CaptainHindsight Skrevet 27. oktober 2013 #26 Skrevet 27. oktober 2013 (endret) Ja, det kan være riktig så hyggelig, og jeg er gjerne med(bortsett fra når det er jakt) men som jeg sier til han så er jeg veldig glad han har venner å gjøre det med på vinteren. Jeg er ikke fryktelig glad i å gå i timesvis i 20 blå, for så å grave seg ned i mange timer for å få seg litt søvn Halvtimes tur på flatmark ... ? Hihi, ham skulle få møtt kjæresten min Haha Ja, det hørtes voldsomt ut. Hadde vært gull om mannen din tok med mannen min ut i skogen for å gjøre han til mann ja... Jeg tuller ikke engang om en halvtimes tur på flatmark... (Og det kom ut litt feil....) Endret 27. oktober 2013 av CaptainHindsight
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #27 Skrevet 27. oktober 2013 Han tegner og maler, men nå har 40års krisa kommet for fult så han har blitt treningsnarkoman. All fritid går til det. Anonymous poster hash: e51c2...6c1
Catlady Skrevet 27. oktober 2013 #28 Skrevet 27. oktober 2013 Ja, det kan være riktig så hyggelig, og jeg er gjerne med(bortsett fra når det er jakt) men som jeg sier til han så er jeg veldig glad han har venner å gjøre det med på vinteren. Jeg er ikke fryktelig glad i å gå i timesvis i 20 blå, for så å grave seg ned i mange timer for å få seg litt søvn Halvtimes tur på flatmark ... ? Hihi, ham skulle få møtt kjæresten min Haha Ja, det hørtes voldsomt ut. Hadde vært gull om mannen din tok med mannen min ut i skogen for å gjøre han til mann ja... Jeg tuller ikke engang om en halvtimes tur på flatmark... (Og det kom ut litt feil....) Hehehe, du mener litt sånn brokeback tur ? Jeg har blitt mere aktiv i friluft etter at vi ble sammen, og det er jo egentlig utelukkende bra, selv om jeg synes det av og til er litt slitsomt, og ikke deler hans entusiasme. Han er jo som en en liten unge som har drukket espresso på julaften når han pakker sekken til tur Men jeg skal ærlig innrømme at jeg er mer redd for å ferdes i skog når det er mørkt enn i byens lumske gater år det er mørkt
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #29 Skrevet 27. oktober 2013 Jakt og fiskeØlbryggingSpiller i band Anonymous poster hash: fbc5a...eea
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #30 Skrevet 27. oktober 2013 Fotball, men går bare en sjelden gang på kamper. Ellers så deler vi hobby med film og div. Anonymous poster hash: 8f732...483
CaptainHindsight Skrevet 27. oktober 2013 #31 Skrevet 27. oktober 2013 Hehehe, du mener litt sånn brokeback tur ? Jeg har blitt mere aktiv i friluft etter at vi ble sammen, og det er jo egentlig utelukkende bra, selv om jeg synes det av og til er litt slitsomt, og ikke deler hans entusiasme. Han er jo som en en liten unge som har drukket espresso på julaften når han pakker sekken til tur Men jeg skal ærlig innrømme at jeg er mer redd for å ferdes i skog når det er mørkt enn i byens lumske gater år det er mørkt Brokebacktur!! Hehe, så søt han høres ut da
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #32 Skrevet 27. oktober 2013 Jakt, fiske, motor. Litt mer jakt.. og ja, sa jeg jakt?? Jaja, er jo glad for at frysern er full av godt elgkjøtt nå da. Anonymous poster hash: 16f3b...22f
frk Nilsen Skrevet 27. oktober 2013 #33 Skrevet 27. oktober 2013 Programmering, dataspill, dodledering med gammel elektronikk.... Også er han kunnskapstørst på rare ting. Har vi samme mann ??
CaptainHindsight Skrevet 27. oktober 2013 #34 Skrevet 27. oktober 2013 Programmering, dataspill, dodledering med gammel elektronikk.... Også er han kunnskapstørst på rare ting. Har vi samme mann ?? Hihi, kanskje? Om du sier han er amerikaner så vet jeg om en som får seg et tupp i rumpa iallefall
frk Nilsen Skrevet 27. oktober 2013 #35 Skrevet 27. oktober 2013 (endret) Programmering, dataspill, dodledering med gammel elektronikk.... Også er han kunnskapstørst på rare ting. Har vi samme mann ?? Hihi, kanskje? Om du sier han er amerikaner så vet jeg om en som får seg et tupp i rumpa iallefall Norsk, da må det i såfall bli hans ukjente bror fra Norge Endret 27. oktober 2013 av frk Nilsen
CaptainHindsight Skrevet 27. oktober 2013 #36 Skrevet 27. oktober 2013 Programmering, dataspill, dodledering med gammel elektronikk.... Også er han kunnskapstørst på rare ting. Har vi samme mann ?? Hihi, kanskje? Om du sier han er amerikaner så vet jeg om en som får seg et tupp i rumpa iallefall Norsk, da må det i såfall bli hans ukjente bror fra Norge Hihi. Da blir det middag på mannen likevel da.
Catlady Skrevet 27. oktober 2013 #37 Skrevet 27. oktober 2013 Hehehe, du mener litt sånn brokeback tur ? Jeg har blitt mere aktiv i friluft etter at vi ble sammen, og det er jo egentlig utelukkende bra, selv om jeg synes det av og til er litt slitsomt, og ikke deler hans entusiasme. Han er jo som en en liten unge som har drukket espresso på julaften når han pakker sekken til tur Men jeg skal ærlig innrømme at jeg er mer redd for å ferdes i skog når det er mørkt enn i byens lumske gater år det er mørkt Brokebacktur!! Hehe, så søt han høres ut da Hihihi, det kan være litt søtt ja, men kaffespeeda unger på julaften blir "litt mye" noen ganger
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #38 Skrevet 27. oktober 2013 Poker og musikk. I tillegg er han litt periodetrener, og har alltid handy-prosjekter gående ute og inne Anonymous poster hash: 067b6...885
Hildemor fra vest Skrevet 27. oktober 2013 #40 Skrevet 27. oktober 2013 finn.no sine landbruksmaskiner er min selvstendig næringsdrivende mann sin hobby når han har en ledig stund:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå