Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #51 Skrevet 25. oktober 2013 Drømmejobben er lege, hvilket jeg også utdannet meg til. Godt i gang med spesialiseringen for å bli hjertelege! Anonymous poster hash: 1550f...dea
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #52 Skrevet 25. oktober 2013 Er det svært høyt snitt på jordmor siden "alle" vil bli det? Anonymous poster hash: 3d4fe...d52 Ikke høyt snitt men en lang vei å gå. Sykepleien, jobbe et år, skole to år..blir 6 år det. De fleste jeg vet om har tatt jordmorutdanningen etter at de har fått barn å det er et ganske krevende studium men mye praksis og oppgaver og mange synes det er slitsomt, det syntes iallfall jeg... Anonymous poster hash: c6030...4de Ikke høyt snitt? Du må ha nesten bare toppkarakterer for å komme inn. Snittet ligger nærmere A. Anonymous poster hash: fd5d9...e4b Snittet på hva? Sykepleierstudiene? Anonymous poster hash: d4f41...6fc Nei, jordmorstudiet Anonymous poster hash: fd5d9...e4b
MillaCamilla Skrevet 25. oktober 2013 #53 Skrevet 25. oktober 2013 Er intensivsykepleier som også var drømmen. Om jeg skulle vært noe annet, måtte det vært anestesilege eller innehaver av en liten kunstcafe med god kaffe, hjemmelagde kaker og økologisk mat.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2013 #54 Skrevet 26. oktober 2013 Er det svært høyt snitt på jordmor siden "alle" vil bli det? Anonymous poster hash: 3d4fe...d52 Ikke høyt snitt men en lang vei å gå. Sykepleien, jobbe et år, skole to år..blir 6 år det. De fleste jeg vet om har tatt jordmorutdanningen etter at de har fått barn å det er et ganske krevende studium men mye praksis og oppgaver og mange synes det er slitsomt, det syntes iallfall jeg... Anonymous poster hash: c6030...4de Ikke høyt snitt? Du må ha nesten bare toppkarakterer for å komme inn. Snittet ligger nærmere A. Anonymous poster hash: fd5d9...e4b Snittet på hva? Sykepleierstudiene? Anonymous poster hash: d4f41...6fc Nei, jordmorstudiet Anonymous poster hash: fd5d9...e4b Så det er nesten umulig å komme inn? A i alle fag og i tillegg må man ha jobbet på gyn. eller lignende? :/ Anonymous poster hash: 3d4fe...d52
Dini Skrevet 26. oktober 2013 #55 Skrevet 26. oktober 2013 Konditor Er så fantastisk å kunne vise fem mesterlige kaker og andre bakverk Eller forfatter.. Eller barnesykepleier, gjerne på nyfødtintensiven. Drevet et reisebyrå. Kontorjobb med reising inkludert. Ah, mange drømmer og vet fortsatt ikke hva jeg har lyst til å jobbe med
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2013 #56 Skrevet 26. oktober 2013 Er det svært høyt snitt på jordmor siden "alle" vil bli det? Anonymous poster hash: 3d4fe...d52 Ikke høyt snitt men en lang vei å gå. Sykepleien, jobbe et år, skole to år..blir 6 år det. De fleste jeg vet om har tatt jordmorutdanningen etter at de har fått barn å det er et ganske krevende studium men mye praksis og oppgaver og mange synes det er slitsomt, det syntes iallfall jeg... Anonymous poster hash: c6030...4de Ikke høyt snitt? Du må ha nesten bare toppkarakterer for å komme inn. Snittet ligger nærmere A. Anonymous poster hash: fd5d9...e4b Snittet på hva? Sykepleierstudiene? Anonymous poster hash: d4f41...6fc Nei, jordmorstudiet Anonymous poster hash: fd5d9...e4b Så det er nesten umulig å komme inn? A i alle fag og i tillegg må man ha jobbet på gyn. eller lignende? :/ Anonymous poster hash: 3d4fe...d52 Dette lurer jeg også på Anonymous poster hash: d4f41...6fc
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2013 #57 Skrevet 26. oktober 2013 Er det svært høyt snitt på jordmor siden "alle" vil bli det? Anonymous poster hash: 3d4fe...d52 Ikke høyt snitt men en lang vei å gå. Sykepleien, jobbe et år, skole to år..blir 6 år det. De fleste jeg vet om har tatt jordmorutdanningen etter at de har fått barn å det er et ganske krevende studium men mye praksis og oppgaver og mange synes det er slitsomt, det syntes iallfall jeg... Anonymous poster hash: c6030...4de Ikke høyt snitt? Du må ha nesten bare toppkarakterer for å komme inn. Snittet ligger nærmere A. Anonymous poster hash: fd5d9...e4b Snittet på hva? Sykepleierstudiene? Anonymous poster hash: d4f41...6fc Nei, jordmorstudiet Anonymous poster hash: fd5d9...e4b Så det er nesten umulig å komme inn? A i alle fag og i tillegg må man ha jobbet på gyn. eller lignende? :/ Anonymous poster hash: 3d4fe...d52 Dette lurer jeg også på Anonymous poster hash: d4f41...6fc hmmm.. Anonymous poster hash: 3d4fe...d52
Gjest Emea Skrevet 26. oktober 2013 #58 Skrevet 26. oktober 2013 Eller UP, hadde vært en fryd å hanke inn råkjørere.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2013 #59 Skrevet 26. oktober 2013 Sanger. Er det eneste jeg virkelig inderlig VIL! Jeg er god, men det er innmari krevende. Jobber med noe helt annet, to barn, og liver farer forbi... Tenker på det veldig ofte. Anonymous poster hash: 7ad61...dc4
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2013 #60 Skrevet 26. oktober 2013 Snekker Anonymous poster hash: 875ad...c8c
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2013 #62 Skrevet 26. oktober 2013 Er det svært høyt snitt på jordmor siden "alle" vil bli det? Anonymous poster hash: 3d4fe...d52 Ikke høyt snitt men en lang vei å gå. Sykepleien, jobbe et år, skole to år..blir 6 år det. De fleste jeg vet om har tatt jordmorutdanningen etter at de har fått barn å det er et ganske krevende studium men mye praksis og oppgaver og mange synes det er slitsomt, det syntes iallfall jeg... Anonymous poster hash: c6030...4de Ikke høyt snitt? Du må ha nesten bare toppkarakterer for å komme inn. Snittet ligger nærmere A. Anonymous poster hash: fd5d9...e4b Snittet på hva? Sykepleierstudiene? Anonymous poster hash: d4f41...6fc Nei, jordmorstudiet Anonymous poster hash: fd5d9...e4b Så det er nesten umulig å komme inn? A i alle fag og i tillegg må man ha jobbet på gyn. eller lignende? :/ Anonymous poster hash: 3d4fe...d52 Ja nærmest. Ikke A i alle fag da, men snittet lå nærmere A enn B. Anonymous poster hash: fd5d9...e4b
Ziiona Skrevet 26. oktober 2013 #63 Skrevet 26. oktober 2013 Alltid drømt om å bli veterinær, og er på vei dit nå Startet på veterinærstudiet nå i høst! *glede*
Håper<3 Skrevet 27. oktober 2013 #64 Skrevet 27. oktober 2013 Jordmor her og gitt. Helst på observasjonspost eller i svangerskapsomsorgen
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #65 Skrevet 27. oktober 2013 Er psykolog og veldig fornøyd med det. Kunne ellers tenkt meg å vært lege hvis jeg måtte valgt annerledes. Vurderte en stund barnevernsped.men veldig glad jeg droppet det. Snakk om tøff og utakknemlig jobb :/ Som barn ville jeg bli kokk Anonymous poster hash: 68947...44a
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #66 Skrevet 27. oktober 2013 Jeg er utdannet førskolelærer og drømmeyrket mitt er vel å ha master i spesial pedagog, for så å jobbe innenfor PPT.Kanskje det hadde passet helsa mi bedre, for jeg sliter med nakke og skuldre. Anonymous poster hash: 4ca37...22c
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #67 Skrevet 27. oktober 2013 Jurist eller politi. Anonymous poster hash: c0536...816
mamma_bergen Skrevet 27. oktober 2013 #68 Skrevet 27. oktober 2013 Jeg holder på å utdanne meg til sykepleier, og jeg har lyst å videreutdanne meg til intensivsykepleier e.l. Og det er vel drømmen min Men jeg har en hemmelig drøm fra jeg var ungdom og noe jeg fremdeles drømmer om innimellom, og det er å være dyrepasser i dyreparken i Kristiansand
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #69 Skrevet 27. oktober 2013 Er det svært høyt snitt på jordmor siden "alle" vil bli det? Anonymous poster hash: 3d4fe...d52 Ikke høyt snitt men en lang vei å gå. Sykepleien, jobbe et år, skole to år..blir 6 år det. De fleste jeg vet om har tatt jordmorutdanningen etter at de har fått barn å det er et ganske krevende studium men mye praksis og oppgaver og mange synes det er slitsomt, det syntes iallfall jeg... Anonymous poster hash: c6030...4de Ikke høyt snitt? Du må ha nesten bare toppkarakterer for å komme inn. Snittet ligger nærmere A. Anonymous poster hash: fd5d9...e4b Snittet på hva? Sykepleierstudiene? Anonymous poster hash: d4f41...6fc Nei, jordmorstudiet Anonymous poster hash: fd5d9...e4b Så det er nesten umulig å komme inn? A i alle fag og i tillegg må man ha jobbet på gyn. eller lignende? :/ Anonymous poster hash: 3d4fe...d52 Ja nærmest. Ikke A i alle fag da, men snittet lå nærmere A enn B. Anonymous poster hash: fd5d9...e4b Er det vanskelig å få A i fag på sykepleiestudiet? Anonymous poster hash: e7c10...9c9
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #70 Skrevet 27. oktober 2013 Har alltid ville bli jordmor, men er ikke engang utdannet sykepleier... Om lønnen hadde vært bedre kunne jeg ha jobbet som helsesekretær, som jeg er utdannet. Grei jobb, men lønnen er elendig!! Men har også hatt en drøm om å drive noe eget. En liten kafe eller noe Anonymous poster hash: 9a8d2...221
Sniksanne Skrevet 27. oktober 2013 #71 Skrevet 27. oktober 2013 Jordmor, ergoterapeut eller begravelsesagent (!). Er utdannet sykepleier, jobber på sengepost, og tenker å ta fatt på førstnevnte etter fødselspermisjonen. Ergoterapeut hadde vært veldig spennende og utfordrende. Elsker anatomi, og å hjelpe mennesker med praktiske gjøremål i hverdagen. Sistnevnte slo meg sist jeg var i begravelse. Må være veldig meningsfylt å støtte og assistere folk med praktiske ting, få til en flott seremoni for noen som har mistet en venn eller et familiemedlem.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #72 Skrevet 27. oktober 2013 Ernæringsfysiolog eller DJ Anonymous poster hash: 30994...eb0
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #73 Skrevet 27. oktober 2013 Lektor, og det er jeg. Elsker læreryrket. Det var veldig tungt de første årene, men nå har jeg litt mer å ta fra og har mye mer erfaring enn hva jeg begynte med. Givende jobb på mange måter, dessuten kan jeg hele tiden utvikle meg og får stadig ny kunnskap. Skulle jeg blitt noe annet, hadde det nok vært politi (men turnus trekker ned), eller eiendomsmegler. Jeg må jobbe med mennesker, som du jo gjør i begge yrker. Dessuten er jeg en veldig god selger, burde nesten ha holdt på med det på si. Anonymous poster hash: acb0d...34c
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #75 Skrevet 27. oktober 2013 Jeg jobber på nyfødtintensiv, tror det er drømmeyrket. Men kunne også tenkt meg å være politi/etterforsker. Anonymous poster hash: 553b1...811
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå