne å plutselig skulle få ansvar og bruke lengre tid om morgenen. Hi Anonymous poster hash: e60e6...e84
Nissefisen Skrevet 27. oktober 2013 #40 Skrevet 27. oktober 2013 Er det firmabilen det ikke går an å slå av airbagen? Be han spørre de som er på verkstedet om de kan fikse det. Det enkleste og beste bor barnet er at dere deler på. Du leverer 08 og han henter 15, du jobber til 16. Stemmer, skal også foreslå dette for han Han er godt vant med å stå opp, kle på seg og spise- uten å måtte tenke på andre enn seg selv. Så det sitter nok litt langt inne å plutselig skulle få ansvar og bruke lengre tid om morgenen. HiAnonymous poster hash: e60e6...e84 Min mann leverer hver mandag for da har jeg tidligvakt. Ellers i ukedagene er det jeg som leverer og han henter. Bli enig om en dag eller to som han skal levere. Da er han bedre forberedt
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #41 Skrevet 27. oktober 2013 Her har vi akkurat begynt å bytte på levering etter som hvordan det passer, etter jeg har hentet og levert unger i 5 år, og det er herlig..! Jeg står opp først og ordner meg, ettersom vi bare har ett bad, smører mat til skoleungen og hjelper minste med påkledning mens største ordner seg og mannen står opp. Finner frem mat til meg selv om jeg ikke har mat på jobb, mens eldste smører seg frokost. Finner frem klær etter været og legger frem til eldste og setter klokka på ringing så hn vet når hn skal kle på seg og gå til bussen mens mannen får på minste sko og jakke og tar med skifteklær, så kjører han som regel minste i bhg om han ikke har fri eller skal noe annet. Jeg venter som oftest litt, leser kanskje en ekstra gang gjennom leksa med eldste før jeg kjører på jobb. Funker veldig bra! Vår bhg åpner kl 06.30, men det har vi heldigvis aldri måtte benyttet oss av. Jeg henter som regel, ettersom mannen ofte jobber sent, så ringer han meg heller om de er ferdig tidlig så han kan hente, siden jobben hans er nærmere. Så foreslå at dere bytter på det, så det ikke blir så tidlig morgen hver dag Anonymous poster hash: 0d159...4bf
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #42 Skrevet 27. oktober 2013 Om og gjøre og bli kvitt ungen fortes mulig syns jeg det hører ut som... Hvorfor levere så tidlig når du ikke må.... Anonymous poster hash: e5ab2...7a1
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #43 Skrevet 27. oktober 2013 Jeg synes han kan levere og hente siden du har hjemmekontor. Du bor stå opp og hjelpe til med stell og lage niste. Middagen bør og være ferdig til han og barnet kommer hjem; ) Anonymous poster hash: 1fbbe...059
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #44 Skrevet 27. oktober 2013 Om og gjøre og bli kvitt ungen fortes mulig syns jeg det hører ut som... Hvorfor levere så tidlig når du ikke må.... Anonymous poster hash: e5ab2...7a1 Tuller du? Jeg har lyst til å dele på ansvaret, da jeg også har 7,5 timers arbeid som må gjøres, til tross for at jeg jobber hjemme. Takk for svar og forslag til dere andre hi Anonymous poster hash: e60e6...e84
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #45 Skrevet 27. oktober 2013 Om og gjøre og bli kvitt ungen fortes mulig syns jeg det hører ut som... Hvorfor levere så tidlig når du ikke må....Anonymous poster hash: e5ab2...7a1 Tuller du? Jeg har lyst til å dele på ansvaret, da jeg også har 7,5 timers arbeid som må gjøres, til tross for at jeg jobber hjemme. Takk for svar og forslag til dere andre hiAnonymous poster hash: e60e6...e84 Nei, tuller ikke.... Anonymous poster hash: e5ab2...7a1
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 27. oktober 2013 #46 Skrevet 27. oktober 2013 Jeg synes han kan levere og hente siden du har hjemmekontor. Du bor stå opp og hjelpe til med stell og lage niste. Middagen bør og være ferdig til han og barnet kommer hjem; ) Anonymous poster hash: 1fbbe...059 Ehm... tror du at HI sitter på ræva bare fordi hun jobber hjemmefra? Hun har vel 7,5 timers arbeidsdag på lik linje med mannen og slutter samtidig.
bønni Skrevet 27. oktober 2013 #47 Skrevet 27. oktober 2013 Jeg synes absolutt dere bør kunne dele på det! Det er jo godt å komme i gang med jobben i rolige morgentimer selv om man jobber hjemmefra! Du har sikkert rett i at det er litt overgang for mannen din å gi slipp på de praktiske hverdagene - både på morgenen og ettermiddagen. Ikke sikkert han tenker på det - men det er faktisk verdifullt å forholde seg til barnehagen for ham og. Da blir han kjent med sin datters miljø, som hun er i hver dag- får se vennene hennes og snakke med de voksne hun forholder seg til og sikkert ser opp til. Skjønner faktisk ikke helt at han ikke vil være med på å legge til rette for det. Jeg synes annenhver dag burde være en god og overkommelig løsning! Og så godt for deg å få konsentrert deg fra de er ute av døra om morgenen :-) (Det høres jo ikke ut som dere må dra jenta ut av senga om morgenen, så at det er tidlig pån for henne trenger ikke være noe problem, hun blir jo hentet tilsvarende tidligere.)
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #48 Skrevet 27. oktober 2013 off, være i bhg fra 06.45-17.. håper ikke det er mange Anonymous poster hash: a75b3...bf4 Det er ikke nødvendigvis de samme ungene som blir levert tidlig og hentet sent... Anonymous poster hash: 05e32...69e
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #49 Skrevet 27. oktober 2013 Jeg synes absolutt dere bør kunne dele på det! Det er jo godt å komme i gang med jobben i rolige morgentimer selv om man jobber hjemmefra! Du har sikkert rett i at det er litt overgang for mannen din å gi slipp på de praktiske hverdagene - både på morgenen og ettermiddagen. Ikke sikkert han tenker på det - men det er faktisk verdifullt å forholde seg til barnehagen for ham og. Da blir han kjent med sin datters miljø, som hun er i hver dag- får se vennene hennes og snakke med de voksne hun forholder seg til og sikkert ser opp til. Skjønner faktisk ikke helt at han ikke vil være med på å legge til rette for det. Jeg synes annenhver dag burde være en god og overkommelig løsning! Og så godt for deg å få konsentrert deg fra de er ute av døra om morgenen :-) (Det høres jo ikke ut som dere må dra jenta ut av senga om morgenen, så at det er tidlig pån for henne trenger ikke være noe problem, hun blir jo hentet tilsvarende tidligere.) Dette tenker jeg også, det er stas å hente i bhg og få litt "insideinfo" Vi snakket nå istad og skal prøve oss på annenhver dag fremover Gleder meg til å kunne starte arbeidsdagen tidligere selv Hi Anonymous poster hash: e60e6...e84
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #50 Skrevet 27. oktober 2013 Bhg jeg jobber i åpner 06.30. en annen ting, hvilken bhg åpner FØR 7 ?? =/ Anonymous poster hash: a75b3...bf4 Anonymous poster hash: 521f8...f04
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå