Fruen i huset Skrevet 22. oktober 2013 #26 Skrevet 22. oktober 2013 Kontorsjef m myye ansvar. 450.000,- i året.
Silverfox Skrevet 22. oktober 2013 #27 Skrevet 22. oktober 2013 Konsulent statlig. Samme oppgaver som den fylkeskommunale førstesekretæren over her.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #28 Skrevet 22. oktober 2013 Jobber i Statoil Hydro. Gadd ikke gå mere skole etter ungdomsskolen, og jeg klarte å få en fot innen Statoil. Siden har jeg fått mange kurs, og ligger på godt over 1 mill i året nå.Men skal sies at jeg er livredd for å miste jobben, for jeg har absolutt ingenting å falle tilbake på. Ligger litt tynt an, desverre, siden de skal kutte ned på bemanningen her jeg jobber. Så da går selvfølgelig de uten utdannelse ut først. Har hatt det storveis i jobben, men først nå som jeg sitter med barn, hus og bil ser jeg viktigheten av å ha noe å falle tilbake på. Skal jeg nå plutselig gå fra 1 mill i året til å bli student og leve på studielån i mange år. Huff, jeg angrer på mine valg som ungdom!!! Anonymous poster hash: 3ac9d...7c6
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #29 Skrevet 22. oktober 2013 Vekter, 450 000. Anonymous poster hash: 0a14e...a70
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #30 Skrevet 22. oktober 2013 Butikkmedarbeider på øverste lønnstrinn med noen kronestykker ekstra i timen i ansvarstillegg, tjener ganske nøyaktig 350.000,- Anonymous poster hash: 87ddd...65f
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #31 Skrevet 22. oktober 2013 Det er trist at det ikke lønner seg å ta utdanning her til lands. Anonymous poster hash: 60157...a4f
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #32 Skrevet 22. oktober 2013 Jobber i Statoil Hydro. Gadd ikke gå mere skole etter ungdomsskolen, og jeg klarte å få en fot innen Statoil. Siden har jeg fått mange kurs, og ligger på godt over 1 mill i året nå. Men skal sies at jeg er livredd for å miste jobben, for jeg har absolutt ingenting å falle tilbake på. Ligger litt tynt an, desverre, siden de skal kutte ned på bemanningen her jeg jobber. Så da går selvfølgelig de uten utdannelse ut først. Har hatt det storveis i jobben, men først nå som jeg sitter med barn, hus og bil ser jeg viktigheten av å ha noe å falle tilbake på. Skal jeg nå plutselig gå fra 1 mill i året til å bli student og leve på studielån i mange år. Huff, jeg angrer på mine valg som ungdom!!! Anonymous poster hash: 3ac9d...7c6 Hva jobbet du som da? Og hvis du jobber der, vet du vel at det ikke heter "Statoil Hydro" Anonymous poster hash: 0d595...5ff
*Yuna* Skrevet 22. oktober 2013 #33 Skrevet 22. oktober 2013 Det er trist at det ikke lønner seg å ta utdanning her til lands. Anonymous poster hash: 60157...a4f Det lønner seg uten tvil å ta utdanning, trekker du den konklusjonen utifra det du leser her nå?Selvfølgelig kan man være heldig å få jobb som er bra betalt uten og, men utdanning gjør selvsagt ting lettere.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #34 Skrevet 22. oktober 2013 Konsulent statlig. Samme oppgaver som den fylkeskommunale førstesekretæren over her. Så jeg kan søke jobb som konsulent uten utdanning? Er konsulent ert penere ord for kontormedarbeider? Anonymous poster hash: fa217...f45
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #35 Skrevet 22. oktober 2013 Det er trist at det ikke lønner seg å ta utdanning her til lands. Anonymous poster hash: 60157...a4f signerer den veldig tydelig!!! Anonymous poster hash: 527e0...91f
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #36 Skrevet 22. oktober 2013 465 000 som advokatsekretær Anonymous poster hash: 80fda...2c1
Silverfox Skrevet 22. oktober 2013 #37 Skrevet 22. oktober 2013 Konsulent statlig. Samme oppgaver som den fylkeskommunale førstesekretæren over her. Så jeg kan søke jobb som konsulent uten utdanning? Er konsulent ert penere ord for kontormedarbeider? Anonymous poster hash: fa217...f45 Tja, om det er så mye penere vet jeg ikke, men ja, jeg er kontormedarbeider. Har ansvar for ekspedisjon, telefon, bestillinger av alt utstyr på instituttet, faktura, post, melde fra om mangler til rette instans, nøkler, romreservasjoner, utlån av utstyr og tilhørende brukerstøtte osv osv. Også kalt potet. Vanligvis kreves det minimum bachelor, men jeg hadde 10 års erfaring fra det private.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #38 Skrevet 22. oktober 2013 Konsulent statlig. Samme oppgaver som den fylkeskommunale førstesekretæren over her.Så jeg kan søke jobb som konsulent uten utdanning? Er konsulent ert penere ord for kontormedarbeider? Anonymous poster hash: fa217...f45 Tja, om det er så mye penere vet jeg ikke, men ja, jeg er kontormedarbeider. Har ansvar for ekspedisjon, telefon, bestillinger av alt utstyr på instituttet, faktura, post, melde fra om mangler til rette instans, nøkler, romreservasjoner, utlån av utstyr og tilhørende brukerstøtte osv osv. Også kalt potet. Vanligvis kreves det minimum bachelor, men jeg hadde 10 års erfaring fra det private. Ok takk for svar har veldig lyst til å jobbe på kontor, men bet ikke hvor jeg finner den type jobb. Lite sånt på finn.no! Anonymous poster hash: fa217...f45
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #40 Skrevet 22. oktober 2013 Markedsføring, jobber som Campaign manager, Google, Bing, Kvasir osv for mediabyrå. Anonymous poster hash: 54123...acc
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #41 Skrevet 22. oktober 2013 Bare hyggelig, lykke til Takk Anonymous poster hash: fa217...f45
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #42 Skrevet 22. oktober 2013 Førstesekretær i fylkeskommunen. Anonymous poster hash: 0b20c...d13 Hvordan fikk du jobben? Var den utlyst, og hvor? Anonymous poster hash: fa217...f45
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #43 Skrevet 22. oktober 2013 F.kons. I staten Anonymous poster hash: 8acd5...333 Hvordan fikk du jobben? Anonymous poster hash: fa217...f45
("ᴥ")trollmor.og.♪♫♫trollunge Skrevet 22. oktober 2013 #44 Skrevet 22. oktober 2013 kokk og husbestyrerDu er ikke kokk om du ikke har fagbrev Anonymous poster hash: ba735...d18 Men hvis du jobber som kokk, hva skal du da skrive? Anonymous poster hash: 18da1...582 Du kan si du er kjøkkenassistent og noen sier ufaglært kokk, men da skal du i det minste ha skolen selv om du ikke har avlagt fagprøven. Anonymous poster hash: ba735...d18 Man er bo ikke kjøkkenassistent hvis man er den eneste som jobber på dette kjøkkenet. Ufaglært eller ei Anonymous poster hash: 1f0da...e56 Trur ikkje kokk er ein beskytta tittel.. spørsmålet var vel hva man jobber som å da kan jeg jo si at jeg jobber som kokk??? har ikke fagbrev nei men det var vel heller ikke spørsmålet
("ᴥ")trollmor.og.♪♫♫trollunge Skrevet 22. oktober 2013 #45 Skrevet 22. oktober 2013 kokk og husbestyrerDu er ikke kokk om du ikke har fagbrev Anonymous poster hash: ba735...d18 Man kan jobbe som kokk uten å ha utdannelse jo. Det har min mann gjort. Han sa aldri at han var kokk men han har likefullt jobbet som kokk. Anonymous poster hash: 26694...e83 Nettopp får bedre betalt enn mange med fagbrev så da kan de kalle meg hva de vil
☆☆☆ Skrevet 22. oktober 2013 #46 Skrevet 22. oktober 2013 kokk og husbestyrerDu er ikke kokk om du ikke har fagbrev Anonymous poster hash: ba735...d18 Men hvis du jobber som kokk, hva skal du da skrive? Anonymous poster hash: 18da1...582 Du kan si du er kjøkkenassistent og noen sier ufaglært kokk, men da skal du i det minste ha skolen selv om du ikke har avlagt fagprøven. Anonymous poster hash: ba735...d18 Man er bo ikke kjøkkenassistent hvis man er den eneste som jobber på dette kjøkkenet. Ufaglært eller ei Anonymous poster hash: 1f0da...e56 Trur ikkje kokk er ein beskytta tittel.. spørsmålet var vel hva man jobber som å da kan jeg jo si at jeg jobber som kokk???har ikke fagbrev nei men det var vel heller ikke spørsmålet Er ikkje 100% sikker, men vil tru det ja.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #47 Skrevet 22. oktober 2013 Driver reisebyrå Anonymous poster hash: 8c44d...2fd
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #48 Skrevet 22. oktober 2013 Konsulent statlig. Samme oppgaver som den fylkeskommunale førstesekretæren over her.Så jeg kan søke jobb som konsulent uten utdanning? Er konsulent ert penere ord for kontormedarbeider? Anonymous poster hash: fa217...f45 Tja, om det er så mye penere vet jeg ikke, men ja, jeg er kontormedarbeider. Har ansvar for ekspedisjon, telefon, bestillinger av alt utstyr på instituttet, faktura, post, melde fra om mangler til rette instans, nøkler, romreservasjoner, utlån av utstyr og tilhørende brukerstøtte osv osv. Også kalt potet. Vanligvis kreves det minimum bachelor, men jeg hadde 10 års erfaring fra det private. Du høres litt mer ut som en resepsjonist. Anonymous poster hash: 80fda...2c1
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #49 Skrevet 22. oktober 2013 Jobber i Statoil Hydro. Gadd ikke gå mere skole etter ungdomsskolen, og jeg klarte å få en fot innen Statoil. Siden har jeg fått mange kurs, og ligger på godt over 1 mill i året nå. Men skal sies at jeg er livredd for å miste jobben, for jeg har absolutt ingenting å falle tilbake på. Ligger litt tynt an, desverre, siden de skal kutte ned på bemanningen her jeg jobber. Så da går selvfølgelig de uten utdannelse ut først. Har hatt det storveis i jobben, men først nå som jeg sitter med barn, hus og bil ser jeg viktigheten av å ha noe å falle tilbake på. Skal jeg nå plutselig gå fra 1 mill i året til å bli student og leve på studielån i mange år. Huff, jeg angrer på mine valg som ungdom!!! Anonymous poster hash: 3ac9d...7c6 Eh Ehm, jeg jobber også i Statoil, "Statoil Fuel and Retail" !!!! Anonymous poster hash: b9436...3f8
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2013 #50 Skrevet 22. oktober 2013 Butikksjef, 400 000 kr i året Anonymous poster hash: 153d9...a7a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå