Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #1 Skrevet 27. oktober 2013 Vi har vært sammen i et år, og jeg har ennå ikke møtt barnet hans. Hvorfor det? Han sier at jeg skal "holde meg unna", pga han har litt problemer med barnets mor... Hva gjør jeg? Hva er vanlig, når det kommer til å treffe barnet til sin kjæreste? Vi har holdt på siden like før fødsel, men vi har bare vært sammen i et år. Han har prøvd å skjule meg for barnets mor. Men jeg har møtt kompisene hans. Han sier at vi må ligge litt lavt. Takk for svar. Håper dere svarer ærlig. Si det som det er. Takk! Anonymous poster hash: e01d9...751
1-2-3 <3 Skrevet 27. oktober 2013 #2 Skrevet 27. oktober 2013 Er du sikker på at han er ferdig med moren da?
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #3 Skrevet 27. oktober 2013 Er du sikker på at han er ferdig med moren da? Nei, han sier ikke noe om barnet sitt eller moren til meg. Hvordan vet jeg om han er ferdig med henne? han vil ikke opprette noen steder at vi er sammen. Han har heller ikke fortalt til barnets mor at vi er sammen tror jeg. Han vil at vi skal ligge lavt? Hvorfor? Anonymous poster hash: e01d9...751
Mandala Skrevet 27. oktober 2013 #4 Skrevet 27. oktober 2013 Jeg hadde vært skeptisk til hele greia. Et år er lenge og da burde han hvertfall vite om han vil fortsette med deg eller ikke. Hvem skal dere ligge lavt for? Mammaen til barnet? Merkelig..
Appelsinpiken Skrevet 27. oktober 2013 #5 Skrevet 27. oktober 2013 Det kan være moren truer med å holde tilbake samværet om han får seg dame.. De finnes de også dessverre :/
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #6 Skrevet 27. oktober 2013 Er du sikker på at han er ferdig med moren da? Nei, han sier ikke noe om barnet sitt eller moren til meg. Hvordan vet jeg om han er ferdig med henne? han vil ikke opprette noen steder at vi er sammen. Han har heller ikke fortalt til barnets mor at vi er sammen tror jeg. Han vil at vi skal ligge lavt? Hvorfor? Anonymous poster hash: e01d9...751 Gjett EN gang hvorfor, hi! Anonymous poster hash: c9465...6c1
mamma_bergen Skrevet 27. oktober 2013 #7 Skrevet 27. oktober 2013 Høres svært så suspekt ut..Jeg hadde ikke gått med på det.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #8 Skrevet 27. oktober 2013 Er du sikker på at han er ferdig med moren da?Nei, han sier ikke noe om barnet sitt eller moren til meg. Hvordan vet jeg om han er ferdig med henne?han vil ikke opprette noen steder at vi er sammen. Han har heller ikke fortalt til barnets mor at vi er sammen tror jeg. Han vil at vi skal ligge lavt? Hvorfor? Anonymous poster hash: e01d9...751 Gjett EN gang hvorfor, hi! Anonymous poster hash: c9465...6c1 Fordi han skammer seg over utseendet til HI? Anonymous poster hash: 1d719...a66
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #9 Skrevet 27. oktober 2013 Hvor gammelt er barnet? Hvor mye samvær har far? Hvis barnet er lite synes jeg det virker fornuftig at du venter med å treffe han/henne. Anonymous poster hash: f51e1...70c
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #10 Skrevet 27. oktober 2013 P-r-a-t sammen! Spør ham,ikke oss. Og vær forberedt på et negativt svar,og gå ifra ham om du ikke kan leve med det. ikke godta svar som "sånn er det", men sett litt krav for deg selv,kvinne! Lykke til! Anonymous poster hash: 00b0e...58b
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #11 Skrevet 27. oktober 2013 Trenger vel ikke være rakettforsker for å skjønne at han har seg med dere begge? Og hvis hun får vite om deg er selvsagt den "døra" lukket for han så selvsagt vil han at dere skal ligge lavt! Kom igjen, HVOR lettlurt kan man være??? Anonymous poster hash: 4469c...55f
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #12 Skrevet 27. oktober 2013 Det kan være mange naturlige årsaker til det. Men jeg kan ikke se mange naturlige årsaker til at han ikke sier deg årsaken, eller snakker om temaet til deg. Alle mine varsel lamper uler. Anonymous poster hash: 733dd...a08
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #13 Skrevet 27. oktober 2013 Et år og han ikke vil være åpen med at dere er kjærester da hadde jeg trekt meg unna, han er enten ikke ferdig med moren til barnet, håper å få henne igjen, holder på med begge samtidig eller holder på med andre også. At han ikke vil stå som i forhold på facebook eller annet trenger ikke ha med moren til barnet å gjøre kan være så enkelt at han bruker slikt når han flørter med/ plukker opp andre damer. Han er ikke seriøs med deg ihvertfall om han ikke etter så lang tid vil vise verden at du er den rette, det er klart du ikke får møte barnet da når han ikke er seriøs. En annen ting er at barnet er så lite at det er stor sjanse at all samvær fortsatt foregår sammen mor eller hjemme hos mor Anonymous poster hash: 803db...8d6
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #14 Skrevet 27. oktober 2013 Jeg ville forøvrig aldri ha innledet et forhold til noen som hadde et barn underveis med noen andre. Uansett omstendigheter. Det sier litt om typen! Så, som sagt, hvis barnet bare er 1 år eller sånt, så hold deg unna. Anonymous poster hash: f51e1...70c
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #15 Skrevet 27. oktober 2013 Og av ren nyskjerrighet, hvilke problemer er det han har med barnets mor? Anonymous poster hash: f51e1...70c
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #16 Skrevet 27. oktober 2013 Det kan være moren truer med å holde tilbake samværet om han får seg dame.. De finnes de også dessverre :/ Nei hun er ikke slik, det vet jeg. Jeg kjenner henne ikke, men hun holder ikke tilbake slike ting. Anonymous poster hash: e01d9...751
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #17 Skrevet 27. oktober 2013 P-r-a-t sammen! Spør ham,ikke oss. Og vær forberedt på et negativt svar,og gå ifra ham om du ikke kan leve med det. ikke godta svar som "sånn er det", men sett litt krav for deg selv,kvinne! Lykke til! Anonymous poster hash: 00b0e...58b Jeg har spurt, men han vil jo ikke snakke om det temaet. Anonymous poster hash: e01d9...751
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #18 Skrevet 27. oktober 2013 Hvor gammelt er barnet? Hvor mye samvær har far? Hvis barnet er lite synes jeg det virker fornuftig at du venter med å treffe han/henne. Anonymous poster hash: f51e1...70c Barnet er snart 2.år gammelt. Anonymous poster hash: e01d9...751
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #19 Skrevet 27. oktober 2013 Trenger vel ikke være rakettforsker for å skjønne at han har seg med dere begge? Og hvis hun får vite om deg er selvsagt den "døra" lukket for han så selvsagt vil han at dere skal ligge lavt! Kom igjen, HVOR lettlurt kan man være??? Anonymous poster hash: 4469c...55f Han har ikke hatt sex med barnets mor siden de lagde barn. Anonymous poster hash: e01d9...751
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #20 Skrevet 27. oktober 2013 Det kan være mange naturlige årsaker til det. Men jeg kan ikke se mange naturlige årsaker til at han ikke sier deg årsaken, eller snakker om temaet til deg. Alle mine varsel lamper uler. Anonymous poster hash: 733dd...a08 Jeg har ikke peiling. Men har vært sånn siden jeg traff han. Jeg traff han da barnets mor gikk gravid, men de var ikke sammen da. Han var med på fødsel. De har samvær hos henne... Og det var en gang de hadde hatt samvær her, og da så jeg at han hadde ryddet bort alt av mine eiendeler her. Hårbørsten min lå under sengen, mine klesplagg hadde han lagt inne i vaskemaskin o.l. Mine jakker var dekket over med hans jakker. Mine sko var lagt inn i skapet. Anonymous poster hash: e01d9...751
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #21 Skrevet 27. oktober 2013 Et år og han ikke vil være åpen med at dere er kjærester da hadde jeg trekt meg unna, han er enten ikke ferdig med moren til barnet, håper å få henne igjen, holder på med begge samtidig eller holder på med andre også. At han ikke vil stå som i forhold på facebook eller annet trenger ikke ha med moren til barnet å gjøre kan være så enkelt at han bruker slikt når han flørter med/ plukker opp andre damer. Han er ikke seriøs med deg ihvertfall om han ikke etter så lang tid vil vise verden at du er den rette, det er klart du ikke får møte barnet da når han ikke er seriøs. En annen ting er at barnet er så lite at det er stor sjanse at all samvær fortsatt foregår sammen mor eller hjemme hos mor Anonymous poster hash: 803db...8d6 Han holder ikke på med begge nei. På fest for noen uker siden, hørte jeg han sa via tlf, at han hadde familie. Men hvem familiens hans er vet jeg jo ikke? Mente han meg,han og barnet? Eller han,barnet og barnets mor? Han har også bedt meg blokkere barnets mor via facebook. Jeg kan ikke legge ut kyssebilder o.l av meg og han på nettet, da barnets mor kan se det? Hva gjør det noe? Anonymous poster hash: e01d9...751
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #22 Skrevet 27. oktober 2013 Snakk med han. Si at du ikke tolerer dette lenger og at han får velge selv. Enten full åpenhet eller du går. Det er nok den eneste måten. Anonymous poster hash: 5cb81...725
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #23 Skrevet 27. oktober 2013 Snakk med han. Si at du ikke tolerer dette lenger og at han får velge selv. Enten full åpenhet eller du går. Det er nok den eneste måten. Anonymous poster hash: 5cb81...725 Har prøvd, men han sier at det er et sårt tema, og at vi skal la det ligge til ting roer seg. Jeg vet ikke. Men er så glad i han, så er ikke bare å gå. Men begynner å lure litt på om han kanskje har følelser for henne? Siden han ikke tørr å fortelle om meg eller noe. Anonymous poster hash: e01d9...751
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #24 Skrevet 27. oktober 2013 På tide å åpne øynene... At han ikke har et forhold til barnets mor tror jeg ikke på.. Eneste som sier det er jo han?! Så klart han ikke vil fortelle deg det om han har familielivet med henne, og har deg på si. Er du virkelig så blåøyd og godtar det? Anonymous poster hash: bc17c...4b9
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #25 Skrevet 27. oktober 2013 På tide å åpne øynene... At han ikke har et forhold til barnets mor tror jeg ikke på.. Eneste som sier det er jo han?! Så klart han ikke vil fortelle deg det om han har familielivet med henne, og har deg på si. Er du virkelig så blåøyd og godtar det? Anonymous poster hash: bc17c...4b9 Forhold til barnets mor, hvordan da? Er jo jeg og han som er kjærester... Men jeg forstår ikke hvorfor han ikke vil vise meg frem til barnets mor, og jeg får treffe barnet hans? Anonymous poster hash: e01d9...751
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå