Gå til innhold

Hva er din manns hobbyer?


Anbefalte innlegg

Skrevet

:)

 

Anonymous poster hash: b551a...dd4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han eier og driver egen bedrift, så all hans fritid går til jobb, og han digger det.



Anonymous poster hash: 1f9f4...e0e
Skrevet

TV-spill og trening. Han er en voksen mann og jeg håper han legger TV-spill på hylla snart :P

 

Anonymous poster hash: 0ee56...181

Skrevet

Dyre biler. Dessverre.

 

Anonymous poster hash: 9ae64...250

Skrevet

TV-spill og trening. Han er en voksen mann og jeg håper han legger TV-spill på hylla snart :P

 

Anonymous poster hash: 0ee56...181

 

Hvorfor skal man legge tv-spill på hylla fordi man er voksen? Det er jo bare snakk om å vite hvordan man skal begrense seg. Jeg elsker å spille tv-spill og spiller gjerne sammen med barna når de er våkne (begrenser selvfølgelig hvor lenge vi spiller) og av og til spiller jeg på kvelden etter at de har sovnet. 

 

Mannen min har egentlig bare en hobby og det er pc, som også er jobben hans. I tillegg liker han å se fotball, men vil ikke si han er så ivrig at jeg vil kalle det en hobby.

 

Anonymous poster hash: 2f3e4...e87

Skrevet

Fotball og dans og klær (tror han har mer en meg )

 

Han var profesjonell danser før. Neste uke skal vi på tango kurs , han kan jo , men jeg har veldig lyst til å lære .

Sikkert god trening også.

Skrevet

 

 

TV-spill og trening. Han er en voksen mann og jeg håper han legger TV-spill på hylla snart :P

 

Anonymous poster hash: 0ee56...181

Hvorfor skal man legge tv-spill på hylla fordi man er voksen? Det er jo bare snakk om å vite hvordan man skal begrense seg. Jeg elsker å spille tv-spill og spiller gjerne sammen med barna når de er våkne (begrenser selvfølgelig hvor lenge vi spiller) og av og til spiller jeg på kvelden etter at de har sovnet.

 

Mannen min har egentlig bare en hobby og det er pc, som også er jobben hans. I tillegg liker han å se fotball, men vil ikke si han er så ivrig at jeg vil kalle det en hobby.

 

Anonymous poster hash: 2f3e4...e87

Han spiller bare for seg selv. Jeg får illle være med fordi han synes jeg ikke er spesielt flink. Dessuten går det mest i skytespill med "1-player".

Han spiller hver dag og da må jeg se på. Synes ikke det er spesielt morsomt, så da ender vi opp med å gjøre hver våre ting. Han er ikke så flink til å ta initiativ til å gjøre noe annet heller og når jeg kommer med forslag sier han at han heller vil spille :P han må gjerne spille når jeg ikke er hjemme, men savner litt kvalitetstid men spillingen kommer som regel i veien. Jeg liker å sy og være ute. Dra på fisketur, fjelltur osv :)

 

Anonymous poster hash: 0ee56...181

Skrevet

Friluftliv både vinter og sommer. I tillegg elsker han å tilegne seg sær og tung kunnskap. Da han var yngre var han motorfrelst og elsket ting som forflyttet seg fort, samt mekke og style biler. Det sitter litt i han enda, men det begrenser seg til å kjøre såkalte sossebiler, han bytter ikke en gang dekk eller olje selv lengre.

Skrevet

Bowling (spiller bedriftsbowling)

Film (som er en hobby/intresse vi har begge to)

Tv spill

Skrevet

Alt (!) med motor. Bil, båt, motorsykkel, snøscooter, fjernstyrte bil, båt,fly.. Gressklipper, snefreser, traktor. Gi han noe med brom brom lyd og han er lykkelig.

Skrevet

Glemte musikk, han spiller piano.

Skrevet

Klatring, trening, lære nye språk og reise



Anonymous poster hash: 6d50e...ff9
Skrevet

Programmering, dataspill, dodledering med gammel elektronikk....  Også er han kunnskapstørst på rare ting.

Skrevet

Alt som har med pc og gjøre. Samt. filmvitenskap. Også glad i matlaging/baking. 



Anonymous poster hash: a36b1...e0b
Skrevet

Jakt og fiske. Gå i fjell og skog.

 

Turer i fjell og skog, sier du? Du har ikke lyst til å bytte mann i en helg da, så jeg får litt frisk luft jeg også? :D

Skrevet

Terrengsykling og friluftsliv. Jobber i tillegg 100% og har eget firma. Jeg syns det holder :P

Skrevet

Fotball. Og det er alltid en kamp å se.

Skrevet

 

Jakt og fiske. Gå i fjell og skog.

 

 

Turer i fjell og skog, sier du? Du har ikke lyst til å bytte mann i en helg da, så jeg får litt frisk luft jeg også? :D

Hehe, javisst :) men vær klar over at det gjelder turiallslagsværogtemperatur type mann, gjerne med overnatting under åpen himmel eller nedgravd i snø ;)
Skrevet

 

 

Jakt og fiske. Gå i fjell og skog.

 

Turer i fjell og skog, sier du? Du har ikke lyst til å bytte mann i en helg da, så jeg får litt frisk luft jeg også? :D

Hehe, javisst :) men vær klar over at det gjelder turiallslagsværogtemperatur type mann, gjerne med overnatting under åpen himmel eller nedgravd i snø ;)

 

 

Haha, vet du, etter noen år med min bedagelige mann som mener en halvtimes tur på flatmark er skikkelig tur, så hørtes det egentlig ganske spennende og morsomt ut :D

Skrevet

 

 

 

Jakt og fiske. Gå i fjell og skog.

 

 

Turer i fjell og skog, sier du? Du har ikke lyst til å bytte mann i en helg da, så jeg får litt frisk luft jeg også? :D

Hehe, javisst :) men vær klar over at det gjelder turiallslagsværogtemperatur type mann, gjerne med overnatting under åpen himmel eller nedgravd i snø ;)

 

Haha, vet du, etter noen år med min bedagelige mann som mener en halvtimes tur på flatmark er skikkelig tur, så hørtes det egentlig ganske spennende og morsomt ut :D

Ja, det kan være riktig så hyggelig, og jeg er gjerne med(bortsett fra når det er jakt) men som jeg sier til han så er jeg veldig glad han har venner å gjøre det med på vinteren. Jeg er ikke fryktelig glad i å gå i timesvis i 20 blå, for så å grave seg ned i mange timer for å få seg litt søvn ;)

Halvtimes tur på flatmark ... ? Hihi, ham skulle få møtt kjæresten min ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...