Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #26 Skrevet 27. oktober 2013 Vi står opp samtidig, men så har vi barn som kan sove lenge i helgene Før kom de ofte inn på rommet vårt og koste seg i senga vår med halvsove, spille på ipad ol til klokka var ca 8.30-9 og da sto vi opp alle sammen. Nå har de blitt så store at de ikke kommer inn til oss, men syns det er veldig gøy å stå opp alene og se på barne-tv, så nå går de ned når de våkner, mens jeg og mannen ligger og halvsover en stund til. Hvis vi står opp samtidig med dem, så blir de skuffet. Anonymous poster hash: d324e...b94
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #27 Skrevet 27. oktober 2013 Den som våkner først står opp først, og det er som oftes meg, jeg får ikke sove igjen om jeg har våknet så gidder ikke å prøve å ligge lengre. Kunne gjøre det før, men går ikke nå lengre. Nå står ungene som regel opp og setter seg i sofaen for å se tv om vi sover, men nå er det som oftes meg som er våken før alle i huset. Idag var mannen først oppe, halv ni og jeg våknet når han sto opp. Ungene kom ut av sengene halv ellve, så vi fikk sofaen helt i fred og kunne sitte i armkroken til hverandre. Må nyte alene tiden når vi kan. Anonymous poster hash: 6efc4...c1c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå